hoe instaleer je die precies:$, want ik snpa er niet veel van!quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien is dit wat: http://www.procyclingmana(...)ivinity-project.html
Gisteren gevonden, moet het nog installeren. Lijkt veelbelovend.
Vorm regel je door spelers trainingsschema's te geven, moet je even kijken bij een renner en dan het vakje training. Dan zie je wanneer er wordt gepiekt, en wanneer hij helemaal niet in vorm is enzo, heeft niet heel veel met wedstrijden rijden te maken.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:50 schreef Atreidez het volgende:
Als de tour zo voorbij is, zou t dan nog net zo leuk zijn om te spelen
Net weer eentje binnen met Valverde, in de ronde van Andalucie;
[ afbeelding ]
Hoe zit dat met vorm in carriere trouwens.. Kan ik het beste renners blijven gebruiken om ze in vorm te houden, of gaan ze op een gegeven moment er overheen en dan zijn ze niet meer in vorm ofzo? Die gele balken begrijp ik wel, je kan als renner moeilijk alle wedstrijden rijden, maar het is nu maart en een hoop goeie renners hebben bijvoorbeeld 79/80 vorm met zo'n groen blokje ervoor; gebruiken of sparen?
Kun je daar een screenshot van maken? Zoals ik het zie valt er namelijk niks uit te halen, lijkt meer op een landkaart dan een profielquote:Op zondag 27 juli 2008 10:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie het profiel meerdere keren en tijdens de gehele race? Zoiezo de pagina voor je materiaalselectie, en tijdens de rit aan de onderkant.. Die kan je overigens ook nog inzoomen, maar daar heb ik nog nooit de nood voor gehad
Die etappe had ik ook net gereden en toen won ik met Gutierrezquote:Op zondag 27 juli 2008 20:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn sprintaantrekker deed dat iets te goed
Hoe doet Kiryienka het?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net met Brutt de GP van Frankfurt gewonnen. Tinkoff zwaait naar Bettini, Kirchen en al die anderen
Kiryienka is ok, maar ik heb beter.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hoe doet Kiryienka het?
Ik wil hem halen naar Adria Mobil, maar op de een of andere manier krijg ik geen antwoord op mijn bod.. meer mensen last van?
Je hoeft niet per se op iedereen te letten hoor, zolang je je kopman en/of sprinter en hun belangrijkste knechten maar in de gaten houdt, de rest laat ik tenminste altijd maar wat aankuttenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:31 schreef Almere-Dude het volgende:
Net even de demo voor de 1e keer gespeeld, maar wat een stortvloed van icoontjes en je moet al die renners tegelijk in de gaten houden.
Wel meteen 1e geworden met Samuel Sanchez in de demo etappe.
Als het echt alleen soms is schiet misschien je videokaart te kort? Drivers zijn up to date? En heb je XP of Vista?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:49 schreef MichealKelso het volgende:
Als ik het spel speel krijg ik bij momenten de spelers zelf niet te zien, maar enkel de schaduwen van de spelers. De omgeving en motoren e.d. zien er wel goed uit, alleen krijg ik de spelers zélf dus niet te zien..weet iemand wat ik moet doen?
Ja nee ik was een stukje onduidelijk. Dit probleem is er altijd (ook bij baan). Drivers up to date..heb XP en een processor die het zou moeten kunnen hebben met videokaart Radeon 9250.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als het echt alleen soms is schiet misschien je videokaart te kort? Drivers zijn up to date? En heb je XP of Vista?
Zolang je flink wat geheugen hebt zijn de eerdere versies goed te doen. Ik speel zelf ook nog met PCM06 omdat mijn baggerpc 2008 niet trekt. Ofja alleen op zo'n lage resolutie dat het er net zo uitziet als PCM 06quote:Op maandag 28 juli 2008 18:35 schreef Leonos het volgende:
Is de 2007 of 2006 versie van dit spel een stuk beter te draaien? Of maakt het weinig verschil?
Jij weer hierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang je flink wat geheugen hebt zijn de eerdere versies goed te doen. Ik speel zelf ook nog met PCM06 omdat mijn baggerpc 2008 niet trekt. Ofja alleen op zo'n lage resolutie dat het er net zo uitziet als PCM 06
Ook gekocht vanmiddag, is wel het kopen waardquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:15 schreef OG_Loc het volgende:
Heb hem ook net binnen, ik ben benieuwd.
Het probleem is meestal dat ik of mijn sprinter niet ver genoeg naar voren krijg, óf mijn sprinter met nog een km of 4 te gaan opeens vrolijk afzakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon het goede wiel zitten? (wat niet perse, een fout die door mij vaak gemaakt wordt, het wiel van een favoriet moet zijn) Gewoon in het wiel van een treintje dat ook echt vooraan rijdt, dat komt het met een degelijke sprinter al snel goed.
Hmm, zo doe ik het planmatig een beetje:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het probleem is meestal dat ik of mijn sprinter niet ver genoeg naar voren krijg, óf mijn sprinter met nog een km of 4 te gaan opeens vrolijk afzakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |