quote:Het gevoel van euforie komt met name voor wanneer een extreme prestatie verricht is.
Eens. Eindelijk, na minstens 10 jaar kutvoetbal en egotripperij, weer eens een fatsoenlijk team. Een team dat een goede prestatie neerzet als team. Goed uitgebalanceerd, de ervaren mensen op de beste plekken (met natuurlijk de gouden handjes van vd Sar). En het belangrijkste: prachtig voetbal. Technisch mooi voetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:23 schreef Oblivion het volgende:
Wat was dat heerlijk voetbal om te zien!
Eindelijk weet een echt en hecht team!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
Ik scheer me ook al jaren en alle vrouwen vinden dat juist lekker.
Ik zag een bekend hoofd voorbij flitsen ja...quote:
Oh, die nieuwe Britse serie over een medium en een professor begon goed, de moeite waard om verder te volgen.
Welke serie heb je het over?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
Ik scheer me ook al jaren en alle vrouwen vinden dat juist lekker.
Oh, die nieuwe Britse serie over een medium en een professor begon goed, de moeite waard om verder te volgen.
Oh, okay.quote:
Elke vrijdag?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
Afterlife heet die serie.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, okay.
Maar eens kijken wat hij er daar van bakt!
Maar eerst het EK!
Dat moet goed komen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst het EK ja
En moge het lang duren
Ik geloof het wel, maar Bluezz is het nu allemaal aan het uitzoeken en maakt er een topic over in TVR as we speak/type.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar Bluezz is het nu allemaal aan het uitzoeken en maakt er een topic over in TVR as we speak/type.
Neejoh! Er is bijna anderhalf topic volgepost sinds gistermiddag half 4!quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:58 schreef Liejannuh het volgende:
's avonds een vent, 's ochtends een vent!
Maar afijn, hier slapen ook nog 4 dames, dus ik mag niet te veel zeggen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |