contact is met een c (quote:Op zondag 15 juni 2008 01:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb 2 zussen en 2 broers
En écht kontakt met 1 zus en 1 broerDie andere twee mag je hebben
50+ spelling denk ikquote:Op zondag 15 juni 2008 01:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
contact is met een c (sorry)
geen capucinno?? Ik eet zo een bakje yoghurt, en ga dan eerst eens even een rondje hardlopen. Kijken hoe de schouder dat verdraagd.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen!
We ontbijtenhier met brood en aardbeien.Ik mis mn cappuccino!
heel slechte gastvrouw!!quote:Op zondag 15 juni 2008 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
Isa is best een slechte gastvrouw.
Ze ligt nu ook nog te slapen.:N Ga dr zo maar eens wakker maken.
de schouder heeft dat dus niet verdragen. Men, wat doet dat pijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
geen capucinno?? Ik eet zo een bakje yoghurt, en ga dan eerst eens even een rondje hardlopen. Kijken hoe de schouder dat verdraagd.
wat ellendig zegquote:Op zondag 15 juni 2008 10:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de schouder heeft dat dus niet verdragen. Men, wat doet dat pijn.
Thanks, en Peri ook. Ik had gedacht dat hardlopen wel goed zou gaan, maar nu ben ik dus de komende tijd verbannen tot geen sport.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat ellendig zegbeterschap met je schouder.
Nee, gewoon een zondag.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:59 schreef DarkElf het volgende:
oh ja vaderdag...
maakt niet uit, in Belgie was het vorige weekquote:Op zondag 15 juni 2008 11:59 schreef DarkElf het volgende:
oh ja vaderdag...
Precies.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Al zouden ze er wel om geven, ik geef er zelf niet om. Als je al een speciale dag nodig het om je ouders blij te maken is er al iets goed mis.
hij is trouwens nu op buitenhof.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:22 schreef AKnynke het volgende:
Hoewel ik Pechtold een vreselijke man vind, heeft hij wel een goed verhaal. Hij wordt een steeds betere politicus.
Ah, ik mag hem wel, niet dat ik op hem zou stemmen, maar ach. Beter dan de draaikonterij van PvdA, daar word ik pas echt aggressief van.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:22 schreef AKnynke het volgende:
Hoewel ik Pechtold een vreselijke man vind, heeft hij wel een goed verhaal. Hij wordt een steeds betere politicus.
Goede jaargang.quote:
dan moet je ff tsjekken bij de doc enzo.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Net van 12:00-14:00 in mijn bed gedoken en zeer vast geslapen. Daarna weer met verschrikkelijke dorst wakker geworden. Ik vraag me af of ik niet diabetes aan het ontwikkelen ben ofzo.
Dan valt het vast mee.. mare als je het niet vertrouwd.. go see the doctor..quote:
nee totaal niet.. doe helemaal niets.. nouja zo goed als, zo lekker wat eten fixenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:30 schreef Vork het volgende:
Heeft iedereen het ineens druk ofzo op zondag?
Ik was wat aan het uitzoeken / voorbereiden voor de bandrepetitie van vanavond, is er weer eens iemand ziek en toen had ik dus een vrije avond. Stelletje natte kranten zijn het ook af en toequote:Op zondag 15 juni 2008 16:48 schreef MissHobje het volgende:
nee totaal niet.. doe helemaal niets.. nouja zo goed als, zo lekker wat eten fixen
Asperges, aardappelpuree home made, eitje koken en wat ham erbij oja en bearnaise saus tikken uber lekker
Jij dan?
Hhahah oftewel zwaar irri.. ken dat wel heur.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik was wat aan het uitzoeken / voorbereiden voor de bandrepetitie van vanavond, is er weer eens iemand ziek en toen had ik dus een vrije avond.
Stelletje natte kranten zijn het ook af en toe.
S'avonds een man/vrouw, s'ochtends een man/vrouw toch.quote:
2 maar (en ja ik was er bij gisterenquote:
Dat sucks... enne zelf wat organiseren.. heb je een tuin of iets >? redelijk huisje ?? dan is het toch ook erg leuk?Of ergens een zaaltje regelen?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:10 schreef AKnynke het volgende:
Argh, de kroeg waar ik zaterdag m'n afscheidsfeestje wou houden belt net, dat dat niet kan, omdat het waarschijnlijk te druk wordt met voetbalkijkers. En dat zal in elke andere kreog ook zo zijn.
K zou het graag ergens in de tuin of thuis doen, maar ik woon nog op een studentenkamer van 18 m2, de tuin kan ook niet...quote:Op zondag 15 juni 2008 17:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat sucks... enne zelf wat organiseren.. heb je een tuin of iets >? redelijk huisje ?? dan is het toch ook erg leuk?Of ergens een zaaltje regelen?
Maar als die wel kunnen, dan ist het toppie tochquote:Op zondag 15 juni 2008 17:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K zou het graag ergens in de tuin of thuis doen, maar ik woon nog op een studentenkamer van 18 m2, de tuin kan ook niet...
K zit nu te denken aan de kantine bij de sporthal. Maar, dat is dan weer zo'n eind uit de stad..
Ja, dat is ook zo.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar als die wel kunnen, dan ist het toppie toch![]()
En dan heb je wel je feestje
Klinkt ook goed Tezzquote:Op zondag 15 juni 2008 18:56 schreef Tezz het volgende:
Zo! Jullie hebben vandaag eens een keertje rustig aan ge-chat, heel goed hoor!!! (scheelt teruglezen).
Ik heb een fijne dag gehad, vaderdag gevierd hier thuis (heel knus, met ontbijt op bed en zelfgemaakte cadeautjes van dochterlief) en daarna schoonpapa en papa bezocht. Gezellige middag! Bij mijn ouders heel kneuterig spelletjes gedaan (rummikub en zo, hihi).
Nu dochter naar bedje dirigeren en zelf op de bank ploffen!
Foto'squote:Op zondag 15 juni 2008 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij hebben ook ontzettend genoten van het weer!
Heerlijk liggen lezen op de nieuwe lounge-banken in de tuin.![]()
Gisteren alle potten weer vol planten gezet (inclusief palmpje), en het is weer een waar paradijsje.
![]()
En de man heeft gekookt (dat vind ik altijd een luxe, als er voor me wordt gekookt. Meestal komt het beter uit als ik het doe), mét kruiden uit onze verse-kruiden-bak in de tuin, dus ik voelde me helemaal eh... idyllisch of zo.![]()
Sterkte DE met de manloze week! Kan me herinneren dat je wel eens hebt verteld dat je daar erg tegenop kan zien.
Obli, wolken? Oei, welke kant bewegen ze op? Ik wil nog even van de zomeravond genieten. Hoewel het hier wel war frisjes wordt al.
Hij is senior project manager zoals dat heetquote:Op zondag 15 juni 2008 20:03 schreef Oblivion het volgende:
Wat doet je man voor werk, DarkElf?
Zon schijnt nog wel, maar komen donkere wolken aan...
nieuwe loungebanken? Pics?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij hebben ook ontzettend genoten van het weer!
Heerlijk liggen lezen op de nieuwe lounge-banken in de tuin.![]()
Gisteren alle potten weer vol planten gezet (inclusief palmpje), en het is weer een waar paradijsje.
![]()
En de man heeft gekookt (dat vind ik altijd een luxe, als er voor me wordt gekookt. Meestal komt het beter uit als ik het doe), mét kruiden uit onze verse-kruiden-bak in de tuin, dus ik voelde me helemaal eh... idyllisch of zo.![]()
Sterkte DE met de manloze week! Kan me herinneren dat je wel eens hebt verteld dat je daar erg tegenop kan zien.
Obli, wolken? Oei, welke kant bewegen ze op? Ik wil nog even van de zomeravond genieten. Hoewel het hier wel war frisjes wordt al.
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij is senior project manager zoals dat heeten aanstaand weekend gaat er een project "live" en daar moet even voor gebuffeld worden
Kan niet de zon is achter het huis, donkere wolken recht vooruit.quote:Alleen naar de zon kant kijkendoe ik ook vaak
Ziet er goed uit SOL MKquote:Op zondag 15 juni 2008 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn viooltjes zijn btw overleden![]()
Dus van de week echt even de petunia's overpotten zodat mijn galerijtje er weer zo uitziet:
[ afbeelding ]
Alleen dan in het roze en zonder dode buxusboompje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |