Ja. Precies. Dat bedacht ik me ook...quote:
dat ook dusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Weekend niet zo zeer, meer het einde van mn stage
Vakantie dusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Weekend niet zo zeer, meer het einde van mn stage
was je te laat in het andere topicquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:02 schreef Sport_Life het volgende:
de auto waarmee ik zometeen spullen op moest halen is stuk.
Dus ga ik maar naar huis ofzo
quote:
Neh, ik sla even overquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:08 schreef Sport_Life het volgende:
ik heb nog wat studieopdrachten die af moeten.. interesse?
Moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:09 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben er ook weer..
Had even een heel diep en emotioneel gesprek met een collega
Ja, ga maar wegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:18 schreef Sport_Life het volgende:
auto is gemaaktdus ik ben weg
tot volgende weekkussie allemaal! weekend
Kussie!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:18 schreef Sport_Life het volgende:
auto is gemaaktdus ik ben weg
tot volgende weekkussie allemaal! weekend
HOIHOI!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Doch eens![]()
En er is nog iemand hier
Ik wou je uit verveling bijna gaan pm-en
Was niet van mijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Redder in nood
Hoe is het met je laminaat afgelopen trouwens
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Doch eens![]()
En er is nog iemand hier
Ik wou je uit verveling bijna gaan pm-en
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:33 schreef Bravebart het volgende:
Was niet van mijMaar goed hoor
Alleen nu spierpijn van al het bukken enzo van gister
quote:
Jaja ik wist dat je zo zou reagerenquote:
Voorspelbaarheid maakt het leven makkelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja ik wist dat je zo zou reageren
probeer de volgende dingen even voor inspiratie:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Heb niks meer, alleen stageverslag. En daar heb ik weinig inspiratie voor
quote:
Dan moet je vroeg naar bed vanavond!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 1 ding werkt:
- Uitgeslapen zijn
Haaaaaaaaaaaallo!quote:
Ook goed, maar dan niet klagen dat je geen inspiratie hebt he, maandag!quote:
Dat ben je dan allaaang vergetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ook goed, maar dan niet klagen dat je geen inspiratie hebt he, maandag!
Daarom ben ik ook maar een halve coach van jouquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:44 schreef Jipje het volgende:
Daarom ben ik ook maar een halve coach van jou
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef Leinonlein het volgende:
Even mijn boardingpass uitprinten, vlieg morgen om 6:30, mooie tijd he
Dan ben ik alweer een half uur aan het werkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef Leinonlein het volgende:
Oranjeeee kampioneeeee!![]()
![]()
.
De fransen beginnen hem al te knijpen hier op het werk, beter zo!
Even mijn boardingpass uitprinten, vlieg morgen om 6:30, mooie tijd he
Whatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:37 schreef Houniet het volgende:
Vuile slet.
Oh dan valt het eigenlijk best meequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dan ben ik alweer een half uur aan het werk
Even sociaal hier op de afdeling. Kan maar moeilijk gaan Fokken als de manager achter je staatquote:
Nog 2 minuten en dan vind ik het goed hoorquote:
waarom nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Even sociaal hier op de afdeling. Kan maar moeilijk gaan Fokken als de manager achter je staat
Vulploeg Ikeaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh dan valt het eigenlijk best mee.
Nee morgen als ik thuis ben zal ik wel wat extra slaap nodig hebben hihi. Waar werk jij dan al zo vroeg?
Dat is de schuld van Caliquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:01 schreef Bravebart het volgende:
Maaruhm, die TT zou toch de vorige TT van Yesse worden of ben ik nou gek?
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:00 schreef Californium het volgende:
en 2 minuten is voorbijKlok op de comp geeft 16.00 aan
Ik ben ervandoorFijn weekend en veel plezier met de wedstrijd vanavond
Oh ja, das waarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:01 schreef Bravebart het volgende:
Maaruhm, die TT zou toch de vorige TT van Yesse worden of ben ik nou gek?
Jullie missen me niet eensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:02 schreef Piles het volgende:
Arme Yesse, daarom komt ze niet meer hier natuurlijk
We missen onderhand iedereen hier, want er is zowat niemandquote:
Succes ouwequote:
Dankuquote:
quote:
Huh, watquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:17 schreef Jipje het volgende:
Nou moet Piles zn stats weer aanpassen of niet
Half 5, kwart voor 5 zegt ze danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:19 schreef Jipje het volgende:
Ik neem even afscheid van jullie.
Tot vanavond!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:38 schreef Leinonlein het volgende:
Oeh zijn jullie ook zo zenuwachtig voor vanavond?
Nee, totaal nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:38 schreef Leinonlein het volgende:
Ik was nog niet naar huis hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:52 schreef Piles het volgende:
Echooooooooooooooo
Nou ja, ik ben weg. Tot over een half uur
Niet echt, de uitgangspositie is immers goed. Natuurlijk hoop ik dat ze winnen en ze hebben best een goede kans, maar gelijkspel of verlies is niet dramatisch. Eerst maar kijken of Italië een beetje van de schrik bekomen is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:38 schreef Leinonlein het volgende:
Goed kijken Luctor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moet dit niet Stage SC #505 zijn?
Aangezien we hiervoor twee keer 503 hadden.
Oei..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie voelt zich slecht en heeft nog nooit zo vaak de wc van de kapper gezien
En dat ookquote:
quote:
quote:Stage SC #503 Waar Yesse niet op zit te letten!
Stage SC # 503 Op weg naar het weekend en Wenen!!
Stage SC # 502: Waar we allemaal Cali's verslag doorlezen
Stage SC # 501! Nog maar 499
1 ervan is al snel gesloten.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij een man was, of ik een vrouw had ik greageerd met:
* Piles verstopt zich in de kast![]()
Wanneer kom je er dan uitquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij een man was, of ik een vrouw had ik greageerd met:
* Piles verstopt zich in de kast![]()
Hij was makkelijk hoor, beetje een open doeltje om het zo maar in EK termen te zeggenquote:
Ik bedacht m niet, dus ik vind m scherpquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij was makkelijk hoor, beetje een open doeltje om het zo maar in EK termen te zeggen
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:46 schreef mash_ het volgende:
Stil hiermaarja ik ga nu voetbal kijken bier drinken en pokeren! dus
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef PieterBas het volgende:
Vrienden bellen wordt lastig... mijn telefoon ligt nog in de auto.. en wie is net weg met de auto.. mijn vader..
Sommige ouderwetse mensen staan in het telefoonboek.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:53 schreef PieterBas het volgende:
Vrienden bellen wordt lastig... mijn telefoon ligt nog in de auto.. en wie is net weg met de auto.. mijn vader..
scherpquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Sommige ouderwetse mensen staan in het telefoonboek.
Je zou haast vergeten wat het bestaat he.quote:
Wat is er aan het handje cue?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer... Voel me nog steeds kut, voetbal maar afgezegd, dat wordt niks meer
Ik heb geen ideequote:
ja, eigenlijk nooit meer gebruiktquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je zou haast vergeten wat het bestaat he.
Iets verkeerd gegeten?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Vanmiddag wezen shoppen, voelde me gewoon heel goed.
Toen naar de kapper, zat er een kwartier en toen moest ik naar de wc rennen.. 10 minuten daarna weer.. 10 minuten daarna weer.. 10 minuten daarna weer.. en toen naar huis gegaan.. en nu ik lig gaat het wel weerMaar heb honger geen zin om te koken en heb weinig in huis
Vandaag niet.. vandaag eig haast niks gegeten (normaal nooit last van)quote:
Zal wel vol zitten met vrouwen die geen voetbal willen kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol wat een gieren zijn het toch op mijn stagebedrijf semi overheidsinstelling. Geen moer gekregen als cadeau alleen een hand en bedankt voor de goede verrichtingen.
Heb mezelf dan maar met het salaris dat ik uitbetaald kreeg Metal Gear Solid 4 gekocht, ben me nu alleen aan het aankleden ga met me vriendin 21:15 naar de bios voor Sex and the City.
Dus dat wordt morgen gamen en geen Nederland - Frankrijk kijken![]()
Getsie!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vandaag niet.. vandaag eig haast niks gegeten (normaal nooit last van)
Dus moet van gister ofzo zijn wat ineens kwam opzetten dan
quote:
ow sorry, ik dacht dat je aan het overgeven was...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat was ook het eerste wat een vriendin zei
Maar uh nee, dan al een paar maanden en dan ben je niet aan de schijterij
Daar las ik ook iets overquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
ow sorry, ik dacht dat je aan het overgeven was...
Diarree, daar hebben ze tegenwoordig pleisters tegen
Last van beide vandaagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
ow sorry, ik dacht dat je aan het overgeven was...
Diarree, daar hebben ze tegenwoordig pleisters tegen
Maar dat heb ik ook wel eens, dan heb je misschien toevallig iets verkeerds gegeten. Vervelend is het uiteraard wel enorm...
hmm. Dan heb je zeker te weten iets verkeerd gegeten. Ook al heb je niet veel gegeten vandaag, je hebt vast wel iets gegetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Last van beide vandaag
Het maakt m'n lichaam blijkbaar niet uit, uit welk gat het komt
Een stuk komkommer en wat kaas vandaagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
hmm. Dan heb je zeker te weten iets verkeerd gegeten. Ook al heb je niet veel gegeten vandaag, je hebt vast wel iets gegeten
Je had hongerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een stuk komkommer en wat kaas vandaag
dus denk dat het van gister was.. toen heb ik een hamburger(vlees) op, wat er niet heel rooskleurig uitzag op .. waarom heb ik dat ook gedaan.. i dunno
Dat zal het zijnquote:
Nou. Dan is die hamburger nu tenminste weer wegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een stuk komkommer en wat kaas vandaag
dus denk dat het van gister was.. toen heb ik een hamburger(vlees) op, wat er niet heel rooskleurig uitzag op .. waarom heb ik dat ook gedaan.. i dunno
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nou. Dan is die hamburger nu tenminste weer weg
Ik ga op de bank hangen, fijn weekend allemaal!
Dat ken ik tijdens mijn studie in het buitenlandquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
en als arme student eet je alles
Was een mooie wedstrijd. Mutu had gewoon die penalty moeten maken of het nou terecht was of niet... Over buitenspel, ik ben voorstander voor elektronische hulpmiddelen, zoals HawkEye bij tennis.. en elke ploeg krijgt per helft 1 of 2 momenten (bijvoorbeeld bij een onterecht penalty) om het spel stil te leggen en het aan te vechten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Scheidsrechters drukken hun stempel wel erg op sommige wedstrijden. En als buitenspel niet meer goed te zien is doordat het spel te snel is, dan moeten ze er weer eens hard over nadenken of ze die regel niet moeten afschaffen. Ze zitten er m.i. te vaak naast.
Toch wel een leuke wedstrijd. Nu weg, Nederland kijken met en bij vrienden.
Goedenavondquote:
Maar toen het 2-1 stond, dacht ik samen met mijn vader.. dat wordt nog 2-2... en toen stond het al 3-1...quote:
Ja, we hadden op het werk de radio aan, toen het 2-1 werd zat een collega nogal te stressen, vooral omdat ik bij elke actie van Frankrijk flink zat te OH en AH'enquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar toen het 2-1 stond, dacht ik samen met mijn vader.. dat wordt nog 2-2... en toen stond het al 3-1...
Whehehehequote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:20 schreef PieterBas het volgende:
Kwam ik net tegen op FOK! weblog
[ afbeelding ]
quote:
Slaapse Ceesquote:
Frankrijkquote:
Houquote:
NL-Frankrijk Buitenlandse persquote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:29 schreef Bravebart het volgende:
Goeiemorgen![]()
Nederland gisterDe buitenlandse pers is ook lyrisch
Bild (D): 4:1! So holt Holland den Titel
BBC (GB): Dutch masterclass destroys France
Le Monde (F): Euro 2008 : Les Bleus prennent une leçon de football contre les Pays-Bas (1-4) (met supervette animatie van de 2-0, waarbij vooral foto 8 leuk is)
Gazetta dello Sport (I): L'Olanda travolge la Francia Appesi alla sua sportività
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ga denk ik maar ff een mailtje sturen naar de UEFA.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
NL-Frankrijk Buitenlandse pers
Mijn favoriet
[ afbeelding ]
Die laatste foto..![]()
Maar wat als Nederland nu met 3-0 wint.. en Frankrijk - Italie 0-0 blijft...
Ik heb het antwoord.. wel gejat uit een ander topic.. Hoef je niet te meer mail naar platini@uefa.comquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ga denk ik maar ff een mailtje sturen naar de UEFA.Als het goed is, moetenze het daar weten.
![]()
![]()
![]()
Nederland
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:36 schreef 1shot1kill het volgende:
* The Netherlands have qualified for the quarter finals as Group C winners.
* Romania will advance if:
o they beat the Netherlands,
o or they draw with the Netherlands, while Italy and France draw,
o or they lose to the Netherlands by a margin of 3 goals or less, but not 0–3, while Italy and France draw 0–0.
* Italy will advance if:
o they beat France, while the Netherlands beats Romania,
o or they play a scoring draw with France, while the Netherlands beat Romania,
o or they play a scoreless draw with France, while the Netherlands beat Romania by a margin of more than 3 goals or more.
* France will advance if:
o they beat Italy, while the Netherlands beats Romania.
a margin of more than 3 goals or more: betekent toch: een marge van meer dan 3 doelpunten of meer?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord.. wel gejat uit een ander topic.. Hoef je niet te meer mail naar platini@uefa.com
Op zaterdag 14 juni 2008 08:36 schreef 1shot1kill het volgende:
* The Netherlands have qualified for the quarter finals as Group C winners.
* Romania will advance if:
o they beat the Netherlands,
o or they draw with the Netherlands, while Italy and France draw,
o or they lose to the Netherlands by a margin of 3 goals or less, but not 0–3, while Italy and France draw 0–0.
* Italy will advance if:
o they beat France, while the Netherlands beats Romania,
o or they play a scoring draw with France, while the Netherlands beat Romania,
o or they play a scoreless draw with France, while the Netherlands beat Romania by a margin of more than 3 goals or more.
* France will advance if:
o they beat Italy, while the Netherlands beats Romania.
Maar ja, wat nou bij 3-0 dusquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:09 schreef PieterBas het volgende:
Klopt, je Engels is nog steeds goed.. Italie zou door zijn als Nederland dus met 4-0 of meer wint
inderdaad.quote:
Ik denk hoe zwaarder de tegenstander.. hoe makkelijker het gaat...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad.
Eerst vernederen we de regerend wereldkampioen met 3-0![]()
![]()
Daarna vernederen we de vice-wereldkampioen met 4-1![]()
![]()
En dit was de Poule des DoodsHet is appeltje eitje eerder
Daar lijkt het wel op. Ook al hebben we wel wat geluk gehad en een in topvorm verkerende keeperquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk hoe zwaarder de tegenstander.. hoe makkelijker het gaat...
Het waren schitterende doelpunten vooral die van Robben uit bijna onmogelijke hoek er in krijgenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:26 schreef The_Dean het volgende:
Ja, we hebben wel veel te danken aan Edje van der Sar hoor!
Zal ze goals van deze en van tegne Italië eens opzoeken op Youtube. Beide wedstrijden via de radio moeten volgen.
Edje is een heldquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:26 schreef The_Dean het volgende:
Ja, we hebben wel veel te danken aan Edje van der Sar hoor!
Zal ze goals van deze en van tegne Italië eens opzoeken op Youtube. Beide wedstrijden via de radio moeten volgen.
Zonder Edwin zie ik het somber in voor Oranje. Dus voorlopig wil ik daar niet aan denken. Het zou natuurlijk voor Edje een mooi afscheid zijn eerst Europees kampioen en over twee jaar ook nog ff wereldkampioenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Edje is een held
Hoop dat Edwin nog blijft na het EK..
Als laatste telt nog de plaats op de Fifa ranglijst, als verder alles gelijk is, zo heb ik laatst gelezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, wat nou bij 3-0 dus
Ik denk dat Italië en Roemenië dan penals moeten gaan nemen net zoals bij Tjechië en Turkije.
De wedstrijd was echt mooi, maar om eerlijk te zijn. De Fransen waren gewoon beter.. maar wij hebben dan wel een aanval die ze er in schiet en een keeper met magneten in de handen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor het eerst dat ik zeg dat Nederland best mag winnen.. ze spelen tenminste goed
Jah? de fransen beter, vond dat nog wel meevallen. Ging aardig gelijk op.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De wedstrijd was echt mooi, maar om eerlijk te zijn. De Fransen waren gewoon beter.. maar wij hebben dan wel een aanval die ze er in schiet en een keeper met magneten in de handen.
Ben ik het niet echt mee eens. We kwamen een paar keer goed weg misschien maar van der sar hoort ook gewoon in het team en die houdt ze welquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De wedstrijd was echt mooi, maar om eerlijk te zijn. De Fransen waren gewoon beter.. maar wij hebben dan wel een aanval die ze er in schiet en een keeper met magneten in de handen.
Ja, ik las ook zoiets ergesn hier op FOK!.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als laatste telt nog de plaats op de Fifa ranglijst, als verder alles gelijk is, zo heb ik laatst gelezen.
Volgens de dienstregeling ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:mijn t-tag is binnen
Alleen nu rijden de bussen weer
Volgens mij alleen nog maar in de spitsquote:
Alleen in de spits, zoals cuegirllie ook al zei.quote:
elektronisch apparaatje om tol mee te betalen. Daarbij ik ook korting krijg op het toltarief.quote:T-tag
Aha, duidelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen in de spits, zoals cuegirllie ook al zei.
[..]
elektronisch apparaatje om tol mee te betalen. Daarbij ik ook korting krijg op het toltarief.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
hey mensen,
weer een berichtje van mij.
Gisteren schijnt een ongeluksdag te zijn, bij mij is het anders..
- oranje wint met 4-1 van Frankrijk
- Heb een baan aangeboden gekregen bij Exact software (waar ik voor solliciteerde)
- De examencommissie ziet af van verdere vervolging (omdat ik bij ING ben ontslagen)
Dat was het ongeveer wel zo een beetje. mijn studievertraging is nu een paar maanden korter, en met een beetje geluk kan ik afstuderen bij Exact..
hoe is het verder met jullie?
Dus binnenkort kan ik met mijn vragen over Exact ook bij jou terecht?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
- Heb een baan aangeboden gekregen bij Exact software (waar ik voor solliciteerde)
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus binnenkort kan ik met mijn vragen over Exact ook bij jou terecht?
Ja wel okee, ben nog steeds wel erg moe.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, wat een timing![]()
Toch nog iemand
Hoe is het met jou dan
Nog ff uitrusten danquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:\
Ja wel okee, ben nog steeds wel erg moe.
Herkenbaar, dat heb ik al heel de weekquote:En ik moet met mn stageverslag bezig maar ik kan me er écht niet toe zetten
Laat ik maar gewoon zeggen dat het wel goed gaat, anders wordt het weer zo ingewikkeldquote:En met jou?
Nadeel is dat mijn verslag nu echt af moet!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat heb ik al heel de week
[..]
Laat ik maar gewoon zeggen dat het wel goed gaat, anders wordt het weer zo ingewikkeld
Deanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:52 schreef The_Dean het volgende:
En ik ben er ook weer
Ik en shoppen voor nieuwe shorts
Ik ga maandag wel weer een poging doen, als ik dan een beetje uitgerust benquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nadeel is dat mijn verslag nu echt af moet!![]()
Morgen maar mee bezig.
Is het ookquote:Hmm, dat klinkt apart?
Idd, vermoei er nu al genoeg mensen meequote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Anders gaan we weer allemaal vragen om uitleg, en dat wil ie niet
Vaak is het als je er zo over praat dat je er eigenlijk wel over wilt praten.. maar goed, prima zoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het ook![]()
De kans is aanwezig dat het op de meet nog wel ter sprake komt
`quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
Is het ook![]()
De kans is aanwezig dat het op de meet nog wel ter sprake komt
[..]
Ohhhh, maar daar heb je ook helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vaak is het als je er zo over praat dat je er eigenlijk wel over wilt praten.. maar goed, prima zo
Ja, daar was ik al bang voorquote:
Je bent verliefd?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhhh, maar daar heb je ook helemaal gelijk in
Maar ik kan/wil het er hier niet over hebben, en heb het er al met Yesse en Jipje over gehad. Dus zou het zoooo graag aan nog meer mensen vertellen, maar dat gaat niet verder helpen![]()
Niet ter leed vermaak hoorquote:
Sjesus, jij bent goedquote:
Neh, bij mij ook niet echt. Maar daarom is het nog wel fijn om het tegen een anoniem persoon die je vertrouwd te vertellenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:06 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook, maar ja, niets wat jullie daar aan kunnen doen
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet ter leed vermaak hoor
Maar zit sowieso er al over te denken ook te komen
Dat zekerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
Neh, bij mij ook niet echt. Maar daarom is het nog wel fijn om het tegen een anoniem persoon die je vertrouwd te vertellen![]()
Mannen zijn zo doorzichtig!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Sjesus, jij bent goed
Maar dan ingewikkeld
En er is nog meer
Maar niet meer raden![]()
Nou ja, je mag wel raden, maar zeg het dan op msn en niet hier
Veel plezier vanavond..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:12 schreef The_Dean het volgende:
Maar ik ben eten, douchen en naar een stel vrienden film kijken [waar zij ook is].
Gode sta me bij!
voor de moeilijke vragen kom je bij mij terecht (2e lijns helpdesk)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus binnenkort kan ik met mijn vragen over Exact ook bij jou terecht?
Welkom!! Blijf gerust hangenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:32 schreef Leanne het volgende:
hallo!
leuk topic is dit zeg
* Leanne loopt ook stage, bij TNT
Geselligquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:32 schreef Leanne het volgende:
hallo!
leuk topic is dit zeg
thanks!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Welkom
Wat voor opleiding doe je? En hoe bevalt je stage?
Zie de OPquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:38 schreef Leanne het volgende:
wat doen jullie voor stage?
Staat in de openingspostquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:38 schreef Leanne het volgende:
[..]
thanks!![]()
Ik studeer arbeid & organisatie psychologie aan de EUR(r'dam)
en ik loop nu stage bij TNT post Human Rescources.
Het bevalt eigenlijk wel goed, ik vind het er wel gezellig?
wat doen jullie voor stage?
Makkelijke vragen stel ik niet, dat zoek ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
voor de moeilijke vragen kom je bij mij terecht (2e lijns helpdesk)
Welkomquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:32 schreef Leanne het volgende:
hallo!
leuk topic is dit zeg
Ik loop 10 weken stage, en heb er alweer 4 weken opzitten, de tijd gaat zo snel!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Staat in de openingspost
Hoe lang loop je stage?
Zit even between afstudeerstages..quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit even between afstudeerstages..
Om een lang verhaal kort te maken.. Van school kreeg ik dus keuze om mijn afstudeerstage te stoppen of hopen op een mager 6, want mijn onderzoek/opdracht bleek niet voldoende te zijn.quote:
Bij mij ook. Eerst nog 10 punten voor mijn pouletje en zo heb je er weer nulquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:52 schreef PieterBas het volgende:
Zweden wat doe je
Daar ging mijn voorspelde 1-1
Nu is wel ook de kans groter dan Nederland tegen Zweden moet... wordt dan veel bellen naar 538 voor kaartenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij ook. Eerst nog 10 punten voor mijn pouletje en zo heb je er weer nul![]()
Al weer een beetje beter?quote:
yupquote:
op die manier. een vriendin van mij had datzelfde probleem, nu is ze afgerond met een 8,5quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken.. Van school kreeg ik dus keuze om mijn afstudeerstage te stoppen of hopen op een mager 6, want mijn onderzoek/opdracht bleek niet voldoende te zijn.
hehe.. parodies zijn meestal niet geniaal..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:00 schreef PieterBas het volgende:
Wat is Meet The Spartans een slechte film....
Als ik een leuke parodie op the 300 wil zien.. dan kijk ik wel de aflevering van South Park
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
yuphet overgeven is gestopt vanmorgen
Scary Movie en Space Balls waren grappig... nu zit je eigenlijk naar een hele slechte Scary Movie te kijken met een 300 jasje.. de grappen zijn eigenlijk goedkoop gejat.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hehe.. parodies zijn meestal niet geniaal..
Idd ja, want zou dan niet weten waar het vandaa zou moeten komenquote:
tandenstoker ofzo? of gewoon ff je toets eraf wippen. Die toetsen zet je er zo weer terug op.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
grr.. er zit iets onder mijn toets van m'n laptop verwacht ik.. hoe krijg ik het er in godsnaam onderuit
hoi nico
Ook van een laptop?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
tandenstoker ofzo? of gewoon ff je toets eraf wippen. Die toetsen zet je er zo weer terug op.
Hoi Cue
ja heb het zo vaak gedaan. Soms moet je een beetje rommelen met een constructie die eronder zit, maar het kan wel hoor. Natuurlijk wel op eigen risicoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook van een laptop?Lijkt me niet toch?
Is iets lastiger.. desnoods met een kruimeldief op de allerlaagste stand.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook van een laptop?Lijkt me niet toch?
Was het ook, maar ik henb nu een paar dingen lopen.. dus komt wel goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
op die manier. een vriendin van mij had datzelfde probleem, nu is ze afgerond met een 8,5
wel balen trouwens...
Rusland moet er nog eentje maken, heb ik namelijk voor het eerst 10 punten voor mijn poultjequote:
In het pouletje op mijn werk had ik ook 3-1 voor Nederland. Dus ipv 10, had ik er nog maar 3quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:55 schreef nicomart het volgende:
Ik sta nog steeds bovenaan in de StageSC poule
Had alleen 3-1 voor Nederland gister.. Kutsneijder ook altijd
ach.. het feest was er niet minder om gelukkig.. Het was wel weer een extra lading bier die de lucht inging. Toch zondequote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het pouletje op mijn werk had ik ook 3-1 voor Nederland. Dus ipv 10, had ik er nog maar 3
Nee, dat was het zeker nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach.. het feest was er niet minder om gelukkig..
Dat heb ik ook ooit gedaan! zit nu alweer op 10 uur, kut spellen ook!quote:Op zondag 15 juni 2008 01:26 schreef HostiMeister het volgende:
Nooit zoveel tijd in kunnen steken ik ben nooit verder gekomen dan de thieves guild. Erg leuk wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |