quote:
Inderdaad!
Oja en nog even terugkomend op het popcorn gedeelte, ik zat dus een maand of wat geleden rustig aan de waterkant ergens in Rotterdam-Zuid tekenend rond een uur of 2 in de nacht en daar liep een leuke meid langs en door de nodige wijn in m'n mik reageerde ik droog of ze d'r hond aan het zoeken was.

Totaal misplaatst natuurlijk, maar ach, op dát moment boeide het me ook vrij weinig eigenlijk en toen raakte we aan de praat, kwam er van het tekenen vrij weinig meer en zaten gewoon vrolijk door te ouwehoeren over van alles en nog wat, het bekende weinig verdiepende gelul en tegelijkertijd de kat uit de boom kijkend.
Uiteindelijk maar de MSN uitgewisseld, aangezien ik een anti-mobiele beller ben en dus ook m'n nummer niet wist uit m'n hoofd.

Twee dagen later ineens zo'n prachtige melding dat iemand me wilde toevoegen, naam zei me toen na enkele minuten wel weer wat en aangezien ik meer buiten zit dan binnen zei ik maar dat als ze met me verder zou willen praten, dat ze dan maar naar het park moest komen in Rotterdam aangezien ik daar de hele dag zou vertoeven en geen zin had om die zonnige dag om zeep te helpen achter een pc.
Enkele uren daar gehangen te hebben kwam ze ineens aanlopen, totaal niet verwacht natuurlijk en weer een boel bepraat, werd me wat meer duidelijk over haar en merkte dat ik nogal wat raakvlakken had met d'r.
Tóen wilde zij al een stap verder, ik eigenlijk niet omdat ik totaal nog niet aan een relatie dacht en ik het wel relaxt vond zo, de poging tot zoenen dus om zeep geholpen door subtiel (voor een vent

) weg te draaien en had zo'n idee van, nou die hoeft me ook niet meer te zien nu.

Zowaar bleef ze gewoon bij me hangen, zijn we uiteindelijk naar stadhuisplein geweest om wat te drinken en later die avond via de 24 uurs shop (om het nodige in te slaan) weer aan de kade terecht gekomen waar we nog uren hebben gezeten en née ook toen nog geen zoen.
Toen ze uiteindelijk gebeld werd (thuiswonend dus) waar ze bleef heb ik d'r maar even achterop de fiets naar huis gebracht en ben ik nog gebleven tot de zon weer op kwam.
Verder in die tussentijd wel wat van die dagen er tussen gehad, naar de voetbal geweest met d'r in de stad, nog wezen shoppen met d'r en een keer uit eten geweest hier in de regio en m'n halve vriendenkring kent haar inmiddels al na het stappen, maar had gewoon het gevoel van, toffe en leuke meid, maar niet meer dan dat.
Kwam ook omdat ik niet bepaald het idee kreeg dat ze me echt zag zitten in de zin van relationeel slachtoffer, ookal zei ze soms wel andere zaken en liet ze geregeld ontvallen dat ze me wel érrug leuk vond, maar soms ga je dan teveel nadenken en komen er ineens doemscenario's voorbij en hecht je teveel waarde aan bepaalde zaken die gezegt zijn uit een geintje.
In het begin had ik ook wel een aantal aannames die gedurende de weken wel afgezwakt moesten worden, kreeg een beetje de indruk dat het nogal een losbandig feestbeest was die de ene na de andere afwerkte, dat viel dus best mee uiteindelijk.
Lang leve de vooroordelen zullen we maar zeggen.
Op een gegeven moment heb je wel zoiets van 1+1 en besef je toch wel dat ze wel erg veel subtiele hints gaf en dat nog buiten de zoenpoging(en) om.
Nou zoen ik sowieso niet iemand waar ik al van weet dat ik er geen relatie mee zal gaan/kunnen krijgen, simpelweg omdat het m'n ding niet is en dat heb ik ook zo politiek correct vermeld toen het thema zoenen ineens voorbij kwam, waardoor ze gelijk dacht dat ik haar dús niets vond, anders had ik d'r wel gezoend aldus haar simpele verklaring.
Nou moest ik dat nog wel even zien te redden natuurlijk en er zat wel wat in haar aanname en nog geen paar minuten later lagen we daar ergens op een strandje te zoenen midden in de nacht na een iets te lange stilte en dito oogcontact.
Waar overigens voor de verandering een keer geen drank bij aanwezig was, dat kon ik toch niet achter wegen laten.
Na die dag/nacht gaf ze mij aan dat ze me alleen nog maar leuker begon te vinden en dat ze hoopte dat het andersom ook het geval was.
Dat was dus wel het geval en als je op een gegeven moment zelfs je mobiel gaat opladen om dat ding bij je te hebben en heel per ongeluk in de buurt bent terwijl je eigenlijk totaal ergens anders moest zijn geeft dat toch wel te denken dat je misschien wel wat meer begint te voelen voor de ander.
Iets wat ik die eerste keren niet had, toen was het gewoon een tof wijf waarmee ik leuke gesprekken had en waarbij ik me goed vermaakt had.
Kortom, ik dreig dus verliefd te worden ben ik bang en dat is zowaar niet eens van éen kant.
Nu kan het overigens nog alle kanten op, ik heb d'r duidelijk gemaakt dat ik het rustig aan wil doen en gewoon wil kijken of het ook zo leuk, mooi en prachtig blijft na verloop van tijd.
Buiten dat zit ik ook nog wel met de nodige gevoelens voor m'n vorige vriendin (nee, vreemdgaan kan niet meer

) waar ze overigens ook van weet en ik heb geen idee hoe ik daar mee om zal gaan als het echt concretere vormen gaat aannemen, al probeer ik me daar niet teveel door te laten leiden.
Life goes on zeggen ze dan, hoe moeilijk dat op bepaalde momenten ook is natuurlijk.
Maar we zullen zien, de kriebels zijn in ieder geval aanwezig en al vermaak ik me goed als vrijgezel, volg wel gewoon m'n gevoel en we zullen zien wat er uit komt.
Als het uiteindelijk toch niet datgeen is wat we er van verwachten, dan zal het een toffe vriendschap worden en anders ben ik hier definitief weg uit deze reeks.
PS, hoop dat er genoeg popcorn was.