abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59385525
Het dieet van SHE houdt wel iets meer in dan geen suiker

Maar ik zou het als ik jou was gewoon proberen met minder snacken en snoepen en iets meer sporten? Het is niet dat je enorm veel kilo's kwijt moet, je BMI is nu 20 komma nog wat!

Wat eet je nu op een dag en wat doe je aan sport?

(en smileys hebben geen spaties, dan werken ze niet )
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:41:32 #52
218446 Ann..
blondes have more fun
pi_59385603
Haha nee ik zag het;)
Maar ik zwem 2x per week, loop 2x per week hard en ik fiets 4 dagen per week 20 km/ dag.. Lijkt mij opzich wel voldoende! Maar ik denk dat het aan mn tussendoortjes ligt, die moet ik minderen!:)
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:42:22 #53
218446 Ann..
blondes have more fun
pi_59385618
En weer werken ze niet..
pi_59385661
Probeer eens een spatie tussen de teskt en je smileys . Zo:) werken ze bij mij ook niet ... Zo wel
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59385694
Lijkt me voldoende sport inderdaad
Wat eet je zoal als tussendoortjes?

Over de smileys: er moet wél een spatie tussen je laatste woord en de smiley zitten.
De smileys zijn trouwens ook klikbaar, misschien makkelijker?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:47:42 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59385724
Zo, ik ben een eitje aan het bakken.
Als ik zie wat jullie hier eten op een balansdag: dat is zo'n beetje wat ik op een normale dag eet . En ik ben echt superchagrijnig nu, dus ik ga gewoon even behoorlijk eten nu . Al een mango op.
Verder in de koelkast: appels, druiven, kersen, nog een mango, straks ananas (ga ik zo ophalen) en bananen buiten de koelkast. Genoeg fruit dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_59385884
goedemorgen!

hebben jullie ook voetbal gekeken?

was zó spannend! Echt, mn hartslag is flink gestegen in de laatste 20 minuten! Geweldige avond gehad, en lekker wat dingetjes gesnoept
kipkluifje, kipgrilworst, wat taco's en en en chocoladerozijntjes

toch gaf de weegschaal nog netjes 71,4 / 71,5 aan, dus het gaat nog goed. Morgen wil ik nog weer even gaan hardlopen, als de ergste spierpijn van het fitnessen weer verdwenen is. Krachttraining voordat ik ga kickboxen is helemaal niet overbodig denk ik zo.

Moet nog even een goede avond uit gaan kiezen om te gaan trainen,en dan ga ik contact opnemen. Ben gelukkig bijna klaar dit college-jaar, dus daarna weer genoeg tijd.

Hoe is het eigenlijk met je vriendinnetje Viking?
Ja doei.
pi_59385937
OK dames, ik sta op het punt om aan het vreten te slaan. Geef mij even een schop onder m'n hol.... Zo word ik nooit slank.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:00:22 #59
218446 Ann..
blondes have more fun
pi_59385947
Oke Ik denk dat het zo wel moet lukken! Eigenlijk is mn enige verslaving ontbijtkoek.. En dan met lekker veel boter, erg slecht dus
pi_59385953
* motorbloempje schopt CF onder d'r hol

Ja doei.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:03:33 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59386012
Ja, Ann, nu zijn de smileys goed .
Newbie-alert trouwens! .

* Viking84 schopt CF ook onder d'r hol. (bedankt voor je pb trouwens, ik reageer er later nog op
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:03:53 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59386019
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
OK dames, ik sta op het punt om aan het vreten te slaan. Geef mij even een schop onder m'n hol.... Zo word ik nooit slank.

Eet iets met pindakaas, snel.
Vet overruled die drang.
pi_59386034
* Chicolate schopt CF ook onder dr kont En ik kan heel erg hard schoppen
pi_59386397
Hallo Ann!!

* -marz- geeft CF ook nog even een flinke trap!

Kickboksen is wel stoer, maar ik ben bang voor mijn neus ? Of slaan ze niet op je neus?
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59386467
Zes boterhammen binnen een kwartier... .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59386491
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Eet iets met pindakaas, snel.
Vet overruled die drang.
Zeg, mag ik in het weekend meer eten dan op het lijstje staat als ik erbij sport? Na het hardlopen is mijn honger met die rijst niet te stillen iig.
pi_59386519
Dank voor de schoppen, ik heb mijn vreetbui bedwongen met amandelen en koffie.

Wel echt stom dat ik, als ik verdrietig ben, toch het idee heb dat ik MOET eten om me beter te voelen
pi_59386538
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Dank voor de schoppen, ik heb mijn vreetbui bedwongen met amandelen en koffie.
Fijn.
quote:
Wel echt stom dat ik, als ik verdrietig ben, toch het idee heb dat ik MOET eten om me beter te voelen
Oh ben je verdrietig
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:36:54 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59386578
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
.
Niet meer actief op Fok!
pi_59386671
Dag jongens! Vanuit een zonovergoten Zuidfrans terrasje kom ik melden dat ik weer even van het lowcarben af ben, voor de time being. Niet dat ik aan denk te komen; ik ben gister tijdens het voetbal sws 4 kilo kwijt geraakt, geloof ik.

Ik eet nu 's ochtends 2 original crisp wasa crackers 1 met tomaat, ui komkommer en mayo en de ander met pindakaas/komkommer en een gekookt eitje.

Gistermiddag in m'n strandtentje een grote salade met geitenkaas, noten en ei en dergelijke en 2 glazen rosé.

Om 5 uur 4k hardgelopen (warm!!)

's avonds Thaise rijst (basmatirijst met prutje van Thaise groene curry, sperziebonen, ui en kokosmelk, met daarover verse koriander) en gegrilde kipfilet. Toe: sinaasappelyoghurt.

Dit is zo'n beetje m'n vakantiedieet. Geen tijd om alles bij te lezen: hoe gaat het met de SHE-believers??
pi_59386711
Hoi Colette !!! Leuk dat je ff meldt. Eten klinkt goed zeg, goed bezig daar

Met deze SHE-believer gaat het uitstekend, afgezien van een knagende honger die niet te stillen is!

Grapje

Ik mis je wel hoor
pi_59386788
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:43 schreef SHE het volgende:

Ik maak altijd een heel pak rijst in 1 keer; daar gaan 2 paprika, 2 bosjes ui en 4 eieren in.
Daar doe ik 2 volle dagen mee. ( Dus het hele weekend )
Een heel pak rijst, is dat 1kg?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:50:55 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59386818
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:31 schreef -marz- het volgende:

[..]

Zeg, mag ik in het weekend meer eten dan op het lijstje staat als ik erbij sport? Na het hardlopen is mijn honger met die rijst niet te stillen iig.
Yep, sla, vlees of kwark/yoghurt met suikervrije muesli.
Of je eet na het sporten een groot bord Brinta met zoetstof en magere melk.
Dat laatste is nog het best.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:51:10 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59386822
Conleche . Leuk dat je je even meldt. Veel plezier nog .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:53:11 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59386871
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een heel pak rijst, is dat 1kg?
Nee joh, in een pak rijst zit 400 gr; gekookt komt daar idd meer uit.
Mag je hebben hoor..sterker nog, MOET.
Eten, eten, eten, eten..
pi_59386878
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Yep, sla, vlees of kwark/yoghurt met suikervrije muesli.
Of je eet na het sporten een groot bord Brinta met zoetstof en magere melk.
Dat laatste is nog het best.
Fuck die zoetstof, Brinta it is thanks.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:54:55 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59386903
Fricandeau was toch ook goed, op brood?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59386916
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:31 schreef -marz- het volgende:

Goede vraag. Ik heb een bak magere yoghurt na mijn hardlopen gegeten.

Lopen over de zandverstuiving! Dat is zó leuk om te paard te doen. Ehm, nee, dat mag ookal niet.
pi_59386931
Wat doe je trouwens met die gerookte kip met chilidip uit het lijstje ? Ik snap nooit wat je met gerookte kip moet. Het ziet er toch uit als een stuk gewone kipfilet?

wat een vragen allemaal
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:59:20 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59386969
Gewoon in stukjes/plakjes...als snack.
Gerookte kip kun je ook door je sla mieteren.

@ Vivi : mag wel, maar niet te vaak. Niet zo heel voedzaam en dierlijk. Is rosbief beter, levert nog wat creatine.
( voor de sporters onder ons wel fijn )
pi_59386975
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee joh, in een pak rijst zit 400 gr; gekookt komt daar idd meer uit.
Mag je hebben hoor..sterker nog, MOET.
Eten, eten, eten, eten..
OK, dan had ik het niet gek ingeschat (ik had 300 gram gemaakt; het leek me al wat aan de krappe kant voor 2 dagen). Maak je geen zorgen, ik blijf wel eten.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:03:01 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59387018
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:43 schreef SHE het volgende:
Vwb de rijst; altijd de rijst ijskoud laten worden...anders is het echt vies. Het moet gebakken worden en lekker los in de korrel zijn.
Wees niet voorzichtig met de paprika en bosui.
Ik maak altijd een heel pak rijst in 1 keer; daar gaan 2 paprika, 2 bosjes ui en 4 eieren in.
Daar doe ik 2 volle dagen mee. ( Dus het hele weekend )

Wat ook mag ipv de japanse rijst, is de visrijst...en geloof mij dat die zelfs lekkerder is dan de japanse:

kook witte rijst ( afkoelen ) Pandanrijst is het lekkerst hierbij
snijd 1 prei
snijd halve chinese kool
haal het 'vlees' van een gerookte makreel en let goed op dat je geen graatjes meepikt.
Wat zout en flink zwarte peper

Doe wat olie in de pan en fruit de prei en kool aan. Maak mooi glazig en gooi dan de makreel erbij. Heel snel even omroeren en dan meteen de rijst erbij.
Omscheppen en doorwarmen en dan afmaken met wat zout en een flinke dosis zwarte peper.

Hemels
Kun je afwisselen met de japanse rijst in het weekend. ( zaterdag japans, zondag vis bv. )
Oei, die klinkt lekker...ben sowieso dol op pepesan dus dit zal wel in de buurt komen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59387031
Ik zit ook alweer te eten en mijn bak is bijna leeg maar dan maak ik visrijst
pi_59387049
ik ga je pm nog antwoorden écht waar, maar dat wordt morgen ofzo

kom net onder de douche vandaan en moet nu eigenlijk even weg alweer en dan verjaardag en dan ben ik pas vanavond weer thuis. Als we niet laat zijn ga ik je dan al antwoorden

oh, en ik heb ontzettende zin om naar de kapper te gaan ik wil iets compleet anders, maar ik weet nog niet wat
Ja doei.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:19:24 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59387280
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga je pm nog antwoorden écht waar, maar dat wordt morgen ofzo

kom net onder de douche vandaan en moet nu eigenlijk even weg alweer en dan verjaardag en dan ben ik pas vanavond weer thuis. Als we niet laat zijn ga ik je dan al antwoorden

oh, en ik heb ontzettende zin om naar de kapper te gaan ik wil iets compleet anders, maar ik weet nog niet wat
Heb je het tegen mij? .

Ik ga volgende week ook naar de kapper. Het gaat altijd zo, heel gek: eerst vind ik m'n haar nog prachtig en geweldig en dan word ik een keer wakker, kijk in de spiegel en dan denk ik: "Bleh, wat zie ik verlept uit", ook al is het nu nog helemaal niet zo lang. Dus ik laat het gewoon weer af knippen tot op mijn schouders. Ik blij, mams blij .
Niet meer actief op Fok!
pi_59387319
Die moeder van jou moet even een hele hoge boom opzoeken
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:25:34 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59387351
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:22 schreef -marz- het volgende:
Die moeder van jou moet even een hele hoge boom opzoeken
Omdat ze zich met m'n haarlengte bemoeit? Lieverd, je wilt niet weten waar mijn moeder zich al niet mee bemoeit . Ze zat laatst zelfs nog naar details van mijn seksleven te vragen .
Ik: "Mama, sommige dingen kun je beter met vrienden bespreken dan met je ouders."
Daar had ik dan wel weer gelijk in, zei ze .
Niet meer actief op Fok!
pi_59387444
Omdat ze zich met te veel bemoeit, idd maarja, je hebt er maar 1 van he! Dus wel zuinig op zijn.

Ik klets te veel in dit topic
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:39:28 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59387559
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:30 schreef -marz- het volgende:
Omdat ze zich met te veel bemoeit, idd maarja, je hebt er maar 1 van he! Dus wel zuinig op zijn.
Oh, maar dat ben ik ook wel hoor. (meestal dan ).
quote:
Ik klets te veel in dit topic
Ja, ga eens visrijst maken jij .

Ik ben dus weer terug van de AH. Twee ananassen meegenomen en een fles smoothie .

Ik ga trouwens de vorige topics nog eens doorlezen, want ergens heb ik ook wel oren naar dat SHE-dieet .
Niet meer actief op Fok!
pi_59387630
Nou Viking misschien moet je het gewoon proberen, ik vind het een prima dieet!

Ik verbaas mezelf erover hoe braaf ik ben. Misschien heb ik gewoon een dictator nodig het fijne is dat je weet wat je moet eten, waardoor je minder de neiging hebt om verkeerde keuzes te maken. Hoewel Sonja dat ook biedt, maar daarbij had ik zo keiveel honger dat ik alsnog liep te snaaien.

Ik moet ook nog naar de Appie, voordat ik aan die visrijst kan beginnen. Eerst nog wat ananas smikkelen ze smaken zo goed he die verse van de AH.
pi_59388423
Vast al eens gevraagd en beantwoord:

maar waarom zijn er 2 verschillende schema's bij SHE? Voor het weekend en doordeweeks?
pi_59388520
Ik dacht dat het was om de weekend-snackdrang wat te beperken ...
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:57:04 #93
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59388732
Boh, ik ben in staat om een kartonnen doos op te eten . Als ik niet oppas ga ik weer beginnen met roken door dat stomme dieet .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59388849
Een jullie kunnen het in-de-rug-steuntje voor iedereen die het moeilijk heeft.
En een goed bezig in-de-rug-steuntje voor iedereen die.. nouja, goed bezig is dus .

Ik ben een "gezondheidsfreak" volgens mijn stomme collega's bij m'n stomme bijbaantje. Omdat ik geen gevulde koek nam. Dat jullie dat even weten .
pi_59389129
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben een "gezondheidsfreak" volgens mijn stomme collega's bij m'n stomme bijbaantje. Omdat ik geen gevulde koek nam. Dat jullie dat even weten .
En dan zeker wel roddelen over die iets te dikke collega
pi_59389369
Hier ook bezig met SHE-dieet.

Zit de hele dag al aan de japanse rijst, had het gisteravond al gemaakt met een half ook op de wedstrijd, toen smaakte het lekker!

Toen ik vanmorgen opstond en dacht aan de japanse rijst als ontbijt had ik gelijk geen zin meer, maar na een beetje geprobeerd te hebben bevalt het toch heel goed! (en idd SHE, op kamer temperatuur erg lekker om te eten)

Ben nu ook van de cristal clear afgestapt en heb een fles roosvicee zonder suiker gekocht (appelsap/tomaat/rozenbottel/framboos), heerlijk met een ijsklontje erin
Smoke City - Underwater love
pi_59389480
Ik zou vervloekt moeten worden. Afgelopen week een ernstig tekort aan vitamines opgelopen, nauweljiks groente gegeten. Het EK krijgt de schuld .
Gelukkig gaf de weegschaal desondanks alle hapjes en vele drankjes een historisch laag gewicht aan, kennelijk werkt dit dieet voor mij. Zul je zien dat ik vanavond na mijn gezonde maaltijd met VEEL groente spontaan weer kilo's aankom !
pi_59389839
Wat voor groentes zijn lekker bij/naast pannenkoeken? Dat eet ik namelijk vandaag, maar ik zie het echt niet zitten om een maaltijd zonder groentes te krijgen. Word zo vrolijk van groente, en zo niet vrolijk van alleen maar zoete pannenkoeken ... veel verder dan een bak sla kom ik alleen niet .
pi_59389957
Ik heb een fijn recept met volkoren pannenkoeken, geitenkaas en spinazie. Maar dat zit er nu niet meer in, geitenkaas. Kun je er niet ananas bij eten?

[ Bericht 25% gewijzigd door Claudia_x op 14-06-2008 17:15:55 ]
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:12:43 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59389987
Je kunt dezelfde groenten gebruiken bij een pannenkoek als dat je bij een omelet zou gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')