abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:57:06 #51
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60143868
Sprinten is het leukste in dit spel. Probeer ook altijd een treintje op te zetten, is namelijk erg vet wanneer je daarmee ook resultaten behaald.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60143999
Ik erger me er wel altijd aan als ik bijvoorbeeld bij de topfavoriet in het wiel zit, dat als zij beginnen met sprinten dat er andere B-sprinters zijn die al een KM voorop liggen. Gisteren had ik mazzel met mijn treintje en heb ik mijn derde overwinning behaald (Australisch kampioenschap met een gelukkige ontsnapping en mijn topsprinter met 73 sprinten)
pi_60148817
Ik verloor net een sprint-a-deux bergop van Voigt
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60149996
Welke renner verloor?
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:34:01 #55
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60152176
Die patch is overigens wel een forse gelijk, 306MB.
Elite
Tegen TTIP
pi_60154702
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:53 schreef Atreidez het volgende:
Welke renner verloor?
Mazzanti oid van Tinkoff
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_60162082
Is het een beetje speelbaar met die nieuwste patch ?

Las dat er weer tering veel bugs inzaten. Zoals we al 5 jaar gewend zijn van Cyanide bij de release.

2007 heb ik overgeslagen, wacht eerst tot er wat patches uitzijn voordat ik um aanschaf....
U MAD?
pi_60162103
Ik heb wel het idee dat het spel trager is met de nieuwe patch
pi_60162195
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb wel het idee dat het spel trager is met de nieuwe patch
Welke database gebruik je. Die van PCM.com ?
U MAD?
pi_60162288
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Welke database gebruik je. Die van PCM.com ?
Ja. Zijn er betere databases?
pi_60162417
Nee momenteel niet zover ik weet. Er was eerst een andere Belgische site die hadden ook goede databases, maar daar kan ik niks meer van vinden.
U MAD?
pi_60162957
Gister een etappe gewonnen met Rast na een ontsnapping van 19 man bleef hij en 2 andere over, en raar genoeg won ie daar de sprint van..
pi_60163439
Heb net mijn eerste massasprint gewonnen met Loddo Weliswaar in een Continentale koers, maar daar ben ik ook een continentale ploeg voor. De ploegentijdrit ervoor won ik ook al met 50 seconden verschil op de nummer 2 En daar deden Milram, Lampre en Gerolsteiner aan mee.
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:58:06 #64
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60163692
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Nee momenteel niet zover ik weet. Er was eerst een andere Belgische site die hadden ook goede databases, maar daar kan ik niks meer van vinden.
Misschien is dit wat: http://www.procyclingmana(...)ivinity-project.html

Gisteren gevonden, moet het nog installeren. Lijkt veelbelovend.
Elite
Tegen TTIP
pi_60163908
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien is dit wat: http://www.procyclingmana(...)ivinity-project.html

Gisteren gevonden, moet het nog installeren. Lijkt veelbelovend.
Dat is die wat ik bedoel www.pcm.com
U MAD?
pi_60164519
Grafish is de 08 veel beter
pi_60164612
Is Ricco net zo goed bij PCM08 als in real-life
U MAD?
pi_60164931
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Weer een minder waarvan ik kan verliezen
pi_60165510
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Bij mij won hij wel wat ja.
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:34:22 #70
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60167492
Hehe, eindelijk een massasprint gewonnen met Adria Mobil, een Sloveens Contintal ploegje.
pi_60183068
Bah, de Giro gewonnen met Valverde, en dan na de laatste etappe doe je afsluiten en dan is het meteen ook helemaal weg. Kan nergens meer wat van mijn tour terugvinden. Had wel op Export gedrukt maar die knop bleef highlighted staan maar deed niks... Had achteraf nog wel willen terugzien welke etappes en welke tijden waren gereden
pi_60183116
Eerste keer dat ik het speel, maar het valt nog niet mee eerlijk gezegd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60229706
Heb het spel ook sinds gistermiddag. Was toch nog wel even lastig met Windows Vista om databases en de patch van de jongens van PCM08 te installeren.

Gelukkig doet nu alles het, maar wat is dat moeilijk zeg !

Heeft iemand tips ?

Voorbeeld: Ik doe een etappe en rij met Tjallingi na 40 km weg. Wat doen jullie dan aanklikken: Kort Overnemen of Inspanningsmeter ??? Bij mij kwam die gozert nadat hij door het peleton was ingehaald op 40 minuten binnen

Met sprinten is het lastig om je sprinter het goede wiel te laten kiezen. En op hoeveel van de finish zet je de sprint in ?

Bergop is het lastig om je energy te verdelen vind ik. Beste prestatie is 7e met Menchov tot nu toe.
U MAD?
pi_60230067
Eerst maar 's een nieuwe computer kopen. Dit spel heeft altijd van die onmogelijke systeem-eisen
pi_60236685
quote:
Op zondag 20 juli 2008 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
Heb het spel ook sinds gistermiddag. Was toch nog wel even lastig met Windows Vista om databases en de patch van de jongens van PCM08 te installeren.

Gelukkig doet nu alles het, maar wat is dat moeilijk zeg !

Heeft iemand tips ?

Voorbeeld: Ik doe een etappe en rij met Tjallingi na 40 km weg. Wat doen jullie dan aanklikken: Kort Overnemen of Inspanningsmeter ??? Bij mij kwam die gozert nadat hij door het peleton was ingehaald op 40 minuten binnen

Met sprinten is het lastig om je sprinter het goede wiel te laten kiezen. En op hoeveel van de finish zet je de sprint in ?

Bergop is het lastig om je energy te verdelen vind ik. Beste prestatie is 7e met Menchov tot nu toe.
Bij een ontsnapping eerst op kort overnemen op (60/65) en als je al flink wat voorsprong hebt op positie behouden. Als je mede vluchters bij je wegrijden zet hem dan weer (even) op kort overnemen. De kans op een succesvolle ontsnapping is het grootste na een zware (berg)rit.

Sprinten, op 11.9km van de finish een wiel kiezen en op zo'n 1,3 / 1km van de finish zelf sprinten.

Hier een handige guide (wel gebaseerd op PCM06, maar dat boeit niet zo).

[ Bericht 1% gewijzigd door Naggelwauz op 21-07-2008 01:11:56 ]
pi_60238347
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:09 schreef jmac het volgende:
Eerst maar 's een nieuwe computer kopen. Dit spel heeft altijd van die onmogelijke systeem-eisen
Ik heb het inderdaad aangeschaft omdat ik een nieuwe pc heb Kan het wel op max. spelen, grafisch echt een schitterend spel. Jammer dat er alleen elk jaar zoveel patches nodig zijn.
U MAD?
pi_60238373
quote:
Op maandag 21 juli 2008 00:57 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Bij een ontsnapping eerst op kort overnemen op (60/65) en als je al flink wat voorsprong hebt op positie behouden. Als je mede vluchters bij je wegrijden zet hem dan weer (even) op kort overnemen. De kans op een succesvolle ontsnapping is het grootste na een zware (berg)rit.

Sprinten, op 11.9km van de finish een wiel kiezen en op zo'n 1,3 / 1km van de finish zelf sprinten.

Hier een handige guide (wel gebaseerd op PCM06, maar dat boeit niet zo).
Thanx
Ga het vanavond eens proberen.

Toch nog even een paar vragen:

- Spelen jullie trouwens carriere of gewoon losse rondes ? Gisteren even carriere gedaan, maar dan moet je dus elke ronde gaan rijden waarmee je speelt. Dus ook de ronde van Verweggistan etc. Dat gaat me een beetje te ver.

- En wat doen jullie bijvoorbeeld in een Tour de France met jullie kopman. Laten jullie die beschermen, ook in vlakke etappes. Gisteren wordt ineens mijn kopman Evans losgereden en op 3 minuten gezet in etappe 2

- Wanneer energygel te gebruiken ?

- Laten jullie op de kopman na iedereen los bidons halen, of stellen jullie mensen aan ? Kan me voorstellen dat wanneer je met een treintje op kop rijdt en je hebt bidons nodig dat je niet iedereen laat afzakken.
U MAD?
pi_60239517
quote:
Op maandag 21 juli 2008 08:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Thanx

- Spelen jullie trouwens carriere of gewoon losse rondes ? Gisteren even carriere gedaan, maar dan moet je dus elke ronde gaan rijden waarmee je speelt. Dus ook de ronde van Verweggistan etc. Dat gaat me een beetje te ver.

- En wat doen jullie bijvoorbeeld in een Tour de France met jullie kopman. Laten jullie die beschermen, ook in vlakke etappes. Gisteren wordt ineens mijn kopman Evans losgereden en op 3 minuten gezet in etappe 2

- Laten jullie op de kopman na iedereen los bidons halen, of stellen jullie mensen aan ? Kan me voorstellen dat wanneer je met een treintje op kop rijdt en je hebt bidons nodig dat je niet iedereen laat afzakken.
- Ik speel over het algemeen carriere, maar de rondes/koersen waar ik mijzelf kansloos acht laat ik gewoonweg simuleren.
- Als je echt voor het klassement gaat altijd laten beschermen. Altijd. In het vlakkere deel door je mindere mannen, en ik de bergen of finale van een koers door beter mannen.
- Doe ik domweg op gevoel nog.
- Als ik zie dat iemand bijna moet lossen, laat ik diegene nog bidons halen.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_60239533
Maar wanneer je bijvoorbeeld Evans laat beschermen door vanSummeren in een vlakke etappe, dan valt de beschermmodus weg nadat ie bidons heeft gehaald en moet ik dat weer opnieuw instellen.
Dat vind ik wel wazig.
U MAD?
pi_60239597
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wanneer je bijvoorbeeld Evans laat beschermen door vanSummeren in een vlakke etappe, dan valt de beschermmodus weg nadat ie bidons heeft gehaald en moet ik dat weer opnieuw instellen.
Dat vind ik wel wazig.
Tja, er zitten wel meer van dat soort vreeemde programmeerbeslissingen in het spel. Blijf toch het gevoel hebben dat ze er net ff 2 weken meer in hadden moeten steken. Had het bijvoorbeeld laatst dat ik met CSC de ene na de andere renner kon laten wegspringen, en het peloton gewoonweg niet door leek te hebben dat elke ontsnapper van CSC was. Daarna een leuke ploegentijdrit van 40 km gereden
pi_60239698
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:07 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Tja, er zitten wel meer van dat soort vreeemde programmeerbeslissingen in het spel. Blijf toch het gevoel hebben dat ze er net ff 2 weken meer in hadden moeten steken. Had het bijvoorbeeld laatst dat ik met CSC de ene na de andere renner kon laten wegspringen, en het peloton gewoonweg niet door leek te hebben dat elke ontsnapper van CSC was. Daarna een leuke ploegentijdrit van 40 km gereden
Ook met de patch 1.04 ?

Hoe doe je bijvoorbeeld reageren als je kopman een lekke band heeft. Hoe laat je dan een tweetal ploegenoten op hem wachten ?!? Gewoon door meter naar 10 te zetten ofzo ?
U MAD?
pi_60239760
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ook met de patch 1.04 ?

Hoe doe je bijvoorbeeld reageren als je kopman een lekke band heeft. Hoe laat je dan een tweetal ploegenoten op hem wachten ?!? Gewoon door meter naar 10 te zetten ofzo ?
De patch heb ik nog niet geinstalleerd. Ik las aardig wat reacties van mensen waarbij het programma na de installatie ervan crashte, dus ik ga hem later wel eens proberen.
En echte kopmannen rijden geen lek .

Nee, ff serieus, ik ben tot nu toe eigenlijk alleen voor lange ontsnappingen gegaan, dus zonder kopman (op papier er dus wel een, maar in de praktijk niet). Ik wacht op niemand
pi_60241711
Patch werkt uitstekend hoor ! Gewoon proberen als je je carriere beindigd hebt.

Maar goed. je zegt dat je tot nu toe alleen voor lange ontsnappingen bent gegaan. Wanneer ik dat doe dan wordt ik op bijv. 30 km voor de meet gepakt en eindig ik met 40 minuten achterstand omdat hij zich leeggereden heeft. Hij krijg ik die groene balk weer sneller op peil ? Door die energygel ?
U MAD?
  maandag 21 juli 2008 @ 16:37:01 #84
123545 DatMeenJeNiet
pi_60247536
Als de groenebalk op is, valt er niets meer te redden. Maar dat gebeurt alleen als je gaat aanvallen met iemand met weinig kwaliteit, een slecht moraal en een slechte vorm/conditie, dus dat probleem moet je bij jezelf zoeken, denk ik.

En als je kopman lek rijdt, zet j een mannetje of 2/3 op bolletje 5 ofzo (niet op 0 zetten!) en als je kopman bij hen aansluit ga je met die 2/3 overnemen op 85 ofzo, hangt van de snelheid van het peloton af en je kopman zet je dan gewoon in het wiel.
pi_60247650
In het begin dacht ik ook dat iedereen ze eigen bidon moest halen Gewoon eentje opdracht geven en die voorziet de hele ploeg.

Verder zet ik altijd me renners in de bergen in het begin al op 70, dat ze niet per ongeluk er af worden gereden omdat ze te weinig inspanning willen leveren. Niet met de sprinters enzo natuurlijk, die laat ik meestal 50 met positie behouden, en als ze dan leeglopen bergop zet ik ze op inspanning met 40 of lager. Dan komen ze uiteindelijk wel in een bus terecht, en zijn ze niet de volgende dag minder omdat ze compleet de vernieling in gereden zijn.

Bij ontsnappingen met meerdere doe ik alleen tegenaanvallen en positie behouden, maar wel met 90 inspanning. Positie behouden is mooi, maar hij levert maar de inspanning die je insteld om die positie te behouden, en een ontsnapping levert meestal ietsje meer. Anders zou je dus vrijwel meteen gelost worden.

Beschermen heb ik nog niet helemaal door geloof ik, ik dacht dat t puur was om iemand uit de wind te houden. Maar ik begrijp nu dat bij bescherming mensen uit het klassement in de gaten worden gehouden ofzo?

Ook nog probleempje het weekend met die ronde van Qatar. Is er een ploegentijdrit in het begin, maar die is maar 15 km. Dus ik zet ze al meteen op 99 bij de start, en de mindere rijders haal ik er meteen uit, maar alsnog ben ik elke keer laatste met meer dan ene minuut verlies (op een fucking 15km).
  maandag 21 juli 2008 @ 16:51:58 #86
123545 DatMeenJeNiet
pi_60247792
Ploegentijdritten willen mij ook niet echt lukken, alhoewel ik geen enkele tijdrijder boven de 70 heb.

Ehm in de gaten houden? Bedoel je niet gewoon observeren? Dat doe je niet door te beschermen, maar met rechtermuisknop op een renner en dan op het vergrootglas (?) te klikken. Zo kom je er na een poos achter wat zijn vorm is, groene balk en gele balk etc. Moet je overigens wel laten doen door de minder belangrijke renners. Maar beschermen is erg belangrijk, het zorgt er voor dat je op een berg met een bijna volle gele balk zit.
pi_60253184
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

En als je kopman lek rijdt, zet j een mannetje of 2/3 op bolletje 5 ofzo (niet op 0 zetten!) en als je kopman bij hen aansluit ga je met die 2/3 overnemen op 85 ofzo, hangt van de snelheid van het peloton af en je kopman zet je dan gewoon in het wiel.
Wat bedoel jij met bolletje 5 ?!? Je kan toch alleen maar van 0-100 kiezen
U MAD?
pi_60253243
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:42 schreef Atreidez het volgende:
Ook nog probleempje het weekend met die ronde van Qatar. Is er een ploegentijdrit in het begin, maar die is maar 15 km. Dus ik zet ze al meteen op 99 bij de start, en de mindere rijders haal ik er meteen uit, maar alsnog ben ik elke keer laatste met meer dan ene minuut verlies (op een fucking 15km).
Ik werd zojuist 5e met Columbia in de Giro. Moet wel zeggen dat ik met Rogers en ik geloof Burghardt 2 goede tijdrijders bij me had.

Goede tijdrijders moet je langer laten overnemen. Ik had ze op 15 seconden per beurt (en dan kort overnemen). Kan volgens mij nog wel wat langer.
In het begin heb ik continue 80 gedaan. (tijdrit was 80 km) en toen ik 10 km voor de meet zag dat ik nog genoeg over had iedereen op 99 gezet. Had er meer uit kunnen halen in mijn ogen.
U MAD?
  maandag 21 juli 2008 @ 21:35:10 #89
123545 DatMeenJeNiet
pi_60253838
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat bedoel jij met bolletje 5 ?!? Je kan toch alleen maar van 0-100 kiezen
Bolletje = op eigen kracht rijden, dus het knopje tussen de knopjes "positie behouden" en "kort overnemen".
En 5 = 5 % uiteraard. Dan staan ze zo goed als stil, en dus sluit de lekgereden kopman snel aan en kan je een treintje vormen en de kopman terug proberen te brengen.
pi_60253936
Oh ok. Want 0 is afstappen toch.

Ik heb nu een renner geblesseerd door een valpartij. Wordt die nog beter gedurende een ronde ? En hoe kan ik zien wat hij heeft ?

Ohja. De energygel... Wanneer gebruik ik die en waar is die nuttig voor ?
U MAD?
  maandag 21 juli 2008 @ 21:44:00 #91
123545 DatMeenJeNiet
pi_60254062
• Wat is de energy gel en hoe gebruik je hem?
De energy gel is een extra energie boost waardoor de balkjes tijdens een inspanning minder snel leeg zullen lopen. Je kunt dit daarom ook het beste gebruiken voor een demarrage of voor een sprint. Je drukt enkele kilometers (2/3, maar ligt aan het stijgingspercentage) op het knopje onder de rennersnaam en zult het verschil merken.

0 = afstappen inderdaad.

En van een geblesseerde renner die verder kan in de ronde kan je niet zien wat hij heeft geloof ik. Maar echt wonderen hoef je niet meer van hem te verwachten, gewoon knechtwerk laten doen.
pi_60254162
Spel is echt vet, alleen zo moeilijk. Speel zelf op normaal. Heb zojuist mijn beste prestatie individueel neergezet door Kirchen in een aankomst wat lichtelijk berop was 4e te laten worden.

Kun je me toevallig in het kort uitleggen hoe ik het beste kan sprinten. Als ik Cavendish op 12 KM voor de streep naar voren zet (80 inspanning ofzo) dan valt ie 4 km voor de streep terug omdat ie moe is. Meestal wordt ie dan 20ste ofzo.
Moet ik hem altijd een wiel laten kiezen en op welke inspanning moet ik hem zetten ?
U MAD?
  maandag 21 juli 2008 @ 21:57:47 #93
123545 DatMeenJeNiet
  maandag 21 juli 2008 @ 22:01:44 #94
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60254499
Dat is het enige nadeel aan dit spel, je moet je er erg goed in verdiepen wil je resultaten gaan behalen. Nietemin blijft het leuk om te spelen.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 21 juli 2008 @ 22:13:27 #95
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60254773
TVP

Dus komt ie ook voor de Xbox360??
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60256948
quote:
Op maandag 21 juli 2008 08:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Thanx

- Ik speel carriere met Rabo (doe ik altijd bij een nieuwe PCM, dan later naar kleinere ploegjes). De minder belangrijke rondes simuleer ik altijd. Je kan ook naar een bepaalde datum simuleren en zo bv een minder belangrijkere ronde binnen korte tijd laten verlopen (op datum klikken en vervolgens kan je kiezen met of zonder onderbreking simuleren).

- Ik bescherm mijn kopman(nen) altijd met 1 knecht (in nieuwe patch kan dit met 2 geloof ik. Als je kopman een lekke band krijgt oid meteen een aantal renners op lage inspanning (5/10) zetten zodat deze afzakken, zodra ze bijna bij je kopman in de buurt zijn de inspanning opschroeven en dan allemaal op kort overnemen (90 ofzo).

- Energy gel kan je gebruiken als je een aanval wilt plaatsen aan het eind van de etappe, zodat je iets langer vooruit zou moeten kunnen blijven. Zelf merk ik er eigenlijk vrij weinig van.

- Bidons laat ik altijd door een voor die etappe minder belangrijke rijder halen (bij vlakke rit bv door een klimmer). Als je iemand laat halen die op punt van lossen staat heb je kans dat hij meteen lost en dus alleen een bidon voor zichzelf heeft gehaald.
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Spel is echt vet, alleen zo moeilijk. Speel zelf op normaal. Heb zojuist mijn beste prestatie individueel neergezet door Kirchen in een aankomst wat lichtelijk berop was 4e te laten worden.

Kun je me toevallig in het kort uitleggen hoe ik het beste kan sprinten. Als ik Cavendish op 12 KM voor de streep naar voren zet (80 inspanning ofzo) dan valt ie 4 km voor de streep terug omdat ie moe is. Meestal wordt ie dan 20ste ofzo.
Moet ik hem altijd een wiel laten kiezen en op welke inspanning moet ik hem zetten ?
Bescherm je sprinter (bij vlakke etappe) altijd met een knecht (mocht je zelf een treintje maken, bescherm dan ook je andere sprinter en hardrijder) en zorg dat je op zo'n 25km van de finish redelijk vooraan in het peloton zit (niet helemaal vooraan, rond de 30e plek ofzo) in de buurt van een andere (top)sprinter zodat je op 11.9km meteen zijn wiel kunt pakken. Meestal heb ik de inspanning dan rond de 80 staan, en zet ik hem op zo'n 5km van de finish op 99 (+ sprinten op agressief).

[ Bericht 10% gewijzigd door Naggelwauz op 21-07-2008 23:52:04 ]
pi_60258586
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik werd zojuist 5e met Columbia in de Giro. Moet wel zeggen dat ik met Rogers en ik geloof Burghardt 2 goede tijdrijders bij me had.

Goede tijdrijders moet je langer laten overnemen. Ik had ze op 15 seconden per beurt (en dan kort overnemen). Kan volgens mij nog wel wat langer.
In het begin heb ik continue 80 gedaan. (tijdrit was 80 km) en toen ik 10 km voor de meet zag dat ik nog genoeg over had iedereen op 99 gezet. Had er meer uit kunnen halen in mijn ogen.
Ik heb de Giro gewonnen met GCE, maar doordat die ploegentijdrit toen een stuk langer was ging dat ook wat gemoedelijker In Qatar krijg ik ze niet zo dat ze zich goed inspannen, al heb je met GCE (karpets, gutierrez, valverde) wel een dik tijdrijdersteam, en ik zit dus nu met een ander team in Qatar.

Geduld is ook een schone zaak in het spel, wil je een ontsnapping succesvol laten finishen moet je m echt de hele etappe goed in de gaten houden qua voorsprong/inspanning/energie.. Tis me ook pas 2 keer gelukt met een ontsnappingsgroepje een etappe te winnen, en altijd in de derde week van een tour
pi_60260569
Tnx voor de tips

Ga vanavond na een vlakke etappe mijn eerste dikke bergetappe van de Giro rijden. Ben eens benieuwd wat Rogers en Kirchen kunnen.
U MAD?
pi_60260978
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef Damzkieee het volgende:
TVP

Dus komt ie ook voor de Xbox360??
Volgens mij niet. Alleen PSP toch.
U MAD?
pi_60277217
Zo. Heb er weer een etappe of 4 op zitten vandaag, en ik moet zeggen: Het gaat aardig goed na een beetje geoefend te hebben.

- Met Kim Kirchen mijn eerste etappe in de Giro gewonnen. Aanvallen op het juiste moment werkt
- Cavendish naar een 2e plaats gesprint door in het wiel van Schumacher te zitten. Hij ging erop en erover, maar schijnbaar kwam Schumacher nog net terug.
- Tijdrit over 30 km in de giro 4 renners in de top 20

Enige wat ik nog steeds niet snap is de energygel. Ik zie geen balkje hoger worden hoor als ik dat gebruik......
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')