Ik maak nooit omelettenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:12 schreef SHE het volgende:
Je kunt dezelfde groenten gebruiken bij een pannenkoek als dat je bij een omelet zou gebruiken.
In mijn beleving is dat een berg? En wat wil je vanavond met die berg?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:20 schreef Vivi het volgende:
(Vanavond echter Popocatepetl.... )
Klassiek ballet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit als een zak aardappelen achter m'n computer, en dat doet m'n figuur geen goed. Toen ik nog aan paardrijden deed, werd er altijd gelet op de denkbeeldige verticale lijn tussen schouders, heupen en hakken. Rug recht, kin omhoog, schouders recht, bovenarmen netjes tegen het lichaam, onderarmen in een hoek van 90 graden, handen recht omhoog, knieën in het zadel, tenen naar binnen, hakken naar beneden. M'n instructeur was de Gordon Ramsay van de dressuursport, zullen we maar zeggen. Hij wordt node gemist! Ik schreeuw wel eens tegen mezelf "Zoutzak!", maar dat heeft niet dezelfde uitwerking.
Iemand suggesties? Pilates? Buikspieroefeningen?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik maak nooit omelettenen reageer op ananas en spinazie
![]()
Maar probleem is al opgelost: er is verder gewoon niets in huis, dus ik mag van mn moeder een krop sla en een kwart komkommer aanvallen.
Iets onplezierigs tegen je rugleuning aanplakken. Een haarborstel of iets dergelijks (of gewoon op een krukje gaan zitten). Als je geen leuning hebt zit je véél rechter op. Tenminste ik wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit als een zak aardappelen achter m'n computer, en dat doet m'n figuur geen goed. Toen ik nog aan paardrijden deed, werd er altijd gelet op de denkbeeldige verticale lijn tussen schouders, heupen en hakken. Rug recht, kin omhoog, schouders recht, bovenarmen netjes tegen het lichaam, onderarmen in een hoek van 90 graden, handen recht omhoog, knieën in het zadel, tenen naar binnen, hakken naar beneden. M'n instructeur was de Gordon Ramsay van de dressuursport, zullen we maar zeggen. Hij wordt node gemist! Ik schreeuw wel eens tegen mezelf "Zoutzak!", maar dat heeft niet dezelfde uitwerking.
Iemand suggesties? Pilates? Buikspieroefeningen?
Buikpijn, buikpijn soms tot ik dubbelgeklapt op bed ga liggen van de pijn. Bij het een heftiger dan bij het ander. Vergelijkbaar met hevige menstruatiepijn, die rustig een dag of 2 blijft duren ... dus dat eet ik liever nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wee jou!
Wat bedoel je trouwens precies met 'reageren op'? Wat gebeurt er dan?
Dat doet me denken aan een serie die op Discovery wordt uitzonden, waarin amateurs de Mount Everest beklimmen. Twee mannen behalen de top en gaan door naar de zuidkant. Ze lopen 14 (19?) uur en verbranden daarmee 15.000 calorieën.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:28 schreef freecell het volgende:
[..]
In mijn beleving is dat een berg? En wat wil je vanavond met die berg?
Prachtige serie. Het nadeel echter is dat ik mezelf na het zien van zoveel mankracht en discipline een ontzettende zeurderige troela vind.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een serie die op Discovery wordt uitzonden, waarin amateurs de Mount Everest beklimmen. Twee mannen behalen de top en gaan door naar de zuidkant. Ze lopen 14 (19?) uur en verbranden daarmee 15.000 calorieën.
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Prachtige serie. Het nadeel echter is dat ik mezelf na het zien van zoveel mankracht en discipline een ontzettende zeurderige troela vind.
Tevens een Mexicaans restaurantquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:28 schreef freecell het volgende:
[..]
In mijn beleving is dat een berg? En wat wil je vanavond met die berg?
"Grylls has eaten snake (one made him sick), worm, scorpion, camel, rabbit, lizards, raw fish (with the comment "I love sushi!"), sheep's eyeballs, goat's testicles (a Berber delicacy), a tree frog, spider, and grubs. In one episode he cooked sheep meat on a string in volcano water.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:52 schreef -marz- het volgende:
Die ziet er stoer uit !
quote:Zo zag mijn vriend eruit toen hij een tomatenplant had verpot op het balkon.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:52 schreef -marz- het volgende:
Die ziet er stoer uit !
Zo zag mijn vriend eruit toen hij een tomatenplant had verpot op het balkon.
Mmmquote:
Ik drink bij mijn eigen schema gemiddeld 2/3 wodka's per dag. Als ik uitga soms 5.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:09 schreef -marz- het volgende:
[..]
Mmmmijn koelkast en wijnrekje liggen nog vol rose
gelukkig is het geen zonnetje/balkonnetje weer.
Straks pak ik wel een wodkaatje, al zag ik dat dat ook een caloriebom is
Het is echt geen smoesje.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:52 schreef -marz- het volgende:
Die ziet er stoer uit !
Zo zag mijn vriend eruit toen hij een tomatenplant had verpot op het balkon.
Baileys is inderdaad geweldig spulquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:32 schreef SHE het volgende:
Baileys is duivels. Ik drink het 1 keer per jaar, op mijn verjaardag en ben dan 1 week ziek.
Fantastisch
tja soms wel. Het wordt nooit mijn favo-dienst en als het mogelijk was deed ik ook geen nachtdiensten, maar helaas zit je daar met mijn beroep gewoon aan vast... dus probeer er het beste van te maken. (oftewel gewoon overleven)...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:37 schreef -marz- het volgende:
Lijkt me heftig hoor die nachtdiensten Jen!
Ja, hij is geweldigquote:
Je bent slank! Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tja soms wel. Het wordt nooit mijn favo-dienst en als het mogelijk was deed ik ook geen nachtdiensten, maar helaas zit je daar met mijn beroep gewoon aan vast... dus probeer er het beste van te maken. (oftewel gewoon overleven)...
nog even een pic met mijn 'huidige stand van zaken"
(afgelopen zondag op verjaardag van mam)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb er even wat andere mensen afgeknipt
nog 7 kg te gaan, dan ben ik echt tevredenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je bent slank! Ziet er goed uit
Oeh spannendquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nog 7 kg te gaan, dan ben ik echt tevreden
en vriendlief heeft me van de week verteld dat ik een cadeautje van hem krijg als ik onder de 80 kg weeg
dus nog 2 kg te gaan ....
ben benieuwd
Op die eerste foto zit je in een bijzonder onflatteuze houding (als ik zo ga zitten heb ik enórme bovenbenen) en toch zie je er slank uit!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
nog even een pic met mijn 'huidige stand van zaken"
(afgelopen zondag op verjaardag van mam)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb er even wat andere mensen afgeknipt
Dan mag die brinta zeker niet zo hard worden dat het cement is.. ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep, sla, vlees of kwark/yoghurt met suikervrije muesli.
Of je eet na het sporten een groot bord Brinta met zoetstof en magere melk.
Dat laatste is nog het best.
nou bedanktquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Op die eerste foto zit je in een bijzonder onflatteuze houding (als ik zo ga zitten heb ik enórme bovenbenen) en toch zie je er slank uit!
owwww dat is nou jammerquote:Op zondag 15 juni 2008 02:28 schreef Liejannuh het volgende:
Shit! We zijn net langs het ziekenhuis gereden, helemaal vergeten dat we koffie bij je konden komen drinken Beesie Jen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |