abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:29:33 #101
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60277376
Als je een Energygel gebruikt voor de massasprint, klik je dat gelding +- 5km voor de streep aan. Dan zal dat geldingetje grijs/zwart worden... na + - 3 km begint de gel te knipperen, dat betekent dat ie werkt. Je ziet het niet in balkjes ofzo, maar 9 van de 10 x sprint je duidelijk harder.
pi_60289908
Ok Thanx Ga het proberen.
U MAD?
pi_60328850
Ben in de ronde van Andalucie lekker onderweg met Garcia A'Costa voor de bolletjes, op een gegeven moment pak ik een gat met nog 90km vlak en hou de afstand met peleton. Dus ik helemaal uitgeput met die gast het laatste stukje leuk juichend over de streep, heb ik niet door dat t halve veld stuk is en Valverde in het geel nog in het peleton zit terwijl alle toppers 2 min. terugpakken
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:05:40 #104
123545 DatMeenJeNiet
pi_60329432
Een peloton dat in tweeen breekt is vervelend idd. Ik heb wel eens een hele ploeg in het tweede deel gehad.

Net met een solo-ontsnapping de eerste etappe van de Ronde van Slovenië gewonnen. Ik zat al in een kopgroepje nadat we voor de bolletjestrui hadden aangevallen, het viel me op dat het gat niet snel dichtging, en met een bijna volle balk rood, geel en groen ging ik er op 35km van de streep vandoor. Nadat ik zo'n 50 seconden op dat kopgroepje had, energie gespaard en het gat rond de 30 seconden gehouden. Daarna vanaf 5.5 km nog een keer aangevallen en uiteindelijk iedereen voorgebleven. Het kopgroepje en peloton was wel enorm genaderd. (iedereen kreeg de zelfde tijd als Kiserlovski)
pi_60349841
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien is dit wat: http://www.procyclingmana(...)ivinity-project.html

Gisteren gevonden, moet het nog installeren. Lijkt veelbelovend.
hoe instaleer je die precies:$, want ik snpa er niet veel van!
pi_60356599
hallo?!
pi_60357528
Op die pagina zelf staat een uitleg, gewoon lezen misschien
pi_60358332
als dat niet lukt bij mij ! Met die .exe bestand ik zie geen .exe bestand?
pi_60358450
Die zit in die Rar file die je download. Je moet niet verwachten dat mensen jou situatie begrijpen als je alleen maar roept dat je het niet weet, niet kan, niet lukt, niet snapt.. Als je nou eens verteld wat er wel gelukt is, wat je al gedaan hebt, en waar je nu op blijft steken dan kan je een stuk meer hulp verwachten als met dit soort opmerkingen
pi_60358489
Ik heb hem nu wel opeens, maar waar staan die startlijsten?
pi_60358518
die heb ik al gevonden, maar moet ik die in Export ( Gewone map ) en ik export--> Startlist zetten , of alleen bij startlist?
pi_60358533
Als ik gewoon dat stukje lees op die site, zie ik dat je ze in allebei moet plaatsen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60358567
alles gedaaan , maar nog steeds geen team columbia
pi_60364367
Heb je Vista ?

Dan moet je naast die .exe ook nog 2 andere bestandjes downloaden. Die 2 andere bestandjes moeten 2x in een map geplaatst worden. 1x in de map Program Files/Pro Cyc en 1x in de mijn documenten map van Pro Cyc en dan database geloof ik. Moet je even dat topic van Pro Cyc doorlezen. Staat ergens de uitleg op.in
U MAD?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 22:24:54 #115
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60369343
Er is 1 rete irritant ding, dat is kasseien + drinken halen.. vanaf halverwege niet meer te doen, want mn hulpjes zijn volledig kapotgereden, daarnaast is het peleton ongeveer even langgerekt als een lintworm en breekt het altijd op in 2en terwijl ik drinken haal
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_60371052
1 Vraagje: Waar zie je het profiel van de rit. Ik denk dat het de bedoeling is dat je die ziet in het laadscherm, maar dat is een volkomen onduidelijk ding...
pi_60374468
Ik zie het profiel meerdere keren en tijdens de gehele race? Zoiezo de pagina voor je materiaalselectie, en tijdens de rit aan de onderkant.. Die kan je overigens ook nog inzoomen, maar daar heb ik nog nooit de nood voor gehad
pi_60375755
Tijdens de race onderin beeld en voor een volledig scherm profiel op spatie drukken en dan tabblad profiel (of ander tabblad).
pi_60379866
Als de tour zo voorbij is, zou t dan nog net zo leuk zijn om te spelen

Net weer eentje binnen met Valverde, in de ronde van Andalucie;

Hoe zit dat met vorm in carriere trouwens.. Kan ik het beste renners blijven gebruiken om ze in vorm te houden, of gaan ze op een gegeven moment er overheen en dan zijn ze niet meer in vorm ofzo? Die gele balken begrijp ik wel, je kan als renner moeilijk alle wedstrijden rijden, maar het is nu maart en een hoop goeie renners hebben bijvoorbeeld 79/80 vorm met zo'n groen blokje ervoor; gebruiken of sparen?
  zondag 27 juli 2008 @ 16:58:54 #120
123545 DatMeenJeNiet
pi_60379999
quote:
Op zondag 27 juli 2008 16:50 schreef Atreidez het volgende:
Als de tour zo voorbij is, zou t dan nog net zo leuk zijn om te spelen

Net weer eentje binnen met Valverde, in de ronde van Andalucie;
[ afbeelding ]

Hoe zit dat met vorm in carriere trouwens.. Kan ik het beste renners blijven gebruiken om ze in vorm te houden, of gaan ze op een gegeven moment er overheen en dan zijn ze niet meer in vorm ofzo? Die gele balken begrijp ik wel, je kan als renner moeilijk alle wedstrijden rijden, maar het is nu maart en een hoop goeie renners hebben bijvoorbeeld 79/80 vorm met zo'n groen blokje ervoor; gebruiken of sparen?
Vorm regel je door spelers trainingsschema's te geven, moet je even kijken bij een renner en dan het vakje training. Dan zie je wanneer er wordt gepiekt, en wanneer hij helemaal niet in vorm is enzo, heeft niet heel veel met wedstrijden rijden te maken.

Vermoeidheid moet je niet teveel aantrekken, gewoon een stuk of 90 races maximaal per seizoen rijden
pi_60380055
quote:
Op zondag 27 juli 2008 10:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie het profiel meerdere keren en tijdens de gehele race? Zoiezo de pagina voor je materiaalselectie, en tijdens de rit aan de onderkant.. Die kan je overigens ook nog inzoomen, maar daar heb ik nog nooit de nood voor gehad
Kun je daar een screenshot van maken? Zoals ik het zie valt er namelijk niks uit te halen, lijkt meer op een landkaart dan een profiel
pi_60383391

Mijn sprintaantrekker deed dat iets te goed
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60384275
Net even de demo voor de 1e keer gespeeld, maar wat een stortvloed van icoontjes en je moet al die renners tegelijk in de gaten houden.
Wel meteen 1e geworden met Samuel Sanchez in de demo etappe.
pi_60384585
quote:
Op zondag 27 juli 2008 20:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn sprintaantrekker deed dat iets te goed
Die etappe had ik ook net gereden en toen won ik met Gutierrez
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')