Iedereen is gewoon met stomheid lamgeslagenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt he? Net alsof het nu niet meer cool is ofzo
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon met stomheid lamgeslagen.
Heb je de rekening niet betaald?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:59 schreef Muck het volgende:
Ik had het verdomd graag willen zien, maar ik kan vanaf maandag pas weer tv kijken
mijn huur is all-inquote:
2 voeten met ieder 5 tenen, 2 benen, etc etc...Niets bijzonders. Voor de rest qua medisch geneuzel is het al te vaak gezegd. Ik kom daar op terug als de doktoren het ook weten. ZO rond augustus/septemberquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:39 schreef Sander170 het volgende:
Pheno wat heb je als ik vragen mag?
Mijn biologieleraar noemde het 'soep'quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:44 schreef Sander170 het volgende:
Ja bij mij weten ze het ook nooit!
De één zegt blauw de ander zegt groen of groen grijzig hahaha.
Aparte ogen in ieder geval.
Oh, dan slaap ik al. Ik duik namelijk zometeen mijn bedje in.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:49 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben even een uurtje op de PS3 aan het gamen tot zometeen weer.
jij hebt al een vrouw, dus aan jouw buik kom ik nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef Pheno het volgende:
Nee, die heb ik al genoeg gevoeld het laatste driekwartjaar
hey een nieuwequote:
Ik kan niet zonder koffie hoor... en ook niet zonder croissants, een eitje en een glas verse jus.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hey een nieuwe
je lust wel koffie toch?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:48 schreef Goede_Morgen het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder koffie hoor... en ook niet zonder croissants, een eitje en een glas verse jus.
wat wil je nou?!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goede_morgen![]()
Ik ga slapen, trusten
FOK!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:24 schreef Sander170 het volgende:
Oke ik zit gezellig te Fokken en ben heel erg blij dat NL EK heeft gewonnen nu.
En bij deze heel erg gefeliciteerd hé.
Zul je goed slapen vannacht?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
FOK!sta op de FP tussen de geslaagden wilde er zo graag tussen staan
*zoekt op in telefoonboekquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nog alcohol in mijn bloed, anders wassie niet grapig
Het wil wat zeggen als je zelfs hier komt posten voor een (koffie)opkikker!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:18 schreef Klonk het volgende:
3 bakken koffie en ik ben nog niet wakker, kortom ik ben klaar voor een zaterdag vol bezoek en boodschappen. of de rest van de wereld klaar is voor mijn humeur is een ander verhaal...
altijd leuk, vriendin komt net naar beneden, helemaal wakker en uitgeslapen en ik nog steeds niet wakker, op naar bakkie nummer 5quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het wil wat zeggen als je zelfs hier komt posten voor een (koffie)opkikker!![]()
Sterkte vandaag, Eerwaarde.
da's ook niet leukquote:Op zaterdag 14 juni 200810:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
altijd leuk, vriendin komt net naar beneden, helemaal wakker en uitgeslapen en ik nog steeds niet wakker, op naar bakkie nummer 5
Zal ik nu even reageren als een echte vent?quote:
Al 4 naar binnen gewerkt en nog steeds niet wakker...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
altijd leuk, vriendin komt net naar beneden, helemaal wakker en uitgeslapen en ik nog steeds niet wakker, op naar bakkie nummer 5
OAquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Al 4 naar binnen gewerkt en nog steeds niet wakker...
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
kijk maar in mijn fobo, daar staat ze heel klein in de verte, voor de rest ga ik geen pics van mijn vriendin op internet dumpenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zal ik nu even reageren als een echte vent?
Pics or didn't happen
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
heul welquote:
Ah, een Multivla.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:16 schreef Klonk het volgende:
die voorspoiler is idd kut, ik heb er niets aan veranderd, maar heb een paar drempels in de buurt waar ik als een foute sjonnie schuin over heen moet omdat ik anders schraapgeluiden hoor en wat plastic achterlaat.
en voor de rest is ie wel tof, punt uit
Hoef je iig iet stiekum te fokken...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
Betaald fokken nu. Al ben ik nu wel alleen op de zaak
.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]Kijk maar eens naar mijn woonplaats...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |