Ik was al benieuwd hoe het met je ging. Heb je besloten om door te gaan? Kijk je het nog even aan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben na een paar dagen SHE-dieet tot de volgende conclusies gekomen:
1. EK Voetbal kijken is niet leuk zonder bier.![]()
2. Ik heb een heel lief vriendje- hij staat erop om mee te doen
3. Ik heb minder last van mijn buik![]()
4. Ik mis nog steeds pasta/rijst/aardappels bij het avondeten.
Wél 2 x gezondigd: één beschuit met muisjes en een oranjekoekje.
Morgen gaat alleen geen SHE-approved dagje worden: ik ga eten bij mijn vader.
Wanneer ga jij beginnen?quote:
Alchohol levert 7 kcal/gram, en koolhydraten 4 kcal/gram.quote:Op zondag 15 juni 2008 08:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ok, geen koolhydraten lees ik net, maar die energie gaat net zo goed je vetlaagje in hoor.
Doe niet zo bijdehand man. Kinderachtig.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:05 schreef SHE het volgende:
Nou inderdaad, want energieloze alcohol bestaat namelijk niet.
Heb jij tenminste ook weer wat geleerd.
Over kinderachtig gesproken; enkele minuten geleden was je zelf nog in de volledige overtuiging dat er KH's in wodka zaten.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Alcohol is om precies dezelfde redenen slecht als suiker. Het gaat direct je vetlaagje in. Dat jullie niet besparen op vetten en eiwitten is heel goed, maar alcohol?. Kom op zeg.
[..]
Doe niet zo bijdehand man. Kinderachtig.
Klinkt erg lekker !quote:Op zondag 15 juni 2008 08:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Gisteren uiteten geweest, voorgerecht heb ik genomen asperges met zalm en rucola, en als hoofdgerecht gambas met groenten en sojasaus.
Ik doe er véél minder paprika in. Ik kan sowieso niet zo goed tegen paprika. Dat wil zeggen, ik vind de smaak zo sterk en daar kan ik maar weinig van hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:10 schreef -marz- het volgende:
Die visrijst is trouwens heerlijk. Ben ook wel blij dat ik vandaag niet weer aan de Japanse variant ga. De paprika kwam door mijn neus naar buiten.
Ik heb er een halve in gedaan op 300 gram Dat is héél weinig. Ik vind paprika ook niet vies - integendeel. Het is gewoon een smaak die een sterke uitwerking op me heeft. Ik moet er echt niet aan denken om alleen een paprika op te eten!quote:Op zondag 15 juni 2008 09:14 schreef -marz- het volgende:
En dat vertel je nu pas![]()
Tot een half jaar geleden at ik nooit paprika omdat ik het zo smerig vond. Nu begin ik er net weer aan te wennen maar een hele paprika is alsnog best veel idd.
Een kcal is niet zomaar een kcal. Je hebt het zelf over een dieet zonder kh/suiker. Dat heeft toch een reden? Dan kijk je toch ook niet alleen naar kcal? Alcohol is slecht om dezelfde reden als suikers: ze worden nergens voor gebruikt en dan direct opgeslagen als vet. Dit in tegenstelling tot vet en eiwitten.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Over kinderachtig gesproken; enkele minuten geleden was je zelf nog in de volledige overtuiging dat er KH's in wodka zaten.
Daarnaast is een kcal een kcal. Die worden niet meer of minder omdat ze uit alcohol worden betrokken, het blijven gewoon kcal.
Wil nog iets weten of ga je liever nog even door met het verstrekken van non-informatie?
Men hekelt KH niet hoor. Dat heb je zelf afgeleid uit het wodkaverhaal denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom dit topic prat gaat op een graanproduct, terwijl men koolhydraten hekelt?
Geen énkele voedingsstof wordt direct opgeslagen als vet. Pas als je meer voedingsstoffen binnenkrijgt dan je nodig hebt, gaat je lichaam het opslaan als reserve.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Een kcal is niet zomaar een kcal. Je hebt het zelf over een dieet zonder kh/suiker. Dat heeft toch een reden? Dan kijk je toch ook niet alleen naar kcal? Alcohol is slecht om dezelfde reden als suikers: ze worden nergens voor gebruikt en dan direct opgeslagen als vet. Dit in tegenstelling tot vet en eiwitten.
Ik heb het zelf over dieet zonder kh/suiker?quote:Op zondag 15 juni 2008 09:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Een kcal is niet zomaar een kcal. Je hebt het zelf over een dieet zonder kh/suiker. Dat heeft toch een reden? Dan kijk je toch ook niet alleen naar kcal? Alcohol is slecht om dezelfde reden als suikers: ze worden nergens voor gebruikt en dan direct opgeslagen als vet. Dit in tegenstelling tot vet en eiwitten.
Inderdaad. En aangezien alcohol veel bevat en men meestal niet aan het fitnessen is tijdens het alcohol drinken, is het teveel en wordt het opgeslagen als vet.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen énkele voedingsstof wordt direct opgeslagen als vet. Pas als je meer voedingsstoffen binnenkrijgt dan je nodig hebt, gaat je lichaam het opslaan als reserve.
Alcoholisten zijn meestal ook érg mager. Wel eens opgevallen? Als alcohol onmiddelijk op zou slaan als vet zou dat niet zo zijn.
Lees je beter in.
Waar gaat het dan over? En doe eens niet zo kankerarrogant. Ik zie nergens een lijst van het idee van dit dieet en je zegt het ook niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb het zelf over dieet zonder kh/suiker?
Waar is dat?
Ik wil best met je in discussie, maar dan graag als je niet stoned/dronken of bewust dom bent.
Doe jij eens niet zo rellerig. Je hebt volkomen legitieme vragen. Stel ze op een fatsoenlijke manier.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waar gaat het dan over? En doe eens niet zo kankerarrogant.
Nee het gaat niet alleen om suikers. 'Men' eet zelfs nog suiker.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Suikers? Gaat het alleen om suikers? Zo kan ik ook dieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |