Dus als ik een slotje zet beloof je dan niet meer in R&P te baggeren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nou, het steeds verwijderen van posts waarmee de TS zijn eigen topic & geloofwaardigheid verneukt zou men toch als steun moeten opvatten.![]()
Eerlijk is eerlijk, mocht hij wel serieus (en geschift) zijn, ik vind het ook wel leuk om een beetje te zieken.![]()
We spreken wel weer als nogmaals blijkt dat de TS iedereen gewoon zit te fucken met een lulverhaal.![]()
![]()
![]()
![]()
(ik heb trouwens nog wel een DVD-speler in de aanbieding)
Don't slam the door on your way out. Je schilderijen zijn best wel mooi hoor, je hebt in ieder geval talentquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep ik ben gemeen![]()
als ie nou effe al mijn post terugleest maar nee hoor.......
ik ben weg
Ah Re! Minder dan 50 posts. Ga even lekker eten en roken en neuken en zulksquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:07 schreef Re het volgende:
Dus als ik een slotje zet beloof je dan niet meer in R&P te baggeren?
Ja,quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:07 schreef Re het volgende:
[..]
Dus als ik een slotje zet beloof je dan niet meer in R&P te baggeren?
op je "nieuwe" spelerquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:10 schreef Re het volgende:
ja maar de trade off is natuurlijk ook wat waard... maar OK ik ga eerst wel ff boodschappen doen, en daarna DVDtje kijken ofzo...
EDIT: Verwijder deze post ff AUBquote:
Vergeet optie neuken niet! Ben je ook weer 5 minuten langer bezigquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:10 schreef Re het volgende:
ja maar de trade off is natuurlijk ook wat waard... maar OK ik ga eerst wel ff boodschappen doen, en daarna DVDtje kijken ofzo...
Wel een slappe reply hoor, maar aan je fobo te zien bezorg je menig man een slappequote:Op woensdag 18 juni 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die moet jij me toch nog steeds teruggeven? Maar hou ze maar. Jij hebt ze harder nodig dan ik.
Hmmm zou het zo zijn? TS date misbliss en re was het "kleine kindje" en dat het daarom nog steeds open is?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vergeet optie neuken niet! Ben je ook weer 5 minuten langer bezig
WHAAHAHAHHHAHAHHAHA HAHAHAHA HAHA HAHAHHAHA
Kut. Je kent me echt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:14 schreef right_turn het volgende:
Wel een slappe reply hoor, maar aan je fobo te zien bezorg je menig man een slappe
Leuke avatar heb je.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:14 schreef right_turn het volgende:
[..]
Wel een slappe reply hoor, maar aan je fobo te zien bezorg je menig man een slappe
Nee, maar ik beschik wel over een goede mensenkennis en ik weet mensen heel goed in te schattenquote:
Hij impliceert van wel....quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef Pony-Lover het volgende:
nee dat blijkt wel.
Heb je haar (of haar kind) nou geneukt TS?
Maar dan zou het meer een "dienst" in ruil voor een dvdspeler zijn.... dan zou het wel een overtrokken topic zijn. Mijn persoonlijke mening trouwens.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef Pony-Lover het volgende:
nee dat blijkt wel.
Heb je haar (of haar kind) nou geneukt TS?
De meeste pedofielen zouden het er waarschijnlijk voor doen, zo'n lekkere verse peuter stukscheuren in ruil voor een DVD-speler. Goeie dealquote:
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef Liquidootje het volgende:
Nou nou zeg. We kunnen hem van veel dingen verwijten. Allerlei psychische aandoeningen, maar van pedofielie verdenk ik hem toch niet.
Over het algemeen word ik betaald om dit soort van analyses te geven. En dat mag ik graag zo houden. Maar als je reply daar aanleiding toe geeft en ik voel me daartoe geroepen zal ik er vast wel iets over te zeggen hebben.quote:
Zou jij je daarbij dan beter voelen, is dat het? Dan ben je pas echt ziek!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:23 schreef FreddyVork het volgende:
Twisted fuck. De vraag is niet eens meer of de OP waarheidsgetrouw is, maar meer hoe ziek jij bent in je hoofd.
"Ja mevrouwtje, die banden moeten echt vervangen worden, er zit haast geen profiel meer op"quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:29 schreef right_turn het volgende:
[..]
Over het algemeen word ik betaald om dit soort van analyses te geven. En dat mag ik graag zo houden. Maar als je reply daar aanleiding toe geeft en ik voel me daartoe geroepen zal ik er vast wel iets over te zeggen hebben.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
"Ja mevrouwtje, die banden moeten echt vervangen worden, er zit haast geen profiel meer op"
Zelfs het correct opschrijven er van lukt je al nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef Liquidootje het volgende:
Nou nou zeg. We kunnen hem van veel dingen verwijten. Allerlei psychische aandoeningen, maar van pedofielie verdenk ik hem toch niet.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:29 schreef Liquidootje het volgende:
Welke vraag kunnen we hem stellen zodat hij dat gaat vereeuwigen als post #300?
Je hebt het nu wel door he. Iedereen die jou op welk gebiedt dan ook een beetje in bescherming neemt... ga je meteen keihard tegenin.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:33 schreef right_turn het volgende:
[..]
Zelfs het correct opschrijven er van lukt je al niet
Laffe hond!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:36 schreef right_turn het volgende:
Slecht nieuws, ik zal niet degene zijn die post #300 mag gaan scoren. Ik heb even wat anders te doen.
Veel succes met volbaggeren van dit topic. Sommigen zijn heel behulpzaam geweest andere wat minder.
Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor zijn of haar bijdrage.
Fijne avond verder en misschien tot een volgend topic. Niet een vervolg aanmaken hoor!
1 van de lord of the rings dvds... Nu is zijn setje incompleetquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:39 schreef Pritt het volgende:
Zat er nog een DVD in de speler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |