abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59492596
Tja, maar toch zou het het een en ander verklaren:

Ineens veel weg van thuis, over financiele dingen denken...

Hij mag dan een hufter zijn, maar hij is wel de vader en zorgde voor brood op de plank van haar kind...
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:48:47 #204
210501 right_turn
It's my turn
pi_59492689
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:45 schreef Aneurism het volgende:
Tja, maar toch zou het het een en ander verklaren:

Ineens veel weg van thuis, over financiele dingen denken...

Hij mag dan een hufter zijn, maar hij is wel de vader en zorgde voor brood op de plank van haar kind...
Dan is het niet slim van haar om twee jaar lang bij mama in te gaan wonen, en dan als ze na ontzettend veel moeite eindelijk een eigen appartement heeft om dan weer terug te gaan naar meneer haar ex.

Uitgesloten!
Acht Cola, Acht Bier!
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:51:35 #205
210501 right_turn
It's my turn
pi_59492769
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:44 schreef Copycat het volgende:
Als jij je in die 'relatie' net zo kinderachtig opstelde als hier, begrijp ik wel dat ze je heeft gedumpt. Ze heeft immers al een kind.
Dit soort van achterlijke opmerkingen zorgen er voor ik het in dit topic eigenlijk wel een beetje gehad heb. Je kent me niet. Als jij je mening over mij baseert op wat onzinnig gelul in dit topic ben je net zo kortzichtig als die andere kleuters die hun best doen om dit topic op te blazen.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59492801
Niet zo grommen tegen CC, hè. Beheers je even, zeg.

Wees een vent.
100 keer hooghouden
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:56:27 #207
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59492914
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef right_turn het volgende:

Dit soort van achterlijke opmerkingen zorgen er voor ik het in dit topic eigenlijk wel een beetje gehad heb. Je kent me niet. Als jij je mening over mij baseert op wat onzinnig gelul in dit topic ben je net zo kortzichtig als die andere kleuters die hun best doen om dit topic op te blazen.
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:42 schreef right_turn het volgende:
En waar is mijn mooie gedicht gebleven die ik geschreven heb om mijn geliefde terug te winnen?
Jij vindt wel dat we je echt serieus moeten nemen dan, TS?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:57:52 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59492963
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef right_turn het volgende:

Dus voortaan moet ik maar eerst iedereen persoonlijk leren kennen alvorens ik er een forum-mening over mag hebben?
Je bent zelf net zo hard bezig dit topic op te blazen, dus check jezelf in de spiegel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:58:02 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59492965
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:33 schreef Pony-Lover het volgende:
zeg Re,

wat wil je nou met dit topic?
nu het wel duidelijk is dat de TS dit alleen heeft geopend om te kutten.
Ik wil helemaal niets met dit topic behalve dan dat er gewoon ontopic moet worden gereageerd en dat persoonlijke issues lekker via msn worden uitgevochten.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:58:46 #210
210501 right_turn
It's my turn
pi_59492986
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

[..]

Jij vindt wel dat we je echt serieus moeten nemen dan, TS?
Ik neem me zelf ook niet al te serieus, zoals je ziet, maar sneue opmerkingen zoals die mogen achterwege gelaten worden.
Acht Cola, Acht Bier!
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:02:43 #211
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59493084
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef right_turn het volgende:

[..]

Nee, ik ga niet onaangekondigd bij haar langs. Zelf zit ik ook niet zo op onverwachts bezoek te wachten, dus dat doe ik ook niet. Blijkbaar is ze de laatste tijd heel erg bezig met haar familie want als ik wil afspreken is ze op dat moment bij haar moeder, oma, nichtje, tante. Gisteren was ze bijvoorbeeld voetbal bij haar oma aan het kijken. Gezellig!

Ik heb haar een berichtje gestuurd om zelf met een geschikt moment te komen. Ik ben in afwachting van haar antwoord.
ze zit gewoon iemand anders te palen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:02:57 #212
94676 Garisson72
pi_59493089
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:58 schreef right_turn het volgende:

Ik neem me zelf ook niet al te serieus, zoals je ziet, maar sneue opmerkingen zoals die mogen achterwege gelaten worden.
Je neemt jezelf niet serieus --> je loopt dus te kloten --> kinderachtig gedrag.
Ik zie nog steeds niet wat er nou sneu was aan mevroj Cc's opmerking.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:08:50 #213
210501 right_turn
It's my turn
pi_59493220
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:02 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je neemt jezelf niet serieus --> je loopt dus te kloten --> kinderachtig gedrag.
Ik zie nog steeds niet wat er nou sneu was aan mevroj Cc's opmerking.
Ja, want niet serieus zijn is gelijk aan kinderachtig gedrag. Dat gedicht was gewoon grappig bedoeld en het wordt helemaal leuk als één van de hersenlozen 'm nog opzichtig gaat quoten ook.

Mevroj CC is gewoon een verzuurd oud en naar alle waarschijnlijkheid kinderloos vrouwtje.
Acht Cola, Acht Bier!
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:14:59 #214
94676 Garisson72
pi_59493364
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:08 schreef right_turn het volgende:

Mevroj CC is gewoon een verzuurd oud en naar alle waarschijnlijkheid kinderloos vrouwtje.
ok, na deze doortastende bespiegeling, geheel volgens Fok's beproefde "<x> is gewoon <y>"-formule, kunnen we terug naar het topic, in all seriousness.

OMGWTFBBQ!!!1!! je DVD-spelert mèn!
pi_59493799
right.. waarom probeer je stoer te doen man.. ik snap dat niet.
100 keer hooghouden
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:37:17 #216
210501 right_turn
It's my turn
pi_59493943
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:30 schreef FreddyVork het volgende:
right.. waarom probeer je stoer te doen man.. ik snap dat niet.
En wie zijn kutkloon ben jij, om mij te gaan vertellen wat ik wel of niet mag doen?

En mocht je geen kutkloon zijn, wie ben jij om na die paar dagen die je hier aangemeld bent mensen lastig te gaan vallen met je hersenloos gezwam? Ga je inlezen!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59493977
Ik zeg toch niet dat het niet mag. Ik zeg alleen dat ik het niet begrijp. Je zet jezelf voor joker.

Nogmaals: probeer je eens te beheersen. Je lijkt met iedere post labieler.
100 keer hooghouden
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:46:48 #218
185631 Guncta
En un momento dado
pi_59494157
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:39 schreef FreddyVork het volgende:
Ik zeg toch niet dat het niet mag. Ik zeg alleen dat ik het niet begrijp. Je zet jezelf voor joker.

Een helder moment..
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_59494178
Ook geen reclame voor datingsites dit.

Sowieso kansloos natuurlijk.
100 keer hooghouden
pi_59494236
Wat is het nut nog van dit topic? TS krijgt zijn dvd speler en zijn 'vriendin' toch niet terug. Uithuilen kan in kunst van het loslaten-topic...
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:51:07 #221
210501 right_turn
It's my turn
pi_59494253
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:39 schreef FreddyVork het volgende:

Er zullen vast wel meer dingen zijn die je niet zult begrijpen. Sommige dingen zul je met jouw verstand nooit kunnen begrijpen en andere dingen als je wat ouder bent.

Ik heb van jou nog geen zinnig woord gelezen in dit topic. En jij bent verstandelijk niet bij machte om andere mensen op hun psychische gesteldheid te beoordelen. Dat is dat eerste puntje wat ik zojuist aanhaalde.
Acht Cola, Acht Bier!
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:52:38 #222
210501 right_turn
It's my turn
pi_59494300
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:47 schreef FreddyVork het volgende:
Ook geen reclame voor datingsites dit.

Sowieso kansloos natuurlijk.
Zet een foto van jezelf erop. Dan pas zul je ware kansloosheid ervaren!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59494408
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef right_turn het volgende:

[..]

Want jij weet hoe ik er uit zie?

Waarom ga ik hier nog op in.. oh ja, om aan de 300 te komen.
100 keer hooghouden
pi_59494444
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef right_turn het volgende:

[..]

Hap, hap, hap...Mèn, ik krijg er honger van
pi_59494478
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:51 schreef right_turn het volgende:

[..]

Er zullen vast wel meer dingen zijn die je niet zult begrijpen. Sommige dingen zul je met jouw verstand nooit kunnen begrijpen en andere dingen als je wat ouder bent.

Ik heb van jou nog geen zinnig woord gelezen in dit topic. En jij bent verstandelijk niet bij machte om andere mensen op hun psychische gesteldheid te beoordelen. Dat is dat eerste puntje wat ik zojuist aanhaalde.
Gelukkig heb jij ze allemaal op een rijtje en speel je het liefdesspel overtuigend en op de juiste wijze.

Ik heb je tot drie keer toe mijn hulp aangeboden en jij probeert de internetheld uit te hangen, afgewisseld met je emo-posts waarin je zielig doet en je je eigendommen laat afnemen door mensen die je via datingsites ontmoet.

Nog steeds zeg ik: ik hoop dat het goed komt voor je. Ik wil je daarin best van advies dienen, maar volgens mij sta je daar niet voor open.
100 keer hooghouden
pi_59494644
Het blijft een baggertopic
pi_59494689
Zeer interessant voor de beginnend amateur-psycholoog.
100 keer hooghouden
pi_59494919
Lees ik het goed? Heeft de TS een grote mond tegen Cc?

Trouwens. Hoe zit het ermee. Heeft ze al een sms teruggestuurd met een duidelijke reden.
Tja eigenlijk duidelijker dan dat ze eerst was kan niet, maar misschien toch.
Hou je van haar ts?
A little bit hateful
pi_59494983
whahaha..
100 keer hooghouden
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:23:32 #230
210501 right_turn
It's my turn
pi_59495070
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:59 schreef FreddyVork het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij ze allemaal op een rijtje en speel je het liefdesspel overtuigend en op de juiste wijze.

Ik heb je tot drie keer toe mijn hulp aangeboden en jij probeert de internetheld uit te hangen, afgewisseld met je emo-posts waarin je zielig doet en je je eigendommen laat afnemen door mensen die je via datingsites ontmoet.

Nog steeds zeg ik: ik hoop dat het goed komt voor je. Ik wil je daarin best van advies dienen, maar volgens mij sta je daar niet voor open.
Ik speel in ieder geval het liefdesspel en hoe je dat dan ook wenst te kwalificeren dat is in ieder geval al een stuk beter dan aan de zijlijn te staan en toe te kijken hoe anderen het spelen. Gisteravond heb ik een nog een spelletje 'Game of Love' gespeeld en het leverde me in ieder geval een telefoonnummer op.

Misschien dat het je deugd doet om te weten dat ze psychologie gestudeerd heeft

Waar in mijn OP heb jij het idee gekregen dat ik om hulp gevraagd heb en hoe kom je er in vredesnaam bij dat jij de aangewezen persoon bent om mensen van hulp te voorzien? Je doet me een beetje denken aan mensen die zogenaamde custom made ondertitels maken voor gedownloade films terwijl zij zelf degene zijn die ze het hardst nodig hebben.

Maar ondanks dat ik de schijn tegen heb, moet ik zeggen dat ik me wel met jullie vermaak hoor. En eigenlijk kan ik ook wel een beetje om je lachen. Ik stel me gewoon een soort van Freddy Vork figuur bij je voor en er verschijnt vanzelf een lach op mijn gezicht
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59495097
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef Liquidootje het volgende:

Hou je van haar ts?
wat een zachtaardige vraag voor jou doen

hij is een maand met haar opgetrokken..... dan lijkt houden van me een beetje te groot woord

tis meer. tja..... vastklampen ?

niet lullig bedoeld tegenover TS maar daar lijkt het toch wel een beetje op, misschien doet ze daarom ineens zo ''raar'' ......... misschien denkt ze wel, o god wat heb ik me nu op mijn hals gehaald, na tig keren subtiel te zijn afgepoeierd heeft ie het nu nog niet door.

het kan zijn dat ze na een maand met hem opgetrokken te hebben heeft gedacht mwaa, toch niet helemaal mijn type, laat maar een beetje doodbloeden...... maar ja het wil d'r niet in bij hem.

wel llullig, enne die dvd spelen; rij gewoon effe naar de mediamarkt kelere wat kost zo'n ding tegenwoordig pfffffff.
pi_59495234
Hmmm bijzonder hoe jouw berichten altijd 10 tot 20 keer langer zijn dan die van mij.

Maar OT: Ts ik zag laatst bij de kruidvat een dvdspeler voor slechts 14 euro. Combo met 5 extra dvd's kost je zo'n 21,99 euro. Misschien kun je daar nog zo een vrouwtje versieren (kindje incl.),

Hoe oud ben je eigenlijk TS? Ik bedoel als je nog jong bent, dan zou je misschien beter andere soort meiden kunnen zoeken. Sommige gaan namelijk ook voor milkshakes enzo...
A little bit hateful
pi_59495278
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:36 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige gaan namelijk ook voor milkshakes enzo...
je blijft toch altijd een ietsiepietsie gemeen
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:49:20 #234
210501 right_turn
It's my turn
pi_59495496
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat een zachtaardige vraag voor jou doen

hij is een maand met haar opgetrokken..... dan lijkt houden van me een beetje te groot woord

tis meer. tja..... vastklampen ?

niet lullig bedoeld tegenover TS maar daar lijkt het toch wel een beetje op, misschien doet ze daarom ineens zo ''raar'' ......... misschien denkt ze wel, o god wat heb ik me nu op mijn hals gehaald, na tig keren subtiel te zijn afgepoeierd heeft ie het nu nog niet door.

het kan zijn dat ze na een maand met hem opgetrokken te hebben heeft gedacht mwaa, toch niet helemaal mijn type, laat maar een beetje doodbloeden...... maar ja het wil d'r niet in bij hem.

wel llullig, enne die dvd spelen; rij gewoon effe naar de mediamarkt kelere wat kost zo'n ding tegenwoordig pfffffff.
Het niveau begon net weer iets aan te trekken in mijn mooie topic, kom jij weer. Heb je geen schilderijtjes te plagiëren en aan je medefokkers te verkopen of zo? Zou me niets verbazen dat je je inbreng beperkt tot topics met een hoge topicview.

Niet lullig bedoeld maar je schilderijtjes zuigen nogal. Misschien dat je toch beter met een beamer moet gaan werken.

En houden van? Ik kende haar precies een maand. Tot houden van is het niet gekomen. Ik mag haar wel heel graag en ik zou haar graag willen blijven zien. Het gevoel wat er was, was wederzijds en als ik zo vrij mag zijn om het te zeggen was het gevoel aan haar kant sterker dan het gevoel bij mij.

Ik heb er geen enkel probleem mee dat ik niet haar type ben, dat kan gebeuren. Ik zou het op prijs stellen als zij mij dat face to face zou laten weten. Nu weet ik niet goed waar ik aan toe ben en mag ik, net als jullie, gissen waarom het loopt zoals het loopt.

Nog maar een keer dan voor de mensen die moeite hebben met begrijpend lezen. Die DVD speler zal mij mijn reet roesten. Dat ding lag hier stof te happen. Na mijn verhuizing heb ik dat ding een jaar lang niet gebruikt. Maar als zij denkt dat ze 'm kan inpikken dan zit ze er naast. Ze mag hem gebruiken. Wil ze 'm hebben dan geef ik 'm aan haar.

Voor een vrouw van jouw leeftijd heb je niet veel inzicht weten op te bouwen.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59495524
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

je blijft toch altijd een ietsiepietsie gemeen
Zie je. Ik ben niet gemeen. Jij bent degene die gemeen is. Zie bovenstaande reply van TS maar.
Je hebt trouwens een grappige neus en mond.

@TS
Dank je voor je antwoord.
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:52:11 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59495546

Wat laat jij je kennen.
En dat staaft dan weer mijn eerdere aanname.
pi_59495572
Doe niet zo smerig Cc. Verbind iig een ontopic vraag bij elke sneer aub. kthnxbb

1 maand is wel lang. Ik vind dat je nu wel mag uitdoeken of je haar wel of niet bemind hebt TS. Dat brengt namelijk een extra dimensie aan elke relatie.
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:54:46 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59495622
Oh ja. Sorry.
pi_59495624
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:49 schreef right_turn het volgende:

[..]

Het niveau begon net weer iets aan te trekken in mijn mooie topic, kom jij weer. Heb je geen schilderijtjes te plagiëren en aan je medefokkers te verkopen of zo? Zou me niets verbazen dat je je inbreng beperkt tot topics met een hoge topicview.

Niet lullig bedoeld maar je schilderijtjes zuigen nogal. Misschien dat je toch beter met een beamer moet gaan werken.

En houden van? Ik kende haar precies een maand. Tot houden van is het niet gekomen. Ik mag haar wel heel graag en ik zou haar graag willen blijven zien. Het gevoel wat er was, was wederzijds en als ik zo vrij mag zijn om het te zeggen was het gevoel aan haar kant sterker dan het gevoel bij mij.

Ik heb er geen enkel probleem mee dat ik niet haar type ben, dat kan gebeuren. Ik zou het op prijs stellen als zij mij dat face to face zou laten weten. Nu weet ik niet goed waar ik aan toe ben en mag ik, net als jullie, gissen waarom het loopt zoals het loopt.

Nog maar een keer dan voor de mensen die moeite hebben met begrijpend lezen. Die DVD speler zal mij mijn reet roesten. Dat ding lag hier stof te happen. Na mijn verhuizing heb ik dat ding een jaar lang niet gebruikt. Maar als zij denkt dat ze 'm kan inpikken dan zit ze er naast. Ze mag hem gebruiken. Wil ze 'm hebben dan geef ik 'm aan haar.

Voor een vrouw van jouw leeftijd heb je niet veel inzicht weten op te bouwen.

held

ik heb je al die tijd zitten te verdedigen

gaat ie zo beginnen, nou laatste keer succes
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:55:24 #240
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59495641
je kan ook erg weinig hebben he TS
pi_59495661
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:50 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Zie je. Ik ben niet gemeen. Jij bent degene die gemeen is. Zie bovenstaande reply van TS maar.
Je hebt trouwens een grappige neus en mond.

@TS
Dank je voor je antwoord.
yep ik ben gemeen

als ie nou effe al mijn post terugleest maar nee hoor.......

ik ben weg
pi_59495694
en dan zeikt de TS dat anderen hem hier persoonlijk aanvallen.

en de modjes blijven hem steunen, waardoor dit topic nooit vol zal raken (maar die zijn ook wel een beetje sneu)

woensdag 18 juni 2008 @ 18:59:52 #243
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59495785
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:57 schreef Pony-Lover het volgende:
en dan zeikt de TS dat anderen hem hier persoonlijk aanvallen.

en de modjes blijven hem steunen, waardoor dit topic nooit vol zal raken (maar die zijn ook wel een beetje sneu)

je kan het niet laten he... , vertel eens even waar ik hem blijf steunen dan.... uhmm nee laat maar als je commentaar hebt weet je de kanalen...
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:03:09 #244
210501 right_turn
It's my turn
pi_59495883
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef Copycat het volgende:

Wat laat jij je kennen.
En dat staaft dan weer mijn eerdere aanname.
Hou jij het nu maar lekker bij je staven van Christine le Duc. Zijn we allebei tevreden.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59495907
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:59 schreef Re het volgende:

[..]

je kan het niet laten he... , vertel eens even waar ik hem blijf steunen dan.... uhmm nee laat maar als je commentaar hebt weet je de kanalen...
Nou, het steeds verwijderen van posts waarmee de TS zijn eigen topic & geloofwaardigheid verneukt zou men toch als steun moeten opvatten.

Eerlijk is eerlijk, mocht hij wel serieus (en geschift) zijn, ik vind het ook wel leuk om een beetje te zieken.

We spreken wel weer als nogmaals blijkt dat de TS iedereen gewoon zit te fucken met een lulverhaal.

(ik heb trouwens nog wel een DVD-speler in de aanbieding)
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:05:01 #246
210501 right_turn
It's my turn
pi_59495922
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef Liquidootje het volgende:
Doe niet zo smerig Cc. Verbind iig een ontopic vraag bij elke sneer aub. kthnxbb

1 maand is wel lang. Ik vind dat je nu wel mag uitdoeken of je haar wel of niet bemind hebt TS. Dat brengt namelijk een extra dimensie aan elke relatie.
We zijn een maand bij elkaar geweest en volwassen, wat denk je nu zelf?
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59495951
Ik weet het niet, daarom vroeg ik ook om jouw leeftijd. Maar je doet telkens weer zo cryptisch.
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:06:21 #248
210501 right_turn
It's my turn
pi_59495955
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

held

ik heb je al die tijd zitten te verdedigen

gaat ie zo beginnen, nou laatste keer succes
Met mensen als jij die me verdedigen, heb ik geen vijanden nodig
Acht Cola, Acht Bier!
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:06:53 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59495977
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:03 schreef right_turn het volgende:

Hou jij het nu maar lekker bij je staven van Christine le Duc. Zijn we allebei tevreden.
Die moet jij me toch nog steeds teruggeven? Maar hou ze maar. Jij hebt ze harder nodig dan ik.
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:07:13 #250
210501 right_turn
It's my turn
pi_59495988
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:55 schreef Re het volgende:
je kan ook erg weinig hebben he TS
Heel weinig. Is wel een verbeterpuntje!
Acht Cola, Acht Bier!
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:07:31 #251
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59495996
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:04 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Nou, het steeds verwijderen van posts waarmee de TS zijn eigen topic & geloofwaardigheid verneukt zou men toch als steun moeten opvatten.

Eerlijk is eerlijk, mocht hij wel serieus (en geschift) zijn, ik vind het ook wel leuk om een beetje te zieken.

We spreken wel weer als nogmaals blijkt dat de TS iedereen gewoon zit te fucken met een lulverhaal.

(ik heb trouwens nog wel een DVD-speler in de aanbieding)
Dus als ik een slotje zet beloof je dan niet meer in R&P te baggeren?
pi_59496008
Nee!!! we hoeven nog 50 post
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:08:35 #253
210501 right_turn
It's my turn
pi_59496024
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

yep ik ben gemeen

als ie nou effe al mijn post terugleest maar nee hoor.......

ik ben weg
Don't slam the door on your way out. Je schilderijen zijn best wel mooi hoor, je hebt in ieder geval talent
Acht Cola, Acht Bier!
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:09:24 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59496046
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:07 schreef Re het volgende:

Ah Re! Minder dan 50 posts. Ga even lekker eten en roken en neuken en zulks .
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:10:14 #255
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59496068
ja maar de trade off is natuurlijk ook wat waard... maar OK ik ga eerst wel ff boodschappen doen, en daarna DVDtje kijken ofzo...
pi_59496082
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:07 schreef Re het volgende:

[..]

Ja, dan zal ik weer braaf andere dingen gaan doen.

(maar ik wil ook best dit topic nog even volbaggeren)

pi_59496104
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:10 schreef Re het volgende:
ja maar de trade off is natuurlijk ook wat waard... maar OK ik ga eerst wel ff boodschappen doen, en daarna DVDtje kijken ofzo...
op je "nieuwe" speler
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:12:37 #258
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_59496117
Tering he, dit is Veel te graPpig

[ Bericht 1% gewijzigd door Samba-boy op 18-06-2008 19:24:55 ]
Echt waar!
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:13:16 #259
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_59496132
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:12 schreef Samba-boy het volgende:
Tering he, dit is Veel te graPpig
EDIT: Verwijder deze post ff AUB Drukte verkeerd

[ Bericht 22% gewijzigd door Samba-boy op 18-06-2008 19:26:01 ]
Echt waar!
pi_59496143
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:10 schreef Re het volgende:
Vergeet optie neuken niet! Ben je ook weer 5 minuten langer bezig
WHAAHAHAHHHAHAHHAHA HAHAHAHA HAHA HAHAHHAHA
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:14:12 #261
210501 right_turn
It's my turn
pi_59496154
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die moet jij me toch nog steeds teruggeven? Maar hou ze maar. Jij hebt ze harder nodig dan ik.
Wel een slappe reply hoor, maar aan je fobo te zien bezorg je menig man een slappe
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59496156
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:12 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

op je "nieuwe" speler
Hmmm zou het zo zijn? TS date misbliss en re was het "kleine kindje" en dat het daarom nog steeds open is?
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:14:27 #263
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59496161
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Vergeet optie neuken niet! Ben je ook weer 5 minuten langer bezig
WHAAHAHAHHHAHAHHAHA HAHAHAHA HAHA HAHAHHAHA
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59496167
100 keer hooghouden
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:16:53 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59496214
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:14 schreef right_turn het volgende:
Wel een slappe reply hoor, maar aan je fobo te zien bezorg je menig man een slappe
Kut. Je kent me echt.
pi_59496300
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:14 schreef right_turn het volgende:

[..]

Leuke avatar heb je.
twee violen en een trommel en een fluit
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:21:42 #267
210501 right_turn
It's my turn
pi_59496336
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kut. Je kent me echt.
Nee, maar ik beschik wel over een goede mensenkennis en ik weet mensen heel goed in te schatten

In jouw geval ligt het niet alleen aan jezelf hoor. Op een gegeven moment bereik je als een vrouw een leeftijd dat de mannen die je aantrekt hun kruid al heel wat jaartjes geleden verschoten hebben.

Maar dit wordt te persoonlijk en dat is ook niet wat ik wil. Weer terug on topic bitte!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59496355
Ja, je hebt een goede mensenkennis.

Proest.
100 keer hooghouden
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:22:28 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59496356
Ga vooral door met je analyse!
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:22:35 #270
210501 right_turn
It's my turn
pi_59496357
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:19 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Leuke avatar heb je.
Dank je, ik kwam 'm tegen op google
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59496374
nee dat blijkt wel.

Heb je haar (of haar kind) nou geneukt TS?
pi_59496378
Hoe schat je mij in?
A little bit hateful
pi_59496385
Twisted fuck. De vraag is niet eens meer of de OP waarheidsgetrouw is, maar meer hoe ziek jij bent in je hoofd.
100 keer hooghouden
pi_59496393
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef Pony-Lover het volgende:
nee dat blijkt wel.

Hij impliceert van wel....
A little bit hateful
pi_59496417
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef Pony-Lover het volgende:
nee dat blijkt wel.

Maar dan zou het meer een "dienst" in ruil voor een dvdspeler zijn.... dan zou het wel een overtrokken topic zijn. Mijn persoonlijke mening trouwens.
A little bit hateful
pi_59496443
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:24 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hij impliceert van wel....
De meeste pedofielen zouden het er waarschijnlijk voor doen, zo'n lekkere verse peuter stukscheuren in ruil voor een DVD-speler. Goeie deal

pi_59496477
Nou nou zeg. We kunnen hem van veel dingen verwijten. Allerlei psychische aandoeningen, maar van pedofielie verdenk ik hem toch niet.
A little bit hateful
pi_59496481
Nog 23.
100 keer hooghouden
pi_59496498
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef Liquidootje het volgende:
Nou nou zeg. We kunnen hem van veel dingen verwijten. Allerlei psychische aandoeningen, maar van pedofielie verdenk ik hem toch niet.
Nee, ik ook niet

maar het leek me een leuke afsluiter voor het topic

woensdag 18 juni 2008 @ 19:29:14 #280
210501 right_turn
It's my turn
pi_59496505
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe schat je mij in?
Over het algemeen word ik betaald om dit soort van analyses te geven. En dat mag ik graag zo houden. Maar als je reply daar aanleiding toe geeft en ik voel me daartoe geroepen zal ik er vast wel iets over te zeggen hebben.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59496508
Welke vraag kunnen we hem stellen zodat hij dat gaat vereeuwigen als post #300?
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:31:12 #282
210501 right_turn
It's my turn
pi_59496547
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef FreddyVork het volgende:
Twisted fuck. De vraag is niet eens meer of de OP waarheidsgetrouw is, maar meer hoe ziek jij bent in je hoofd.
Zou jij je daarbij dan beter voelen, is dat het? Dan ben je pas echt ziek!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59496555
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:29 schreef right_turn het volgende:

[..]

Over het algemeen word ik betaald om dit soort van analyses te geven.
En dat mag ik graag zo houden. Maar als je reply daar aanleiding toe geeft en ik voel me daartoe geroepen zal ik er vast wel iets over te zeggen hebben.
"Ja mevrouwtje, die banden moeten echt vervangen worden, er zit haast geen profiel meer op"
pi_59496576
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:31 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

"Ja mevrouwtje, die banden moeten echt vervangen worden, er zit haast geen profiel meer op"

Bij de kwikfit en dan verkopen ze het weer als 80% banden
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:33:01 #285
210501 right_turn
It's my turn
pi_59496584
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef Liquidootje het volgende:
Zelfs het correct opschrijven er van lukt je al niet
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59496603
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:29 schreef Liquidootje het volgende:
Welke vraag kunnen we hem stellen zodat hij dat gaat vereeuwigen als post #300?

*Was het een regiovrije dvd-speler?

*Hoe is de ineternetverbinding in de kliniek?

*Heb je nou geneukt?
pi_59496654
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:33 schreef right_turn het volgende:

[..]

Zelfs het correct opschrijven er van lukt je al niet
Je hebt het nu wel door he. Iedereen die jou op welk gebiedt dan ook een beetje in bescherming neemt... ga je meteen keihard tegenin.

Is dat een onderdeel van jouw persoonlijkheid? Alles "alleen willen opknappen" ?
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:36:37 #288
210501 right_turn
It's my turn
pi_59496676
Slecht nieuws, ik zal niet degene zijn die post #300 mag gaan scoren. Ik heb even wat anders te doen.

Veel succes met volbaggeren van dit topic. Sommigen zijn heel behulpzaam geweest andere wat minder.

Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor zijn of haar bijdrage.

Fijne avond verder en misschien tot een volgend topic. Niet een vervolg aanmaken hoor!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59496705
Ik vraag je wat sjonnie!
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:39:27 #290
148059 Pritt
Atheïst
pi_59496742
Zat er nog een DVD in de speler?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_59496746
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:36 schreef right_turn het volgende:
Slecht nieuws, ik zal niet degene zijn die post #300 mag gaan scoren. Ik heb even wat anders te doen.

Veel succes met volbaggeren van dit topic. Sommigen zijn heel behulpzaam geweest andere wat minder.

Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor zijn of haar bijdrage.

Fijne avond verder en misschien tot een volgend topic. Niet een vervolg aanmaken hoor!
Laffe hond!

woensdag 18 juni 2008 @ 19:40:38 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59496766
And another one bites the dust.
pi_59496773
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:39 schreef Pritt het volgende:
Zat er nog een DVD in de speler?
1 van de lord of the rings dvds... Nu is zijn setje incompleet
A little bit hateful
pi_59496780
Dan bagger ik het topic maar vol met foto's van struiken

pi_59496800
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:42:28 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59496810
Mijn heg is dood.
pi_59496827
pi_59496834
waar blijft Re als je hem nodig hebt?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_59496865
Ik zie in die eerste struik een everzwijn.
A little bit hateful
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:45:10 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59496877
Dag DVDspeler.
pi_59496885
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:42 schreef Copycat het volgende:
Mijn heg is dood.
Dan was het waarschijnlijk een conifeerenheg, die zijn sowieso lelijk

Kan iemand even een deel twee openen?
Het leist in F&F

woensdag 18 juni 2008 @ 19:52:50 #302
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59497078