Hoe doet Kiryienka het?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net met Brutt de GP van Frankfurt gewonnen. Tinkoff zwaait naar Bettini, Kirchen en al die anderen
Kiryienka is ok, maar ik heb beter.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hoe doet Kiryienka het?
Ik wil hem halen naar Adria Mobil, maar op de een of andere manier krijg ik geen antwoord op mijn bod.. meer mensen last van?
Je hoeft niet per se op iedereen te letten hoor, zolang je je kopman en/of sprinter en hun belangrijkste knechten maar in de gaten houdt, de rest laat ik tenminste altijd maar wat aankuttenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:31 schreef Almere-Dude het volgende:
Net even de demo voor de 1e keer gespeeld, maar wat een stortvloed van icoontjes en je moet al die renners tegelijk in de gaten houden.
Wel meteen 1e geworden met Samuel Sanchez in de demo etappe.
Als het echt alleen soms is schiet misschien je videokaart te kort? Drivers zijn up to date? En heb je XP of Vista?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:49 schreef MichealKelso het volgende:
Als ik het spel speel krijg ik bij momenten de spelers zelf niet te zien, maar enkel de schaduwen van de spelers. De omgeving en motoren e.d. zien er wel goed uit, alleen krijg ik de spelers zélf dus niet te zien..weet iemand wat ik moet doen?
Ja nee ik was een stukje onduidelijk. Dit probleem is er altijd (ook bij baan). Drivers up to date..heb XP en een processor die het zou moeten kunnen hebben met videokaart Radeon 9250.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als het echt alleen soms is schiet misschien je videokaart te kort? Drivers zijn up to date? En heb je XP of Vista?
Zolang je flink wat geheugen hebt zijn de eerdere versies goed te doen. Ik speel zelf ook nog met PCM06 omdat mijn baggerpc 2008 niet trekt. Ofja alleen op zo'n lage resolutie dat het er net zo uitziet als PCM 06quote:Op maandag 28 juli 2008 18:35 schreef Leonos het volgende:
Is de 2007 of 2006 versie van dit spel een stuk beter te draaien? Of maakt het weinig verschil?
Jij weer hierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang je flink wat geheugen hebt zijn de eerdere versies goed te doen. Ik speel zelf ook nog met PCM06 omdat mijn baggerpc 2008 niet trekt. Ofja alleen op zo'n lage resolutie dat het er net zo uitziet als PCM 06
Ook gekocht vanmiddag, is wel het kopen waardquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:15 schreef OG_Loc het volgende:
Heb hem ook net binnen, ik ben benieuwd.
Het probleem is meestal dat ik of mijn sprinter niet ver genoeg naar voren krijg, óf mijn sprinter met nog een km of 4 te gaan opeens vrolijk afzakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon het goede wiel zitten? (wat niet perse, een fout die door mij vaak gemaakt wordt, het wiel van een favoriet moet zijn) Gewoon in het wiel van een treintje dat ook echt vooraan rijdt, dat komt het met een degelijke sprinter al snel goed.
Hmm, zo doe ik het planmatig een beetje:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het probleem is meestal dat ik of mijn sprinter niet ver genoeg naar voren krijg, óf mijn sprinter met nog een km of 4 te gaan opeens vrolijk afzakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |