Ja heb je wel gelijk in. Maar toch vind ik het een beetje zonde van het leven. Dingen laten, die eigenlijk helemaal niet gelaten hoeven te wordenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:47 schreef WaterOx het volgende:
Tja, het hoort erbij. Gewoon over je heen laten komen, en rustig wachten tot het wegebt. Tenzij je er bewust voor kiest om er ook iets mee te doen.. Hoe dan ook: je zult toch een beslissing voor jezelf moeten nemen. Het is niet slecht en het is niet goed. Je moet zelf oordelen wat je belangrijk vindt en wat goed of slecht is voor je relatie.
Je hebt ogen om te kijken. Je verlekkeren doe je buiten de deur, maar je honger stillen doe je thuis, zal ik maar zeggen.
Nee niets voor mij. Klinkt me zelfs smerig in de oren. het is ook iet alleen de seks. Ook de spanning ernaar toe, dus het daten, een ander beter leren kennen, de zenuwen voordat je haar voor het eerst kust.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:48 schreef jogy het volgende:
Is een parenclub niks voor jullie? Dan is het gewoon een avondje neuken met een ander en samen weer naar huis, echt enkel de vleselijke verlangen bevredigen en toch niet vreemd gaan.
Waar heb je weinig aan? Aan het verlangen of om het te doen? Aan verlangen heb je idd weinig, om er wat mee te doen des te meer.quote:Ik heb het probleem zelf niet zo gelukkig want het lijkt me niet echt een bron van rust als je tijdens een relatie nog verlangen hebt om buiten de deur te neuken. De spanning is wel leuk en aardig maar je hebt er zo verdomd weinig aan.
nou ik zou dan toch niet een bevredigd gevoel hebben wetende dat je had kunnen neuken, maar het dus niet gedaan hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:00 schreef heksehiel het volgende:
Kun je niet gewoon flirten en dan "bevredigd" naar huis gaan met de wetenschap dat je dr had kunnen neuken?
Vaak is de fantasie beter, dan de uitvoering.
Misschien werkt dat voor mannen anders iddquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nou ik zou dan toch niet een bevredigd gevoel hebben wetende dat je had kunnen neuken, maar het dus niet gedaan hebben
Omdat we er wel gewoon over praten. Alleen dan niet zo expliciet. Ze zegt dat ze bijv wel nieuwsgierig is hoe t zou zijn om weer te daten, niet hoe het zou zijn om een ander te neuken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:07 schreef Biancavia het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat je vriendin dat gevoel ook heeft?
Daten gevaarlijk. Daarbij komen gevoelens kijken. Neuken = verstand op nul en genieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat we er wel gewoon over praten. Alleen dan niet zo expliciet. Ze zegt dat ze bijv wel nieuwsgierig is hoe t zou zijn om weer te daten, niet hoe het zou zijn om een ander te neuken.
Ah check, dat is altijd fijn inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee niets voor mij. Klinkt me zelfs smerig in de oren. het is ook iet alleen de seks. Ook de spanning ernaar toe, dus het daten, een ander beter leren kennen, de zenuwen voordat je haar voor het eerst kust.
Naja, hoe je het er nu over hebt (geen open relatie) is het in ieder geval een vraagstuk waar je iemand niet blij mee maakt. Als je vreemd gaat kwets je je vriendin want ze komen er toch wel achter en als je het niet doet blijf jij met je verlangen zitten zonder dat je er iets mee kan. Dus zou een open relatie het enige antwoord zijn waar je de minste risico loopt om met brokken opgezadeld te worden want een risico hou je toch altijd.quote:[..]
Waar heb je weinig aan? Aan het verlangen of om het te doen? Aan verlangen heb je idd weinig, om er wat mee te doen des te meer.
Ik ben er dan ook niet onrustig door, ik vraag me af hoe je hier op een bevredigende manier mee omgaat...
Ja ik heb laatst de Zahir van Paolo Coelho gelezen. Daarin hadden ze een relatie waarvan ze wisten dat ze het ook met anderen deden en dat kon ook gewoon, maar het nooit met elkaar erover hadden. Op zich lijkt me dat ook een aardige oplossing, ware het niet dat ik me dan elke zaterdagavond ga afvragen wat ze uitspooktquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef Oksel het volgende:
Als je elke dag biefstuk eet wil je ook wel eens een kroketje.
Parenclubs kunnen ranzig zijn, zijn het niet altijd. (Fun4Two).
Andere oplossing; gewoon af en toe een lekker kroketje eten. Hou je wel aan een aantal regels:
- Wissel geen tel.nummers uit.
- Doe het 1 keer, daarna een andere.
- Doe iemand ver weg.
Je hoeft niet te neuken. Beetje vrijen/vingeren/pijpen is ook altijd leuk.
Ik word dan ook echt niet tot monogamie gedwongen. Het is mijn keuze natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Oksel het volgende:
Ik vind het ook achterlijk dat je als man geacht wordt 1 partner te hebben waarvan je houdt en waarmee je neukt. Druist tegen alle gevoelens en driften in. We zijn geen dieren meer, maar af en toe dat lekkere oud-buurmeisje te pakken nemen is best fijn.
Het is gewoon niet eerlijk dat de vrouw ons tot monogamie dwingt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nou ik zou dan toch niet een bevredigd gevoel hebben wetende dat je had kunnen neuken, maar het dus niet gedaan hebben
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien werkt dat voor mannen anders idd
Bullshit, kutsmoes van mannen dat het voor hen anders is altijd...quote:
Dat over tot monogamie dwingen is niet helemaal waar vind ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Oksel het volgende:
Ik vind het ook achterlijk dat je als man geacht wordt 1 partner te hebben waarvan je houdt en waarmee je neukt. Druist tegen alle gevoelens en driften in. We zijn geen dieren meer, maar af en toe dat lekkere oud-buurmeisje te pakken nemen is best fijn.
Het is gewoon niet eerlijk dat de vrouw ons tot monogamie dwingt.
Dat mag je vinden, ik wilde er enkel mee zeggen dat als ik met iemand zit te flirten en dat gaat allemaal erg lekker en het komt zover dat je eigenlijk dolgraag met elkaar het bed in wil duiken o.i.d. en je zegt dan tegen de desbetreffende persoon:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Bullshit, kutsmoes van mannen dat het voor hen anders is altijd...
Mannen en vrouwen zijn net zulke grote hoeren als het erop aankomt, verlangen is vrijwel hetzelfde, hoe ermee omgegaan wordt ook, de rest is allemaal dat dunne laagje vernis wat ze beschaving noemen, maar wat niet meer is dan uiterlijke schijn.
Dat liogt aan jezelf, je kan er tevreden mee zijn als je dat toelaat in jezelf, als je niet steeds zit te hijgen van ik wilde zo graag verder.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:14 schreef LBX het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik wilde er enkel mee zeggen dat als ik met iemand zit te flirten en dat gaat allemaal erg lekker en het komt zover dat je eigenlijk dolgraag met elkaar het bed in wil duiken o.i.d. en je zegt dan tegen de desbetreffende persoon:
"Leuk joh! Tot hier en niet verder, ik wéét dat ik je had kunnen neuken, maar doe het niet. Het bevredigde gevoel heb ik nu al!"
Dan denk ik niet dat ik echt breed smilend mijn bed inkruip en denk van "pfff, dát was lekker!"
Ik heb geen relatiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat liogt aan jezelf, je kan er tevreden mee zijn als je dat toelaat in jezelf, als je niet steeds zit te hijgen van ik wilde zo graag verder.
Als je voor jezelf je grensen hebt afgebakent en het daar ook mee eens bent is dit geen probleem.
Heb je dat niet dan heb je wel een probleem, dan wordt het tijd eens na te denken of een relatie wel wat voor jou is op dit moment, of dat je een andere soort relatie zou moeten hebben.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:25 schreef LBX het volgende:
[..]
Ik heb geen relatieAls ik wel een serieuze relatie zou hebben, heb ik dat soort gevoelens niet, als ze er zouden zijn of komen, maak ik ze bespreekbaar en ga ik liever sámen met haar op ontdekkingsreis
Nee, dit werkt ook alleen als je wél een relatie hebt, want dan kom je thuis en kruip je lekker tegen je vriendinnetje aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:14 schreef LBX het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik wilde er enkel mee zeggen dat als ik met iemand zit te flirten en dat gaat allemaal erg lekker en het komt zover dat je eigenlijk dolgraag met elkaar het bed in wil duiken o.i.d. en je zegt dan tegen de desbetreffende persoon:
"Leuk joh! Tot hier en niet verder, ik wéét dat ik je had kunnen neuken, maar doe het niet. Het bevredigde gevoel heb ik nu al!"
Dan denk ik niet dat ik echt breed smilend mijn bed inkruip en denk van "pfff, dát was lekker!"
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb nu bijna 4 jaar een relatie. Alles leuk en aardig en geen grote problemen. Maar wat ik me nou afvraag is hoe mensen in relaties omgaan met het verlangen naar een ander.
Ik heb de laatste tijd regelmatig zin om met een ander naar bed te gaan, gewoon voor de spanning, het nieuwe, etc. Bovendien weet ik bijna zeker dat mijn vriendin dat ook heeft, zou het ook ongezond vinden als ze dat niet had. Maar wat doe je ermee. Vreemdgaan is geen optie.
Ik kan me niet voorstellen dat ik een open relatie zou willen, ik kan me echter ook niet voorstellen dat ik nooit meer met een ander ga daten etc.
Hoe gaan jullie om met dit dilemma? Hebben jullie erover gepraat, zijn jullie een open relatie aangegaan, blokkeren jullie de gevoelens, hoe?
Gr Joey
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:58 schreef Panthera1984 het volgende:
Is dit echt zo een 'normaal' gevoel binnen een relatie? Ik weet niet, misschien moet het nog komen, maar buiten dat ik heus wel eens iemand zie waarvan ik denk 'daar kan ik het wel op' heb ik werkelijk nog nooit serieus overwogen buiten de deur te eten. Dus ik kan de gevoelens (geil) wel krijgen buiten de deur, maar het komt niet in me op dat ook met die persoon werklijk uit te voeren.
ik heb nu trouwens ook 4 jaar een relatie.
De verleiding weerstaan gaat prima. Nogmaals ik heb geen behoefte om vreemd te gaan. Kan me alleen niet voorstellen dat ik nooit meer een ander versier/mee naar bed ga. Maar wat je zegt is waar, gewoon met elkaar erover praten en dan komen we wel tot iets wat ons beiden interessant lijkt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:22 schreef erodome het volgende:
Als je het niet wilt uiten irl dan zit er maar 1 ding op, leer omgaan met verleiding...
Niet door te denken ik kan alles wel hebben, maar door jezelf te leren kennen en optijd te stoppen, om te draaien en weg te gaan.
Niemand kan alle verleiding aan, echt iedereen zal op ten duur een stommiteit begaan als je het door laat gaan, ken je grensen, draai je om en loop weg.
Fantasieen zijn geen probleem, maar hou het daarbij, hou het bij die onschuldige flirt en die ruksessie daarover, zet de grens en ga niet verder.
Hou je eigen seksleven interresant, hou de relatie open qua praten e.d., hou het gezellig, dan komt het wel goed.
Ken jezelf, ken je grensen en doe er wat mee, veel simpeler kan het niet worden.
Beetje zo'n dooddoener vind ik dat altijd. Je bent vrijgezel, je komt iemand tegen die je leuk vindt. Je gaat met hem daten. Raakt tot over je oren en jullie bouwen samen een relatie op die erg goed zit. Nu wil jij zeggen dat je dit zelfde niet kan meemaken met een ander terwijl je in die relatie zit?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Als ik dat gevoel wel krijg, dan is dat voor mij een teken dat er, voor mij in elk geval, iets mis is in m'n relatie.
Voor mij geldt dat, ja. Dat wil niet zeggen dat ik me niet voor kan stellen dat het voor anderen anders is. Als ik in een relatie zit, dan merk ik andere mannen gewoon niet op die manier op. Kun je een dooddoener vinden, maar zo zit het nu eenmaal bij mij. En ben er heel blij om. Ik hoef me niet druk te maken hoe om te gaan met het verlangen naar anderen binnen m'n relatie, want dat verlangen is er gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje zo'n dooddoener vind ik dat altijd. Je bent vrijgezel, je komt iemand tegen die je leuk vindt. Je gaat met hem daten. Raakt tot over je oren en jullie bouwen samen een relatie op die erg goed zit. Nu wil jij zeggen dat je dit zelfde niet kan meemaken met een ander terwijl je in die relatie zit?
Stel je vraagt er als vrouw zijnde naar ben je gelijk wantrouwig, een zeikwijf en weet ik veel wat nog meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Oksel het volgende:
Tja.. als vrouwen er niet naar vragen hoef je als man ook niet te liegen.
Elke man heeft geheimen.
Jaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:41 schreef JoeyT het volgende:
Beetje zo'n dooddoener vind ik dat altijd. Je bent vrijgezel, je komt iemand tegen die je leuk vindt. Je gaat met hem daten. Raakt tot over je oren en jullie bouwen samen een relatie op die erg goed zit. Nu wil jij zeggen dat je dit zelfde niet kan meemaken met een ander terwijl je in die relatie zit?
Nee dat is gelul, het vreemde is altijd leuk en spannend.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:50 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ja
Want dan kom je iemand tegen die je wel leuk vindt, en je denkt "die vind ik leuk" en daar blijft het dan bij, want thuis heb je wat leukers. Heb je thuis NIET wat leukers, dan zit je relatie dus niet goed.
Kan tijdelijk zijn natuurlijk, geen enkele relatie zit altijd aan een stuk door onafgebroken helemaal goed. Maar, ja, ik zou wel willen stellen dat op het moment dat je bij het ontmoeten van iemand nieuws de behoefte voelt om daar meer van te maken, dat er dan op dat moment kennelijk even iets in je relatie niet zo goed zat.
Grappig dat vrouwen met wie een man vreemd gaat, altijd meteen sletten zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:53 schreef geppie het volgende:
Persoonlijk heb ik zelden het verlangen naar een ander, stel dat ik het zou hebben dan zou ik er niks mee doen. Vroeger dacht ik nog dat je onschuldig wel wat met elkaar zou kunnen drinken, kletsen, afspreken etc...Daar ben ik keihard van teruggekomen toen mijn vriend er bijna vandoor is gegaan met een of andere slet.
Ik zeg toch ook niet dat het niet leuk en spannend is? Ik zeg alleen dat de behoefte om daar iets mee te doen sterker is naarmate je leven/relatie minder boeiend is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:51 schreef henkway het volgende:
Nee dat is gelul, het vreemde is altijd leuk en spannend.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:50 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ja
Want dan kom je iemand tegen die je wel leuk vindt, en je denkt "die vind ik leuk" en daar blijft het dan bij, want thuis heb je wat leukers. Heb je thuis NIET wat leukers, dan zit je relatie dus niet goed.
Kan tijdelijk zijn natuurlijk, geen enkele relatie zit altijd aan een stuk door onafgebroken helemaal goed. Maar, ja, ik zou wel willen stellen dat op het moment dat je bij het ontmoeten van iemand nieuws de behoefte voelt om daar meer van te maken, dat er dan op dat moment kennelijk even iets in je relatie niet zo goed zat.
Heb je weleens een serieuze relatie gehad dan? Want het is makkelijk om te zeggen natuurlijk dat je dit soort gevoelens niet zou hebben, maar of dat echt zo is weet je pas als het zo ver is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:25 schreef LBX het volgende:
[..]
Ik heb geen relatieAls ik wel een serieuze relatie zou hebben, heb ik dat soort gevoelens niet, als ze er zouden zijn of komen, maak ik ze bespreekbaar en ga ik liever sámen met haar op ontdekkingsreis
De laatste tijd alleen Joey?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb de laatste tijd regelmatig zin om met een ander naar bed te gaan, gewoon voor de spanning, het nieuwe, etc.
Ik denk daar ook wel over na, maar ik denk dan niet dat we chagrijnige oude lui worden, maar van die vrolijke oudjes. Met nog steeds die typische grappen die ik alleen met hem heb. Nog steeds die blikken van hem waar ik zo om kan lachen en waar ik zo van houd, maar dan terwijl we bejaard zijn. Ik heb juist lol als ik aan die tijd denk. Vanmorgen hadden we het er over hoe seks dan zou zijn. Daar maken we dan flauwe grappen over.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:54 schreef Maeghan het volgende:
Dat je dalijk misschien wel 80 bent en wakker wordt naast diezelfde man waar je al decennia mee samen bent, die nu bijna kaal, grijs, dik en verschrompeld is en een enorme chagrijnige mopperkont die iedere avond een borrel neemt, in plaats van die leuke, vrolijke, sportieve jongen die altijd wel ergens mee bezig was. Daar denk ik dan over na, hoe het later allemaal zal zijn. Of dit dan het leven is wat ik wil. En verder schiet ik er soms gewoon van in de stress, van die verwachting om zo lang samen te zijn.
Dat hoopt iedereen, maar ik vind de meeste bejaarden helemaal niet leuk, dus ik probeer realistisch te zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk daar ook wel over na, maar ik denk dan niet dat we chagrijnige oude lui worden, maar van die vrolijke oudjes. Met nog steeds die typische grappen die ik alleen met hem heb. Nog steeds die blikken van hem waar ik zo om kan lachen en waar ik zo van houd, maar dan terwijl we bejaard zijn. Ik heb juist lol als ik aan die tijd denk. Vanmorgen hadden we het er over hoe seks dan zou zijn. Daar maken we dan flauwe grappen over.Misschien komt die tijd samen wel helemaal niet, maar ik ga bij de gedachte in elk geval niet in de stress. We maken er gewoon veel lol om, met de gedachte: ja, zo wil ik wel oud zijn.
Ik vind het realistischer te denken dat je zulke zaken zelf in de hand hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:00 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen, maar ik vind de meeste bejaarden helemaal niet leuk, dus ik probeer realistisch te zijn.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:18 schreef jpg97 het volgende:
Ik zou ook verlangen naar anderen als ik een relatie had met een borderliner
Zijn ze ook. Als je vreemdgaat met een man die al een vrouw heeft ben je een goedkope rotsnol.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Grappig dat vrouwen met wie een man vreemd gaat, altijd meteen sletten zijn.
In de posthistorie van JoeyTquote:
Sorry ik zal het nóóóit meer doenquote:Op zondag 15 juni 2008 18:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Zelfs dan is het zijn keuze, beetje lullig om zo'n opmerking te maken...
wat is dit voor onzin eigenlijk?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:18 schreef jpg97 het volgende:
Ik zou ook verlangen naar anderen als ik een relatie had met een borderliner
En dit is dus niet de andere kantquote:Op maandag 16 juni 2008 09:34 schreef Susi het volgende:
Toevallig heb ik een aantal maanden geleden meegemaakt 'vanaf de andere kant'. Een jongen wilde met mij naar bed, terwijl hij al bijna vijf jaar een (ik dacht heel goede) relatie heeft. Hij begon te smsen en dergelijke, en ik nogal de boot afhouden, totdat hij dus een keer langskwam. Ik zei: dat durf je niet (dacht ik echt), maar toen kwam hij dus wel. Dus ik denk, je komt wel, maar ik raak je niet aan. Niet zolang je nog een vriendin hebt, want als dat mij zou overkomen... bluh moet er niet aan denken. Dus heel gesprek erover, en puntje bij paaltje vond meneer het toch wel eng. Kwas net een moraalridder haha.
Maar ik vond het dus zo raar dat hij serieus kwam. Dat je dat wel eens denkt, oke, maar dat je ook nog serieus langskomt en echt denkt dat we dan sex gaan hebben.
Maak je niet teveel van dat verlangen????quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De verleiding weerstaan gaat prima. Nogmaals ik heb geen behoefte om vreemd te gaan. Kan me alleen niet voorstellen dat ik nooit meer een ander versier/mee naar bed ga. Maar wat je zegt is waar, gewoon met elkaar erover praten en dan komen we wel tot iets wat ons beiden interessant lijkt.
Wij grinniken samen over bejaard zijn, denken nu al na over bezigheden voor in het tehuis later zoals rollatorraces enzoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:00 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen, maar ik vind de meeste bejaarden helemaal niet leuk, dus ik probeer realistisch te zijn.
Ik wist niet dat ik er vanaf gestapt was?quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:45 schreef erodome het volgende:
Zo he, je trouwheidsidee lekker lang volgehouden zeg!!!
Wat dacht je van gewoon duidelijk zijn, zeggen een flirt ok, maar meer nee?
Is echt niet zo moeilijk hoor, je laat het te ver komen, niemand kan alle verleiding aan, je moet weten wanneer je moet stoppen.
Je zit jezelf nu al helemaal op te geilen over wanneer jullie alleen met elkaar zijn, je bent nu al te ver gegaan.
Wat een zwakheid, als je in een monogame relatie wil, doe dat dan ook, wees dan een kerel en wees monogaam, wil je niet monogaam zijn, vertel dat dan eerst aan je partner en laat haar de keuze of zij het ook anders wil of anders ben je eerlijk, maakt het uit en begint geen monogame relatie meer.
wat is de mening van je vriendin dat je je 's avonds aftrekt op de gedachte van wilde sex met je collega...?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik er vanaf gestapt was?
Naja jij vindt het niet moeilijk, ik wel. Het begint altijd leuk, beetje balanceren op de rand. Daarna is het de vraag van 'wat moet je nu'....
Ik vind trws niet dat ik nu al te ver ben gegaan. Elke man geilt op een mooie vrouw, trekt zich er 's avonds op af. En laat even duidelijk zijn dat ik niet vreemd gegaan ben
En het heen en weer sturen van licht erotische (quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:02 schreef Re het volgende:
wat is de mening van je vriendin dat je je 's avonds aftrekt op de gedachte van wilde sex met je collega...?
Geen idee. Maar jij beweert hiermee dat ik daarin een uitzondering ben. Ik durf te beweren dat het merendeel van de mannen dat doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:02 schreef Re het volgende:
[..]
wat is de mening van je vriendin dat je je 's avonds aftrekt op de gedachte van wilde sex met je collega...?
Dat vind ik inderdaad een groter probleem.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het heen en weer sturen van licht erotische () sms-jes.
En je vindt nog steeds niet dat je al te ver bent gegaan???quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad een groter probleem.
Ik zorg er zelfs voor dat mn lichaam goed ingesmeerd is, lekker luchtje op heb, condoom bij me heb, mocht er iets gebeuren....![]()
Maar daarbij moet ik dan ook weer zeggen, dat ik het nooit zover laat komen dat er daadwerkelijk iets gebeurt, terwijl het enige wat ik ervoor moet doen is het doen.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:39 schreef MarMar het volgende:
Ben ik nou een van de weinigen die het maar raar vindt dat je verlangt naar anderen?
Verlangen is een sterk gevoel, dat is wat anders dan een keer tieten voorbij zien komen die er op zich prima aaibaar uitzien.
Als ik naar een ander zou gaan verlangen, zou ik me op zijn minst zorgen gaan maken wat er mist in mijn huidige relatie.
Het spannend houden, elkaar blijven verleiden en uitdagen en dus ook een beetje blijven versieren is voor mij heel belangrijk, daar heb ik geen anderen voor nodig en wil ik zelfs geen anderen voor.
Ik piep gewoon weer eens te zeiken. Het is gewoon weer een dip in de relatie, dan zoek ik de aandacht ergens anders. Ik ga gewoon lekker door met flirten totdat het me weer te saai wordt en ik neuk gewoon niet met een ander. Overdreven gezeur van me ook altijdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:28 schreef erodome het volgende:
[..]
En je vindt nog steeds niet dat je al te ver bent gegaan???
In je hoofd lig je al te neuken en bereid je jezelf voor om het in irl te doen, dat is te ver gaan.
Daarin gaat het niet om wat mag van je vriendin en wat niet, maar om je eigen grensen in je hoofd, je zoekt teveel verleiding op, meer dan je aankan en maakt het vreemdgaan daarmee al een feit voordat het gebeurt is.
Er is nog maa 1 mogelijkheid als je niet vreemd wil gaan, het niet uit wil maken om wat anders te proberen en dat is je omdraaien en weglopen van die andere meid, gewoon duidelijk zijn en ja dat is makkelijk, probeer het maar eens.
He meid, ik vind je leuk, maar ik heb al een vriendin en ben niet van plan vreemd te gaan, de geile sms-jes houden dus nu op, het overdreven geflirt ook.
En je dan ook daar aan houden dan.
Laat even duidelijk zijn dat ik mijn vriendin het geilst vind. En dat fantaseren dat heb ik gewoon. Heb ik ook als ik net een relatie heb en alle vlinders er nog zijn. Ik fantaseer ook regelmatig dat mn vriendin door een andere jongen wordt geneukt, of dat ik en een andere jongen haar neuken. Toch zou ik niet willen dat het werkelijk gebeurt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:39 schreef MarMar het volgende:
Ben ik nou een van de weinigen die het maar raar vindt dat je verlangt naar anderen?
Verlangen is een sterk gevoel, dat is wat anders dan een keer tieten voorbij zien komen die er op zich prima aaibaar uitzien.
Als ik naar een ander zou gaan verlangen, zou ik me op zijn minst zorgen gaan maken wat er mist in mijn huidige relatie.
Het spannend houden, elkaar blijven verleiden en uitdagen en dus ook een beetje blijven versieren is voor mij heel belangrijk, daar heb ik geen anderen voor nodig en wil ik zelfs geen anderen voor.
Dat hadden we niet afgesprokenquote:
Dat doe ik met al mijn mannelijke collega'squote:Op dinsdag 30 september 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het heen en weer sturen van licht erotische () sms-jes.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:47 schreef Xennia het volgende:
Dat doe ik met al mijn mannelijke collega's
Ik heb er geen 1
TS: het feit dat je zelfs al preventief een condoom meeneemt, zegt genoeg over je snode plannetjes.
Dat vertel je toch nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:02 schreef Re het volgende:
[..]
En dat zie ik nu pas. Damn enquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:03 schreef Moonah het volgende:
*meld!
Ouderwets avondje R&P? Cc? Xen?
Where the Fok is Milagro toch al die tijd?
Anyway Joey, ik vind het eigenlijk een beetje puberaal. Ik snap je wel, maar als je ervoor kiest om met je vriendin te zijn zonder andere afspraken, zul je daar dus ook de verantwoordelijkheid voor moeten nemen.
Jezelf lekker insmeren en een condoom meenemen...![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:22 schreef erodome het volgende:
Als je het niet wilt uiten irl dan zit er maar 1 ding op, leer omgaan met verleiding...
Niet door te denken ik kan alles wel hebben, maar door jezelf te leren kennen en optijd te stoppen, om te draaien en weg te gaan.
Niemand kan alle verleiding aan, echt iedereen zal op ten duur een stommiteit begaan als je het door laat gaan, ken je grensen, draai je om en loop weg.
Fantasieen zijn geen probleem, maar hou het daarbij, hou het bij die onschuldige flirt en die ruksessie daarover, zet de grens en ga niet verder.
Hou je eigen seksleven interresant, hou de relatie open qua praten e.d., hou het gezellig, dan komt het wel goed.
Ken jezelf, ken je grensen en doe er wat mee, veel simpeler kan het niet worden.
ken je de film 'closer'?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:50 schreef saaw het volgende:
ik zit nu in mijn eerste relatie waarbij ik juist niet in de stress schiet bij al die gedachtes over samen oud worden
ik bedenk me echt wel af en toe dat ik nooit meer opnieuw verliefd ga zijn of zo onzeker de eerste keer zoenen etc. maar samenzijn met iemand van wie je houdt en met wie het superleuk is gaat bij mij toch echt voor
en precies wat Maeghan zegt. ik kijk gewoon niet meer op zo'n manier naar andere mannen.
als ik geen relatie zou hebben waren er vast anderen om verliefd op te worden maar ik ben al verliefd op iemand en dus is dat helemaal niet van toepassing
als ik wel verliefd word op iemand anders zal ik ook zeker eens goed over mijn huidige relatie na gaan denken
Jude Lawquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef ohnikua het volgende:
[..]
ken je de film 'closer'?
hoewel ik het zelf (nu relatie van bijna 3 jaar) ook nog niet heb meegemaakt, is het gevaarlijk om te denken dat je nooit meer verliefde gevoelens bij een ander kan krijgen zonder dat er iets mis is met je huisige relatie.
Ik zou t niet weten. Hij heeft iig nog niet om mn lul gezetenquote:
Geil hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu zie ik de hele tijd een Joey typje voor me, die zich al fluitend insmeert om naar zijn werk te gaan.
Ik snap niet wat je bedoelt??? Een chick bij wijze van spreke neuken is nieuw voor mij...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:17 schreef Tristessa het volgende:
Oh ja TS: hoe je er nu mee omgaat vind ik eerlijk gezegd niet okee. Je vriendin weet van niets en jij hebt die andere chick bij wijze van spreke als 'geneukt'.
Okee, ik heb het misschien een beetje vaag geformuleerd maar wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is dat ik het niet vind kunnen hoe je al aan het 'plannen' bent dat je misschien met die collega naar bed gaat. Door een condoom mee te nemen, je in te smeren met wat dan ook en dergelijke. Ik denk niet dat je vriendin dat zo leuk zou vinden als ze erachter komt wat je doet en ik vind het ook oneerlijk tegenover haar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt??? Een chick bij wijze van spreke neuken is nieuw voor mij...
En je ziet echt niet in dat die condoom meenemen "voor de zekerheid" niet echt een hele fikse stap tever gaat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou t niet weten. Hij heeft iig nog niet om mn lul gezeten
Neuh, ik vind het een fikse stap te ver als ik een ander geneukt heb. En als zij het zou doen? Zolang ze het niet doet en het mij niet vertelt is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:58 schreef erodome het volgende:
[..]
En je ziet echt niet in dat die condoom meenemen "voor de zekerheid" niet echt een hele fikse stap tever gaat?
Laat ik het anders stellen, zou je vriendin blij zijn als ze weet dat je "voor de zekerheid" een condoom meeneemt, je helemaal op loopt te dirken e.d.?
Nee, zou je dat niet zomaar vertellen omdat ze dan alles behalve blij zou zijn, dan weet je dat je tever bent gegaan, veelste ver.
Dat is geen onschuldige flirt meer, dat is wachten op een opening, vrij letterlijk...;)
Jij bent duidelijk niet bekend met het oeuvre van TSquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:36 schreef Pissie het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd welk punt je ondertussen hebt bereikt en of je al eens heb gekeken ondertussen hoe groen 't gras is bij de buren.
Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb nu bijna 4 jaar een relatie. Alles leuk en aardig en geen grote problemen. Maar wat ik me nou afvraag is hoe mensen in relaties omgaan met het verlangen naar een ander.
Ik heb de laatste tijd regelmatig zin om met een ander naar bed te gaan, gewoon voor de spanning, het nieuwe, etc. Bovendien weet ik bijna zeker dat mijn vriendin dat ook heeft, zou het ook ongezond vinden als ze dat niet had. Maar wat doe je ermee. Vreemdgaan is geen optie.
Ik kan me niet voorstellen dat ik een open relatie zou willen, ik kan me echter ook niet voorstellen dat ik nooit meer met een ander ga daten etc.
Hoe gaan jullie om met dit dilemma? Hebben jullie erover gepraat, zijn jullie een open relatie aangegaan, blokkeren jullie de gevoelens, hoe?
Gr Joey
Ja ben voor de verandering weer eens over de schreef gegaan. Kansloos maja. Ik kan t gewoon simpelweg niet weerstaan. Je hebt gewoon sex met een lekker wijf voor je neus enige wat je hoeft te doen is het aannemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:36 schreef Pissie het volgende:
Kijk... dit vind ik nou leuke discussies.
Ik weet namelijk precies hoe je voelt en zeg uit ervaring; Maak het bespreekbaarn en doe er wat mee!![]()
Met dit gevoel rond blijven lopen hou je niet vol, dan gaat er een moment komen dat je vreemd zal gaan. Je kunt beter open en eerlijk zijn tegen je vriendin en samen kijken hoe jullie dit op kunnen lossen.
Ik heb dit zelfde punt 2 jaar geleden ook bereikt, na (toendertijd) 8 jaar relatie, inmiddels zijn we weer 2 jaar verder en hebben we een open relatie. De afgelopen 2 jaar hebben we zoveel relaxder geleefd en zoveel meer genoten van onze relatie en onze spannende gevoelens naar anderen die we nu gewoon legaal kwijt kunnen.![]()
Onze relatie is er echt veel en veel sterker van geworden. Het hebben van een open relatie hoeft echt niet het einde van je relatie te betekenen. In tegendeel zelfs!
Ik vind dat mensen niet gemaakt zijn om monogaam te zijn, wat jij ook al zei... ik kan me niet voorstellen dat mijn vriend de enige is waar ik de rest van m'n leven (relatie) het bed mee deel.
Het enige jammere van het hebben van een open relatie is, dat het door de meeste mensen niet wordt geaccepteerd dat je zo'n relatie hebt. Mensen vinden het raar, stom en dat je je relatie op het spel zet. Laat je daar alleen niet door leiden, doe lekker je ding en trek je niks van je omgeving aan. Wij hebben het maar aan een klein aantal mensen in onze omgeving verteld, onze directe omgeving (ouders enzo) weten er niks van en dat houden we ook graag zo. Althans.... liever niet, maar 't is helaas niet anders hebben we gemerkt.![]()
Ben trouwens wel benieuwd welk punt je ondertussen hebt bereikt en of je al eens heb gekeken ondertussen hoe groen 't gras is bij de buren.
Dat heb ik ook wel, maja soms zit daar 2 weken tussen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Maar goed, meestal na een goede beurt thuis ben ik het weer kwijt![]()
(en besef ik me dat ik gewoon zin aan seks had)![]()
Zeker triest ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ben voor de verandering weer eens over de schreef gegaan. Kansloos maja. Ik kan t gewoon simpelweg niet weerstaan. Je hebt gewoon sex met een lekker wijf voor je neus enige wat je hoeft te doen is het aannemen.
Triest weer eens
Whehehe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:30 schreef Moonah het volgende:
Je had je van tevoren toch wel lekker ingesmeerd mag ik hopen he?
Nopez, openbaar toilet FTW!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:30 schreef Moonah het volgende:
Je had je van tevoren toch wel lekker ingesmeerd mag ik hopen he?
Niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe denk je nou over een open relatie?
Het is gewoon een egokwestie dat jij wel heimelijk een open relatie hebt, maar zij dat niet magquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet.
Het is zoals altijd. De volgende dag is het alsof het nooit gebeurd is.
Denk het ook jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is gewoon een egokwestie dat jij wel heimelijk een open relatie hebt, maar zij dat niet mag
Nee was beter dan verwacht, iig van mijn kant. Doet me alleen vrij weinig.quote:Was het zulke slechte seks trouwens dat je het zo snel vergeet?
Waarom doe je het dan als het je zo weinig waard isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:41 schreef JoeyT het volgende:
Nee was beter dan verwacht, iig van mijn kant. Doet me alleen vrij weinig.
quote:
Seks doet me op emotioneel gebied sowieso weinig. Het is geil, that's it.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan als het je zo weinig waard is
Je zaad verspreiden met een condoom om vervult bovendien geen enkel evolutionair hoger doelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef Moonah het volgende:
Is dit nou zo'n typisch mannending?
"De jacht is meer waard dan de prooi" oid?
"Je zaad verspreiden"?![]()
Van die stomme biologische excuses.
Von dat nog t leukstequote:
Voel er gewoon niets onder. Als ik het hier neerzet denk ik jammer, maar dat is puur rationeel gezien. Emotioneel is alsof er niets gebeurd is.quote:Maar ik snap je niet. Hoe voel je je er nu onder?
Het stelde niet veel voor, volgende dag alweer vergeten. Hoe voel je je tov. je vriendin?
Ja, zo zit dat.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef Moonah het volgende:
Is dit nou zo'n typisch mannending?
"De jacht is meer waard dan de prooi" oid?
Ik denk dat je je daar in vergist. Voor veel vrouwen geldt dat niet hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef JoeyT het volgende:
En het stelde niet veel voor is dus geen belediging naar haar...
Tijdens de seks voel ik wel emoties. Bij mijn vriendin meer dan bij een ander.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar in vergist. Voor veel vrouwen geldt dat niet hoor.
Vraag het haar eens!
Hoe ervaar jij seks met je vriendin? Voel je daar ook niets emotioneels bij?
Dom omdat het lullig is en dom omdat het niet gezond voor je geestelijke gesteldheid kan zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:04 schreef Moonah het volgende:
Waarom dom?
Omdat je vriendin erachter kan komen en je dan wrs de lul bent?
Of omdat je je hormonen niet kunt weerstaan?
Of.. of...?
Gefeliciteerd, je bent de trotse eigenaar van geen gewetenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef JoeyT het volgende:
Voel er gewoon niets onder. Als ik het hier neerzet denk ik jammer, maar dat is puur rationeel gezien. Emotioneel is alsof er niets gebeurd is.
Bedoel je nu dat omdat dat slippertje niets voorstelde geen belediging is nar je vriendin toe? Dat vind ik dan persoonlijk zo mogelijk een nog ergere belediging. Dat jij uitmaakt wat ze wel of niet als beledigend moet opvatten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef JoeyT het volgende:
En het stelde niet veel voor is dus geen belediging naar haar...
Nee je leest t verkeerd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat omdat dat slippertje niets voorstelde geen belediging is nar je vriendin toe? Dat vind ik dan persoonlijk zo mogelijk een nog ergere belediging. Dat jij uitmaakt wat ze wel of niet als beledigend moet opvatten.
Loser.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:12 schreef JoeyT het volgende:
Maar daarbij moet ik dan ook weer zeggen, dat ik het nooit zover laat komen dat er daadwerkelijk iets gebeurt, terwijl het enige wat ik ervoor moet doen is het doen.
Dat het feit dat de seks emotioneel niets voorstelde geen belediging is naar de scharrel toe, omdat het verder wel goede seks was maar Joey er gewoon niet snel iets bij voeltquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:13 schreef Copycat het volgende:
Hoe moet ik het dan lezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |