abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59381358
Vanwege het nationalisme is een WK en/of EK ook leuker dan zo'n Champions League
*****Kraak........
pi_59381377
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:23 schreef tha_dark het volgende:
Stali is hier wel het perfecte voorbeeld van "Waarom moeten vrouwen hun bek houden tijdens het voetbal?"

Nou, daarom!
Hohoho
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:30:55 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59381394
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:28 schreef kraakvandaal het volgende:
Vanwege het nationalisme is een WK en/of EK ook leuker dan zo'n Champions League
Plus het feit dat in de championsleague een team wint met veel geld en dus veel buitenlanders. Met een EK en WK moet iedereen het gelukkig met spelers uit eigen land doen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_59381406
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:25 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Jij bent het mannetje in je relatie?
Ik ben een mietje waarom kijk ik anders voetbal, denk je? .
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:31:40 #80
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59381407
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:23 schreef tha_dark het volgende:
Stali is hier wel het perfecte voorbeeld van "Waarom moeten vrouwen hun bek houden tijdens het voetbal?"

Nou, daarom!
Inderdaad zeg, laat haar gewoon even ophoepelen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_59381410
Ja en TS denkt het dus weer veel beter te weten, ga toch lekker fietsen ofzo...
pi_59381423
Van de mat gespeeld worden en dan met 4-1 winnen, moet je na gaan als we goed speelde.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59381432
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja en TS denkt het dus weer veel beter te weten, ga toch lekker fietsen ofzo...
De Tour de France begint net na het EK.
*****Kraak........
pi_59381434
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:30 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hohoho
Ga ook es los?
pi_59381435
Mensen die weer wat te zeuren hebben

Uiteraard eerst kijken wat er er slecht ging en dan pas kijken wat er goed ging. TS is volgens mij echt zo'n negatief typje:'
Goals gezien van van Persie? Pure klasse van Nistelrooy waardoor Robben door kon lopen en een voorzet kon geven en van Persie binnenschoot. En als je het toch over de keeper hebt, van der sar was idd weer eens goed. Wanneer speelt vd.Sar nou slecht. Wees blij met zo'n keeper en zeur niet.
pi_59381458
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, laat haar gewoon even ophoepelen.
?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:35:35 #87
53267 TC03
pi_59381473
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:34 schreef Stali het volgende:

[..]

?

pi_59381477
Mensen die zeggen dat Frankrijk beter was? Ik moet daar echt hard om lachen.

Ze mochten voetballen een groot deel van de tijd, dus logisch dat je dan sterker lijkt. Dat ze met zulke spelers zo weinig goede kansen creëeren is toch wel erg mager. Als Nederland even aanzette kregen ze vrijwel altijd een goede kans.

Nederland heeft Frankrijk afgeslacht, de rest doet er niet toe.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59381499
Van Nistelrooy heeft onnatuurlijk veel gewerkt, doping?
*****Kraak........
pi_59381501
In het buitenland hebben ze overal het kwijl langs de bek en de pik in de hand door Oranje maar de Nederlanders zelf móeten gewoon weer even pessimistisch doen 'voor hetzelfde geld had frankrijk gewonnen, we hebben ook gewoon geluk gehad'. FUCK NEE, 4-1
pi_59381515
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:33 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

De Tour de France begint net na het EK.
Dan ga ik toch liever tennissen, komt er ook weer aan
Dag beterweters, jullie weten het beter hè, beterschap...
pi_59381516
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:36 schreef koningdavid het volgende:

Ze mochten voetballen een groot deel van de tijd, dus logisch dat je dan sterker lijkt. Dat ze met zulke spelers zo weinig goede kansen creëeren is toch wel erg mager. Als Nederland even aanzette kregen ze vrijwel altijd een goede kans.

Nederland heeft Frankrijk afgeslacht, de rest doet er niet toe.
Amen.

Om het maar even in koningdavids woorden te zeggen
Koning.
pi_59381525
GENIAAL

Echt, 3-0 en 4-1. Best treurig wanneer je NU nog wat te zeuren hebt

Ik ga pitten, het was een memorabele avond.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:41:17 #94
131603 Afwazig
Serious business
pi_59381540
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:38 schreef L0t.. het volgende:
In het buitenland hebben ze overal het kwijl langs de bek en de pik in de hand door Oranje maar de Nederlanders zelf móeten gewoon weer even pessimistisch doen 'voor hetzelfde geld had frankrijk gewonnen, we hebben ook gewoon geluk gehad'. FUCK NEE, 4-1
Ik hou van je
pi_59381566
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Dus eik ben je er wel wat stil van. .
pi_59381578
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:36 schreef koningdavid het volgende:
Frankrijk was gewoon de betere ploeg. Nederland heeft gewoon goed de counters afgemaakt en fantastisch hard gewerkt!

Zelfs Van Basten zegt dan Nederland geluk heeft gehad man..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59381582
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:41 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik hou van je
pi_59381585
nederland liet frankrijk komen en frankrijk moest wel, maar het is waar dat frankrijk sterk heeft overheerst gedurende een periode in de wedstrijd, maar grote kansen hebben ze maar weinig gehad.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:46:11 #99
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_59381605
Net voordat de Fransen opkwamen, had Nederland toch zo'n sterk staaltje tikwerk! Ik denk dat er een stuk of 30 passes waren zonder dat de Fransen er tussen kwamen, uiteindelijk werd het schot van Sneijder (?) geblokt door een Fransoos. Dat was echt ultiem hoor!

Ik ben het wel enigszins eens met de TT, het had anders af kunnen lopen als Frankrijk iets zorgvuldiger in de afwerking was geweest. Aan de andere kant, zo vaak komt het niet voor dat Oranje een lesje in efficiëntie geeft, daar mogen we best van genieten

Ook de rol van de scheidsrechter mag niet onderschat worden, daar hebben we zowel vandaag als tegen Italië mazzel mee gehad. Zowel Fandel als Frojdfeldt lieten goed doorspelen, zonder te fluiten voor pietluttige dingen.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_59381611
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap mensen die zo lyrisch zijn ook niet echt. Frankrijk was idd in feite de betere ploeg . Nl liep een beetje achter de feiten aan, begon aan heel snel tijd te rekken en kon maar zelden echt in het spel komen. Echter, NL was wel verbluffend goed in het benutten van kansen. Daar hebben ze gewonnen. Bij de fransen lukte helemaal niets (op de goal van Henry na). Dat is de flinke dosis geluk die je moet hebben om een tournooi te winnen. Maar dat geluk kan in de kwart finale maar zo eindigen. Tegen Italie was NL echt goed. Tegen de fransen was het echt een flink stuk minder. Wel een lesje in effectiviteit, dat is zeker.
azijnpisser!!! wat een gelul zeg!
NL was gewoon beter en heeft terecht gewonnen, want ze scoorden 4 keer zoveel goals als Frankrijk.

Bovendien spreek je je op de een of andere manier echt grandioos tegen, zie je het niet? Frankrijk was beter bla bla bla, wat je probeert te bewijzen door zogenaamd aan te tonen wat NL niet goed deed. En vervolgens zeg je dat bij Frankrijk niks lukte, en zeg je dat dat komt omdat NL meer geluk had... Bij voetbal geldt naar mijn mening meestal: geluk heb je niet,. dat dwing je af!!!
PUH!

Yeeeh Nederland Yeeeh
pi_59381628
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:44 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Frankrijk was gewoon de betere ploeg. Nederland heeft gewoon goed de counters afgemaakt en fantastisch hard gewerkt!
Je bent niet de betere ploeg als je met 4-1 naar huis wordt gestuurd. Zo simpel is het.

Frankrijk viel aan, was gevaarlijk, en zette druk. Ze moesten wel. Maar eigenlijk creëerden ze vaak maar bar weinig.

Als Nederland even ging tikken kregen ze gelijk grote kansen.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:44 schreef venomsnake het volgende:
Zelfs Van Basten zegt dan Nederland geluk heeft gehad man..
Dat hebben we ook wel, zeker. We speelden ook lang niet zo goed als tegen Italië.

Maar toch fijn als je minder speelt en toch de Franzen zo afslacht.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:49:58 #102
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59381648
Van de mat spelen is echt sad.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:50:48 #103
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59381662
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maar toch fijn als je minder speelt en toch de Franzen zo afslacht.
Tuurlijk is het fijn dat je de Fransen afslacht. Dat ontken ik ook niet.

Maar de insteek is dat je nu moet zorgen dat Frankrijk uit het toernooi ligt, want we zijn gewoon erg goed weggekomen, en tegen dit Frankrijk speel je liever niet nog een keer.
quote:
Frankrijk viel aan, was gevaarlijk, en zette druk. Ze moesten wel. Maar eigenlijk creëerden ze vaak maar bar weinig.
Genoeg kansen gehad hoor. Maar Henry wipte de bal over, ze hadden een pingel moeten hebben, schoten vaak door het midden, en VD Sar stond gewoon prima te keepen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:51:25 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59381668
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:46 schreef InTrePidIvity het volgende:

Ik ben het wel enigszins eens met de TT, het had anders af kunnen lopen als Frankrijk iets zorgvuldiger in de afwerking was geweest. Aan de andere kant, zo vaak komt het niet voor dat Oranje een lesje in efficiëntie geeft, daar mogen we best van genieten
Helemaal mee eens. Mensen die zeggen dat NL grandioos heeft gespeeld moeten echt de wedstrijd nog een rustig nakijken. NL was een schim van hoe ze speelden tegen Italie. Toen bleven ze de hele tijd in de aanval. Dat was nu totaal niet aan de orde. Het is dat Robben een magistrale goal maakt (die ook 99 van de 100x mislukt), anders moet ik nog zien hoe de wedstrijd verder gaat met de stand 2 - 1
pi_59381670
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:46 schreef InTrePidIvity het volgende:

Ook de rol van de scheidsrechter mag niet onderschat worden, daar hebben we zowel vandaag als tegen Italië mazzel mee gehad. Zowel Fandel als Frojdfeldt lieten goed doorspelen, zonder te fluiten voor pietluttige dingen.
Inderdaad er zat een moment in deze wedstrijd dat de scheidsrechter echt al lange tijd niet niet ging fluiten en respect voor de Frankrijk die 't ook voetballend wilde winnen.
*****Kraak........
pi_59381696
Alleen al daarom moeten we tegen Roemenie onze sportieve plicht doen
En Italie - Frankrijk wordt een killer.
*****Kraak........
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:55:32 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59381718
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:53 schreef kraakvandaal het volgende:
Van Basten stelt natuurlijk alle reserves op, maar wie weet winnen die ook nog wel
pi_59381739
Lijkt me nieteens zo dom om de rest van 't team ook een kans te geven.
*****Kraak........
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:57:40 #109
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59381741
Melchiot schiet er 4 in.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 14 juni 2008 @ 01:58:14 #110
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59381748
Roemenie zat VOL voor de winst gaan en hard de duels in gaan.
Nederland zal waarschijnlijk een paar spelers rust geven en er een mooie pot van proberen te maken, maar niet hard de duels in gaan ivm blessures. En Roemenie heeft gewoon een aardige ploeg, dus de kans is groot dat Roemenie wint. En dat is maar goed ook, want Frankrijk en Italie moeten gewoon wieberen.
pi_59381750
Lees gewoon eens wat de rest van Europa ervan vindt. Hier uit The Times

http://www.timesonline.co(...)8/article4134237.ece

Die geven ons alle krediet voor het lef dat we hebben getoond. Ik krijg er rillingen van als ik dit lees. Oranje, je bent in één woord: geweldig!
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_59381949
Wat een bullshit post weer. Makelele had in het begin geel moeten krijgen voor zijn charge op Kuyt. Vervolgens had hij rood moeten krijgen voor het slaan van Van der Vaart. Henry had ook een gele, zo niet een rode, kaart mogen krijgen voor het natrappen uit pure frustratie op Van Persie.

Alle Franse schoten waren recht op Van de Sar af. Als je de tijd neemt om te kijken, zie je dat de verdedigers de ruimte goed afschermen en zo de aanvaller weinig keuze bieden. Van de Sar dekt de overgebleven ruimte af en c'est toit. Frankrijk had best een penalty mogen krijgen voor de handsball van Ooijer maar had dan ook met tien moeten spelen.

Het is wel jammer dat Engelaar zo werd weggespeeld.
pi_59381952
Ik vond niet dat Frankrijk Oranje van de mat speelde. Wel speelde Nederland bij vlagen risicovol voetbal (bal kwijtraken in de opbouw), waardoor de Fransen snel en gevaarlijk konden uitbreken. De 2-1 die Frankrijk maakte, was eigenlijk dik verdiend, gezien het vertoonde spel. Frankrijk speelde zeker niet slecht, namelijk... Ze hadden meer doelpunten kunnen maken dan ze uiteindelijk hebben gemaakt. Wel heeft Nederland verdiend gewonnen.
pi_59381967
quote:
This makes Van Basten’s decision to up the ante with the addition of Robben all the braver and he was rewarded in the 59th minute with a goal that left France staring at the road home. Ruud van Nistelrooy’s back-heel took several France defenders out of the game and allowed Robben to speed down the left flank, his cross finding another substitute, Robin van Persie, on for Kuyt, at the far post. Had Coupet made more of an effort to keep the ball out, who knows what might have happened; instead, he seemed almost resigned to his fate, sticking out one hand in a half-hearted attempt at opposition. The ball struck him, but bounced off and over the line. If he had a towel, he should have thrown that into the net as well.
De laatste zin is gewoon geweldig
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zaterdag 14 juni 2008 @ 02:22:51 #115
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59381979
4-1 heeft niets met mazzel te maken, maar gewoon met goed spel!
Fantastische spelers! En de beste keeper van de wereld!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 14 juni 2008 @ 02:23:21 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59381984
Van Basten's wissels waren idd briljant. Alles wees erop dat de NLse defensie het enorm zwaar ging krijgen en Van Basten zet er twee aanvalende middenvelders in. Briljant. En zijn gedurfde wissels werden ook beloond. Vanavond heeft Van Basten wat mij betreft laten zien toch wel een goede coach te zijn.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 02:23:35 #117
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_59381987
Henry
Hoe kon hij die missen en kon hij de 1-1 maken
maja 4-1
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 14 juni 2008 @ 02:24:45 #118
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_59381996
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:53 schreef kraakvandaal het volgende:
Ja idd rellen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_59382087
Hoe hij die kon missen? Probeer hem zelf maar eens over een boom als Vd Sar te liften terwijl de bal van achter je wordt gespeeld. Ik wens je veel geluk

Die Fransen waren simpelweg niet zo gevaarlijk als dat Oranje was. Daarnaast verzilverde Oranje wel zijn kansen en lieten de Fransen hun kansen liggen. Zoals Cruyff zou zeggen, je moet scoren om te winnen
pi_59382100
Je kan wel praten over kansen, maar als je een team hebt dat zulke kansen gewoon niet kan benutten dan heb je alsnog een waardeloos team. Wat heb je nou aan kansen als je de klasse mist het af te maken?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 02:46:33 #121
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59382117
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 02:42 schreef Tsurany het volgende:
Je kan wel praten over kansen, maar als je een team hebt dat zulke kansen gewoon niet kan benutten dan heb je alsnog een waardeloos team. Wat heb je nou aan kansen als je de klasse mist het af te maken?
Nederland had ook - voordat het EK begon - wel 4 of 5 kansen nodig om een goal te maken hoor. Maar dat vergeten we dan voor het gemak even snel.
pi_59382171
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 02:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nederland had ook - voordat het EK begon - wel 4 of 5 kansen nodig om een goal te maken hoor. Maar dat vergeten we dan voor het gemak even snel.
Nee dat vergeten we niet, maar dat is nu gewoon niet belangrijk. Het gaat erom welke prestaties je NU neerzet, niet welke je de wedstrijden hiervoor neerzette.
pi_59382212
Er staat nu een team en dat al 2 wedstrijden.
*****Kraak........
  zaterdag 14 juni 2008 @ 03:09:33 #124
53267 TC03
pi_59382246
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 03:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Ze trainen wel al wat langer samen hè.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 03:13:27 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59382262
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 02:56 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Nee dat vergeten we niet, maar dat is nu gewoon niet belangrijk. Het gaat erom welke prestaties je NU neerzet, niet welke je de wedstrijden hiervoor neerzette.
Klopt idd, maar ik vraag me af of het scoren zo makkelijk zal blijven gaan. Dat heb je namelijk wel nodig om de winnen. We zullen het zien de komende 4 wedstrijden (hoop ik).
  zaterdag 14 juni 2008 @ 03:15:31 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59382271
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 03:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Zeker. Maar in tegenstelling tot blijkbaar heel veel mensen ben ik niet zo lyrisch over het vertoonde spel vanavond. Frankrijk had moeite om te scoren. Wat gebeurt er als NL een team treft die dat probleem niet heeft? Maar ook dat moeten we afwachten.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 03:17:21 #127
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_59382278
Van de mat gespeeld is iets wat overdreven. Maar Frankrijk was wel degelijk de gevaarlijkste vanavond. Maar goed, alleen kampioenen winnen ook de mindere wedstrijden!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 03:20:40 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59382288
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 03:17 schreef AryaMehr het volgende:
Van de mat gespeeld is iets wat overdreven. Maar Frankrijk was wel degelijk de gevaarlijkste vanavond. Maar goed, alleen kampioenen winnen ook de mindere wedstrijden!
Idd. Dat heeft 1988 ook wel bewezen!
pi_59382294
4-1 het is een feit en we gaan gewoon naar Wenen toe.
pi_59382298
Dit lag allemaal geheel in de lijn der verwachtingen, wanneer je als NL zo snel de 1-0 scoort. Frankrijk heeft gewoon een goeie ploeg en als zij achter staan, MOETEN ze wel. Het spelbeeld na de 1-0 was daarom ook heel normaal en valt NL niet te verwijten. Voetbal is ook psychologie. Als Frankrijk op 1-0 was gekomen, hadden we een geheel andere wedstrijd gezien en waren de Fransen misschien wel door ons "weggespeeld".
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_59382302
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 03:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zeker. Maar in tegenstelling tot blijkbaar heel veel mensen ben ik niet zo lyrisch over het vertoonde spel vanavond. Frankrijk had moeite om te scoren. Wat gebeurt er als NL een team treft die dat probleem niet heeft? Maar ook dat moeten we afwachten.
Roemenie kan nu weleens de lachende 3e worden met 3x gelijkspel.
*****Kraak........
  zaterdag 14 juni 2008 @ 03:24:13 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59382306
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 03:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dit lag allemaal geheel in de lijn der verwachtingen, wanneer je als NL zo snel de 1-0 scoort. Frankrijk heeft gewoon een goeie ploeg en als zij achter staan, MOETEN ze wel. Het spelbeeld na de 1-0 was daarom ook heel normaal en valt NL niet te verwijten. Voetbal is ook psychologie. Als Frankrijk op 1-0 was gekomen, hadden we een geheel andere wedstrijd gezien en waren de Fransen misschien wel door ons "weggespeeld".
Zou kunnen kloppen, ware het niet dat NL heel anders - BETER - de wedstrijd verder speelde na de 1 - 0 tegen Italie. Dat haalt jou argument een beetje neer.
pi_59382311
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 03:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zou kunnen kloppen, ware het niet dat NL heel anders - BETER - de wedstrijd verder speelde na de 1 - 0 tegen Italie. Dat haalt jou argument een beetje neer.
Het Franse team was sterker dan het Ilaliaanse, meer voetbal in de ploeg.
*****Kraak........
  zaterdag 14 juni 2008 @ 03:29:32 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59382329
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:12 schreef TC03 het volgende:
Hmm. Frankrijk was gedurende minimaal 45 minuten de bovenliggende partij. Met name de laatste 10 minuten van de eerste helft en de eerste 20 minuten van de tweede helft had Nederland het echt zwaar. Frankrijk had de meeste kansen, maar er zaten bar weinig goede kansen bij. Er waren misschien twee of drie echt uitgespeelde kansen, en daarvan was er één een doelpunt. De overige kansen waren allemaal harde en gevaarlijke schoten vanuit de tweede lijn, maar ze kwamen recht op Van de Sar af. Niet extreem gevaarlijk. Frankrijk was het meest gevaarlijk, maar Nederland was verreweg het meest efficient en creëerde de beste kansen. Bovendien maakte Frankrijk ook veel slordigheidsfouten. Nederland heeft terecht gewonnen, alhoewel enigszins geflatteerd. Maar geflatteerd winnen met 4-1, ook dat had niemand vooraf verwacht.
Wat zij zegt.
-
  zaterdag 14 juni 2008 @ 04:30:35 #135
53267 TC03
pi_59382560
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 03:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat zij zegt.
Hij.
pi_59382578
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 03:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is appels met peren vergelijken en deze opmerking bewijst dat je weinig verstand hebt van voetbal.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 14 juni 2008 @ 04:46:31 #137
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59382590
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 04:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij.
Nee niks er van, je bent een zij.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_59382597
Kansen hebben en ook daadwerkelijk scoren

Het klinkt nog steeds zo niet Nederlands
pi_59382607
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:58 schreef UtrechtSlim het volgende:
Lees gewoon eens wat de rest van Europa ervan vindt. Hier uit The Times

http://www.timesonline.co(...)8/article4134237.ece

Die geven ons alle krediet voor het lef dat we hebben getoond. Ik krijg er rillingen van als ik dit lees. Oranje, je bent in één woord: geweldig!
Ik kreeg er ook nog echt rillingen van
  zaterdag 14 juni 2008 @ 06:49:10 #140
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59382695
Je moet er ook eerlijk in zijn. Nederland won gewoon op de manier waarop de Duitsers het doorgaans doen.

Frankrijk speelde gewoon zijn beste wedstrijd in het post-Zidane tijdperk , kon een uur lang een tempo opleggen dat voor Nederland een versnelling of twee te hoog bleek , maar kwam niet tot scoren. Van der Sar bleek te stoppen wat Coupet makkelijk liet liggen. (die éérste goal bv, een corner die in de kleine rechthoek terecht komt moet een topkeeper ALTIJD hebben. Coupet (en dat is geen topkeeper) bleef gewoon op zijn lijn staan.)

Benieuwd of in de finale Duitsland de kansen die ze krijgen wél zal laten liggen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_59383036
Geluk heb je nodig om die beker te winnen.
pi_59383126
Frankrijk was inderdaad een groot gedeelte van de wedstrijd de bovenliggende partij. Het middenveld Engelaar-De Jong kon geen greep krijgen. Maar deze ploeg beschikt wel over de kwaliteit om op het juist moment om te schakelen en de doelpunten te maken.

Aantal jaar geleden speelde Oranje tegenstander met 80% balbezit zoek, maar kregen ze nog geen kans. Of dan was het aan het einde van de wedstrijd "wij waren beter.."

Maar ik zou die Fransen niet graag nog een keer in het toernooi tegenkomen, dat laten ze dan echt niet liggen.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_59383149
Quote van Football365.com :
quote:
I'm not gonna lie, I achieved multiple orgasm while watching this match.
pi_59383162
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 03:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat hij zegt.
Uiteindelijk maakt het natuurlijk ook geen zak uit. Tegen Italie 'moest' je winnen om een goede start te maken maar als je met 1-0 voorstaat tegen Frankrijk dan heb je natuurlijk geen zin om zelf te gaan voetballen. Dat je vervolgens de doelpunten zelf maakt zou je geflatteerd of zelfs onverdiend kunnen noemen maar dat maakt geen zak uit want zulke wedstrijden moet je nu eenmaal ook kunnen winnen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 14 juni 2008 @ 09:40:44 #145
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59383332
Van mijn web-log

The B-team
Adieu les bleus! Na de 4 - 1 overwinning op de Haantjes zijn we als 3e ploeg op dit EK verzekerd van deelname aan de kwartfinale. Na 2 wedstrijden 6 punten en een doelsaldo van 7 voor en 1 tegen. Daarvan zijn velen in én buiten Nederland onder de indruk. We oogsten veel bewondering met ons aanvallende voetbal.

Hoe terecht is dat? Tegen Italië speelden we op de aanval maar scoorden we 2x uit een counter. Waarom? Omdat Italië aanvallen overnam. Counters op counters dus. Kan het Italiaanser?

Tegen Frankrijk hadden we het eerste half uur een veldoverwicht. Meer balbezit en we tikten de leren kogel naar hartelust rond. Veel uitgespeelde kansen creëerden we niet. Waarom weet ik niet, maar we hadden in het eerste half uur op basis van het veldoverwicht al de 2 - 0 moeten maken.

Na het eerste half uur kwam het half uur waarin Frankrijk ons enorm onder druk zette. Zij kregen in die fase betere kansen dan wij in het eerste half uur hadden. Maar ... ze scoorden weinig. Én daar gaat het om. Hun eerste, en enige, doelpunt viel pas na de 2 - 0. Waarna wij direct 3 - 1 maakten.

Toen, na de goal van Robben, was er iets geknapt bij de Fransen. Ze schoten nog wel wat maar zonder overtuiging. De 4 - 1 van Sneijder was het definitieve bal masqué. De vice-wereldkampioen was afgesminkt. Wat overbleef was een gezelschap oude mannen, moegestreden internationals die snakken naar hun voetbalpensioen. Dat plezier zullen we ze dinsdag doen tegen Roemenië.

Lees meer op http://emile.web-log.nl/mijn_weblog/2008/06/the-b-team.html
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 14 juni 2008 @ 09:43:17 #146
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59383354
TT is wat overtrokken, maar het schitterde echt niet achterin bij Oranje vanaf 30e minuut tot aan de goal van Henry in de 71e minuut. Maar daar moet je wel tegenover zetten dat het ons juist leek te motiveren tot nóg aanvallender spel, wat natuurlijk mede kwam door de wissels na de rust. Maar dat was een aantal jaren geleden toch wel anders gegaan. Paniekvoetbal, terugvallen...niets van dat alles
Maar feit blijft; tegen een team waarin de alle aanvallers wél in vorm zijn, zeg Portugal, wordt dit harder afgestraft dan 1 tegengoal...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 juni 2008 @ 10:24:43 #147
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59383649
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 06:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je moet er ook eerlijk in zijn. Nederland won gewoon op de manier waarop de Duitsers het doorgaans doen.

Frankrijk speelde gewoon zijn beste wedstrijd in het post-Zidane tijdperk , kon een uur lang een tempo opleggen dat voor Nederland een versnelling of twee te hoog bleek , maar kwam niet tot scoren. Van der Sar bleek te stoppen wat Coupet makkelijk liet liggen. (die éérste goal bv, een corner die in de kleine rechthoek terecht komt moet een topkeeper ALTIJD hebben. Coupet (en dat is geen topkeeper) bleef gewoon op zijn lijn staan.)

Benieuwd of in de finale Duitsland de kansen die ze krijgen wél zal laten liggen ...
Als dit het beste is wat ze post-Zidane gedaan hebben is dat niet echt heel briljant hoor. Ze waren ongeveer even goed als NL en NL was deze wedstrijd eigenlijk niet briljant (ook zeker niet slecht). Aanvallend was Fr vrij zwak vond ik (Ribery was de enige die imho echt gevaarlijk was).

Ik ben het wel mee eens dat Coupet 2 of 3 van de ballen had moeten hebben die doelpunten waren. Met name het 2e en 3e doelpunt zouden volgens mij niet bij vdSar gevallen zijn. En vandaar dat ikdenk dat het grootste verschil in de score lag aan de keepers.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:25:54 #148
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59383660
Tjsa, hét verschil tussen Nederland en haar tegenstanders is tot nu toe de efficientie gebleken. Als je dan ook nog een keeper hebt die elke wedstrijd 2 bijna zekere doelpunten weet te keren win je onoverhoopt en geflatteerd en wellicht wat onterecht.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 juni 2008 @ 10:31:39 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59383712
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 00:38 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Er had ook een blauwe smurf onder de middenstip vandaan kunnen springen en het Franse doel kunnen stelen zodat we helemaal niet hadden kunnen scoren!!

4 - 1

zaterdag 14 juni 2008 @ 10:32:55 #150
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_59383720
Van der Sar maakte het verschil, met zo een keeper wil je als speler denk ik net dat stapje extra zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')