Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
De finale in Barcelona gaat tussen Kirilenko en Martinez Sanchez.
Belgische belofte Wickmayer speelt morgen de finale van Birmingham tegen K. Bondarenko.
Beide te zien op Betfair-video.
Had jij die fotoshop gedaan ?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:50 schreef TheGeneral het volgende:
Hmm, ik wilde de OP nog aanpassen. Ik was al wat begonnen maar had het nog niet afgemaakt.
Ach, Ambro kan het toch nog veranderen wanneer ik klaar ben.
Ja die heb ik gedaan. En de ranking moet ik nog veranderen jaquote:Op zondag 15 juni 2008 02:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Had jij die fotoshop gedaan ?
Ziet er leuk uit !
als je toch nog wat moet veranderen, de rankinglijst loopt wat achter
Gewoon even wat geld ophalen daar en nu wat dagen rusten voor Wimbledon, gebeurt zo vaak voor de Grand Slams.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef qonmann het volgende:
Kuznetsova, nummer 1 gepllaatst, ligt er uit in Eastbourne
[ afbeelding ]
Hier nog vol goede moed
Singles - Second Round
Caroline Wozniacki (DEN) d. (1) Svetlana Kuznetsova (RUS) 6-2 6-2
Bartoli is 2 geplaatst en is door
ff kijken , leuk commentaar ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag de finale van Eastbourne live op Eurosport (en volgens mij ook de BBC): Petrova-Radwanska.
Het zijn geen echte nummers 1 imo, zoals Serena, Henin dat waren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:03 schreef qonmann het volgende:
Wat gaat het slecht met Maria en Ana op Wimbledon.
Ze lijken geen bal goed te kunnen raken ..het gaat allemaal mis en nog wel tegen "nobodies"
Ze zijn wel de nummer 1 en 3 van de Ranking
Iemand een verklaring ?
Dann maar duimen voor Radwanska
Ze zijn ook pas 20..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het zijn geen echte nummers 1 imo, zoals Serena, Henin dat waren.
De afstand tot de rest is niet zo groot, dat is waar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het zijn geen echte nummers 1 imo, zoals Serena, Henin dat waren.
Tuurlijk, ze hebben nog tijd, maar hetgeen ik bedoel is dat Ivanovic en Sharapova niet dat geweldige overschot hebben om zelfs in een slechte dag makkelijk te winnen. Het verschil met de subtop is een stuk kleiner dan met Henin of Serena in haar hoogdagen. Die waren toen quasi onklopbaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn ook pas 20..
Een Maria heeft 3 verschillende Grand Slams op haar naam, toch niet slecht op die leeftijd.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:15 schreef TheGeneral het volgende:
Dat hoofd van Vaidisova is wel eng.
Nee, wel als je de links kopieert in een nieuwe pagina.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Kunnen jullie die plaatjes zien in mijn vorige post? Ik niet namelijk..
Kijk eens een paar posts boven jequote:Op zondag 13 juli 2008 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jelena Jankovic
Seriously? Waarom doet ze dat daar?.
Verschillen zijn inderdaad zeer klein.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Tim86 het volgende:
Anders was ze ook wel een type Clijsters nummer 1..zonder GS overwinningen (of zelfs finales)
Het is nu echt een open strijd...ik verwacht toch dat Sjappie er aan het eind van het jaar staat. Ivanovic maakt ook een prima kans natuurlijk.
Dat woordgrapje was expres gok ik?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:56 schreef eentwee het volgende:
Gisteren stukje gezien van Sugiyama - Vaidisova.. Ai ai ai wat speelde Nicole bedroevend..
Gaat hard..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Jankovic lag er al uit toen je dit postte. Gaf een 5-1/5-2 voorsprong af in set 1 en verloor met 5-7 2-6
Lijkt er niet opquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:57 schreef Tim86 het volgende:
Will the real number one please stand up?
Kuznetsova ook naar huis, verliest van Safina. Wil er uberhaupt iemand nummer 1 zijn?
Blijkbaar niet. Al lijkt Safina er wel zin in te hebben op het moment. Al zal het me dan weer niks verbazen dat die dadelijk ook gaat lopen kutten als ze het daadwerkelijk kan worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:57 schreef Tim86 het volgende:
Will the real number one please stand up?
Kuznetsova ook naar huis, verliest van Safina. Wil er uberhaupt iemand nummer 1 zijn?
Sharpava ligt ook uit de US open, en heeft naar alle waarschijnlijk heid 2 tot 3 maanden de tijd nodig om te herstellen van deze blessure... bad luck!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef qonmann het volgende:
Sharapova heeft zich terug getrokken na de winst wegens een (oude) blessure.
Ook geen OS voor haar ,volgens NOS teletekst
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:55 schreef Heero87 het volgende:
Jankovic wordt trouwens toch nummer 1, maar dan maandag 11 augustus en met nauwelijks 8 punten voorsprong!
Bronquote:Vanwege de Olympische Spelen kan Ivanovic de punten van haar titel vorig jaar in Los Angeles niet verdedigen. Jankovic passeert haar daardoor automatisch, maar een week later kan het zomaar weer omgedraaid zijn. Dan raakt Jankovic de punten van haar finaleplaats van vorig jaar in Montreal kwijt. Ze werd daar vrijdag in de huidige editie in de kwartfinales uitgeschakeld.
Daar heb je wel gelijk in, het serveren ziet er wel heel raar uit, ze is niet atletisch of elegant ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Ze kan ook heus wel tennissen..het is alleen niet mijn tennis wat ze speelt. Vind haar ook altijd irritant overkomen met die rare vinger move met serveren etc. Ze kijkt ook altijd alsof ze op het moment staat over haar net te gaan
En die schijt boogballen natuurlijk![]()
Te kansloos idd, schande voor het tennis als je het mij vraagt. En dit is nog een SF zelfsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Ik zet de tv uit. De ergernis is me echt te groot. Elke rally komt er wel zo'n klote bal nu. Cibulkova kan daar niet mee omgaan zo lijkt het.
Dramatische finale: 6-0 6-2 Wozniacki, haar eerste WTA-titel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
In Stockholm gaat de finale tussen zometeen tussen Wozniacki en Dushevina.
quote:Sjarapova klaar voor dit jaar
Uitgegeven: 15 september 2008 10:08
Laatst gewijzigd: 15 september 2008 10:08
MOSKOU - De Russische tennisdiva Maria Sjarapova komt dit jaar niet meer in actie. Ze gebruikt de komende maanden om volledig te herstellen van haar schouderblessure.
ANP
Dat zei haar manager maandag in Russische media.
Sjarapova, nummer zes op de wereldranglijst, is al een tijdje uit de roulatie. Ze miste de Olympische Spelen, de US Open en de finale van de Fed Cup.
Ze plant haar comeback in januari 2009, zodat ze haar titel kan verdedigen in de Australian Open.
(c) ANP
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ivanovic is nog niet bepaald terug (eigenlijk alles na RG was matig): 6-1 1-6 6-2 eraf tegen Petrova in Tokio.
Het Djokovic-syndroomquote:Op donderdag 18 september 2008 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ivanovic is nog niet bepaald terug (eigenlijk alles na RG was matig): 6-1 1-6 6-2 eraf tegen Petrova in Tokio.
Ik neem aan van niet, dan is het namelijk vroeg in de ochtend in Tokio.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:01 schreef GieJay het volgende:
Morgen om 23:00 de finale op eurosport, dat is live neem ik aan?
Thnx.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:24 schreef Ambrosius het volgende:
Ivanovic speelt om 10.00 uur Nederlandse tijd in Beijing tegen Cornet, live op Eurosport.
En ligt er al even uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:23 schreef Sharapova het volgende:
1e ronde ook gewonnen! staat vandaag tegen de als 1e geplaatste Peng in de 2e ronde
Bwah, het is toch vooral armoe troef op dit moment. Maar ja, fit blijven is inderdaad ook een onderdeel van het tennis. De twee die dit jaar het beste spel hebben laten zien hebben de nodige problemen gekend. Sharapova heeft al sinds Amelia Island met een rotte schouder gespeeld, speelde daarvoor echt top. Serena heeft bij vlagen ook goed spel laten zien, maar was toch ook wisselvallig. Al met al is Jankovic de meest constante dit jaar, maar echt #1-waardig vind ik het toch niet, ja misschien op dit moment, maar dat is wel erg korte-termijn. Een 6-10 win/loss saldo tegen top-10 speelsters is me daar bijvoorbeeld ook net iets te matig voor.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:08 schreef Norrage het volgende:
Jankovic is eindelijk echt goed bezig. Een waardig #1 op dit moment! Itt tot al die anderen die #1 stonden dit jaar :/ Laten we hopen dat ze het kan bekronen met een GS ergens.
Nogal, Bejing was op gravel, tuurlijk Theoquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:43 schreef Tim86 het volgende:
wat is die Theo Bakker trouwens een vermoeiende commentator zeg met altijd dat gezeik en gezucht in de microfoon
Hoe hij daarbij kwam is mij ook een raadsel..Chinezen weten niet eens wat gravel isquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nogal, Bejing was op gravel, tuurlijk Theo.
Lijkt echt iets mentaals te zijn. Zo gauw er ook maar iets afwijkt van het patroon lijkt ze op de één of andere manier te blokkeren. Zonde, want waar de 1e seizoenshelft zo goed ging daar is de tweede precies het omgekeerde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
Ana is het nog steeds COMPLEET kwijt. Nu al weer vroeg eruit in Moskou tegen Cibulkova. Ze kreeg op 5-4* in de derde set nog 2MP zelfs.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
Ana is het nog steeds COMPLEET kwijt. Nu al weer vroeg eruit in Moskou tegen Cibulkova. Ze kreeg op 5-4* in de derde set nog 2MP zelfs.
Ik heb het ook gezien. Het was genieten geblazenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:02 schreef Ambrosius het volgende:
De slechtste WTA-wedstrijd ooit was zojuist live op Eurosport te volgen, ik ben blij dat er getuige van ben geweest: 6-1 6-0 Zvonareva. 90% van de rally's eindige in een onnodige fout van Hantuchova. Daarbij kwam het geweldige commentaar van Theo Bakker, die beweert dat Zvonareva het in zich heeft om nummer 1 van de wereld te worden.
Ze is mentaal nog labieler dan Krajicek en Chakvetadze die jankend over de baan lopen soms.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:30 schreef Norrage het volgende:
Ben het wel eens met de opmerking over Vera though, als ze goed speelt speelt ze ook echt heeeel erg goed. En veel completer dan die andere russinnen...Maar goed, ze speelt niet altijd goed en is vaak geblesseerd
dat is inderdaad de reden dat het haar niet luktquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze is mentaal nog labieler dan Krajicek en Chakvetadze die jankend over de baan lopen soms.
Jankovic trouwens in grote problemen in Moskou: een set en een break achter tegen Dushevina.
Je hebt het over Hantu? Zvonareva is een stuk constanter en stabieler dan die twee hoor, kan me ook niet herinneren dat ik haar heb zien janken. Ze staat op de ranking wel zo'n beetje op haar plek imo (9e), kan natuurlijk nog wel stijgen als er boven haar mensen geblesseerd raken/blijven (Sharapova), gedemotiveerd zijn (Williams) of de druk blijvend niet aankunnen (Ivanovic).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze is mentaal nog labieler dan Krajicek en Chakvetadze die jankend over de baan lopen soms.
Nee, ik had het over Vera. Ik heb haar héél vaak zien janken, het is wel beter geworden de laatste maanden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:33 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je hebt het over Hantu? Zvonareva is een stuk constanter en stabieler dan die twee hoor, kan me ook niet herinneren dat ik haar heb zien janken. Ze staat op de ranking wel zo'n beetje op haar plek imo (9e).
NB betekent Not Before. Jankovic-Pennetta moeten voor haar spelen, daarna begint het en 16.30 is dus de schatting. Weet niet zeker of Eurosport het gaat uitzenden..die switchen naar de mannen geloof ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef GieJay het volgende:
Kuznetsova vs. Safina (NB 16.30hrs)
Iemand een idee hoe laat dit is en waarop?
Jankovic wint met 0-6 6-1 6-0quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:10 schreef anon57 het volgende:
Demetieva-Jankovic is wel een aardige partij om naar te kijken alleen zijn de dames bezig met een typische WTA scoreline Dementieva 6-0 0*-4
De cijfers zeggen toch niet bepaald wat over het niveau van de match. Jankovic liet hier toch wel zien terecht de nummer één te zijn als je sec kijkt naar het tennis, want qua GS-prestaties moet ze nog verbeteren. Ze haalde zoveel terug, terwijl Dementieva eigenlijk voortdurend bleef dicteren.quote:
Eens, maar mijn punt was meer de bizarre scorequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De cijfers zeggen toch niet bepaald wat over het niveau van de match. Jankovic liet hier toch wel zien terecht de nummer één te zijn als je sec kijkt naar het tennis, want qua GS-prestaties moet ze nog verbeteren. Ze haalde zoveel terug, terwijl Dementieva eigenlijk voortdurend bleef dicteren.
Jongen, lees een keer en denk na.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:48 schreef Adothehague het volgende:
Ivanovic - Bartoli vandaag.
Waar kan ik dit live volgen?
Jongen, het staat nergens aangegeven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jongen, lees een keer en denk na.
Iemand?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:48 schreef Adothehague het volgende:
Ivanovic - Bartoli vandaag.
Waar kan ik dit live volgen?
Kennen jullie www.watchlivetennis.org? Waar kijken jullie het meestal live?quote:
Morgen weer geen ana live dus? Ik zie op zurich site dat ana om half 9 's avonds is...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef GieJay het volgende:
[..]
Kennen jullie www.watchlivetennis.org? Waar kijken jullie het meestal live?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
Heerlijk dat die Jankovic heeft verloren.
quote:
Homoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef Norrage het volgende:
Rot toch op met je Ana willen kijken omdat ze er leuk uitziet![]()
Inderdaad, dat tennis is toch niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef Norrage het volgende:
Altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef Norrage het volgende:
Erg kinderachtig inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde.
Iemand hoeft de naam Ana maar te noemen en er is al wel iemand die het stoer vindt een afzeikpost te maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is altijd hetzelfde met mensen die allemaal van die posts maken dat ze verliefd zijn op Ana hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde.
Iemand hoeft de naam Ana maar te noemen en er is al wel iemand die het stoer vindt een afzeikpost te maken..
Speelt echt een goed toernooi. Na de stunt tegen Jankovic niet aan de verwachtingen ten onder gegaan.quote:
Live op sporza toch? Eurosport zendt federer - nalbandian uit..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Ana haalt eindelijk weer eens een finale, wel met hangen en wurgen met 7-5 in de derde set tegen Radwanska. In de finale nu tegen Zvonareva die haar compleet van de baan gaat slaan denk ik.
Lijkt me niet. Veldrijden gaat sowieso voor vanaf een uur of half 3, daarvoor zal ook nog wel het nodig interessants voorrang hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:42 schreef GieJay het volgende:
[..]
Live op sporza toch? Eurosport zendt federer - nalbandian uit..
Dat is zeker onverwachtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ana tikt toch wel onverwachts Vera compleet van de baan in 50 minuutjes: 6-2 6-1.
Het grote verschil wel, maar dát Ivanovic wint is ook weer niet zo onverwacht. Als Ana gewoon haar niveau haalt, is ze echt wel ±top 3 van de wereld. En aangezien het bij haar duidelijk een mentale kwestie is, kon je wel zien aankomen dat ze eindelijk weer haar niveau zou gaan alles als ze weer eens een goede prestatie levert.quote:
ohhh crap ik had tentamen toenquote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef Ambrosius het volgende:
Op Eurosport is nu de beste wedstrijd van 2007 te zien (finale WTA Championships Sharapova-Henin).
Vanaf morgen beginnen de Championships van 2008 trouwens, live op ES en Sporza.
De plaats straalt ook helemaal geen 'Masters-sfeer' uit. Zover die er al bestaat. Hier wordt ook al een gewoon WTA-toernooi gehouden. In Madrid was het de afgelopen jaren veel meer op de plaats.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een gaar toernooi nu al bij de vrouwen. Zoveel wind dat je niet normaal kunt slaan en publiek dat niet stil wil zijn. En dat voor een toernooi met een prijzengeld van 4,5 miljoen.
Break terug na wat fantastische puntenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:19 schreef qonmann het volgende:
Ana in de baan !![]()
tegen Jelena, staat achter helaas
Zo is dat !quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:47 schreef Szura het volgende:Zois dat
Gaat niet echt te goede kant op met Ana deze wedstrijd.
ach, die andere twee in de poule moet ze kunnen pakken
Zolang er geen sextape uit is kan je blijven hopenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Verdasco op de tribune
Hopen op de sextape?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang er geen sextape uit is kan je blijven hopen
Beide dames zouden door moeten gaan in deze poule des kneus' ja.
Ja ik vond het er ook bijzonder uitzien. Denk dat het dr rug was, maar echt duidelijk was het niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Ai die aanstelleritus van Ivanovic zag er pijnlijk uit zeg..
en tussendoor ook nog breakkansen gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Ze lat het wel verschrikkelijk liggen alleen...2-5 15-40 mag je echt niet afgeven..zeker niet tot 7-5..
een hoop choke jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
Weer zeer illustratief hoe kansloos een groot deel van het vrouwentennis is. Inmiddels voor de tweede keer een break voor Venus in de tweede, zij is niet zo debiel om dit weg te geven lijkt me.
Scheen iets met haar ademhaling te zijn. Maar dat Safina het nog zo heeft weggegeven in de eerste set in die tijd dat ik even weg was.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:36 schreef Sharapova het volgende:
[..]
Ja ik vond het er ook bijzonder uitzien. Denk dat het dr rug was, maar echt duidelijk was het niet.
Ze speelt zo dom, niet normaal. 70% van de punten dicteert ze, 50% daarvan slaat ze een bal minimaal 1 meter uit. Dan win je natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Scheen iets met haar ademhaling te zijn. Maar dat Safina het nog zo heeft weggegeven in de eerste set in die tijd dat ik even weg was.
Vrouwentennis op zijn best.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik word hier wel een beetje verdrietig van...eerste set 6-4 Venus. Venus brak 5 keer, Elena 4 keer
Hoe kom je daar nou bij, anders zou Eurosport het toch niet uitzenden ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij boeit niemand die WTA kampioenschappen.
Ik heb even geen tv of teletekst in de buurt en op de site vind ik ook niks, maarre wat happened to Ivanovic en Serenaquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
Zvonareva wint haar derde wedstrijd van Jankovic in 3 sets. JJ nu tegen Venus.
Ivanovic trekt zich terug en wordt vervangen door Radwanska. Serena speelt ook niet meer, Petrova vervangt haar.
Teletekst:quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Ik heb even geen tv of teletekst in de buurt en op de site vind ik ook niks, maarre wat happened to Ivanovic en Serena.
De mensen in Doha lijkt het in ieder geval niet veel te boeien. Bij de wedstrijden die ik heb gezien zat er nou niet echt enorm veel publiek.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ivanovic wegens ziekte en Serena wegens een buikspierblessure.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Ik heb even geen tv of teletekst in de buurt en op de site vind ik ook niks, maarre wat happened to Ivanovic en Serena.
Oh wat jammer, ik was benieuwd of ze nog zouden zijn doorgedrongen tot de HF's.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
Teletekst:
**Jelena Dementieva heeft zich bij het
WTA-kampioenschap voor de halve finales
geplaatst.De Russin streed met Serena
Williams om het laatste ticket,maar de
Amerikaanse meldde zich vlak voor hun
duel af met een buikspierblessure.
Dementieva eindigt daardoor in de rode
groep als tweede achter Venus Williams.
"Ik ben blij dat ik door ben,maar niet
met de manier waarop.Ik heb medelijden
met Serena en had erg graag tegen haar
gespeeld",zei de olympische kampioene,
die al voor de achtste keer op rij aan
het WTA-kampioenschap deelneemt.
Ana Ivanovic trok zich vrijdag terug
voor haar duel met Svetlana Koeznetsova
vanwege een virus-infectie.Agnieska
Radwanska neemt haar plaats in.
nou ik wordt inderdaad ook schijtziek van dat gehuil de hele tijd.. dan kijken ze toch lekker nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, anders zou Eurosport het toch niet uitzenden ?
Alleen is posten in dit draadje niet leuk, vanwege die "leuke" reacties van liefhebbers van het herentennis
Af en toe is men wat te kritisch wellicht maar het is vaak ook wel terecht en schrijnend om het verschil in benadering en professionaliteit van sommige dames te zien. Dat het fantastische tennis wat zeker van tijd tot tijd gespeeld wordt hiermee ook vaak gemist wordt is alleen jammer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, anders zou Eurosport het toch niet uitzenden ?
Alleen is posten in dit draadje niet leuk, vanwege die "leuke" reacties van liefhebbers van het herentennis
Als ik damesschaatsen minacht ga ik toch ook niet steeds naar dat draadje om dat te verzieken door te zeiken hoeveel sneller mannen wel niet schaatsen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Af en toe is men wat te kritisch wellicht maar het is vaak ook wel terecht en schrijnend om het verschil in benadering en professionaliteit van sommige dames te zien. Dat het fantastische tennis wat zeker van tijd tot tijd gespeeld wordt hiermee ook vaak gemist wordt is alleen jammer.
Er zitten zeker wat azijnpissers hier maar ik zie mezelf als een realist en ben gewoon kritisch. Als het goed is ben ik de eerste om het te zeggen, als het slecht is idem. Zo ben ik bij het mannentennis ook. Check die topics maar..daar zijn we net zo kritisch als er iets is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als ik damesschaatsen minacht ga ik toch ook niet steeds naar dat draadje om dat te verzieken door te zeiken hoeveel sneller mannen wel niet schaatsen.
Ik blijf weg uit dat draadje en gun de liefhebbers hun lol.
Jammer dat de fans van Herentennis dat ook niet doen...
Dat gezeur & gezeik is mi. de reden dat er nauwelijks in dit draadje gepost wordt, er is geen lol aan.
De fan van damestennis zoekt wel een ander forum.
Neem nou je UIquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zitten zeker wat azijnpissers hier maar ik zie mezelf als een realist en ben gewoon kritisch. Als het goed is ben ik de eerste om het te zeggen, als het slecht is idem. Zo ben ik bij het mannentennis ook. Check die topics maar..daar zijn we net zo kritisch als er iets is.
Ik ben zeker kritisch op Martin als het nodig is maar dat is gewoon nooit het geval...tegen perfectie valt niets in te brengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |