Nee, ze is niet terug naar ex. Haar ex is een enorme klootzak met loszittende handen. Daar is ze helemaal klaar mee.quote:
Dan is het niet slim van haar om twee jaar lang bij mama in te gaan wonen, en dan als ze na ontzettend veel moeite eindelijk een eigen appartement heeft om dan weer terug te gaan naar meneer haar ex.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:45 schreef Aneurism het volgende:
Tja, maar toch zou het het een en ander verklaren:
Ineens veel weg van thuis, over financiele dingen denken...
Hij mag dan een hufter zijn, maar hij is wel de vader en zorgde voor brood op de plank van haar kind...
Dit soort van achterlijke opmerkingen zorgen er voor ik het in dit topic eigenlijk wel een beetje gehad heb. Je kent me niet. Als jij je mening over mij baseert op wat onzinnig gelul in dit topic ben je net zo kortzichtig als die andere kleuters die hun best doen om dit topic op te blazen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:44 schreef Copycat het volgende:
Als jij je in die 'relatie' net zo kinderachtig opstelde als hier, begrijp ik wel dat ze je heeft gedumpt. Ze heeft immers al een kind.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef right_turn het volgende:
Dit soort van achterlijke opmerkingen zorgen er voor ik het in dit topic eigenlijk wel een beetje gehad heb. Je kent me niet. Als jij je mening over mij baseert op wat onzinnig gelul in dit topic ben je net zo kortzichtig als die andere kleuters die hun best doen om dit topic op te blazen.
Jij vindt wel dat we je echt serieus moeten nemen dan, TS?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:42 schreef right_turn het volgende:
En waar is mijn mooie gedicht gebleven die ik geschreven heb om mijn geliefde terug te winnen?
Dus voortaan moet ik maar eerst iedereen persoonlijk leren kennen alvorens ik er een forum-mening over mag hebben?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef right_turn het volgende:
Dit soort van achterlijke opmerkingen zorgen er voor ik het in dit topic eigenlijk wel een beetje gehad heb. Je kent me niet. Als jij je mening over mij baseert op wat onzinnig gelul in dit topic ben je net zo kortzichtig als die andere kleuters die hun best doen om dit topic op te blazen.
Ik wil helemaal niets met dit topic behalve dan dat er gewoon ontopic moet worden gereageerd en dat persoonlijke issues lekker via msn worden uitgevochten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:33 schreef Pony-Lover het volgende:
zeg Re,
wat wil je nou met dit topic?
nu het wel duidelijk is dat de TS dit alleen heeft geopend om te kutten.
Ik neem me zelf ook niet al te serieus, zoals je ziet, maar sneue opmerkingen zoals die mogen achterwege gelaten worden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Jij vindt wel dat we je echt serieus moeten nemen dan, TS?
ze zit gewoon iemand anders te palenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet onaangekondigd bij haar langs. Zelf zit ik ook niet zo op onverwachts bezoek te wachten, dus dat doe ik ook niet. Blijkbaar is ze de laatste tijd heel erg bezig met haar familie want als ik wil afspreken is ze op dat moment bij haar moeder, oma, nichtje, tante. Gisteren was ze bijvoorbeeld voetbal bij haar oma aan het kijken. Gezellig!
Ik heb haar een berichtje gestuurd om zelf met een geschikt moment te komen. Ik ben in afwachting van haar antwoord.
Je neemt jezelf niet serieus --> je loopt dus te kloten --> kinderachtig gedrag.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:58 schreef right_turn het volgende:
Ik neem me zelf ook niet al te serieus, zoals je ziet, maar sneue opmerkingen zoals die mogen achterwege gelaten worden.
Ja, want niet serieus zijn is gelijk aan kinderachtig gedrag. Dat gedicht was gewoon grappig bedoeld en het wordt helemaal leuk als één van de hersenlozen 'm nog opzichtig gaat quoten ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je neemt jezelf niet serieus --> je loopt dus te kloten --> kinderachtig gedrag.
Ik zie nog steeds niet wat er nou sneu was aan mevroj Cc's opmerking.
ok, na deze doortastende bespiegeling, geheel volgens Fok's beproefde "<x> is gewoon <y>"-formule, kunnen we terug naar het topic, in all seriousness.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:08 schreef right_turn het volgende:
Mevroj CC is gewoon een verzuurd oud en naar alle waarschijnlijkheid kinderloos vrouwtje.
En wie zijn kutkloon ben jij, om mij te gaan vertellen wat ik wel of niet mag doen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:30 schreef FreddyVork het volgende:
right.. waarom probeer je stoer te doen man.. ik snap dat niet.
Een helder moment..quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:39 schreef FreddyVork het volgende:
Ik zeg toch niet dat het niet mag. Ik zeg alleen dat ik het niet begrijp. Je zet jezelf voor joker.
Nogmaals: probeer je eens te beheersen. Je lijkt met iedere post labieler.
Er zullen vast wel meer dingen zijn die je niet zult begrijpen. Sommige dingen zul je met jouw verstand nooit kunnen begrijpen en andere dingen als je wat ouder bent.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:39 schreef FreddyVork het volgende:
Ik zeg toch niet dat het niet mag. Ik zeg alleen dat ik het niet begrijp. Je zet jezelf voor joker.
Nogmaals: probeer je eens te beheersen. Je lijkt met iedere post labieler.
Zet een foto van jezelf erop. Dan pas zul je ware kansloosheid ervaren!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:47 schreef FreddyVork het volgende:
Ook geen reclame voor datingsites dit.
Sowieso kansloos natuurlijk.
Want jij weet hoe ik er uit zie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef right_turn het volgende:
[..]
Zet een foto van jezelf erop. Dan pas zul je ware kansloosheid ervaren!
Hap, hap, hap...Mèn, ik krijg er honger vanquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef right_turn het volgende:
[..]
Zet een foto van jezelf erop. Dan pas zul je ware kansloosheid ervaren!
Gelukkig heb jij ze allemaal op een rijtje en speel je het liefdesspel overtuigend en op de juiste wijze.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:51 schreef right_turn het volgende:
[..]
Er zullen vast wel meer dingen zijn die je niet zult begrijpen. Sommige dingen zul je met jouw verstand nooit kunnen begrijpen en andere dingen als je wat ouder bent.
Ik heb van jou nog geen zinnig woord gelezen in dit topic. En jij bent verstandelijk niet bij machte om andere mensen op hun psychische gesteldheid te beoordelen. Dat is dat eerste puntje wat ik zojuist aanhaalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |