quote:Het gevoel van euforie komt met name voor wanneer een extreme prestatie verricht is.
Eens. Eindelijk, na minstens 10 jaar kutvoetbal en egotripperij, weer eens een fatsoenlijk team. Een team dat een goede prestatie neerzet als team. Goed uitgebalanceerd, de ervaren mensen op de beste plekken (met natuurlijk de gouden handjes van vd Sar). En het belangrijkste: prachtig voetbal. Technisch mooi voetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:23 schreef Oblivion het volgende:
Wat was dat heerlijk voetbal om te zien!
Eindelijk weet een echt en hecht team!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
Ik scheer me ook al jaren en alle vrouwen vinden dat juist lekker.
Ik zag een bekend hoofd voorbij flitsen ja...quote:
Oh, die nieuwe Britse serie over een medium en een professor begon goed, de moeite waard om verder te volgen.
Welke serie heb je het over?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
Ik scheer me ook al jaren en alle vrouwen vinden dat juist lekker.
Oh, die nieuwe Britse serie over een medium en een professor begon goed, de moeite waard om verder te volgen.
Oh, okay.quote:
Elke vrijdag?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
Afterlife heet die serie.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, okay.
Maar eens kijken wat hij er daar van bakt!
Maar eerst het EK!
Dat moet goed komen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst het EK ja
En moge het lang duren
Ik geloof het wel, maar Bluezz is het nu allemaal aan het uitzoeken en maakt er een topic over in TVR as we speak/type.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar Bluezz is het nu allemaal aan het uitzoeken en maakt er een topic over in TVR as we speak/type.
Neejoh! Er is bijna anderhalf topic volgepost sinds gistermiddag half 4!quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:58 schreef Liejannuh het volgende:
's avonds een vent, 's ochtends een vent!
Maar afijn, hier slapen ook nog 4 dames, dus ik mag niet te veel zeggen geloof ik.
Die blijft leukquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:58 schreef borisz het volgende:
geen ochtend muziek maar goed
Helemaal een foute plaat maar wel in een leuke remix
Ik heb anders nog wel een flinke berg afwas voor je staan.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik verveel me.... er is zelfs geen afwas
Borisz was eerstquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een flinke berg afwas voor je staan..
Het is wel een inkopperquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een flinke berg afwas voor je staan..
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:01 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen,
ben ik uit bed, gaat MK terug naar bed![]()
Ik zie deze post nu pas...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:33 schreef beunkster het volgende:
[..]
Eens. Eindelijk, na minstens 10 jaar kutvoetbal en egotripperij, weer eens een fatsoenlijk team. Een team dat een goede prestatie neerzet als team. Goed uitgebalanceerd, de ervaren mensen op de beste plekken (met natuurlijk de gouden handjes van vd Sar). En het belangrijkste: prachtig voetbal. Technisch mooi voetbal.
Eindelijk weer eens mooie wedstrijden. Dit is voor het eerst in jaren dat ik weer een wedstrijd heb gekeken en ik heb er van genoten. Schitterend spel. Van beide teams, that is.
Natuurlijk valt er genoeg te verbeteren (middenveld was zwak) maar er wordt tenminste weer mooi gespeeld![]()
Ja, nou? Op dat tijdstip lagen jullie allemaal lekker tequote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neejoh! Er is bijna anderhalf topic volgepost sinds gistermiddag half 4!
'Het gaat goed, ik heb zelfs goed geslapen!' aldus Octo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Gisteren geen wedstrijd gezien, we moesten naar een bruiloft. Die overigens érg leuk was - veel oude vrienden
Lianne, groeten aan de dames in Hoogeveen! Hoe is 't met Octo?
Kom maar, ik trek ze wel uit voor je.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf... Weten jullie nog dat ik hier weleens heb geklaagd over mijn rubberallergie? (pleisters enzo)
Ik heb weer wat nieuws ontdekt waar ik niet tegen kan: (goedkope) hold-up stockingsRode, jeukende randen op mijn bovenbenen
Vind je m vies? Ik ben er wel weg vanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
'Het gaat goed, ik heb zelfs goed geslapen!' aldus Octo.
We zitten nu aan e stinkende gebakken rijst vcan SHE. Hoezee!!
Het is niet vies, het ruikt wel vies.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je m vies? Ik ben er wel weg van
Mooi. Geef Octo een dikke kus van mij!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:11 schreef Tezz het volgende:
Ik eet zometeen gebakken friet. Veel lekkerder dan gebakken rijst.
Probeer met je elleboog je neus aan te raken!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:37 schreef Tezz het volgende:
Ik verveel me.
Waarom deed ik dit?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Probeer met je elleboog je neus aan te raken!
Omdat iedereen denkt dat het wel lukt...quote:
Join the clup.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb in augustus zeker nog wel tijd! Ik heb altijd tijd!
Mag ik even heel hard klagen? FamilieWaarom trek ik het me toch zo ontzettend aan?
quote:
Ja maar die heeft het nu even verbruid door te zeggen dat hij het zich niet zo aan zou tekken en dat ik dat ook niet moet doen, dusquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt tenminste een significant other in je leven nog.![]()
wat wel iets meer is dan je veterstrik- en zwarte pieten diplomaquote:
Hij heeft gelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar die heeft het nu even verbruid door te zeggen dat hij het zich niet zo aan zou tekken en dat ik dat ook niet moet doen, dus
Leuke verrassing dus voor haar!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Halloooooooooooo, tickets voor concert Mika net uitgeprint![]()
Ik ga met schoondochterlief, en ze weet het nog niet
Ja, ze zijn hier een week in juli, voor de haarlemse honkbalweek, maar dan moet Frank maar een avondwedstrijd alleen kijkenquote:
Omdat dat wel zo is?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:32 schreef AKnynke het volgende:
Waarom is topic # 226 trouwens niet helemaal volgepost?
wat érg....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:13 schreef AKnynke het volgende:
Zo, weer thuis uit Eindhoven. Ben kapot, vannacht maar een uurtje geslapen.![]()
Belde net m'n moeder, en hoorde dat vannacht een vriendinnetje van vroeger is overleden, tijdens een brand in Den Haag. K kan er slecht mee omgaan op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |