Mazzanti oid van Tinkoffquote:
Welke database gebruik je. Die van PCM.com ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb wel het idee dat het spel trager is met de nieuwe patch
Ja. Zijn er betere databases?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke database gebruik je. Die van PCM.com ?
Misschien is dit wat: http://www.procyclingmana(...)ivinity-project.htmlquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Nee momenteel niet zover ik weet. Er was eerst een andere Belgische site die hadden ook goede databases, maar daar kan ik niks meer van vinden.
Dat is die wat ik bedoelquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien is dit wat: http://www.procyclingmana(...)ivinity-project.html
Gisteren gevonden, moet het nog installeren. Lijkt veelbelovend.
Weer een minder waarvan ik kan verliezenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Is Ricco net zo goed bij PCM08 als in real-life
Bij mij won hij wel wat ja.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Is Ricco net zo goed bij PCM08 als in real-life
Bij een ontsnapping eerst op kort overnemen op (60/65) en als je al flink wat voorsprong hebt op positie behouden. Als je mede vluchters bij je wegrijden zet hem dan weer (even) op kort overnemen. De kans op een succesvolle ontsnapping is het grootste na een zware (berg)rit.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
Heb het spel ook sinds gistermiddag. Was toch nog wel even lastig met Windows Vista om databases en de patch van de jongens van PCM08 te installeren.
Gelukkig doet nu alles het, maar wat is dat moeilijk zeg !
Heeft iemand tips ?
Voorbeeld: Ik doe een etappe en rij met Tjallingi na 40 km weg. Wat doen jullie dan aanklikken: Kort Overnemen of Inspanningsmeter ??? Bij mij kwam die gozert nadat hij door het peleton was ingehaald op 40 minuten binnen
Met sprinten is het lastig om je sprinter het goede wiel te laten kiezen. En op hoeveel van de finish zet je de sprint in ?
Bergop is het lastig om je energy te verdelen vind ik. Beste prestatie is 7e met Menchov tot nu toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |