* morpheus_at_work geeft valiumpjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:20 schreef twentemeisje het volgende:
3-1 en nog ben ik stervenszenuwachtig....
`quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En toch heb ik het met Frankrijk te doen. Dit is veruit de beste wedstrijd die ze spelen in jaren, zeker de beste in het post-Zidane tijdperk en ze staan 3-1 achter tegen een tegenstander die hun spel compleet moet ondergaan ... Je zou voor minder wanhopig worden.
Filmpjes verschijnen nóóit zo snel op Youtube!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:19 schreef Devious69 het volgende:
NEDERLAND 3 - 1 FRANKRIJK
Scheidsrechter Herbert Fandel (mof) (duitser)
Stadion Stade de Suisse Wankdorf
Bezoekers 30000
GOALS:
9' Dirk Kuyt - [FILMPJE]
59' Robin van Persie - [FILMPJE]
71' Thierry Henry- [FILMPJE]
72' Arjen Robben - [FILMPJE]
I hear ya!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:20 schreef twentemeisje het volgende:
3-1 en nog ben ik stervenszenuwachtig....
TT aanpassen fietsjequote:
En om deze reden zitten jullie de rest van je leven aan de wallonie vast... Wij geevn geen fuck om Frankrijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En toch heb ik het met Frankrijk te doen. Dit is veruit de beste wedstrijd die ze spelen in jaren, zeker de beste in het post-Zidane tijdperk en ze staan 3-1 achter tegen een tegenstander die hun spel compleet moet ondergaan ... Je zou voor minder wanhopig worden.
Ahhhh.... how awful we must feelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Neehoor, dat komt niet eens bij 'm op....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:15 schreef Devious69 het volgende:
Hoe zal Henry zich voelen!
zwaar waardeloos ?
Zou diegene zich hier ff willen melden svpquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:18 schreef J.Herrer het volgende:
Wat zei ik trouwens paar topics terug? Die gast zat klaar te komen op Benzema e.d.
En wat had ik je gezegd?! Nederland heeft verdomme Robben en van Persie toch?!?!
In theorie wel natuurlijk, maar... neuhquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ahhhh.... how awful we must feel
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:25 schreef Naamah het volgende:
Ik ben voor 4-1, zou best leuk zijn!
Weet je zeker dat je Vlaams bent en geen Waal?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
NIet meteen zo inhalig doen hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:25 schreef Naamah het volgende:
Ik ben voor 4-1, zou best leuk zijn!
Nog een echte voetballiefhebberquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:25 schreef wdn het volgende:
Was op de paal geeindigd denken ze op de bbc.
Wat een babyquote:
Volgens mij de halve wereld hoor... arrogante stokbroodvretersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je daar slecht bij moet voelen. Duitsers genieten daar juist van ...
mijn 5 maanden oude manneke ligt naast me op de bank, de laptop op schoot ( bij mij dan....) Ik MOET rustig doen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, wij OEOEHen hier onze baby van 2 maanden tot paniek
Nienke lag bij E.T op schoot die OEH! riep op de bal van Ruudquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
mijn 5 maanden oude manneke ligt naast me op de bank, de laptop op schoot ( bij mij dan....) Ik MOET rustig doen!
Of weer naar HSV. Samen met Joris in het centrum van de defensie.quote:
Ik eerder geen handpalmen omdat ik daar keihard met m'n nagels inzitquote:
of de 3-1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:27 schreef Skwish het volgende:
heeft iemand nog een gifje van de 2-0 ?
http://forum.football365.com/index.php?t=msg&th=77818&prevloaded=1&&start=600quote:Sponge_Mike is currently online Sponge_Mike
Registered: January 2008
Bourreau des coeurs
When I meet Van Bastan in August I might offer him a Hand Job
Hebben natuurlijk veel ervaring met schwalbes.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:28 schreef klappernoot2000 het volgende:die duitser trapte erniet in.. ;')
Dit is echt fabelhaftquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:29 schreef wdn het volgende:
Met nog 5 minuten te gaan:
Nederland 6 6-1
Roemenie 2 1-1
Italie 1 1-1
Frankrijk 1 1-3
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:29 schreef detulp050 het volgende:
Fucking briljante goal van Robben nog steeds
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:30 schreef Sebartiaan het volgende:
WAT ZOU IN DAT CENTRUM AAN DE GANG ZIJN HAHAHA
Pffff, bij de Franse commentatoren ook; belàchelijk!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:25 schreef wdn het volgende:
Was op de paal geeindigd denken ze op de bbc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |