quote:Het gevoel van euforie komt met name voor wanneer een extreme prestatie verricht is.
Eens. Eindelijk, na minstens 10 jaar kutvoetbal en egotripperij, weer eens een fatsoenlijk team. Een team dat een goede prestatie neerzet als team. Goed uitgebalanceerd, de ervaren mensen op de beste plekken (met natuurlijk de gouden handjes van vd Sar). En het belangrijkste: prachtig voetbal. Technisch mooi voetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:23 schreef Oblivion het volgende:
Wat was dat heerlijk voetbal om te zien!
Eindelijk weet een echt en hecht team!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
Ik scheer me ook al jaren en alle vrouwen vinden dat juist lekker.
Ik zag een bekend hoofd voorbij flitsen ja...quote:
Oh, die nieuwe Britse serie over een medium en een professor begon goed, de moeite waard om verder te volgen.
Welke serie heb je het over?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
Ik scheer me ook al jaren en alle vrouwen vinden dat juist lekker.
Oh, die nieuwe Britse serie over een medium en een professor begon goed, de moeite waard om verder te volgen.
Oh, okay.quote:
Elke vrijdag?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
Afterlife heet die serie.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, okay.
Maar eens kijken wat hij er daar van bakt!
Maar eerst het EK!
Dat moet goed komen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst het EK ja
En moge het lang duren
Ik geloof het wel, maar Bluezz is het nu allemaal aan het uitzoeken en maakt er een topic over in TVR as we speak/type.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar Bluezz is het nu allemaal aan het uitzoeken en maakt er een topic over in TVR as we speak/type.
Neejoh! Er is bijna anderhalf topic volgepost sinds gistermiddag half 4!quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:58 schreef Liejannuh het volgende:
's avonds een vent, 's ochtends een vent!
Maar afijn, hier slapen ook nog 4 dames, dus ik mag niet te veel zeggen geloof ik.
Die blijft leukquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:58 schreef borisz het volgende:
geen ochtend muziek maar goed
Helemaal een foute plaat maar wel in een leuke remix
Ik heb anders nog wel een flinke berg afwas voor je staan.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik verveel me.... er is zelfs geen afwas
Borisz was eerstquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een flinke berg afwas voor je staan..
Het is wel een inkopperquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een flinke berg afwas voor je staan..
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:01 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen,
ben ik uit bed, gaat MK terug naar bed![]()
Ik zie deze post nu pas...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:33 schreef beunkster het volgende:
[..]
Eens. Eindelijk, na minstens 10 jaar kutvoetbal en egotripperij, weer eens een fatsoenlijk team. Een team dat een goede prestatie neerzet als team. Goed uitgebalanceerd, de ervaren mensen op de beste plekken (met natuurlijk de gouden handjes van vd Sar). En het belangrijkste: prachtig voetbal. Technisch mooi voetbal.
Eindelijk weer eens mooie wedstrijden. Dit is voor het eerst in jaren dat ik weer een wedstrijd heb gekeken en ik heb er van genoten. Schitterend spel. Van beide teams, that is.
Natuurlijk valt er genoeg te verbeteren (middenveld was zwak) maar er wordt tenminste weer mooi gespeeld![]()
Ja, nou? Op dat tijdstip lagen jullie allemaal lekker tequote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neejoh! Er is bijna anderhalf topic volgepost sinds gistermiddag half 4!
'Het gaat goed, ik heb zelfs goed geslapen!' aldus Octo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Gisteren geen wedstrijd gezien, we moesten naar een bruiloft. Die overigens érg leuk was - veel oude vrienden
Lianne, groeten aan de dames in Hoogeveen! Hoe is 't met Octo?
Kom maar, ik trek ze wel uit voor je.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf... Weten jullie nog dat ik hier weleens heb geklaagd over mijn rubberallergie? (pleisters enzo)
Ik heb weer wat nieuws ontdekt waar ik niet tegen kan: (goedkope) hold-up stockingsRode, jeukende randen op mijn bovenbenen
Vind je m vies? Ik ben er wel weg vanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
'Het gaat goed, ik heb zelfs goed geslapen!' aldus Octo.
We zitten nu aan e stinkende gebakken rijst vcan SHE. Hoezee!!
Het is niet vies, het ruikt wel vies.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je m vies? Ik ben er wel weg van
Mooi. Geef Octo een dikke kus van mij!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:11 schreef Tezz het volgende:
Ik eet zometeen gebakken friet. Veel lekkerder dan gebakken rijst.
Probeer met je elleboog je neus aan te raken!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:37 schreef Tezz het volgende:
Ik verveel me.
Waarom deed ik dit?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Probeer met je elleboog je neus aan te raken!
Omdat iedereen denkt dat het wel lukt...quote:
Join the clup.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb in augustus zeker nog wel tijd! Ik heb altijd tijd!
Mag ik even heel hard klagen? FamilieWaarom trek ik het me toch zo ontzettend aan?
quote:
Ja maar die heeft het nu even verbruid door te zeggen dat hij het zich niet zo aan zou tekken en dat ik dat ook niet moet doen, dusquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt tenminste een significant other in je leven nog.![]()
wat wel iets meer is dan je veterstrik- en zwarte pieten diplomaquote:
Hij heeft gelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar die heeft het nu even verbruid door te zeggen dat hij het zich niet zo aan zou tekken en dat ik dat ook niet moet doen, dus
Leuke verrassing dus voor haar!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Halloooooooooooo, tickets voor concert Mika net uitgeprint![]()
Ik ga met schoondochterlief, en ze weet het nog niet
Ja, ze zijn hier een week in juli, voor de haarlemse honkbalweek, maar dan moet Frank maar een avondwedstrijd alleen kijkenquote:
Omdat dat wel zo is?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:32 schreef AKnynke het volgende:
Waarom is topic # 226 trouwens niet helemaal volgepost?
wat érg....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:13 schreef AKnynke het volgende:
Zo, weer thuis uit Eindhoven. Ben kapot, vannacht maar een uurtje geslapen.![]()
Belde net m'n moeder, en hoorde dat vannacht een vriendinnetje van vroeger is overleden, tijdens een brand in Den Haag. K kan er slecht mee omgaan op dit moment.
Vinkesteijnstraat, stond op nu.nl.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat érg....![]()
dat is echt heel naar...weet je ook waar die brand was toevallig?
Veel thee drinken?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:52 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb zin in spagetthi carbonara, aar dat zou beteken dat ik nog naar de albert heijn moet fiesten.
Zo, net wakker en nu voel iik me nog brakker.
quote:
Is het die hele dure?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Nyn
Steer, maak jij je druk om je gewicht? Nee toch?
Beetje gesjopt, zonnebril gekocht![]()
[ afbeelding ]
Maui jim palms. Een soort van hip, maar vooral ook met héél fijne glazen
Eh ja. Al tijden eigenlijk. 8 kg afgevallen sinds 2007, maar moet nog een flinke 6 kg af eigenlijk, liefst al het vet in z'n geheel vervangen door spierweefsel natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke
Steer, maak jij je druk om je gewicht? Nee toch?
Ja en die werken qua snelheid en gebruiksgemak eenvoudig mijn Windows Mobile toestellen eruit.quote:
PalmOS is nog steeds best een elegant systeem hoor. Dankzij de single-task structuur werkt Tomtom dus bijvoorbeeld 3x sneller dan op mijn Windows Mobile-apparaten, laden alle programma's instantaan op, en is het nooit zo traag als dikke stroop omdat er 10 programma's tegelijk op de achtergrond open staan.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had nog kunnen beginnen over het feit dat het systeem waar Palm opdraait werkelijk een gedrocht is (nog erger dan hoe Windows intern werkt), maar dat laten we hier maar even.
Wat doet zo'n mooie lange blonde vrouw als jij hier alleen aan een tafeltje?quote:
Laf de hele tweede helft op een gelijkspel gegokt en 1 minuut voor tijd een tegentreffer tegen gekregen waardoor ze alsnog verloren met 2-1.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:08 schreef AKnynke het volgende:
Maar, hierdoor heb ik geen voetbal kunnen kijken, wat hebben de Zweden gedaan?
Ik eet heel vaak bij mijn ouders (zij ook bij mij trouwens). Mijn moeder kan ook heerlijk koken. Traditioneel, maar ook expirimenteel. Het is echt zo'n type wat bij de groenteboer allerlei 'vreemde' groentes meeneemt en dan thuis pas gaat bedenken wat ze er mee moet doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef AKnynke het volgende:
ik wil ook weer eens eten bij mijn moeder. Die kan ook zooo heerlijk koken! T komt er voorlopig alleen niet van denk ik.
Ja. Mijn moeder precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik eet heel vaak bij mijn ouders (zij ook bij mij trouwens). Mijn moeder kan ook heerlijk koken. Traditioneel, maar ook expirimenteel. Het is echt zo'n type wat bij de groenteboer allerlei 'vreemde' groentes meeneemt en dan thuis pas gaat bedenken wat ze er mee moet doen.
Als mijn man avonddienst heeft probeer ik altijd wel op slinkse wijze avondeten te ontfutselen bij mijn moeder!
Volgens mij went dat nooit...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder kon echt niet lekker kokenTot snot gekookte groentes, alle vlees net zolang braden tot het taai was en aardappels weer nét te kort
Jeetje wat een mazzel heb je dat je nu een echtgenoot hebt die lekker kan koken, en gelukkig ben je zelf ook een princesje in de keukenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder kon echt niet lekker kokenTot snot gekookte groentes, alle vlees net zolang braden tot het taai was en aardappels weer nét te kort
Jaja er is bijna altijd wat te beleven in de CUL SCquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik maar F5'en in my active topics en denken, tjeeeeemig wat is FOK! saai!!![]()
![]()
Maar toen stond deze er nog niet in!
Ja en zelfs het gelummel als er eens niet zo veel te beleven is, vind ik wel aangenaam hier!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jaja er is bijna altijd wat te beleven in de CUL SC
Tis ook gezellig hier!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en zelfs het gelummel als er eens niet zo veel te beleven is, vind ik wel aangenaam hier!
Beetje lullen over seks, voetbal en afwassen, daar kan ik al blij van worden als ik niets te doen heb.
Klinkt perfect! Beetje als 'Shiny Happy People' van R.E.Mquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en zelfs het gelummel als er eens niet zo veel te beleven is, vind ik wel aangenaam hier!
Beetje lullen over seks, voetbal en afwassen, daar kan ik al blij van worden als ik niets te doen heb.
Idem hier. Mijn moeder kookt alles tot snot, flikkert er Maizena bij en dat is dan lekker. Maar ja, dat heeft ze ooit geleerd op de huishoudschoolquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:18 schreef Bluezz het volgende:
De perfecte afleiding voor nuquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn mams heeft ook huishoudschool gedaan. Maar laatst maakte ze een (hartige) risotto met aardbeien en rode wijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem hier. Mijn moeder kookt alles tot snot, flikkert er Maizena bij en dat is dan lekker. Maar ja, dat heeft ze ooit geleerd op de huishoudschool.
Waar?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat doet zo'n mooie lange blonde vrouw als jij hier alleen aan een tafeltje?
Hoe maakt ze ze klaar Tezz?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:37 schreef Tezz het volgende:
We aten asperges, en hoewel ik echt helemaal geen fan van asperges ben weet mijn mammie ze toch altijd zo te bereiden dat ik er echt heel erg van geniet! Gezellig! Ze dekt de tafel ook altijd zo mooi, met kaarsjes, servetten en mooi serviesgoed. Rood wijntje erbij, goed gezelschap en mijn heerlijk avondje is weer compleet!
WE WERE NOT ON A BREAKquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:38 schreef AKnynke het volgende:
Lieve allemaal, ik kruip m'n bedje in! Vannacht een uurtje geslapen. Het tentje waar ik in sliep lekte, het was koud,en het tentje was wat klein voor 2 personen. Ik ga die gemiste slaap nu maar eens inhalen!
Weltrusten!
Het gaat. laten we het daar op houden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hobje, hoe is het met je wederhelft?
En hoe gaat het met jou eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het gaat. laten we het daar op houden.
Lief
Muah enzoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou eigenlijk?
Dat is dan weer het voordeel van kut-dagen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]het gaat klote
maar dat geeft niet, morgen is vast een betere dag dan vandaag
Eeeehhhh, ik was op mijn 16e al het huis uit, vrat geen drol en de weg naar deze echtgenoot was wel langquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje wat een mazzel heb je dat je nu een echtgenoot hebt die lekker kan koken, en gelukkig ben je zelf ook een princesje in de keuken
Oh en ik heb ook de huishoudschool gehadquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn mams heeft ook huishoudschool gedaan. Maar laatst maakte ze een (hartige) risotto met aardbeien en rode wijndat leer je niet op de huishoudschool
Was het maar kut, want daar zit nog iets positiefs aanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van kut-dagen!het kan altijd beter!
* positief doet *
Heb je m ook afgemaakt toevallig?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en ik heb ook de huishoudschool gehad
Deze Joodse film had je al een keer eerder gezienquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:20 schreef Bluezz het volgende:
En ik zit Adams Apples te kijken hier op de PC, erg maffe leuke film.
Nope skatteke, golfer had hem gekeken, ik alleen de 1e 5 minuutjesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Deze Joodse film had je al een keer eerder gezien
Nah dit gaat wel even duren vrees ik, maargoed life goes on idd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]het gaat klote
maar dat geeft niet, morgen is vast een betere dag dan vandaag
Lamelullelosquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:32 schreef borisz het volgende:
Steer noem jij alle griekse spelers eens op![]()
Zo dan zit je best vol lijkt mequote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:44 schreef golfer het volgende:
4e Hollandse nieuwe van deze week naar binnen gewerkt.
Idd briljant, wel ff wennen, deens met engelse ondertiteling.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:27 schreef Faithy het volgende:
Bluezz!! Adam's Apples is briljant!!
vertel even wat je ervan vond?
Ik had er vanmiddag ook 1quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:44 schreef golfer het volgende:
4e Hollandse nieuwe van deze week naar binnen gewerkt.
O ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Was het maar kut, want daar zit nog iets positiefs aanDaar kan je nog wat mee
![]()
Hoezee voor alcohol dan maarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja, dat is waar.![]()
Het is niks, was niks, wordt niks. Wijn dan maar!
[ afbeelding ]
In Rotterdam een geniale winkel Echt super lekkere koekjes enzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:04 schreef MissHobje het volgende:
Ow en waar de heerlijkheden vandaan komen is : http://www.koekenchocolade.nl/ de laren winkel..
Aanbevelen waard
Ja! Hopzea vor alcohlo!quote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:03 schreef Oblivion het volgende:
* Oblivion geeft 2 wafels aan MissHobje...
Jij ook?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:06 schreef FleshWound het volgende:
Weet je, soms vergeet ik waarom ik koken ook al weer zo leuk vind. En dan kijk ik het volgende filmpje en dan weet ik het weer
Omg Omg omg ik wil daar heenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In Rotterdam een geniale winkel Echt super lekkere koekjes enzo.
CF, wat een vreselijke tijding. Als je weet dat het onbehandelbaar is, ben je zo machteloos. Onafwendbaarheid is onverteerbaar. Kun je hem nog regelmatig opzoeken, of wordt dat lastig vanuit België?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Pfoe, ik kom even binnenvallen met een naar bericht: mijn opa heeft longkanker, in een vergevorderd stadiumOnbehandelbaar
Demmit zegquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Pfoe, ik kom even binnenvallen met een naar bericht: mijn opa heeft longkanker, in een vergevorderd stadiumOnbehandelbaar
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Er is dus eigenlijk wel sprake van 'berusting' bij opa als het ware? Als je het zo kan noemen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is gelukkig zelf verrassend nuchter en rustig. Mijn (zeer demente) oma is ruim 2 jaar geleden overleden; het is erg goed dat hij haar overleefd heeft, zij had niet alleen kunnen achterblijven. Maar hij had ook veel verdriet, natuurlijk, om haar. Hij is niet erg verdrietig dat hij nu ook gaan zal.
Opzoeken kan, regelmatig opzoeken is lastiger. Maar bellen enzo is natuurlijk wel mogelijk.
Ja ze zeggen altijd: je moet ergens aan dood gaan. Gek genoeg nemen mensen die zo'n bericht krijgen dat vaak zo op. Ik ben blij dat je opa niet verdrietig is dat hij nu ook gaat. Jullie moeten het verlies gaan incalculeren en ik hoop dat zijn aanvaarding jullie wat tot steun kan zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is gelukkig zelf verrassend nuchter en rustig. Mijn (zeer demente) oma is ruim 2 jaar geleden overleden; het is erg goed dat hij haar overleefd heeft, zij had niet alleen kunnen achterblijven. Maar hij had ook veel verdriet, natuurlijk, om haar. Hij is niet erg verdrietig dat hij nu ook gaan zal.
Opzoeken kan, regelmatig opzoeken is lastiger. Maar bellen enzo is natuurlijk wel mogelijk.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, absoluut. Hij heeft niet meer de kracht om ertegen te vechten, zowel emotioneel als fysiek (heeft vorig jaar een zware nieroperatie gehad). Maar hij is oud en hij kan terugkijken op een goed leven. Hij is erg gelovig, en heeft daardoor geen angst voor de doodquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is dus eigenlijk wel sprake van 'berusting' bij opa als het ware? Als je het zo kan noemen?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Hij heeft niet meer de kracht om ertegen te vechten, zowel emotioneel als fysiek (heeft vorig jaar een zware nieroperatie gehad). Maar hij is oud en hij kan terugkijken op een goed leven. Hij is erg gelovig, en heeft daardoor geen angst voor de dood
Thanks voor de sterktewensen; het is schrikken en verdrietig om zo'n bericht te horen.
Heeeeel traditioneel: in water aan de kook brengen met een schep suiker. Als het kookt het vuur uit zetten en met deksel op de pan nog een half uur laten nagaren. Dan uit het vocht halen (wat ze natuurlijk gebruikt om soep van te maken) en dan op een ovenschaal in de oven op 150 graden een half uurtje. Dit is meer warmhouden volgens mij, maar door het vocht wat er nog aanhangt krijgten de asperges wel een heel erg lekker smeuig zoet (door de schep suiker in het kookvocht) laagje.quote:
Kwijl, kwijl, MEGA KWIJL!!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In Rotterdam een geniale winkel Echt super lekkere koekjes enzo.
Ik heb altijd wat minder geduld met asperges.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heeeeel traditioneel: in water aan de kook brengen met een schep suiker. Als het kookt het vuur uit zetten en met deksel op de pan nog een half uur laten nagaren. Dan uit het vocht halen (wat ze natuurlijk gebruikt om soep van te maken) en dan op een ovenschaal in de oven op 150 graden een half uurtje. Dit is meer warmhouden volgens mij, maar door het vocht wat er nog aanhangt krijgten de asperges wel een heel erg lekker smeuig zoet (door de schep suiker in het kookvocht) laagje.
En dan met romige aardappelpurree, gesmolten boter, gekookt ei, achterham en verse peterselie.
Oe Coldfeet, wat vreselijk!!!!!! Ik weet wat je doormaakt momenteel en ik leef met je mee. Dikke knuffel meis!~quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Thanks Tezzquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe Coldfeet, wat vreselijk!!!!!! Ik weet wat je doormaakt momenteel en ik leef met je mee. Dikke knuffel meis!~
Die berusting is 'fijn' voor hem CFquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Krijg je als vaste Hools klant...quote:
Hey!quote:
Het is weekend...quote:Op zondag 15 juni 2008 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Obli, wat ben jij ook nog laat op!
Dan mag ik van mijn moeder later op blijven...quote:
Dan wil ik jouw moederquote:Op zondag 15 juni 2008 00:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan mag ik van mijn moeder later op blijven...
Ze heeft alleen Steerquote:Op zondag 15 juni 2008 00:36 schreef Oblivion het volgende:
* Oblivion kijkt op de kaarten....
Nope, geen moeders meer...
Dude, mag ik van jou een "neefje"?
Die heb ik volgens mij ook niet meer!quote:Op zondag 15 juni 2008 00:36 schreef Oblivion het volgende:
* Oblivion kijkt op de kaarten....
Nope, geen moeders meer...
Dude, mag ik van jou een "neefje"?
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze heeft alleen Steer*MK stiekum op de kaarten van Dude kijkt
Heb je anders nog een vader voor me?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:41 schreef Oblivion het volgende:
Nah, ik heb zelf geen zussen, dus ik weet niet wat ik mis...
Nou mijn zus is een schat, al ken ik haar niet zo heel goed. Als jouw zus een feeks is, doe ik niet mee hoor!quote:
Ik zou je de mijne aanbieden, ware het net dat die wat te jong is voor jouquote:Op zondag 15 juni 2008 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je anders nog een vader voor me?
Niet dat ik nog een kwartet ga maken, maar als je 'm over hebt...
Bummerquote:Op zondag 15 juni 2008 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou mijn zus is een schat, al ken ik haar niet zo heel goed. Als jouw zus een feeks is, doe ik niet mee hoor!
Ah shit jammer. Had hem best willen hebben!quote:Op zondag 15 juni 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou je de mijne aanbieden, ware het net dat die wat te jong is voor jou
boys are stupid...throw rocks enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 00:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Familiekwartet?
Ik heb nog een broertje in de aanbieding.
O echt? Wat stoer!quote:Op zondag 15 juni 2008 00:47 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb nog wel 1 broer, maar die hou ik zelf...![]()
Die links ja...
Mijn oma's beste feature is dat ze geitenwollen sokken breitquote:Op zondag 15 juni 2008 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil er trouwens wel eenoma
voor terug.
Jah!quote:
Done.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jah!![]()
Kan je even de link weghalen?
Ik haal 'm ook zo weg...
Dquote:Op zondag 15 juni 2008 00:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Hij is op zich wel leuk maar een beetje lui aangelegd. Teveel verwent vroeger met een moeder en drie grote zussen.
Thank u!quote:
Ik wel, iig. Ik zou echt graag een gezellige zus willenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar iedereen hier loopt kennelijk te klungelen met zijn familie?
Stuur maar doorquote:Op zondag 15 juni 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
Is Steer er nog? Ik heb een foto van mijn zus gevonden waarvan ik denk dat ik acuut een leuke chinese mama van hem krijg als ie die ziet
Wil je er een van mij lenen voor een tijdje?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wel, iig. Ik zou echt graag een gezellige zus willen
Nee dat gaat gelukkig wel goedquote:Op zondag 15 juni 2008 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stuur maar door
En ik zou ook een gezellige zus willen.
En minder uitstel-neigingen.
En meer motivatie voor mijn laatste-kans tentamens.
Maar je zussen kies je niet. Misschien je verwachtingen (dromen/hopen) bijstellen..? Misschien helpt dat jouzelf. Geen idee wat er verder speelt natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wel, iig. Ik zou echt graag een gezellige zus willen
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Maar heel soms ben ik er weleens verdrietig om. Vandaag bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar je zussen kies je niet. Misschien je verwachtingen (dromen/hopen) bijstellen..? Misschien helpt dat jouzelf. Geen idee wat er verder speelt natuurlijk.
Ik ga ook zo. Ik ga echt goed wat betreft slapen en opstaan. Beetje fatsoenlijke tijden, voor het eerst in 3 jaar. Nu nog de rest van mijn leven.quote:
ja ik snap je verdriet wel hoor. Hier hetzelfde.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Maar heel soms ben ik er weleens verdrietig om. Vandaag bijvoorbeeld.
Normaalgesproken boeit het me niet zo; ik heb genoeg vriendinnen om gezellig mee te doen.
Surrogaatfamiliequote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |