quote:In oktober 1965 start de popzender Hilversum 3. Daar wordt zij de eerste vrouwelijke diskjockey bij de publieke omroep en presenteert programma's als "Blues, Ballads & Beat", "Muziek met" en "Juist op zondag". Vooral met dat laatste programma, waarin zij uitgaanstips gaf, werd zij populair. Ze zou tot 1991 in dienst blijven bij de AVRO en vertrok vervolgens om zich in te gaan zetten bij Euro Jazz.
quote:Sinds september 2005 isterug op de landelijke radio bij MAX, waar ze op zaterdagavond op Radio 2 een uurtje het programma "Easy listening" presenteert. Ook is ze wekelijks te horen met "
op Zondag" op Radio 6.
Keur ik wel goed, het is Meta de Vries.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:34 schreef ChopperMick het volgende:
Meta ??? kan even niet op de achternaam komen, damn!
hou het maar op "vestigingen" in plaats van motels, heb je nog wat meer opties.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Motels? Ik weet dat er een hotel in Maastricht is...
Maarja dit wordt wel een beetje random plaatsnamen noemen zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:49 schreef ChopperMick het volgende:
ik vraag ze niet allemaal en als een vraag je niet bevalt omdat je het antwoord niet weet hoef je natuurlijk niet metee zuur te worden.
Waarom keur je Maastricht dan af? Daar ligt echt een Van der Valk hotel...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:50 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
hou het maar op "vestigingen" in plaats van motels, heb je nog wat meer opties.
Ja dat is zijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:34 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Dat is de tempel van hathepsut ofzo. Is zij dat?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:40 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Ken haar niet. Maar herken de tempel en de naam uit Serious Sam
Jeejquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:45 schreef HetMeesterbrein het volgende:
YuritheMASTER +1
En toch laat ik het lekker staanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:45 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Kan nog steeds niet tegen dat "geloofdt" in je sig.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En toch laat ik het lekker staan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |