hoe instaleer je die precies:$, want ik snpa er niet veel van!quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien is dit wat: http://www.procyclingmana(...)ivinity-project.html
Gisteren gevonden, moet het nog installeren. Lijkt veelbelovend.
Vorm regel je door spelers trainingsschema's te geven, moet je even kijken bij een renner en dan het vakje training. Dan zie je wanneer er wordt gepiekt, en wanneer hij helemaal niet in vorm is enzo, heeft niet heel veel met wedstrijden rijden te maken.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:50 schreef Atreidez het volgende:
Als de tour zo voorbij is, zou t dan nog net zo leuk zijn om te spelen
Net weer eentje binnen met Valverde, in de ronde van Andalucie;
[ afbeelding ]
Hoe zit dat met vorm in carriere trouwens.. Kan ik het beste renners blijven gebruiken om ze in vorm te houden, of gaan ze op een gegeven moment er overheen en dan zijn ze niet meer in vorm ofzo? Die gele balken begrijp ik wel, je kan als renner moeilijk alle wedstrijden rijden, maar het is nu maart en een hoop goeie renners hebben bijvoorbeeld 79/80 vorm met zo'n groen blokje ervoor; gebruiken of sparen?
Kun je daar een screenshot van maken? Zoals ik het zie valt er namelijk niks uit te halen, lijkt meer op een landkaart dan een profielquote:Op zondag 27 juli 2008 10:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie het profiel meerdere keren en tijdens de gehele race? Zoiezo de pagina voor je materiaalselectie, en tijdens de rit aan de onderkant.. Die kan je overigens ook nog inzoomen, maar daar heb ik nog nooit de nood voor gehad
Die etappe had ik ook net gereden en toen won ik met Gutierrezquote:Op zondag 27 juli 2008 20:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn sprintaantrekker deed dat iets te goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |