Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
De finale in Barcelona gaat tussen Kirilenko en Martinez Sanchez.
Belgische belofte Wickmayer speelt morgen de finale van Birmingham tegen K. Bondarenko.
Beide te zien op Betfair-video.
Had jij die fotoshop gedaan ?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:50 schreef TheGeneral het volgende:
Hmm, ik wilde de OP nog aanpassen. Ik was al wat begonnen maar had het nog niet afgemaakt.
Ach, Ambro kan het toch nog veranderen wanneer ik klaar ben.
Ja die heb ik gedaan. En de ranking moet ik nog veranderen jaquote:Op zondag 15 juni 2008 02:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Had jij die fotoshop gedaan ?
Ziet er leuk uit !
als je toch nog wat moet veranderen, de rankinglijst loopt wat achter
Gewoon even wat geld ophalen daar en nu wat dagen rusten voor Wimbledon, gebeurt zo vaak voor de Grand Slams.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef qonmann het volgende:
Kuznetsova, nummer 1 gepllaatst, ligt er uit in Eastbourne
[ afbeelding ]
Hier nog vol goede moed
Singles - Second Round
Caroline Wozniacki (DEN) d. (1) Svetlana Kuznetsova (RUS) 6-2 6-2
Bartoli is 2 geplaatst en is door
ff kijken , leuk commentaar ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag de finale van Eastbourne live op Eurosport (en volgens mij ook de BBC): Petrova-Radwanska.
Het zijn geen echte nummers 1 imo, zoals Serena, Henin dat waren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:03 schreef qonmann het volgende:
Wat gaat het slecht met Maria en Ana op Wimbledon.
Ze lijken geen bal goed te kunnen raken ..het gaat allemaal mis en nog wel tegen "nobodies"
Ze zijn wel de nummer 1 en 3 van de Ranking
Iemand een verklaring ?
Dann maar duimen voor Radwanska
Ze zijn ook pas 20..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het zijn geen echte nummers 1 imo, zoals Serena, Henin dat waren.
De afstand tot de rest is niet zo groot, dat is waar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het zijn geen echte nummers 1 imo, zoals Serena, Henin dat waren.
Tuurlijk, ze hebben nog tijd, maar hetgeen ik bedoel is dat Ivanovic en Sharapova niet dat geweldige overschot hebben om zelfs in een slechte dag makkelijk te winnen. Het verschil met de subtop is een stuk kleiner dan met Henin of Serena in haar hoogdagen. Die waren toen quasi onklopbaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn ook pas 20..
Een Maria heeft 3 verschillende Grand Slams op haar naam, toch niet slecht op die leeftijd.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:15 schreef TheGeneral het volgende:
Dat hoofd van Vaidisova is wel eng.
Nee, wel als je de links kopieert in een nieuwe pagina.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Kunnen jullie die plaatjes zien in mijn vorige post? Ik niet namelijk..
Kijk eens een paar posts boven jequote:Op zondag 13 juli 2008 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jelena Jankovic
Seriously? Waarom doet ze dat daar?.
Verschillen zijn inderdaad zeer klein.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Tim86 het volgende:
Anders was ze ook wel een type Clijsters nummer 1..zonder GS overwinningen (of zelfs finales)
Het is nu echt een open strijd...ik verwacht toch dat Sjappie er aan het eind van het jaar staat. Ivanovic maakt ook een prima kans natuurlijk.
Dat woordgrapje was expres gok ik?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:56 schreef eentwee het volgende:
Gisteren stukje gezien van Sugiyama - Vaidisova.. Ai ai ai wat speelde Nicole bedroevend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |