Ja echt he? Net alsof het nu niet meer cool is ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijne ook niet.
Ik vind ze buiten alleen zo stil.
Iedereen is gewoon met stomheid lamgeslagenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt he? Net alsof het nu niet meer cool is ofzo
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon met stomheid lamgeslagen.
Heb je de rekening niet betaald?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:59 schreef Muck het volgende:
Ik had het verdomd graag willen zien, maar ik kan vanaf maandag pas weer tv kijken
mijn huur is all-inquote:
2 voeten met ieder 5 tenen, 2 benen, etc etc...Niets bijzonders. Voor de rest qua medisch geneuzel is het al te vaak gezegd. Ik kom daar op terug als de doktoren het ook weten. ZO rond augustus/septemberquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:39 schreef Sander170 het volgende:
Pheno wat heb je als ik vragen mag?
Mijn biologieleraar noemde het 'soep'quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:44 schreef Sander170 het volgende:
Ja bij mij weten ze het ook nooit!
De één zegt blauw de ander zegt groen of groen grijzig hahaha.
Aparte ogen in ieder geval.
Oh, dan slaap ik al. Ik duik namelijk zometeen mijn bedje in.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:49 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben even een uurtje op de PS3 aan het gamen tot zometeen weer.
jij hebt al een vrouw, dus aan jouw buik kom ik nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Pheno het volgende:
Nee, die heb ik al genoeg gevoeld het laatste driekwartjaar
hey een nieuwequote:
Ik kan niet zonder koffie hoor... en ook niet zonder croissants, een eitje en een glas verse jus.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hey een nieuwe
je lust wel koffie toch?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:48 schreef Goede_Morgen het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder koffie hoor... en ook niet zonder croissants, een eitje en een glas verse jus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |