Dat is ook gebeurd bij de Lion City's die als stadsbussen gebouwd worden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:42 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen ze mogen wel eens wat aan het oostblokuiterlijk van de bussen doen.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:46 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
Net als deze. Mocht ie willen een nieuwere Alliance die geleed is
En de latere foto van die GVU Volvo toont dus de aanhanger van die Hermes B89 Alliance.quote:Zie de voorkant rood zijn en de achterkant van een DO Volvo van GVU gepikt zijn.
dat zeg ik t kan er alleen op vooruit gaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, die MAN-bussen rijden best goed hoor. Heb er in het Gooi eens ingezeten.
hoe zit het trouwens met de interliner? moeten daar dan ook geen lagevloers bussen op?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:01 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat zal dan dus in december zijn.
done that once..quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:56 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
hoe zit het trouwens met de interliner? moeten daar dan ook geen lagevloers bussen op?
lekker met een amba naar alkmaar
Geen idee, misschien is daar apart iets over opgenomen in de betreffende consessiequote:Op zondag 17 augustus 2008 12:56 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
hoe zit het trouwens met de interliner? moeten daar dan ook geen lagevloers bussen op?
Of met een gelede Citaro natuurlijk, zag eergisteren weer één van Alkmaar als Qlinerquote:lekker met een amba naar alkmaar
Ze zijn er dan ook geschikt voor, de gelede Citaro's die Connexxion gebruikt zijn begrensd op 100 km/h.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is daar apart iets over opgenomen in de betreffende consessie
[..]
Of met een gelede Citaro natuurlijk, zag eergisteren weer één van Alkmaar als Qliner
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe prop je 50 treinpassagiers in een Fryskerbarrel?
Je laat de helft staan in Hurdegaryp
Anders was dat ding door zijn assen gezakt. Iets wat wat mij betreft wel had gemogen.
Zou volgens de geruchten MAN LIONS Regio moeten worden. Vanaf Alkmaar dan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is daar apart iets over opgenomen in de betreffende consessie
[..]
Die zie je wel vaker.quote:Of met een gelede Citaro natuurlijk, zag eergisteren weer één van Alkmaar als Qliner
Is niks bizonders in Brabant: de Brabant Linerquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:56 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
hoe zit het trouwens met de interliner? moeten daar dan ook geen lagevloers bussen op?
lekker met een amba naar alkmaar
de horrorquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:04 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Is niks bizonders in Brabant: de Brabant Liner
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabantliner
__
Bever Wijker.
De Volvo 8700 LE was zeker te duur om te bestellen?quote:
Ook aan Denemarken, Israël en Noorwegen werd verkocht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:18 schreef ReisT het volgende:
vanmorgen met de bus geweest in Darmstadt, en wat kwam er voorrijden, jawel dat was dus een Amba.
Berkhof weet z'n spul ook overal te slijten zeg.
Praktisch alle grote bussen van Connexxion, voor zover het in ieder geval Frieslân betreft, kunnen de 100 KM/u halen en sommige zelfs nog iets eroverquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze zijn er dan ook geschikt voor, de gelede Citaro's die Connexxion gebruikt zijn begrensd op 100 km/h.
Dezelfde exemplaren die Arriva heeft, zijn in mijn ogen net iets minder geschikt omdat deze langzamer optrekken.
Dan hoop ik maar dat ze die, net als de Integro's (sinds eind juni), ook geschikt maken + laten keuren als T100-bussen; wel zo prettig om de erg krappe haltetijden (met name aan de kant van Noord-Holland) te halenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:08 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Zou volgens de geruchten MAN LIONS Regio moeten worden. Vanaf Alkmaar dan.
Staat helaas niks over in het concessie Noord-Holland Noord artikel op Wiki.
Klopt, is idd niet de eerste keer. Bovendien zit er ook gewoon een Qliner-kaartjes-systeem in; hij is er dus ook voor ingerichtquote:[..]
Die zie je wel vaker.
Geen idee daarover, niets van meegekregen.quote:Misschien is die Volvo 8700 (er zijn er maar 4 van) die bij Middenmeer was aangereden dan nog steeds niet terug?
Die was volgens de geruchten (loketiste) net terug van reparatie, reed een monteur 'm alsnog in de prak tijdens het wegbrengen naar het station.
Er is uit Joure een andere Integro vandaan geplukt (volgens mij de 2948), met blauwe Qliner-bestickering.quote:Wat rijdt er nu trouwens vanaf Fryslân extra, ter vervanging van die Integro 2908?
We hadden laatst een Alliance B95 uit de 2800 serie (hogevloer stads bus) omdat er geen reserve was.
Kun je beter in je sig zettenquote:--
Bever Wijker
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Volvo 8700 LE was zeker te duur om te bestellen?
Hou toch op, man . Ze zijn zwaarder en langer, maar daar houdt het dan toch echt wel mee op.quote:De bussen hebben dan wel een bruuske uiterlijk, maar hebben wel comfort.
Ze hebben in Almaar nu ook 2 van die Frysker barrels voor eigen vervoer, van stalling naar Station en vv.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Praktisch alle grote bussen van Connexxion, voor zover het in ieder geval Frieslân betreft, kunnen de 100 KM/u halen en sommige zelfs nog iets erover
Helaas zijn de Fryskers nu allemaal afgeregeld op 90 KM/u. Aan het begin van het Frysker-tijdperk was dit nog 100. Waarschijnlijk teveel bekeuringen omdat je toch vrij snel te hard rijdt met zo'n ding
Ik heb het gemerkt inderdaad. Nieuwe stoel voor de sjoof en overal heupgordels.quote:Dan hoop ik maar dat ze die, net als de Integro's (sinds eind juni), ook geschikt maken + laten keuren als T100-bussen; wel zo prettig om de erg krappe haltetijden (met name aan de kant van Noord-Holland) te halen
Ik kwam de 86 tegen afgelopen vrijdag:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:35 schreef J_TM het volgende:
Gisteren XX2582 op lijn 101 gespot; normaal gesproken rijdt deze lijn uitsluitend met Lion's Cities.
Klopt, er zitten vrij pittige VW-motoren inquote:Op maandag 18 augustus 2008 02:15 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Ze hebben in Almaar nu ook 2 van die Frysker barrels voor eigen vervoer, van stalling naar Station en vv.
Hoorde van een sjoof dat ze er wedstrijdjes snelst optrekken bij het stoplicht mee houden en dat de Frysker dat bijna altijd wint van het overige verkeer .
Er zitten stickers op de ramen, bij elk bankje, waarin daarom wordt verzocht.quote:[..]
Ik heb het gemerkt inderdaad. Nieuwe stoel voor de sjoof en overal heupgordels.
Nou alleen nog even bekend maken dat die dan ook gedragen moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |