We zeggen nog niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee!quote:Op zondag 15 juni 2008 16:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh waarom vrees je dat dan? Ik dacht juist dat het afmelden gepaart ging met een nog grotere vreugde dan een verjaardagsfeestje in het zwembad? Chips, cola, ijsje en je wordt na afloop thuis gebracht
Natuurlijk enkel omdat ik dan niet in deze reeks kan ouwehoeren, verder zie ik niet nú al een rampscenario voorbij komen hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh waarom vrees je dat dan? Ik dacht juist dat het afmelden gepaart ging met een nog grotere vreugde dan een verjaardagsfeestje in het zwembad? Chips, cola, ijsje en je wordt na afloop thuis gebracht
In hoeverre? Vanaf 't begin tot nu? (pak de popcorn dan maarquote:
*pakt popcornquote:Op zondag 15 juni 2008 16:09 schreef Lastpost het volgende:
In hoeverre? Vanaf 't begin tot nu? (pak de popcorn dan maar)
Wat is hier zo 'theorie' aan? Dit is al lang en breed bewezen door de evolutietheorie. Male competition en female choice noemen ze dat.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah kom nou toch... Voor een vrouw bestaat het "jagen" uit niet meer dan de benen spreiden en kijken wie er tussen komt liggen.
Toch maar even een samenvatting van mijn "Mannen zijn stoer, vrouwen een hoer"-theorie, want dit wordt ridicuul.
Stel, geheel hypothetisch... Wij gaan stappen in een willekeurige kroeg.
Jij trekt vervolgens je kleren uit en gaat wijdbeens op de dansvloer liggen en zegt "Iedereen die me wil neuken mag nu zijn kans grijpen."
Hoeveel mannen denk je dat daar nee tegen zeggen?
Maximaal 15%
5% omdat ze bezet én trouw zijn, 5% is gay en 5% zal denken dat je knettergek bent.
Stel nu dat ik hetzelfde doe, ik ga naakt met m'n erecte penis fier in het luchtledige op de dansvloer liggen en zeg "Iedere vrouw die wil neuken mag er op gaan zitten."
Máximaal 5% die daadwerkelijk aanstalten zou maken om het te doen en die vrouwen zijn óf knetterleip of stomdronken.
Maar hé, laten we eerlijk zijn, voordat ze uberhaupt op me zou kunnen gaan zitten zou ik er allang door de uitsmijters uitgedonderd zijn.
Oftewel, vrouwen hoeven maar te wíllen neuken en vervolgens kunnen ze kiezen uit 85% van de kroeg.
De gemiddelde man daarentegen heeft zo'n 5% kans en dáár moet hij dan zelfs nog behoorlijk wat energie/drank/geld/moeite insteken.
Vandaar dus dat het voor een man een daadwerkelijke prestatie (uitdaging) is om met een vrouw in bed te belanden en is het dus ook daadwerkelijk "stoer" als dat regelmatig lukt.
Een vrouw daarentegen hoeft er echter níets voor te kunnen of doen behalve haar benen openen.
Nee hoor.. moet er eerst iets leuks voorbij komen en dan nog zou ik er niet aan durven te denkenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:36 schreef Messenga het volgende:
Zijn jullie soms niet te veel bezig met het vinden van een relatie? Althans, het denken erover.
Al die moeite, je kan ook gewoon een handgranaat in de vijver gooien, komen alle vissen vanzelf bovendrijvenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een jager jaagt om zijn honger te stillen en zal zich dus ook niet enkel en alleen op 1 specifieke prooi richten.
Wat jij nu in feite doet is vissen.
Eindeloos wachten tot hij toehapt en zo niet ga je telkens weer met een onbevredigd gevoel naar huis.
Echter, in jouw specifieke geval kies je er zelfs voor om de kleine visjes niet terug te gooien, maar die dan maar bij gebrek aan de grote mee naar huis te nemen.
Ach, zoals ik een paar topics geleden al zei, de happy single is een mythe van de Volkskrant. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand. Niet dat ik van het single-zijn een zelfhatende levensstijl maak, maar ik geloof niet dat ik gelukkig ten onder ga in een appartement vol katten.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:36 schreef Messenga het volgende:
Zijn jullie soms niet te veel bezig met het vinden van een relatie? Althans, het denken erover.
En nog steeds vind ik dat lulkoek. Waarom zou je als je niet iemand hebt per definitie wanhopig op zoek moeten zijn naar een partner? Sommige mensen hebben genoeg andere dingen te doen (hobbies, werk, sport etc.) en zijn helemaal niet bezig met het zoeken. En sommige mensen zijn nu eenmaal kluizenaars/eenlingen/grenzeloze egoïsten/misanthropen.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, zoals ik een paar topics geleden al zei, de happy single is een mythe van de Volkskrant. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand. Niet dat ik van het single-zijn een zelfhatende levensstijl maak, maar ik geloof niet dat ik gelukkig ten onder ga in een appartement vol katten.
Je kunt moeilijk ontkennen dat het een soort aanvulling is welquote:Op zondag 15 juni 2008 17:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Friek zegt niet dat je wanhopig op zoek moet naar een partner. Maar dat je voornamelijk niet compleet bent of op je gelukkigst kan zijn zonder.. als ik het goed begrijp
Dat is wel redelijk met elkaar gelijk nietwaar? Als je niemand hebt, dat je dan niet gelukkig kán zijn dus zou je logischerwijs wel op zoek moeten zijn omdat je anders niet gelukkig bent. Dat is nogal zwart/wit als ik het zo zie en daar geloof ik dus geen ene moer van.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Friek zegt niet dat je wanhopig op zoek moet naar een partner. Maar dat je voornamelijk niet compleet bent of op je gelukkigst kan zijn zonder.. als ik het goed begrijp
Daar doelde ik ook opquote:Op zondag 15 juni 2008 17:17 schreef Elegy het volgende:
In mijn ogen kan een partner je gelukkiger maken, niet gelukkig.
Lang niet altijd natuurlijk. Er zijn genoeg beperkende relaties.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:17 schreef Nexie het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ontkennen dat het een soort aanvulling is wel
Dan zit je in een verkeerde relatiequote:Op zondag 15 juni 2008 17:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Lang niet altijd natuurlijk. Er zijn genoeg beperkende relaties.
Ok danquote:
Naja, in m'n verleden deed ik het inderdaad op die manierquote:Op zondag 15 juni 2008 16:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Al die moeite, je kan ook gewoon een handgranaat in de vijver gooien, komen alle vissen vanzelf bovendrijven
Zij laten er tig bronnen op los, besteden er honderden manuren en onderzoeken aan; ik bedenk het even in een paar minuten; verschil moet er wezen.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:33 schreef Friek_ het volgende:
Wat is hier zo 'theorie' aan? Dit is al lang en breed bewezen door de evolutietheorie. Male competition en female choice noemen ze dat.
Volgens mij zitten heel veel mensen in een verkeerde relatie.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Lang niet altijd natuurlijk. Er zijn genoeg beperkende relaties.
Wat een mens gelukkig maakt is voor iedereen anders. Maar ik denk wel dat een mens gelukkiger is wanneer hij/zij een goede partner heeft. Puur omdat het een ander soort aanvulling heeft dan familie/vrienden.quote:
het ergste is dat ze het vaak ook van zichzelf weten, maar te bang zijn eruit te stappenquote:Op zondag 15 juni 2008 17:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Volgens mij zitten heel veel mensen in een verkeerde relatie.
Ja. Bang zijn om alleen te zijn is vaak een hele grote drempel om te blijven. En inderdaad, de juiste persoon kan echt wel een aanvulling zijn. Maar je moet wel echt goed bij elkaar passen, dat is sowieso een eerste vereiste. En iemand die écht goed bij je past, dat kom je maar zo weinig tegen.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het ergste is dat ze het vaak ook van zichzelf weten, maar te bang zijn eruit te stappen
Klopt ja, terwijl alleen zijn niet eens zo erg hoeft te zijn. Zeker wanneer je er bang voor bent en het gebeurd kom je jezelf tegen en kan je juist aan jezelf werken. En kun je ook een goed leven krijgen zonder partner.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:49 schreef MLI het volgende:
Ja. Bang zijn om alleen te zijn is vaak een hele grote drempel om te blijven. En inderdaad, de juiste persoon kan echt wel een aanvulling zijn. Maar je moet wel echt goed bij elkaar passen, dat is sowieso een eerste vereiste. En iemand die écht goed bij je past, dat kom je maar zo weinig tegen.
Aan jezelf werken , oooooooooh man man man wat heb ik een hekel aan die woordenquote:Op zondag 15 juni 2008 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt ja, terwijl alleen zijn niet eens zo erg hoeft te zijn. Zeker wanneer je er bang voor bent en het gebeurd kom je jezelf tegen en kan je juist aan jezelf werken.
Het geeft een andere aanvulling, daar ben ik het mee eens. Maar het niet hebben van een relatie scheelt ook weer onzekerheid, stress, ruzie, achterdocht en als het hele circus is afgelopen pijn in je hartquote:Op zondag 15 juni 2008 17:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat een mens gelukkig maakt is voor iedereen anders. Maar ik denk wel dat een mens gelukkiger is wanneer hij/zij een goede partner heeft. Puur omdat het een ander soort aanvulling heeft dan familie/vrienden.
Achja en zonder kun je ook heel goed gelukkig zijn en een goed leven leiden. Bespaart een hoop gedate, gezoek, geluk hebben en gestress
Inderdaad!quote:Op zondag 15 juni 2008 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zit je in een verkeerde relatie
Dat heb ik ook hoor hahaha..quote:Op zondag 15 juni 2008 18:02 schreef N.icka het volgende:
[..]
Aan jezelf werken , oooooooooh man man man wat heb ik een hekel aan die woorden![]()
Brrrrr aan jezelf werken brrrrrrrrr
wat voor dienst?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze wilde nog 1 keer erover praten enz...
Maargoed, kan ik ook mezelf een dienst bewijzen.
Dat dus, maar lijkt me idd wel moeilijk na zo'n groot verliesquote:Op zondag 15 juni 2008 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:klinkt erg goed
Hoop dat het langzaam aan wat word, en zo niet, dan niet he
Maar wel een goed begin in iedergeval
Mooi verhaal man!quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat ik standvastig kan zijn
( * Messenga heeft et al een x eerder uitgemaakt)
Gewoon alles ontkennenquote:Op zondag 15 juni 2008 18:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Thanks! moet wel lukken. Eens kijken hoe ik met een stormvloed aan argumenten ga omgaan.
Maak vast een lijstje van wat ze als argument kan geven, en schrijf voor jezelf vast de beste antwoorden op, zodat die alvast in je hoofd zittenquote:Op zondag 15 juni 2008 18:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Thanks! moet wel lukken. Eens kijken hoe ik met een stormvloed aan argumenten ga omgaan.
Ik heb werkelijk geen idee, heb hier al eens eerder aangegeven dat ik echt leef met de dag en dat ik me niet teveel druk maak om de volgende.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:23 schreef MLI het volgende:
Wow... Wat een verhaal. Ben heel benieuwd naar de afloop, keep us posted. Wil je haar voor de rest van je leven enzo?
Dat is ook een van de punten waar ik wel mee zit, ergens krijg je een soort plaatsvervangende schaamte en het gevoel dat je vreemdgaat, maar dat gevoel zal ik (ken mezelf) toch wel blijven houden vermoed ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat dus, maar lijkt me idd wel moeilijk na zo'n groot verlies
Bakkie thee of wat sterkers ook goed?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi verhaal man!Jij bent ook wel een apart ventje zeg.
Als ik je eens tegen kom als je ergens zit te tekenen dan trakteer ik je op een bakkie koffie ofzo.
Tsja ik ben wel dusdanig opgevoed dat je beter op je bek kunt gaan en leert van die fout/ervaring dan dat je het uit voorzorg maar achterwege laat en achteraf gaat twijfelen of je er wel goed aan gedaan hebt.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:03 schreef Logician het volgende:
Lastig idd..
Trouwens even iets heel anders, is jouw nick nu bedoelt in nl of de engels?
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tsja ik ben wel dusdanig opgevoed dat je beter op je bek kunt gaan en leert van die fout/ervaring dan dat je het uit voorzorg maar achterwege laat en achteraf gaat twijfelen of je er wel goed aan gedaan hebt.
En mijn nick is gewoon lekker Nederlands, al wil ik ook wel geregeld het laatste woord hebben.
Wow, wat een verhaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |