Kennen jullie www.watchlivetennis.org? Waar kijken jullie het meestal live?quote:
Morgen weer geen ana live dus? Ik zie op zurich site dat ana om half 9 's avonds is...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef GieJay het volgende:
[..]
Kennen jullie www.watchlivetennis.org? Waar kijken jullie het meestal live?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:52 schreef Adothehague het volgende:
Heerlijk dat die Jankovic heeft verloren.
quote:
Homoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef Norrage het volgende:
Rot toch op met je Ana willen kijken omdat ze er leuk uitziet![]()
Inderdaad, dat tennis is toch niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef Norrage het volgende:
Altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef Norrage het volgende:
Erg kinderachtig inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde.
Iemand hoeft de naam Ana maar te noemen en er is al wel iemand die het stoer vindt een afzeikpost te maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is altijd hetzelfde met mensen die allemaal van die posts maken dat ze verliefd zijn op Ana hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde.
Iemand hoeft de naam Ana maar te noemen en er is al wel iemand die het stoer vindt een afzeikpost te maken..
Speelt echt een goed toernooi. Na de stunt tegen Jankovic niet aan de verwachtingen ten onder gegaan.quote:
Live op sporza toch? Eurosport zendt federer - nalbandian uit..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Ana haalt eindelijk weer eens een finale, wel met hangen en wurgen met 7-5 in de derde set tegen Radwanska. In de finale nu tegen Zvonareva die haar compleet van de baan gaat slaan denk ik.
Lijkt me niet. Veldrijden gaat sowieso voor vanaf een uur of half 3, daarvoor zal ook nog wel het nodig interessants voorrang hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:42 schreef GieJay het volgende:
[..]
Live op sporza toch? Eurosport zendt federer - nalbandian uit..
Dat is zeker onverwachtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ana tikt toch wel onverwachts Vera compleet van de baan in 50 minuutjes: 6-2 6-1.
Het grote verschil wel, maar dát Ivanovic wint is ook weer niet zo onverwacht. Als Ana gewoon haar niveau haalt, is ze echt wel ±top 3 van de wereld. En aangezien het bij haar duidelijk een mentale kwestie is, kon je wel zien aankomen dat ze eindelijk weer haar niveau zou gaan alles als ze weer eens een goede prestatie levert.quote:
ohhh crap ik had tentamen toenquote:Op maandag 3 november 2008 16:04 schreef Ambrosius het volgende:
Op Eurosport is nu de beste wedstrijd van 2007 te zien (finale WTA Championships Sharapova-Henin).
Vanaf morgen beginnen de Championships van 2008 trouwens, live op ES en Sporza.
De plaats straalt ook helemaal geen 'Masters-sfeer' uit. Zover die er al bestaat. Hier wordt ook al een gewoon WTA-toernooi gehouden. In Madrid was het de afgelopen jaren veel meer op de plaats.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een gaar toernooi nu al bij de vrouwen. Zoveel wind dat je niet normaal kunt slaan en publiek dat niet stil wil zijn. En dat voor een toernooi met een prijzengeld van 4,5 miljoen.
Break terug na wat fantastische puntenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:19 schreef qonmann het volgende:
Ana in de baan !![]()
tegen Jelena, staat achter helaas
Zo is dat !quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:47 schreef Szura het volgende:Zois dat
Gaat niet echt te goede kant op met Ana deze wedstrijd.
ach, die andere twee in de poule moet ze kunnen pakken
Zolang er geen sextape uit is kan je blijven hopenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Verdasco op de tribune
Hopen op de sextape?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang er geen sextape uit is kan je blijven hopen
Beide dames zouden door moeten gaan in deze poule des kneus' ja.
Ja ik vond het er ook bijzonder uitzien. Denk dat het dr rug was, maar echt duidelijk was het niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Ai die aanstelleritus van Ivanovic zag er pijnlijk uit zeg..
en tussendoor ook nog breakkansen gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Ze lat het wel verschrikkelijk liggen alleen...2-5 15-40 mag je echt niet afgeven..zeker niet tot 7-5..
een hoop choke jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
Weer zeer illustratief hoe kansloos een groot deel van het vrouwentennis is. Inmiddels voor de tweede keer een break voor Venus in de tweede, zij is niet zo debiel om dit weg te geven lijkt me.
Scheen iets met haar ademhaling te zijn. Maar dat Safina het nog zo heeft weggegeven in de eerste set in die tijd dat ik even weg was.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:36 schreef Sharapova het volgende:
[..]
Ja ik vond het er ook bijzonder uitzien. Denk dat het dr rug was, maar echt duidelijk was het niet.
Ze speelt zo dom, niet normaal. 70% van de punten dicteert ze, 50% daarvan slaat ze een bal minimaal 1 meter uit. Dan win je natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Scheen iets met haar ademhaling te zijn. Maar dat Safina het nog zo heeft weggegeven in de eerste set in die tijd dat ik even weg was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |