contact is met een c (quote:Op zondag 15 juni 2008 01:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb 2 zussen en 2 broers
En écht kontakt met 1 zus en 1 broerDie andere twee mag je hebben
50+ spelling denk ikquote:Op zondag 15 juni 2008 01:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
contact is met een c (sorry)
geen capucinno?? Ik eet zo een bakje yoghurt, en ga dan eerst eens even een rondje hardlopen. Kijken hoe de schouder dat verdraagd.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen!
We ontbijtenhier met brood en aardbeien.Ik mis mn cappuccino!
heel slechte gastvrouw!!quote:Op zondag 15 juni 2008 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
Isa is best een slechte gastvrouw.
Ze ligt nu ook nog te slapen.:N Ga dr zo maar eens wakker maken.
de schouder heeft dat dus niet verdragen. Men, wat doet dat pijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
geen capucinno?? Ik eet zo een bakje yoghurt, en ga dan eerst eens even een rondje hardlopen. Kijken hoe de schouder dat verdraagd.
wat ellendig zegquote:Op zondag 15 juni 2008 10:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de schouder heeft dat dus niet verdragen. Men, wat doet dat pijn.
Thanks, en Peri ook. Ik had gedacht dat hardlopen wel goed zou gaan, maar nu ben ik dus de komende tijd verbannen tot geen sport.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat ellendig zegbeterschap met je schouder.
Nee, gewoon een zondag.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:59 schreef DarkElf het volgende:
oh ja vaderdag...
maakt niet uit, in Belgie was het vorige weekquote:Op zondag 15 juni 2008 11:59 schreef DarkElf het volgende:
oh ja vaderdag...
Precies.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Al zouden ze er wel om geven, ik geef er zelf niet om. Als je al een speciale dag nodig het om je ouders blij te maken is er al iets goed mis.
hij is trouwens nu op buitenhof.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:22 schreef AKnynke het volgende:
Hoewel ik Pechtold een vreselijke man vind, heeft hij wel een goed verhaal. Hij wordt een steeds betere politicus.
Ah, ik mag hem wel, niet dat ik op hem zou stemmen, maar ach. Beter dan de draaikonterij van PvdA, daar word ik pas echt aggressief van.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:22 schreef AKnynke het volgende:
Hoewel ik Pechtold een vreselijke man vind, heeft hij wel een goed verhaal. Hij wordt een steeds betere politicus.
Goede jaargang.quote:
dan moet je ff tsjekken bij de doc enzo.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Net van 12:00-14:00 in mijn bed gedoken en zeer vast geslapen. Daarna weer met verschrikkelijke dorst wakker geworden. Ik vraag me af of ik niet diabetes aan het ontwikkelen ben ofzo.
Dan valt het vast mee.. mare als je het niet vertrouwd.. go see the doctor..quote:
nee totaal niet.. doe helemaal niets.. nouja zo goed als, zo lekker wat eten fixenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:30 schreef Vork het volgende:
Heeft iedereen het ineens druk ofzo op zondag?
Ik was wat aan het uitzoeken / voorbereiden voor de bandrepetitie van vanavond, is er weer eens iemand ziek en toen had ik dus een vrije avond. Stelletje natte kranten zijn het ook af en toequote:Op zondag 15 juni 2008 16:48 schreef MissHobje het volgende:
nee totaal niet.. doe helemaal niets.. nouja zo goed als, zo lekker wat eten fixen
Asperges, aardappelpuree home made, eitje koken en wat ham erbij oja en bearnaise saus tikken uber lekker
Jij dan?
Hhahah oftewel zwaar irri.. ken dat wel heur.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik was wat aan het uitzoeken / voorbereiden voor de bandrepetitie van vanavond, is er weer eens iemand ziek en toen had ik dus een vrije avond.
Stelletje natte kranten zijn het ook af en toe.
S'avonds een man/vrouw, s'ochtends een man/vrouw toch.quote:
2 maar (en ja ik was er bij gisterenquote:
Dat sucks... enne zelf wat organiseren.. heb je een tuin of iets >? redelijk huisje ?? dan is het toch ook erg leuk?Of ergens een zaaltje regelen?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:10 schreef AKnynke het volgende:
Argh, de kroeg waar ik zaterdag m'n afscheidsfeestje wou houden belt net, dat dat niet kan, omdat het waarschijnlijk te druk wordt met voetbalkijkers. En dat zal in elke andere kreog ook zo zijn.
K zou het graag ergens in de tuin of thuis doen, maar ik woon nog op een studentenkamer van 18 m2, de tuin kan ook niet...quote:Op zondag 15 juni 2008 17:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat sucks... enne zelf wat organiseren.. heb je een tuin of iets >? redelijk huisje ?? dan is het toch ook erg leuk?Of ergens een zaaltje regelen?
Maar als die wel kunnen, dan ist het toppie tochquote:Op zondag 15 juni 2008 17:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K zou het graag ergens in de tuin of thuis doen, maar ik woon nog op een studentenkamer van 18 m2, de tuin kan ook niet...
K zit nu te denken aan de kantine bij de sporthal. Maar, dat is dan weer zo'n eind uit de stad..
Ja, dat is ook zo.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar als die wel kunnen, dan ist het toppie toch![]()
En dan heb je wel je feestje
Klinkt ook goed Tezzquote:Op zondag 15 juni 2008 18:56 schreef Tezz het volgende:
Zo! Jullie hebben vandaag eens een keertje rustig aan ge-chat, heel goed hoor!!! (scheelt teruglezen).
Ik heb een fijne dag gehad, vaderdag gevierd hier thuis (heel knus, met ontbijt op bed en zelfgemaakte cadeautjes van dochterlief) en daarna schoonpapa en papa bezocht. Gezellige middag! Bij mijn ouders heel kneuterig spelletjes gedaan (rummikub en zo, hihi).
Nu dochter naar bedje dirigeren en zelf op de bank ploffen!
Foto'squote:Op zondag 15 juni 2008 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij hebben ook ontzettend genoten van het weer!
Heerlijk liggen lezen op de nieuwe lounge-banken in de tuin.![]()
Gisteren alle potten weer vol planten gezet (inclusief palmpje), en het is weer een waar paradijsje.
![]()
En de man heeft gekookt (dat vind ik altijd een luxe, als er voor me wordt gekookt. Meestal komt het beter uit als ik het doe), mét kruiden uit onze verse-kruiden-bak in de tuin, dus ik voelde me helemaal eh... idyllisch of zo.![]()
Sterkte DE met de manloze week! Kan me herinneren dat je wel eens hebt verteld dat je daar erg tegenop kan zien.
Obli, wolken? Oei, welke kant bewegen ze op? Ik wil nog even van de zomeravond genieten. Hoewel het hier wel war frisjes wordt al.
Hij is senior project manager zoals dat heetquote:Op zondag 15 juni 2008 20:03 schreef Oblivion het volgende:
Wat doet je man voor werk, DarkElf?
Zon schijnt nog wel, maar komen donkere wolken aan...
nieuwe loungebanken? Pics?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij hebben ook ontzettend genoten van het weer!
Heerlijk liggen lezen op de nieuwe lounge-banken in de tuin.![]()
Gisteren alle potten weer vol planten gezet (inclusief palmpje), en het is weer een waar paradijsje.
![]()
En de man heeft gekookt (dat vind ik altijd een luxe, als er voor me wordt gekookt. Meestal komt het beter uit als ik het doe), mét kruiden uit onze verse-kruiden-bak in de tuin, dus ik voelde me helemaal eh... idyllisch of zo.![]()
Sterkte DE met de manloze week! Kan me herinneren dat je wel eens hebt verteld dat je daar erg tegenop kan zien.
Obli, wolken? Oei, welke kant bewegen ze op? Ik wil nog even van de zomeravond genieten. Hoewel het hier wel war frisjes wordt al.
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij is senior project manager zoals dat heeten aanstaand weekend gaat er een project "live" en daar moet even voor gebuffeld worden
Kan niet de zon is achter het huis, donkere wolken recht vooruit.quote:Alleen naar de zon kant kijkendoe ik ook vaak
Ziet er goed uit SOL MKquote:Op zondag 15 juni 2008 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn viooltjes zijn btw overleden![]()
Dus van de week echt even de petunia's overpotten zodat mijn galerijtje er weer zo uitziet:
[ afbeelding ]
Alleen dan in het roze en zonder dode buxusboompje
Handig!!quote:Op zondag 15 juni 2008 20:46 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens dude: http://www.weer.nl/
Kan je je postcode intikken dan zie je ongeveer wat er boven je gebeurd qua weer.
Petunia's zijn toch geen klimmers...?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Stupid vraag, maar als ik wat bamboestokjes in de rieten mand steek, klimmen de petunia's dan omhoog?
\quote:Op zondag 15 juni 2008 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Petunia's zijn toch geen klimmers...?
De galerij is maar 4 huizen lang, dus dat valt mee. Maar 1 huis zijn marokkanen, andere huis ken ik niet maar ziet er aso uit, mijn directe buurman heb ik in 7 jaar tijd maar 5x gezien ofzoquote:Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Handig!!Dank! Denk dat we het droog houden.
SOL, dat is inderdaad zo jammer, als je de enige bent die er wat van maakt. Misschien zou je eens rond kunnen gaan en dan tegen kostprijs aanbieden dat je bij iedereen een bakje ophangt? Hoeven ze er niets voor te doen, maar alleen jou de spullen te betalen.
Of is het een erg lange galerij?
Oh, dat wordt dan niet wat neequote:Op zondag 15 juni 2008 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De galerij is maar 4 huizen lang, dus dat valt mee. Maar 1 huis zijn marokkanen, andere huis ken ik niet maar ziet er aso uit, mijn directe buurman heb ik in 7 jaar tijd maar 5x gezien ofzo
Nee.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:16 schreef AKnynke het volgende:
Ga je ook op die stoel onder de pruimenboom zitten filosoferen over het leven, de liefde en of God bestaat of niet?
Want dat lijkt me de ideale plaats voor dat soort zaken!
Ik wel ja!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:26 schreef Duderinnetje het volgende:
We zijn voor Turkije Obli? Want dan doe ik gewoon mee hoor!
ikea tafeltje bij de bankquote:Op zondag 15 juni 2008 21:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Bankje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn kruidenbak:
[ afbeelding ]![]()
Pruimenboompje:
[ afbeelding ]![]()
En nog wat plantjes zo hier en daar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, weer voor een heel jaar genoeg gespammed!
Even opmeten!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe hoog (laag) is je raam Obli?
Ja klopt! Heb ik al wel tien jaar minstens, en ik zag dat ze nu weer terug in de collectie zijn!quote:
klopt we hebben m nu ook (weer?)quote:Op zondag 15 juni 2008 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja klopt! Heb ik al wel tien jaar minstens, en ik zag dat ze nu weer terug in de collectie zijn!![]()
Leuk! Volgens mij zag ik hem ook bij Bluezz op foto's van haar woonkamer staan!
Nee, ze zijn het net niet en dan wil graag een 3 of 4 zitter....quote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Onze huiskamerbank zou er onder kunnen, die is maar 60 cm hoog!![]()
Heel misschien dat je best ergens zo'n lage loungebank voor buiten zou kunnen vinden Obli. dat lage is nu wel erg in. En anders inderdaad gewoon ergens de poten vanaf jassen!
Vond het zo grappig. Want dat tafeltje is al hartstikke oud en ik kreeg er vaak opmerkingen over in de loop der jaren. Maar hij was niet meer te krijgen. Hopelijk hebben die mensen hem inmiddels gespot bij IKEA.quote:
Ja dat heb ik ook vaakquote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog even een tvp plaatsen al zijn jullie vast weer een topic verder tegen de tijd dat ik weer achter de pc kruip.
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja klopt! Heb ik al wel tien jaar minstens, en ik zag dat ze nu weer terug in de collectie zijn!![]()
Leuk! Volgens mij zag ik hem ook bij Bluezz op foto's van haar woonkamer staan!
Ik noem hem ook altijd vogelbek!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:41 schreef MissHobje het volgende:
Dudeje tuin
zo lief
En hoe heet die ene bloem in die plant.. papagaai toch ?? of vogelbek? weet ik het.. maar die rules.. want ik vind die altijd zo tof
Trusten lieverdquote:Op zondag 15 juni 2008 22:00 schreef AKnynke het volgende:
Zo, en nu is het bedtijd voor dit kleine meisje. K heb het al volgehouden tot 10 uur, al heel wat.
K word echt oud, kan niet eens meer tegen een nachtje weinig slaap..
Wat een actie op het einde hequote:Op zondag 15 juni 2008 22:45 schreef Oblivion het volgende:
*zet een deuntje in...
*schraapt keeltje....
TURKIJE IS DOOR!!!![]()
Tralalalalalalalalalalalaalalalalala!
En hoe, wat een geniaal einde van een wedstrijd zeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:45 schreef Oblivion het volgende:
*zet een deuntje in...
*schraapt keeltje....
TURKIJE IS DOOR!!!![]()
Tralalalalalalalalalalalaalalalalala!
Bizar he?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Vork het volgende:
[..]
En hoe, wat een geniaal einde van een wedstrijd zeg.
En nu rijdt er een hele stoet toeterende auto's door m'n straat.
Ik weet niet waarom het tegelijk wordt uitgezonden/gespeeld, maar daar zit een rede achter...quote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef PeRi het volgende:
Wat een voetbalavond, mijn god! Laatste tien minuten 3x scoren, rood keeper woah!!
Swissook nog 2 tegen Portugal, waarom lieten ze dat nu niet eerder zien
,
!
Het begint nu eindelijk een beetje op gang te komen. Wedstrijden van de Turken zijn sowieso wel spectaculair, dus ik ben blij dat zij door zijn in plaats van die verdedigers brigade.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef Oblivion het volgende:
Bizar he?
Vind dit EK wel heel wow worden!
De Zwitsers hebben best een goede ploeg. Nu nog doelpunten scoren, want daar gaat het tenslotte om.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:52 schreef PeRi het volgende:
Oh nee ik bedoel, dat Zwitserland hun voetbalkwaliteiten eerder hadden moeten laten zien, dan zaten ze er wellicht nog in!
Dat het tegelijk werd uitgezonden, wist ik. Echt klote.
Oh, okay!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:52 schreef PeRi het volgende:
Oh nee ik bedoel, dat Zwitserland hun voetbalkwaliteiten eerder hadden moeten laten zien, dan zaten ze er wellicht nog in!
Dat het tegelijk werd uitgezonden, wist ik. Echt klote.
Ik moest wel voor de Turken zijn, omwille van mijn lieve buuf!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Turken spelen heel erg smerig voetbal als ze achter komen te staan. Ik had liever Tsjechie door zien gaan.
Nu pas? Het is hier nu net weer even rustig. Maar ik verwacht ze zo weer terug voor een derde rondje getoeter.quote:
ik ook, maar dan vanwege mijn poulequote:Op zondag 15 juni 2008 22:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik moest wel voor de Turken zijn, omwille van mijn lieve buuf!
Hier niet, hier wonen up-town turken!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, het getoeter begint hier al.
Ze moeten eerst van 12 hoog hun auto vinden, die starten (oude bakken willen nog wel eens moeilijk starten). Dus ja, dat duurt evenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Nu pas? Het is hier nu net weer even rustig. Maar ik verwacht ze zo weer terug voor een derde rondje getoeter.
Iets met een dunnere schedel ofzo.. dus als ie klappen op zijn kop krijgt gevaarlijker voor hem.. en dit is dus zijn stoot bumperquote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, okay!
Ik weet namelijk de rede daarachter nog steeds niet...![]()
En ook niet waarom de keeper van Tsjechië een raar hoofddeksel op had...
Ah, okay!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iets met een dunnere schedel ofzo.. dus als ie klappen op zijn kop krijgt gevaarlijker voor hem.. en dit is dus zijn stoot bumperal jaren enzo.
Ik had die die-hard fans van die keeper die daar compleet met geel shirt en hoofddeksel in het stadion zaten wel willen zien na die blunder van 'mquote:Op zondag 15 juni 2008 23:00 schreef MissHobje het volgende:
Iets met een dunnere schedel ofzo.. dus als ie klappen op zijn kop krijgt gevaarlijker voor hem.. en dit is dus zijn stoot bumperal jaren enzo.
Oh ja...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had die die-hard fans van die keeper die daar compleet met geel shirt en hoofddeksel in het stadion zaten wel willen zien na die blunder van 'm
Ja idd. ze waren eerder wel even in beeld.. maar helaas daarna niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had die die-hard fans van die keeper die daar compleet met geel shirt en hoofddeksel in het stadion zaten wel willen zien na die blunder van 'm
Je hebt echt wat gemist!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
O, ik heb de overwinning van Turkije gemist! (Stond de badkamer te schrobben)
Bluezz, dat ziet eruit als een heerlijk balkonnetje en ik kan me helemaal voorstellen hoe je daar knus zat te mijmeren op zomeravonden.
Ja dat begrijp ik nu!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je hebt echt wat gemist!![]()
Wat een wedstrijd! SPANNEND! SPANNEND! WOEHOE!!
dat kanquote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Vork het volgende:
Nederland - Turkije klinkt wel als een leuke finale. Geen idee of dat systeem-technisch mogelijk is, maar dat maakt het wel extra spannend in Arnhem
Goede opmerking in dat andere topic...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef Vork het volgende:
Ha, rellen!
Die van dat kleurtje?quote:
Kijk anders maar ff in het floradeel van F&F, en dan bloemen in eigen tuin en brugmansia-stekken, daar staan alle updates aan foto'squote:Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb de pagina maar stop gezet...![]()
Ging niet, too much foto!
Heb je wel weer zonnebloemen dit jaar Bluezz?
En je had een stekje van iemand gekregen, die klokbloemen of zoiets?
Hoe is het daar mee?
Nee helaas, dat heb ik dan toch weer gemist.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Oblivion het volgende:
Ik weet niet of jullie de nabeschouwing zitten te kijken, maar de "na-apers" van de die ene keeper waren in beeld...
Hele sippe gezichtjes....![]()
Goeiemorgenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik loop maar 3 topics achterGoeiemorgen
Ik ga eerst die airco hier eens uitzetten en dan teruglezen.
Ik heb zo'n tof weekend gehadquote:
Mooi trouwalbum geworden?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef latislos het volgende:
zo ik heb dat voetbal weer helemaal gemist vanavond.
We hebben ons trouwalbum eindelijk eens opgehaald (na 1 3/4 jaar)
daarna weer doorgekacheld naar Belgie met een volle achterbak.
Het was gewoon leukquote:
Slaap lekker, Obliquote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef Oblivion het volgende:
Ik lees het morgen allemaal wel weer...![]()
Of niet...
leech ssshhht!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi trouwalbum geworden?
En hebben jullie nu internet aldaar of leech je van iemand anders de verbinding?
Thanks Isa!quote:
Ik niet, want morgen weer werkiequote:Op zondag 15 juni 2008 23:55 schreef Oblivion het volgende:
Ik lees het morgen allemaal wel weer...![]()
Of niet...
trustuh Oblivion!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Thanks Isa!
Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!
Klinkt goed allemaal zegquote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was gewoon leukDjembee workshop was lachen èn inspannend. Jazzfestival was beetje saai totdat de laatste bands kwamen (vooral de New Cool Collective was steengoed!!), we waren om half 3 geloof ik thuis. En de sauna vandaag was heerlijk ontspannend.
Och hemel wat ernstig. Ik snap hemquote:Op zondag 15 juni 2008 23:59 schreef latislos het volgende:
en hier nog wat nerd humor:
[ afbeelding ]
Ik vond de Zwaluwhoeve verrassend prettigquote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
Hey, Isa, je bent er weer.
Sauna-en is altijd lekker. Ik wil ook weer eens binnenkort.
oja, liejannuh had ge-sms-t das waar ook. Nee alas, ik heb dan andere bezigheden die avond.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel wat ernstig. Ik snap hem
Tot wanneer blijf je nu in Belgenland en kom je donderdag nou ook, los?
Ze heeft gans het weekend op je sms'je gewachtquote:Op maandag 16 juni 2008 00:09 schreef latislos het volgende:
oja, liejannuh had ge-sms-t das waar ook. Nee alas, ik heb dan andere bezigheden die avond.
zo te horen heeft zo ook nog leukere dingen gedaan dan op sms-jes wachtenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft gans het weekend op je sms'je gewachtgeen fajitas dus.
Nee, ik heb leuke dingen gedaan! Liejannuh heeft alleen op dat sms'je zitten wachtenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef latislos het volgende:
zo te horen heeft zo ook nog leukere dingen gedaan dan op sms-jes wachten
oh noes!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik heb leuke dingen gedaan! Liejannuh heeft alleen op dat sms'je zitten wachten
Ohquote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef latislos het volgende:
[..]
oh noes!![]()
het schijnt dat je met een mobiel ook kan bellen, sssshht
Even de website gecheckt, ziet er best prima uit daar.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de Zwaluwhoeve verrassend prettigIk had best een negatief beeld van die sauna...
Isa, weet je wat ook leuk is?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik heb leuke dingen gedaan! Liejannuh heeft alleen op dat sms'je zitten wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was net aan het zappen, en kwam respectievelijk consumentenTV, een of andere ghostwhisperer en sterren.nl tv tegenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Al zappend voor achtergrondruis kom ik bij een herhaling van Buitenhof terecht. had ik gemist. Even Pechtold aanhoren (had Nynke het, meen ik, over).
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Isa, weet je wat ook leuk is?Wat een goede spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isa
Snobs have more fun!
KLIK!
Nou, dan lijkt me Buitenhof wel een goede optie!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was net aan het zappen, en kwam respectievelijk consumentenTV, een of andere ghostwhisperer en sterren.nl tv tegen![]()
Er zit een knop op je TV die helpt je zo uit de puree
druk hem in en ga maar mee
Jéé, ik las dit dus eerst verkeerd hè?quote:
Ik vind het altijd zo leuk, trouwfoto'squote:Op maandag 16 juni 2008 00:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze zien er supertof uit. Althans, als het die foto's zijn die ik gezien heb
Wat is er niet mis mee?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Jéé, ik las dit dus eerst verkeerd hè?![]()
Maar wel balen van de PC. Wat is er mis mee dan?
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil later als ik groot ben naar dokter Isa.
Maar is ze dan al klaar
Balen dan, van de computerquote:Op maandag 16 juni 2008 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is er niet mis mee?
Ik keek buitenhof ook vaak, vroegah, toen ik nog wel eens voor 12 uur mijn nest uitkwam
Gewoon om het allerblondst vragenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon voetbalvrouw wordWelek kleur blond staat mij het beste denk je?
Nu nog een lekkare voetballur vinden die wel me me wil gaanquote:
Die motten hun haor geschoren hebbuh, foute truitjes aonhebbuh en vooral allenig maor over voetbaal lulluh.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Nu nog een lekkare voetballur vinden die wel me me wil gaan(ik leef me een beetje in, oke?)
Je moet de biografie van Sylvie Meis kopen! Die wist ook niks van voedtbal! En nu heet ze Sylvie van de Vaartquote:Op maandag 16 juni 2008 01:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu nog een lekkare voetballur vinden die wel me me wil gaan(ik leef me een beetje in, oke?)
Ok. Als ik dood zou zijn, zou dit het moment zijn waarop ik me zou omdraaien in mn grafquote:Op maandag 16 juni 2008 01:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet in je urn?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok. Als ik dood zou zijn, zou dit het moment zijn waarop ik me zou omdraaien in mn graf
Dat is gewoon zo'n meid waar Amy Winehouse hier over zingt:quote:Op maandag 16 juni 2008 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je moet de biografie van Sylvie Meis kopen! Die wist ook niks van voedtbal! En nu heet ze Sylvie van de Vaart
Inderdaad!quote:Op maandag 16 juni 2008 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo'n meid waar Amy Winehouse hier over zingt:
ja, dat lijkt me ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je Mika heden ten dage niet kent, heb je echt onder een steen geleeft het afgelopen jaar
Ja, ik dacht ook al, als ik zelfs weet wie het is dan weet toch heel Nederland dat wel?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je Mika heden ten dage niet kent, heb je echt onder een steen geleeft het afgelopen jaar
Pak ook eens de teksten erbijquote:Op maandag 16 juni 2008 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Geweldig dat je naar Mika gaat Bluezz!!
Ik kan niet zo goed tegen grote bijeenkomsten, maar anders was ik absoluut naar Mika gegaan. Wij draaien hier de cd grijs!
euhm nee ?? zoek afleidingquote:Op maandag 16 juni 2008 01:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Ga naar bed Bloes.![]()
![]()
Het topic is nog open.Zijn jullie ziek?
Ja dat vinden wij ook, alleen worden wij er dan weer niet onzeker door!quote:
Sucking too hard on your lollipop,quote:
het is niet alles wat het lijkt bij zijn teksten, dat is juist zo leukquote:Op maandag 16 juni 2008 01:35 schreef MissHobje het volgende:
Sucking too hard on your lollipop,
Or love's gonna get you down,
Or love's gonna get you down.
Say love, say love,
Say love, say love,
Or love's gonna get you down.die tekst
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 01:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat vinden wij ook, alleen worden wij er dan weer niet onzeker door!
Dat is dus de enige tekst die ik absoluut niet begrijp. En dat ligt ongetwijfeld aan mij hoor. Maar ik dacht er een vunzige draai aan te geven, maar dan komt er opeens zo'n kinderkoortje in..?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Or love's gonna get you down,
Say love, say love,
Say love, say love,
Or love's gonna get you down.die tekst
Sweet dreamsquote:Op maandag 16 juni 2008 01:52 schreef remlof het volgende:
Ik ga ook trouwens, truste Hobje
En de rest
Ja absoluutquote:Op maandag 16 juni 2008 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft twinkeloogjesHeeft je broertje die ook?
Ik lag gisteraaf al voor half 11 in bed. Dus heb nu iets minder dan 5 uur slaap erop zittenquote:Op maandag 16 juni 2008 03:30 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel slaap jij eigenlijk per nacht? Half 4 is echt een beetje vroeg, MKHet wordt nog niet eens licht!
Nouja kokkerellen... ik doe gewoon wat voorbereidingen voor morgenquote:Op maandag 16 juni 2008 04:02 schreef Isabeau het volgende:
Je staat midden in de nacht te kokkerellenNou ja, je moet toch iets doen
het klinkt in ieder geval lekker.
Idd jahquote:
Ja heerlijk!quote:Op maandag 16 juni 2008 06:46 schreef Isabeau het volgende:
Zonnetje schijnt hier ook, DELekker hè?
Nog héél eventjes en ik mag naar huis
verduisteringsgordijn dicht, oogdoekdingetjetegenhetlicht op, oordoppen in....quote:Op maandag 16 juni 2008 06:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuw oogdoekdingetjetegenhetlicht gekregen van Liejannuh
Dus die ga ik straks direct uitproberen
Maar ik verwacht dat ik niet kan slapen
Natuurlijk mag je zoiets zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 04:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh mag ik nog even vertellen dat ik heel erg blij ben met mijn figuurOndanks alle vreterijen blijf ik op mijn bijna ideale gewicht.
CF noemt mij altijd frêle, en sinds tijden voel ik me ook weereens zo
Wat is je smaak?quote:Op maandag 16 juni 2008 07:02 schreef DarkElf het volgende:
Zo tis trouwens weer eens tijd om films te downloaden... heeft iemand nog leuke suggesties??
mijn smaak is nogal breedquote:Op maandag 16 juni 2008 07:15 schreef beunkster het volgende:
[..]
Wat is je smaak?
Delikatessen is leuk, Ichi the Killer is leuk, Avalon is leuk.
Maar 12 angry men is ook goed. Dus tsja... keus genoeg
Dan vallen Delikatessen en Ichi the Killer af.quote:Op maandag 16 juni 2008 07:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn smaak is nogal breedHandig juist want zo kijk je nog eens iets waarvan je denkt
en later
(alleen horror en dat soort meuk kijk ik echt niet, bah... en van die walgelijke "meryl streep" achtige toestanden zoals ik ze placht te noemen ook niet)
Van t weekend before sunrise gezien, vanavond before sunset (er was wat mis gegaan dus een avondje later) ...
Goeiemorgen! En ik most bijna blozen toen ik dit las.Ik dacht nog: is het wel zo slim om de cpc op te starten, kan ik niet beter gaan slapen? En toen las ik ditquote:Op maandag 16 juni 2008 07:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook weer wakker, en mijn eerste foontje van de dag al gedaan![]()
Isa ga ajb slapen straks en niet zo hyper doen als vorige week. Je hebt je rust hard nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |