abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59405028
Krijg net antwoord. "Niet erg schuldbewust nee. Wilde niet lullig doen en had je wel uit kunnen nodigen, maar niet heel bewuste keuze om dat niet te doen." Wat een bullshit .
  zondag 15 juni 2008 @ 13:42:16 #152
202348 Susi
Temple of Love
pi_59405130
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:37 schreef Tegan het volgende:
Krijg net antwoord. "Niet erg schuldbewust nee. Wilde niet lullig doen en had je wel uit kunnen nodigen, maar niet heel bewuste keuze om dat niet te doen." Wat een bullshit [ afbeelding ].
Wat een flapdrol zeg. 'Niet bewust' je niet uitnodigen. Weet niet hoe vast jullie scharrelden, maar dit is wel idioot natuurlijk.
  zondag 15 juni 2008 @ 13:46:23 #153
101353 mrbox
Miep miep
pi_59405177
quote:
Krijg net antwoord. "Niet erg schuldbewust nee. Wilde niet lullig doen en had je wel uit kunnen nodigen, maar niet heel bewuste keuze om dat niet te doen." Wat een bullshit [ afbeelding ].
Hoe is hij door je hogen eisenlijstje heen geglipt ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 15 juni 2008 @ 13:47:19 #154
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59405199
quote:
Wat een flapdrol!

& die reactie die IR Baboon aandroeg was wel de beste
pi_59405258
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:42 schreef Susi het volgende:

[..]

Wat een flapdrol zeg. 'Niet bewust' je niet uitnodigen. Weet niet hoe vast jullie scharrelden, maar dit is wel idioot natuurlijk.
Het is eigenlijk al wel over (omdat t zo'n sukkel is). Maar ik ben nog best wel verliefd, dus heb zo mijn slips. Maar ik ben blij te horen dat jullie dit ook idioot vinden .
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:46 schreef mrbox het volgende:

[..]

Hoe is hij door je hogen eisenlijstje heen geglipt ?
Ja, dat vraag ik me ook af. In het begin leek hij echt een catch. En als je bij eenmaal door de muur heen komt, kom je (ik) er ook niet meer zo snel weg.
pi_59405271
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

omdat ik in de eerste 2 gevallen gewoon vooraan sta, ik weet precies wat er is enzo, en ik heb met de meisje uit de eerste situatie ook een aparte verleden. En meisje uit 2de situatie kan ik ook zeer goed mee opschieten, ook met beide mannen die er bij horen.

En ik weet wat ze allemaal hebben doorgemaakt. Ik denk dat het daarom zo raakt
Interesting. Ik wou dat ik dat wat meer had , ik heb wel eens moeite met me inleven in anderen.

En Tegan, hoeveel ga je nog pikken van deze gast?
  zondag 15 juni 2008 @ 13:55:22 #157
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59405361
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:50 schreef Tegan het volgende:
[..]

Ja, dat vraag ik me ook af. In het begin leek hij echt een catch. En als je bij eenmaal door de muur heen komt, kom je (ik) er ook niet meer zo snel weg.
Een muur! Ik zie een uitdaging *Roept m-niki erbij*
Denk dat die gevoelens snel genoeg weg zijn zodra de volgende catch langs komt. Het is gewoon even uitzitten en niet terugvallen tot dan
Every super woman needs a superman; here I am.
  zondag 15 juni 2008 @ 13:57:32 #158
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59405398
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:56 schreef MLI het volgende:
Komt met pieken en dalen, soms 4 maanden niets en dan ineens 2 per week. En scoren is inderdaad niet eenvoudig als je zelf de jager bent.
Nah kom nou toch... Voor een vrouw bestaat het "jagen" uit niet meer dan de benen spreiden en kijken wie er tussen komt liggen.

Toch maar even een samenvatting van mijn "Mannen zijn stoer, vrouwen een hoer"-theorie, want dit wordt ridicuul.

Stel, geheel hypothetisch... Wij gaan stappen in een willekeurige kroeg.

Jij trekt vervolgens je kleren uit en gaat wijdbeens op de dansvloer liggen en zegt "Iedereen die me wil neuken mag nu zijn kans grijpen."
Hoeveel mannen denk je dat daar nee tegen zeggen?
Maximaal 15%
5% omdat ze bezet én trouw zijn, 5% is gay en 5% zal denken dat je knettergek bent.

Stel nu dat ik hetzelfde doe, ik ga naakt met m'n erecte penis fier in het luchtledige op de dansvloer liggen en zeg "Iedere vrouw die wil neuken mag er op gaan zitten."
Máximaal 5% die daadwerkelijk aanstalten zou maken om het te doen en die vrouwen zijn óf knetterleip of stomdronken.
Maar hé, laten we eerlijk zijn, voordat ze uberhaupt op me zou kunnen gaan zitten zou ik er allang door de uitsmijters uitgedonderd zijn.

Oftewel, vrouwen hoeven maar te wíllen neuken en vervolgens kunnen ze kiezen uit 85% van de kroeg.
De gemiddelde man daarentegen heeft zo'n 5% kans en dáár moet hij dan zelfs nog behoorlijk wat energie/drank/geld/moeite insteken.

Vandaar dus dat het voor een man een daadwerkelijke prestatie (uitdaging) is om met een vrouw in bed te belanden en is het dus ook daadwerkelijk "stoer" als dat regelmatig lukt.
Een vrouw daarentegen hoeft er echter níets voor te kunnen of doen behalve haar benen openen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_59405426
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:50 schreef MLI het volgende:

[..]

Interesting. Ik wou dat ik dat wat meer had , ik heb wel eens moeite met me inleven in anderen.

is niet echt altijd fijn hoor, omdat toch allemaal op je afkomen enzo.
Maar ik weet dat ook ik bij hun terecht kan mag ik is een keer in de put zitten.
Maar net zoals deze momenten die laten je alle slechte dingen van de eigenschap vergeten
Het moment dat iemand tegen je zegt: Bedankt mijn vriend dat je er bent. Dat raakt je toch. Niet gelijk, want je hebt zoiets het hoort erbij. Maar als je dan door de stad loopt en je kijkt om je heen dan denk je bij je zelf:
Het klopt, onze vriendschap is onbeschrijfelijk. En zo wordt het echt door buitenstaanders ook soms gezegd.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59405427
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:50 schreef MLI het volgende:
Goede vraag.

Ik smste hem net terug. Dat hij echt een onwijs groot bord voor zijn kop heeft dan. Dat ik het me gewoon niet kan voorstellen. Wat hij dan verwachtte als antwoord. *I.R.Baboon's smsje* ...
pi_59405491
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:55 schreef Nexie het volgende:

[..]

Een muur! Ik zie een uitdaging *Roept m-niki erbij*
Denk dat die gevoelens snel genoeg weg zijn zodra de volgende catch langs komt. Het is gewoon even uitzitten en niet terugvallen tot dan
Dat denk ik ook, maar die komt niet zo snel. Ontmoet niet echt mensen die ik de moeite waard vind, tot nu toe. Maar zo is het ook gegaan met mijn ex. Ik was er alleen maar overheen omdat ik toen scharrel ontmoette/gevoelens voor kreeg.
pi_59405575
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah kom nou toch... Voor een vrouw bestaat het "jagen" uit niet meer dan de benen spreiden en kijken wie er tussen komt liggen.

Toch maar even een samenvatting van mijn "Mannen zijn stoer, vrouwen een hoer"-theorie, want dit wordt ridicuul.

Stel, geheel hypothetisch... Wij gaan stappen in een willekeurige kroeg.

Jij trekt vervolgens je kleren uit en gaat wijdbeens op de dansvloer liggen en zegt "Iedereen die me wil neuken mag nu zijn kans grijpen."
Hoeveel mannen denk je dat daar nee tegen zeggen?
Maximaal 15%
5% omdat ze bezet én trouw zijn, 5% is gay en 5% zal denken dat je knettergek bent.

Stel nu dat ik hetzelfde doe, ik ga naakt met m'n erecte penis fier in het luchtledige op de dansvloer liggen en zeg "Iedere vrouw die wil neuken mag er op gaan zitten."
Máximaal 5% die daadwerkelijk aanstalten zou maken om het te doen en die vrouwen zijn óf knetterleip of stomdronken.
Maar hé, laten we eerlijk zijn, voordat ze uberhaupt op me zou kunnen gaan zitten zou ik er allang door de uitsmijters uitgedonderd zijn.

Oftewel, vrouwen hoeven maar te wíllen neuken en vervolgens kunnen ze kiezen uit 85% van de kroeg.
De gemiddelde man daarentegen heeft zo'n 5% kans en dáár moet hij dan zelfs nog behoorlijk wat energie/drank/geld/moeite insteken.

Vandaar dus dat het voor een man een daadwerkelijke prestatie (uitdaging) is om met een vrouw in bed te belanden en is het dus ook daadwerkelijk "stoer" als dat regelmatig lukt.
Een vrouw daarentegen hoeft er echter níets voor te kunnen of doen behalve haar benen openen.
Leuke theorie, kasta!
  zondag 15 juni 2008 @ 14:08:54 #163
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59405600
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:02 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar die komt niet zo snel. Ontmoet niet echt mensen die ik de moeite waard vind, tot nu toe. Maar zo is het ook gegaan met mijn ex. Ik was er alleen maar overheen omdat ik toen scharrel ontmoette/gevoelens voor kreeg.
Dat komt vanzelf wel. Ik denk niet dat je eisenlijst te lang is (dat zei iemand op een andere pagina geloof ik - te lui om te kijken) want scharrel kwam er ook door dus..
Stiekem wel benieuwd naar de eisenlijst nu, is ie net als die van MLI (lang maar wel veel dingen die heel logisch storend zijn )?
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:07 schreef MLI het volgende:

[..]

Leuke theorie, kasta!
Zit veel waarheid in naar mijn mening, niet eens alleen bij seks/"scoren", sowieso zijn mannen vaak al snel tevreden met aandacht van een vrouw die er een beetje goed uit ziet. Vrouwen zullen eerder iemand afwijzen als ze er verder niks voor voelen, denk ik.
  zondag 15 juni 2008 @ 14:11:20 #164
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59405641
Kasta, de theorie is simpel en waar, maar dat is niets nieuws eigenlijk en een beetje vrouw weet gewoon dat ze elke man kan krijgen die ze hebben wil als ze een neukbeurt in her vooruitzicht stelt.

Nouja elke vrouw, nee dat ook weer niet helemaal, iedereen is visueel ingesteld. Als de vrouw in kwestie 150Kg is met een lengte van 1.50 dan moet ze daar meer moeite voor doen. Maar zelfs dan zit er in dat cafe altijd wel een dronken kerel die denkt, ach.. het is beter als rukken.

Als de vrouw daarintegen van normale proporties is, niet eens een perfect maatje 36 met cup B of groter, no problem. Die vrouw heeft keuze uit zeker 85% van het mannelijke publiek.

@tegan, strikvraag hoor : Maar behalve jezelf, wie probeer je nog meer voor de gek te houden?
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59405649
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:08 schreef Nexie het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf wel. Ik denk niet dat je eisenlijst te lang is (dat zei iemand op een andere pagina geloof ik - te lui om te kijken) want scharrel kwam er ook door dus..
Stiekem wel benieuwd naar de eisenlijst nu, is ie net als die van MLI (lang maar wel veel dingen die heel logisch storend zijn )?
Er is geen echte eisenlijst, maar ik word gewoon moeilijk verliefd op iemand. Ik vind mensen niet gauw de moeite waard om voor te gaan. Heb al genoeg blauwtjes gelopen. Dan blijf ik liever bij iets wat vertrouwd is. Helemaal alleen in de wereld opnieuw beginnen is eng. En tja, die jongens die ik nu dan ontmoet, allemaal leuk en aardig, maar dat contact is zo oppervlakkig nog in het begin dat ik geen zin heb om dat spelletje te gaan spelen vanaf het begin. En zo blijf je een beetje hangen in slechte gewoontes.

Ik ga gelukkig allemaal nieuwe dingen doen. Verhuizen, nieuwe studie, weer rijlessen. Dus ik wil opzich heel graag gewoon alles achter me laten, maar het blijft moeilijk.
  zondag 15 juni 2008 @ 14:15:02 #166
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59405712
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Kasta, de theorie is simpel en waar, maar dat is niets nieuws eigenlijk en een beetje vrouw weet gewoon dat ze elke man kan krijgen die ze hebben wil als ze een neukbeurt in her vooruitzicht stelt.
I know, het was ook puur een reactie op MLI's opmerking "dat scoren niet eenvoudig is als jager."
pi_59405785
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

I know, het was ook puur een reactie op MLI's opmerking "dat scoren niet eenvoudig is als jager."
En die stelling klopt ook.
  zondag 15 juni 2008 @ 14:21:57 #168
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59405848
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:12 schreef Tegan het volgende:

[..]

Er is geen echte eisenlijst, maar ik word gewoon moeilijk verliefd op iemand. Ik vind mensen niet gauw de moeite waard om voor te gaan. Heb al genoeg blauwtjes gelopen. Dan blijf ik liever bij iets wat vertrouwd is. Helemaal alleen in de wereld opnieuw beginnen is eng. En tja, die jongens die ik nu dan ontmoet, allemaal leuk en aardig, maar dat contact is zo oppervlakkig nog in het begin dat ik geen zin heb om dat spelletje te gaan spelen vanaf het begin. En zo blijf je een beetje hangen in slechte gewoontes.

Ik ga gelukkig allemaal nieuwe dingen doen. Verhuizen, nieuwe studie, weer rijlessen. Dus ik wil opzich heel graag gewoon alles achter me laten, maar het blijft moeilijk.
Misschien is dat juist wel leuk om niet zo snel verliefd te worden Ik word het best snel, dus kan me voorstellen dat het gevoel voor jou extra leuk is omdat het niet zo vaak voorkomt.
Helemaal alleen is ook wel overdreven natuurlijk, er is meer buiten een vriendje. En opnieuw beginnen past goed bij ons voornemen om niet saai en standaard te zijn!
Hoe wil je dan dat het contact verloopt vanaf het begin?

Dat zijn ook wel erg veel nieuwe dingen, ik denk dat die wel helpen om het achter te laten. En zo erg is het ook niet om het niet 100% achter te laten voor nu, er is toch nog geen nieuwe. Zolang het niet tegen je zin in gaat..
  zondag 15 juni 2008 @ 14:22:12 #169
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59405855
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:19 schreef MLI het volgende:

[..]

En die stelling klopt ook.
Voor mannen ja. Voor vrouwen dus overduidelijk niet.
pi_59405885
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Voor mannen ja. Voor vrouwen dus overduidelijk niet.
Nou, ik ben momenteel even een uitzondering op die regel.
  zondag 15 juni 2008 @ 14:25:55 #171
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59405935
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:23 schreef MLI het volgende:

[..]

Die ene jongen zit gewoon bij de 15% die bezet en trouw is, homo is of jou gek vindt. Take your pick
  zondag 15 juni 2008 @ 14:27:57 #172
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59405963
quote:

[..]

Dan stel je blijkbaar teveel eisen, wat logisch is als jager zijnde.
Van dat aangeschoten wild kan iedereen wel pakken, dat is natuurlijk geen kunst.
  zondag 15 juni 2008 @ 14:30:49 #173
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59406007
quote:

[..]

Soms 2 per week was het? Nou MLI, ik denk dat het dan toch enigszins aan zelfkennis en/of realisme ontbreekt.
pi_59406023
Volgens mij is hij gewoon zo iemand die wacht tot hij een relatie heeft. OK, niet direct mijn voorkeur maar het is het wachten wel waard.
pi_59406036
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Soms 2 per week was het? Nou MLI, ik denk dat het dan toch enigszins aan zelfkennis en/of realisme ontbreekt.
'Momenteel even', een situatie waar ik nu 2 weken in zit en waar ik binnen 2 weken weer uit hoop te zijn.
pi_59406228
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:21 schreef Nexie het volgende:

[..]

Misschien is dat juist wel leuk om niet zo snel verliefd te worden Ik word het best snel, dus kan me voorstellen dat het gevoel voor jou extra leuk is omdat het niet zo vaak voorkomt.
Helemaal alleen is ook wel overdreven natuurlijk, er is meer buiten een vriendje. En opnieuw beginnen past goed bij ons voornemen om niet saai en standaard te zijn!
Hoe wil je dan dat het contact verloopt vanaf het begin?

Dat zijn ook wel erg veel nieuwe dingen, ik denk dat die wel helpen om het achter te laten. En zo erg is het ook niet om het niet 100% achter te laten voor nu, er is toch nog geen nieuwe. Zolang het niet tegen je zin in gaat..
Dat is het ook.

Ik moet gewoon die klik voelen. Die ik bij mijn exen had, en bij scharrel... Kan het niet omschrijven, dat het goed voelt. Niet van die semi-grappige jongens die alleen maar willen scoren. Het moet me gewoon overkomen, ik kan nu niet zeggen hoe dat is.

Genoeg hierover. Hoe is t met jouw date ?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tegan op 15-06-2008 14:51:14 ]
  zondag 15 juni 2008 @ 14:49:32 #177
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59406299
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:32 schreef MLI het volgende:

[..]

'Momenteel even', een situatie waar ik nu 2 weken in zit en waar ik binnen 2 weken weer uit hoop te zijn.
Dus je beweert nu eigenlijk dat je een moment-sletje bent?
  zondag 15 juni 2008 @ 15:01:56 #178
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59406497
Jongens & meisjes, single vrinden,

Ik moet jullie nog iets opbiechten:

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe vlam. Ik heb haar in een winkeltje ontmoet en het was "love @ first sight".
Sindsdien zijn we continu samen en ik berijd haar voortdurend.
Omdat ik niet zo lullig ben om me hier zomaar af te melden oid krijgen jullie een linkje naar een fotootje.

klik hier
pi_59406547
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:49 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dus je beweert nu eigenlijk dat je een moment-sletje bent?
Ik beweer enkel dat ik nu jaag op iemand en dat dat niet echt vlot.
pi_59406551
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:01 schreef kaasplankje het volgende:

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe vlam. Ik heb haar in een winkeltje ontmoet en het was "love @ first site".
Omdat ik niet zo lullig ben om me hier zomaar af te melden oid krijgen jullie een linkje naar een fotootje.

klik hier
Heb je haar online gekochtontmoet?

[ Bericht 48% gewijzigd door Tegan op 15-06-2008 15:09:34 ]
pi_59406581
quote:

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe vlam. Ik heb haar in een winkeltje ontmoet en het was "love @ first sight".

klik hier
Ziet er goed uit, kaasplankje! Lekker sportief.
pi_59406682
Tvp'tje
You're never fully dressed until you wear a smile
  zondag 15 juni 2008 @ 15:13:45 #183
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59406727
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:45 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is het ook.

Ik moet gewoon die klik voelen. Die ik bij mijn exen had, en bij scharrel... Kan het niet omschrijven, dat het goed voelt. Niet van die semi-grappige jongens die alleen maar willen scoren. Het moet me gewoon overkomen, ik kan nu niet zeggen hoe dat is.

Genoeg hierover. Hoe is t met jouw date ?
Ik snap wel wat je bedoelt Ik heb wel vaak dat iemand me leuk "lijkt" maar dat de klik uit blijft. Of dat het te "lief" wordt, zonder dat je elkaar een beetje provoceert en ook om rare uitspraken van elkaar lacht
Da's vaak toch wel moeilijk als je iemand leuk vindt omdat je bang bent het te verpesten.

Date was leuk Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me niet kan herinneren dat ik eerder zo met z'n tweetjes iets had gedaan, vaak gewoon in groepen dat ik iemand leer kennen. Maar nu heb ik de smaak wel te pakken wat dat betreft
Ik had naderhand beetje gemengde gevoelens, onzeker welke kant zij wil dat het op gaat. Je weet ook niet hoe close iemand met vrienden is als je iemand nog niet zo goed kent, of met z'n tweetjes iets ondernemen voor haar heel normaal is etc.
De dagen erna had ik het vrij druk met school, paar met stress gevulde dagen dus ik heb me er niet zo mee bezig gehouden eerlijk gezegd. Toen de stress wat gedaald was leek het me wel een idee om nogmaals te laten weten dat ik het gezellig had gehad. Toch altijd leuk om te horen dat je iemand kunt vermaken zonder andere mensen of activiteiten, of er nu speciale gevoelens zijn of niet
Toen ik mijn telefoon aanzette had ik al een bericht van haar dat het gezellig was, en toen heb ik er een teruggestuurd dat dat wederzijds was en over een vervolg. En nu wacht ik op antwoord, dus ben benieuwd
  zondag 15 juni 2008 @ 15:14:15 #184
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59406732
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:04 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik beweer enkel dat ik nu jaag op iemand en dat dat niet echt vlot.
Een jager jaagt om zijn honger te stillen en zal zich dus ook niet enkel en alleen op 1 specifieke prooi richten.

Wat jij nu in feite doet is vissen.
Eindeloos wachten tot hij toehapt en zo niet ga je telkens weer met een onbevredigd gevoel naar huis.
Echter, in jouw specifieke geval kies je er zelfs voor om de kleine visjes niet terug te gooien, maar die dan maar bij gebrek aan de grote mee naar huis te nemen.
pi_59406746
Way to go Nexie
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59406756
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:13 schreef Nexie het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt Ik heb wel vaak dat iemand me leuk "lijkt" maar dat de klik uit blijft. Of dat het te "lief" wordt, zonder dat je elkaar een beetje provoceert en ook om rare uitspraken van elkaar lacht
Da's vaak toch wel moeilijk als je iemand leuk vindt omdat je bang bent het te verpesten.

Date was leuk Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me niet kan herinneren dat ik eerder zo met z'n tweetjes iets had gedaan, vaak gewoon in groepen dat ik iemand leer kennen. Maar nu heb ik de smaak wel te pakken wat dat betreft
Ik had naderhand beetje gemengde gevoelens, onzeker welke kant zij wil dat het op gaat. Je weet ook niet hoe close iemand met vrienden is als je iemand nog niet zo goed kent, of met z'n tweetjes iets ondernemen voor haar heel normaal is etc.
De dagen erna had ik het vrij druk met school, paar met stress gevulde dagen dus ik heb me er niet zo mee bezig gehouden eerlijk gezegd. Toen de stress wat gedaald was leek het me wel een idee om nogmaals te laten weten dat ik het gezellig had gehad. Toch altijd leuk om te horen dat je iemand kunt vermaken zonder andere mensen of activiteiten, of er nu speciale gevoelens zijn of niet
Toen ik mijn telefoon aanzette had ik al een bericht van haar dat het gezellig was, en toen heb ik er een teruggestuurd dat dat wederzijds was en over een vervolg. En nu wacht ik op antwoord, dus ben benieuwd
Goed bezig Nexie. Zo te horen mag je je binnenkort afmelden .
  zondag 15 juni 2008 @ 15:22:43 #187
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59406888
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:04 schreef Tegan het volgende:

[..]

Heb je haar online gekochtontmoet?
Ik vermoed dat dit grapje slaat op mijn marginale spelling, ik heb het al verbeterd.
  zondag 15 juni 2008 @ 15:24:28 #188
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59406912
quote:

klik hier
Ze is niet echt een buitentype he ?
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59406921
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:22 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dit grapje slaat op mijn marginale spelling, ik heb het al verbeterd.
Ja, sorry maar het moest.
  zondag 15 juni 2008 @ 15:27:32 #190
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59406968
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:24 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Ze is niet echt een buitentype he ?
jij hebt er kijk op
  zondag 15 juni 2008 @ 15:33:39 #191
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59407100
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:15 schreef Tegan het volgende:

[..]

Goed bezig Nexie. Zo te horen mag je je binnenkort afmelden .
Ik weet niet! Ik wil niet te vroeg juichen
Hoewel ik waarschijnlijk in het "ergste geval" een heel leuke vriendin erbij heb, want ik denk niet dat het raar wordt als blijkt dat die gevoelens er niet bij allebei zijn

Wil jullie eigenlijk ook niet verlaten he!
  zondag 15 juni 2008 @ 15:38:59 #192
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59407183
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:13 schreef Nexie het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt Ik heb wel vaak dat iemand me leuk "lijkt" maar dat de klik uit blijft. Of dat het te "lief" wordt, zonder dat je elkaar een beetje provoceert en ook om rare uitspraken van elkaar lacht Da's vaak toch wel moeilijk als je iemand leuk vindt omdat je bang bent het te verpesten.

Dit heb ik ook wel eens gehad, heel vervelend is dat. Zeker als je in het begin wél kon lachen om rare uitspraken ofzo.

Wil jullie eigenlijk ook niet verlaten he!

dan doe je toch net alsof..
pi_59407244
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Een jager jaagt om zijn honger te stillen en zal zich dus ook niet enkel en alleen op 1 specifieke prooi richten.

Eindeloos wachten tot hij toehapt en zo niet ga je telkens weer met een onbevredigd gevoel naar huis.
Echter, in jouw specifieke geval kies je er zelfs voor om de kleine visjes niet terug te gooien, maar die dan maar bij gebrek aan de grote mee naar huis te nemen.
Ieder z'n eigen tactiek. Ik probeer het deze keer eens op een andere manier, misschien leidt dat tot een andere uitkomst.
  zondag 15 juni 2008 @ 15:47:59 #194
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59407341
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:42 schreef MLI het volgende:

[..]

Ieder z'n eigen tactiek. Ik probeer het deze keer eens op een andere manier, misschien leidt dat tot een andere uitkomst.
Laat de kleine visjes dan ook lekker zwemmen joh... Smaak zit er toch niet aan.
  zondag 15 juni 2008 @ 15:49:51 #195
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59407380
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Laat de kleine visjes dan ook lekker zwemmen joh... Smaak zit er toch niet aan.
ouwe vis
  zondag 15 juni 2008 @ 15:51:58 #196
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59407427
Ik vrees dat ik hier ook niet lang meer rondhang.
pi_59407508
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat ik dan toch weer zo kritisch ben dat ik meestal alleen thuiskom na het stappen...
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 15 juni 2008 @ 16:00:30 #198
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59407551
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:51 schreef Lastpost het volgende:

uh waarom vrees je dat dan? Ik dacht juist dat het afmelden gepaart ging met een nog grotere vreugde dan een verjaardagsfeestje in het zwembad? Chips, cola, ijsje en je wordt na afloop thuis gebracht
pi_59407555
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:51 schreef Lastpost het volgende:
Details?
pi_59407575
quote:

klik hier

Je bierflesje vindt het ook een geil ding en heeft zich zo te zien niet meer in kunnen houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')