Iewww. laat haar even snel terug naar het Gooi!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:37 schreef computergirl het volgende:
Is dit een roddel...nee maar deel het toch maar met jullie: ik zag vanochtend om 9 uur Caroline Tensen in de 1e van der Helststraat lopen (vlakbij de A Cuyp) met een heel klein hondje.
Woont dat enge mens niet gewoon in het Gooi?
kijk, nieuws over Vic is altijd smullenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:47 schreef gimme.shelter het volgende:
Vandaag jongelui...loop ik nietsvermoedend (dankbaar dat ik eindelijk ene Marc van der Linden in al zijn obesitas had gespot) naar de Cuyp voor de boodschapjes...Zit daar gewoon in de tweede van der Helst die enge Victor Reinier!! Ik kijken (hij keek me heel eng aan!!), interesse voor de prachtige 19e eeuwse geveltjes aangewend, sappenbarretje tegenover het terrras ingerend, en ja hoor; hij zat er met een hele andere blonde bimbo dan Kimmetje! Sigaret opsteken en vol op de bek! Ze leek me trouwens ouder dan Kimmetje; echt zo'n "geblondeerd en iedere dag zonnebankie pakken-typetje""
Oh ja, in het sappenbarretje Henk Schiffmacher in de armen gelopen. Aardige man is dat!! We hadden het over gracieus en niet hip ouder worden. Gewoon in een rookstoel zitten met een bijpassend drankje. Hij opperde citroentjes met suiker. Drankje was ik al vergeten; maar is wel goed!
En we weten wel waar ze dat hondje op heeft afgericht! Ze heet niet voor niks 'hete Tensen'. O nee, dat was omdat ze zich omhoog heeft gepijpt met een mond warm water. Anyway, misschien moest haar Gooise matras vandaag even luchten?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:37 schreef computergirl het volgende:
Is dit een roddel...nee maar deel het toch maar met jullie: ik zag vanochtend om 9 uur Caroline Tensen in de 1e van der Helststraat lopen (vlakbij de A Cuyp) met een heel klein hondje.
Estelle keek EK-voetbal zonder Ruud?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:01 schreef Ole het volgende:
Ah, een deel 2
Het was weer café de Wereld hoor gister![]()
Ik durf de namen hier eik niet te noemen, straks kom ik in de problemen![]()
Maar OK, net alsof dan!
Even voetballen kijken in de kroeg op de hoek: Reinout O. , en wat dacht je van de enige echte geblondeerde superbimbo Estelle G. (die ene die noooooit in de PC komt
)
Wel jammer trouwens dat Ruud er niet bij was![]()
Niet gesproken, het voetbal was ook zóó spannend!
Nee dat moet een huwelijkscrisis zijn!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:27 schreef Ole het volgende:
ik denk dat ruud ergens commentaar moest geven of zo ?
Ooh, dat mens ziet er zo eng uit! Maar ik zie haar hier ook wel eens lopen met dat hondje. Laat ze zeker uit in het Sarphatipark!! Of ze hier ook woont, weet ik niet...ik hoop van niet, maar vrees!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:37 schreef computergirl het volgende:
Ruud zit in Amerikaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Estelle keek EK-voetbal zonder Ruud?
Ist da etwas los???
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef Ole het volgende:![]()
Danielle O. de aanstaande van Reinout O heb ik niet gezien. Die gaan ook naar de States. Dan zit Ruud daar misschien wel met Danielle, en Reinout hier met Estelle
NOW we are TALKING Ole!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef Ole het volgende:![]()
Danielle O. de aanstaande van Reinout O heb ik niet gezien. Die gaan ook naar de States. Dan zit Ruud daar misschien wel met Danielle, en Reinout hier met Estelle
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kijk dat soort vunzige details weet jij dan weer hè Baaike! Foei!
Is Ron Boszhard niet gescheiden of ligt in een scheiding?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:40 schreef BVO het volgende:
Zoals ik in het celebs in het wild topic al zei; laatst zag ik Johan Vlemminx en Ron Boszhard in een restaurantje zitten nabij A'dam CS. Het leek alsof ze aardig wat steun hadden in elkaars verdriet, wat een ellendige bedoelinjg leek het.
geloof het welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is Ron Boszhard niet gescheiden of ligt in een scheiding?
Zat Ron soms ook al achter de blonde jongedames aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja klopt. Volgens mij heeft zijn vrouw hem gedumpt. En hij woont nu in een hotel.
Wat triest met twee kindjesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja klopt. Volgens mij heeft zijn vrouw hem gedumpt. En hij woont nu in een hotel.
Vind ik ook altijd zo naar. Als er nou geen kinderen zijn, dan dump je er maar op los wat mij betreft.quote:
Zou zomaar kunnen. En dan ook niet kunnen tippen aan het succes van je broertje. Daar kun je deprie van wordenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:19 schreef BVO het volgende:
Lijkt alsof hij nogal met zichzelf in de knoop zit, is volgens mij iemand die achter dat debiele personage dat hij speelt erg depressief kan zijn. Geen fijne man. Type stiekeme drinker.
Dat zou ze toch niet aan beginnen, neem ik aan, hij heeft ook twee kinderen uit zijn vorige huwelijk..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd zo naar. Als er nou geen kinderen zijn, dan dump je er maar op los wat mij betreft.
Neem nou die Irene.. 2 kinderen bij 2 mannen. Zou me niks verbazen als ze binnenkort van die tandarts ook nog een koter krijgt.
Over iedereen zo'n beetje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Over welk stel hebben we het inmiddels?
Ron en zijn (ex)vrouw?
Carlo en Ron?
Johan en Carlo?
Ron en Johan?
Ron en Irene?
De tandarts en Irene?
Carlo en Irene? ()
Ik ben in verwarring.
|
Forum Opties | |
---|---|