dus enzo!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:29 schreef Inderdaad het volgende:
Ja, maar kan ik dan het beste gewoon brood eten nu en als ik terug kom (2 uur) met de rijst beginnen en met dan daaraan houden? Of heet dat weer geen zin?
Als vandaag voor jou een werkdag is, zou ik niet op het weekend-rooster overstappen. Just my 2 cents.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:23 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Hmm, ik moet om half 10 weg (bijbaantje), haal ik het nog wel? Anders ga ik nu over op het dagrooster.. Uitkijken met de soja dus, oke.
Ik kon er niet echt van genieten. Was inwendig boos dat mijn eetplannetje in de war was geschoptquote:
Ja, voor mij is er weinig verschil tussen werkweek en weekend. Veel mensen eten in het weekend slechter dan doordeweeks, maar dat is hier niet zo. Kan me voorstellen dat dat, als ik eenmaal afgestudeerd ben, wel anders is. Dan neem ik in het weekend misschien wat meer de tijd een culinair hoogstandje te bereidenquote:Succes met balansen. Balansweekendjes vind ik altijd zoveel moeilijker dan een balans-werkdag maar dat zal voor jou als afstuderende weinig verschil uitmaken denk ik?
Goh, je lijkt mij wel gisteravondquote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kon er niet echt van genieten. Was inwendig boos dat mijn eetplannetje in de war was geschopt. En tompouchen lust ik ook helemaal niet eigenlijk, maar ik had zoiets van: "Als ik toch slecht bezig ben, laat ik me dan maar meteen volproppen!". En steeds aan dit topic denken hè
![]()
.
Gossie !quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kon er niet echt van genieten. Was inwendig boos dat mijn eetplannetje in de war was geschopt. En tompouchen lust ik ook helemaal niet eigenlijk, maar ik had zoiets van: "Als ik toch slecht bezig ben, laat ik me dan maar meteen volproppen!". En steeds aan dit topic denken hè
![]()
.
Ja, dat heb ik dus niet meer. Voorheen kon ik ook wel een zak leegeten, niet omdat ik het zo lekker vond of omdat ik nog niet verzadigd was, maar omdat nu eenmaal in m'n hoofd zat dat die zak léég moest. Nu ben ik gewoon gestopt op het moment dat ik verzadigd was en dat ging prima dusquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Goh, je lijkt mij wel gisteravond"als ik één handje chips neem kan ik net zo goed de hele zak leegeten".
Nee, ik had die tompouche en die chips toch wel genomen, balansdag of niet. Toen ik net begonnen was met balansdagjes houden, had ik wel veel meer trek 's avonds en ging ik juist meer eten. Voor mij ook reden om te concluderen dat balansdagjes kennelijk niet voor mij waren weggelegd. Maar op een gegeven moment sloop er een balansdag in en toen merkte ik dat helemaal niet meer zo obsessief met eten bezig was als voorheen.quote:Denk je trouwens niet dat je gisteren overdag veel te weinig hebt gegeten, met alleen dat fruit, en dat je daarom 's avonds zo uit je dak bent gegaan? Dat heb ik meestal wel in ieder geval, dat ik het beter gelijkmatig kan verdelen, dan heb ik 's avonds ook geen gekke dingen meer..
Het enige ongezonde wat hier in de koelkast ligt is extra belegen kaasquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:36 schreef -marz- het volgende:
Haha! Hier ligt de koelkast voor bier, rose, kaas en chorizo. Ga dat maar eens negeren als stiekeme alcoholist en lekkerbek.
Gelukkig ben ik sterkmaar ik ga die koelkast echt niet vertroetelen met een sopje nu.
Juist. Een avond voetbal kijken is een snaaimoment bij uitstek, maar ik zat simpelweg véél te vol van al het eten overdag. Ik heb niets meer gegeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Denk je trouwens niet dat je gisteren overdag veel te weinig hebt gegeten, met alleen dat fruit, en dat je daarom 's avonds zo uit je dak bent gegaan? Dat heb ik meestal wel in ieder geval, dat ik het beter gelijkmatig kan verdelen, dan heb ik 's avonds ook geen gekke dingen meer..
Egg fried rice.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Mij lijkt zo'n rijstmaaltijd toch ook wel eens lekker, nu ik jullie er zo over hoor praten.
Als je de pindasaus zelf maakt; mag je rijst ook gewoon met pindasaus eten hoor. Heel voedzaam.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:40 schreef Lastpost het volgende:
Van rijst krijg ik spontaan de bibbers, dat krijg ik echt alleen weg met de nodige pindasaus.
Hier helpen de rest van m'n huisgenoten me een handje door me gewoon achter te laten thuis met een lege kast, zo kom je ook niet aan verleidingen toe.
Alleen zo jammer dat er zelfs geen brood ligt, moet ik nog boodschappen doen én nog werken ook (een uur!) vandaag.
Juist.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
Was een van de trucs van een gezond en evenwichtig dieet niet om vooral te genieten van wat je eet?
Dat weet ik, maar als ik aan crackers met kaas begin, dan houd ik niet meer op.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:59 schreef freecell het volgende:
Och, een knäckerbrod met sesamzaad en een lekker stukje oude kaas is bést heel lekker hoor
Dat is wel waar inderdaadquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als ik aan crackers met kaas begin, dan houd ik niet meer op.
Net als chips, net als gefrituurde chicken wings...het is drugs mén !
Ik ben zo iemand die rustig tomatensoep met klontjes eet, terwijl ik een openhartoperatie kijk of een gesprek over menstruatie voer. Ik geloof dan ook niet dat een opmerking me voor lang van een bepaald voedingsmiddel zou kunnen afhouden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:10 schreef -marz- het volgende:
Sinds iemand het woord smegma genoemd heeft terwijl ik een stuk schimmelkaas proefde ga ik al over m'n nek als ik eraan denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |