quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
OK dames, ik sta op het punt om aan het vreten te slaan. Geef mij even een schop onder m'n hol.... Zo word ik nooit slank.
Zeg, mag ik in het weekend meer eten dan op het lijstje staat als ik erbij sport? Na het hardlopen is mijn honger met die rijst niet te stillen iig.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Eet iets met pindakaas, snel.
Vet overruled die drang.
Fijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Dank voor de schoppen, ik heb mijn vreetbui bedwongen met amandelen en koffie.
Oh ben je verdrietigquote:Wel echt stom dat ik, als ik verdrietig ben, toch het idee heb dat ik MOET eten om me beter te voelen
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Wel echt stom dat ik, als ik verdrietig ben, toch het idee heb dat ik MOET eten om me beter te voelen
Een heel pak rijst, is dat 1kg?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:43 schreef SHE het volgende:
Ik maak altijd een heel pak rijst in 1 keer; daar gaan 2 paprika, 2 bosjes ui en 4 eieren in.
Daar doe ik 2 volle dagen mee. ( Dus het hele weekend )
Yep, sla, vlees of kwark/yoghurt met suikervrije muesli.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:31 schreef -marz- het volgende:
[..]
Zeg, mag ik in het weekend meer eten dan op het lijstje staat als ik erbij sport? Na het hardlopen is mijn honger met die rijst niet te stillen iig.
Nee joh, in een pak rijst zit 400 gr; gekookt komt daar idd meer uit.quote:
Fuck die zoetstof, Brinta it isquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep, sla, vlees of kwark/yoghurt met suikervrije muesli.
Of je eet na het sporten een groot bord Brinta met zoetstof en magere melk.
Dat laatste is nog het best.
Goede vraag. Ik heb een bak magere yoghurt na mijn hardlopen gegeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:31 schreef -marz- het volgende:
Zeg, mag ik in het weekend meer eten dan op het lijstje staat als ik erbij sport? Na het hardlopen is mijn honger met die rijst niet te stillen iig.
OK, dan had ik het niet gek ingeschat (ik had 300 gram gemaakt; het leek me al wat aan de krappe kant voor 2 dagen). Maak je geen zorgen, ik blijf wel eten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee joh, in een pak rijst zit 400 gr; gekookt komt daar idd meer uit.
Mag je hebben hoor..sterker nog, MOET.
Eten, eten, eten, eten..
Oei, die klinkt lekker...ben sowieso dol op pepesan dus dit zal wel in de buurt komenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:43 schreef SHE het volgende:
Vwb de rijst; altijd de rijst ijskoud laten worden...anders is het echt vies. Het moet gebakken worden en lekker los in de korrel zijn.
Wees niet voorzichtig met de paprika en bosui.
Ik maak altijd een heel pak rijst in 1 keer; daar gaan 2 paprika, 2 bosjes ui en 4 eieren in.
Daar doe ik 2 volle dagen mee. ( Dus het hele weekend )
Wat ook mag ipv de japanse rijst, is de visrijst...en geloof mij dat die zelfs lekkerder is dan de japanse:
kook witte rijst ( afkoelen ) Pandanrijst is het lekkerst hierbij
snijd 1 prei
snijd halve chinese kool
haal het 'vlees' van een gerookte makreel en let goed op dat je geen graatjes meepikt.
Wat zout en flink zwarte peper
Doe wat olie in de pan en fruit de prei en kool aan. Maak mooi glazig en gooi dan de makreel erbij. Heel snel even omroeren en dan meteen de rijst erbij.
Omscheppen en doorwarmen en dan afmaken met wat zout en een flinke dosis zwarte peper.
Hemels
Kun je afwisselen met de japanse rijst in het weekend. ( zaterdag japans, zondag vis bv. )
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga je pm nog antwoorden écht waar, maar dat wordt morgen ofzo
kom net onder de douche vandaan en moet nu eigenlijk even weg alweeren dan verjaardag en dan ben ik pas vanavond weer thuis. Als we niet laat zijn ga ik je dan al antwoorden
![]()
oh, en ik heb ontzettende zin om naar de kapper te gaanik wil iets compleet anders, maar ik weet nog niet wat
Omdat ze zich met m'n haarlengte bemoeit? Lieverd, je wilt niet weten waar mijn moeder zich al niet mee bemoeitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:22 schreef -marz- het volgende:
Die moeder van jou moet even een hele hoge boom opzoeken
Oh, maar dat ben ik ook wel hoor. (meestal danquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:30 schreef -marz- het volgende:
Omdat ze zich met te veel bemoeit, iddmaarja, je hebt er maar 1 van he! Dus wel zuinig op zijn.
Ja, ga eens visrijst maken jijquote:Ik klets te veel in dit topic
En dan zeker wel roddelen over die iets te dikke collegaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben een "gezondheidsfreak" volgens mijn stomme collega's bij m'n stomme bijbaantje. Omdat ik geen gevulde koek nam. Dat jullie dat even weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |