Dat is ook gebeurd bij de Lion City's die als stadsbussen gebouwd worden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:42 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen ze mogen wel eens wat aan het oostblokuiterlijk van de bussen doen.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:46 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
Net als deze. Mocht ie willen een nieuwere Alliance die geleed is
En de latere foto van die GVU Volvo toont dus de aanhanger van die Hermes B89 Alliance.quote:Zie de voorkant rood zijn en de achterkant van een DO Volvo van GVU gepikt zijn.
dat zeg ik t kan er alleen op vooruit gaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, die MAN-bussen rijden best goed hoor. Heb er in het Gooi eens ingezeten.
hoe zit het trouwens met de interliner? moeten daar dan ook geen lagevloers bussen op?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:01 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat zal dan dus in december zijn.
done that once..quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:56 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
hoe zit het trouwens met de interliner? moeten daar dan ook geen lagevloers bussen op?
lekker met een amba naar alkmaar
Geen idee, misschien is daar apart iets over opgenomen in de betreffende consessiequote:Op zondag 17 augustus 2008 12:56 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
hoe zit het trouwens met de interliner? moeten daar dan ook geen lagevloers bussen op?
Of met een gelede Citaro natuurlijk, zag eergisteren weer één van Alkmaar als Qlinerquote:lekker met een amba naar alkmaar
Ze zijn er dan ook geschikt voor, de gelede Citaro's die Connexxion gebruikt zijn begrensd op 100 km/h.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is daar apart iets over opgenomen in de betreffende consessie
[..]
Of met een gelede Citaro natuurlijk, zag eergisteren weer één van Alkmaar als Qliner
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe prop je 50 treinpassagiers in een Fryskerbarrel?
Je laat de helft staan in Hurdegaryp
Anders was dat ding door zijn assen gezakt. Iets wat wat mij betreft wel had gemogen.
Zou volgens de geruchten MAN LIONS Regio moeten worden. Vanaf Alkmaar dan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is daar apart iets over opgenomen in de betreffende consessie
[..]
Die zie je wel vaker.quote:Of met een gelede Citaro natuurlijk, zag eergisteren weer één van Alkmaar als Qliner
Is niks bizonders in Brabant: de Brabant Linerquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:56 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
hoe zit het trouwens met de interliner? moeten daar dan ook geen lagevloers bussen op?
lekker met een amba naar alkmaar
de horrorquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:04 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Is niks bizonders in Brabant: de Brabant Liner
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabantliner
__
Bever Wijker.
De Volvo 8700 LE was zeker te duur om te bestellen?quote:
Ook aan Denemarken, Israël en Noorwegen werd verkocht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:18 schreef ReisT het volgende:
vanmorgen met de bus geweest in Darmstadt, en wat kwam er voorrijden, jawel dat was dus een Amba.
Berkhof weet z'n spul ook overal te slijten zeg.
Praktisch alle grote bussen van Connexxion, voor zover het in ieder geval Frieslân betreft, kunnen de 100 KM/u halen en sommige zelfs nog iets eroverquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze zijn er dan ook geschikt voor, de gelede Citaro's die Connexxion gebruikt zijn begrensd op 100 km/h.
Dezelfde exemplaren die Arriva heeft, zijn in mijn ogen net iets minder geschikt omdat deze langzamer optrekken.
Dan hoop ik maar dat ze die, net als de Integro's (sinds eind juni), ook geschikt maken + laten keuren als T100-bussen; wel zo prettig om de erg krappe haltetijden (met name aan de kant van Noord-Holland) te halenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:08 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Zou volgens de geruchten MAN LIONS Regio moeten worden. Vanaf Alkmaar dan.
Staat helaas niks over in het concessie Noord-Holland Noord artikel op Wiki.
Klopt, is idd niet de eerste keer. Bovendien zit er ook gewoon een Qliner-kaartjes-systeem in; hij is er dus ook voor ingerichtquote:[..]
Die zie je wel vaker.
Geen idee daarover, niets van meegekregen.quote:Misschien is die Volvo 8700 (er zijn er maar 4 van) die bij Middenmeer was aangereden dan nog steeds niet terug?
Die was volgens de geruchten (loketiste) net terug van reparatie, reed een monteur 'm alsnog in de prak tijdens het wegbrengen naar het station.
Er is uit Joure een andere Integro vandaan geplukt (volgens mij de 2948), met blauwe Qliner-bestickering.quote:Wat rijdt er nu trouwens vanaf Fryslân extra, ter vervanging van die Integro 2908?
We hadden laatst een Alliance B95 uit de 2800 serie (hogevloer stads bus) omdat er geen reserve was.
Kun je beter in je sig zettenquote:--
Bever Wijker
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Volvo 8700 LE was zeker te duur om te bestellen?
Hou toch op, man . Ze zijn zwaarder en langer, maar daar houdt het dan toch echt wel mee op.quote:De bussen hebben dan wel een bruuske uiterlijk, maar hebben wel comfort.
Ze hebben in Almaar nu ook 2 van die Frysker barrels voor eigen vervoer, van stalling naar Station en vv.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Praktisch alle grote bussen van Connexxion, voor zover het in ieder geval Frieslân betreft, kunnen de 100 KM/u halen en sommige zelfs nog iets erover
Helaas zijn de Fryskers nu allemaal afgeregeld op 90 KM/u. Aan het begin van het Frysker-tijdperk was dit nog 100. Waarschijnlijk teveel bekeuringen omdat je toch vrij snel te hard rijdt met zo'n ding
Ik heb het gemerkt inderdaad. Nieuwe stoel voor de sjoof en overal heupgordels.quote:Dan hoop ik maar dat ze die, net als de Integro's (sinds eind juni), ook geschikt maken + laten keuren als T100-bussen; wel zo prettig om de erg krappe haltetijden (met name aan de kant van Noord-Holland) te halen
Ik kwam de 86 tegen afgelopen vrijdag:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:35 schreef J_TM het volgende:
Gisteren XX2582 op lijn 101 gespot; normaal gesproken rijdt deze lijn uitsluitend met Lion's Cities.
Klopt, er zitten vrij pittige VW-motoren inquote:Op maandag 18 augustus 2008 02:15 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Ze hebben in Almaar nu ook 2 van die Frysker barrels voor eigen vervoer, van stalling naar Station en vv.
Hoorde van een sjoof dat ze er wedstrijdjes snelst optrekken bij het stoplicht mee houden en dat de Frysker dat bijna altijd wint van het overige verkeer .
Er zitten stickers op de ramen, bij elk bankje, waarin daarom wordt verzocht.quote:[..]
Ik heb het gemerkt inderdaad. Nieuwe stoel voor de sjoof en overal heupgordels.
Nou alleen nog even bekend maken dat die dan ook gedragen moeten worden.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:14 schreef NoBody122 het volgende:
[Frysker]
Klopt, er zitten vrij pittige VW-motoren in
[gordels]
Er zitten stickers op de ramen, bij elk bankje, waarin daarom wordt verzocht.
Het kan echter zijn dat dit (nog) niet bij alle Integro's het geval is
Deze bus is een Alliance B95, net als zijn broers en zusjes uit de 8000 reeks, geen Iveco en dus ook geen Volvo zoals later in de thread wordt beweerd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
De 8035 zojuist klaar met een rit als Lijn 71.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
Zucht!
eerste dag dat ik weer met de bus moet
slechter kan je je dag niet beginnen geloof ik
Hoezo, miste ie een meter?quote:8 meter barrel...
Zonnebrilletje vergeten ....quote:halte omroep op maximaal volume :/ schrok me t apenzuur, en als klap op de vuurpijl..
een infoxx in standje "epelepsie opwekkend"
Zowat een klein decennium.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
NZH, hoe lang bestaat dat al niet meer?
Hier in de BroekPolder (nieuwbouw wijk) worden ze nog gloedjenieuw geplaatst.quote:De bushokjes met NZH erop staan trouwens op het tijdelijke perron van station Houten, ook niet gebruikelijk.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:41 schreef BeefRWijker het volgende:
[Gordeldraagverzoek@Integro's]
Dat zal het zijn.
Btw, kwam bij toeval bij een zoekopdracht als bijvangst nog dit tegen op de plietsie site:
http://www.politie.nl/Vra(...)motorvoertuigen.aspx
Dat kan nog een leuke discussie worden met meneer agent als dit ook werkelijk zo in
hun eigen systemen staat.
Dat zal een foutje zijn van de webmaster, mag ik hopenquote:touringcar zonder staanplaats en met veiligheidsvoorzieningen (100 km/u bus) 50 80 80 80
Hebben ze er daar zoveel over dan of zijn die wagens niet erg honkvast.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
[vervanger Cxx2908]
Er is uit Joure een andere Integro vandaan geplukt (volgens mij de 2948), met blauwe Qliner-bestickering.
[ afbeelding ]
Ziet er weer patent uit :quote:De 2948 in vorige tijden
De overige 53 kunnen niet snel genoeg wegbranden!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Zag op ovib dat er alweer een Jonckheere in Amsterdam in de hens gestaan heeft
Als er dagelijks mensen blijven staan daardoor: niet erg lang gok ik, mits er maar vaak genoeg over wordt geklaagd door betreffende chauffeursquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
hm ben benieuwd hoelang XX t volhoud om de 0747u bus met een 8 meter barrel te bedienen zonder versterking
Wat is daar nou weer mis mee? Ik vindt 't zo'n verschrikkelijk mooie bus om te zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[brand Jonckheer]
De overige 53 kunnen niet snel genoeg wegbranden!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
Zucht!
eerste dag dat ik weer met de bus moet
slechter kan je je dag niet beginnen geloof ik
Hoezo, miste ie een meter?quote:8 meter barrel...
Nee hoor:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:09 schreef Willy84 het volgende:
van google verwijderd????
Ik heb 'bij geruchte' vernomen dat Volkswagen dat ook wel wist en daaromquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
VDL is zich er heel goed van bewust dat het troep is/was
Barst! Laat ik op die overkoepelende site nou net niet gezocht hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee hoor:
http://209.85.135.104/search?q=cache:G_rZOqHMMXsJ:www.vdlbuscoach.nl/index1.php%3Fpageid%3D5042%26prodid%3D53+vdl+procity&hl=nl&ct=clnk&cd=6&gl=nl
Zo kun je het natuurlijk ook bekijken. Bij mij staat ie op 6.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
als je imagegooglet op vdl procity is de 2e hit doodleuk het BB-logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |