abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:41:14 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59362178
Ik heb nu bijna 4 jaar een relatie. Alles leuk en aardig en geen grote problemen. Maar wat ik me nou afvraag is hoe mensen in relaties omgaan met het verlangen naar een ander.

Ik heb de laatste tijd regelmatig zin om met een ander naar bed te gaan, gewoon voor de spanning, het nieuwe, etc. Bovendien weet ik bijna zeker dat mijn vriendin dat ook heeft, zou het ook ongezond vinden als ze dat niet had. Maar wat doe je ermee. Vreemdgaan is geen optie.

Ik kan me niet voorstellen dat ik een open relatie zou willen, ik kan me echter ook niet voorstellen dat ik nooit meer met een ander ga daten etc.

Hoe gaan jullie om met dit dilemma? Hebben jullie erover gepraat, zijn jullie een open relatie aangegaan, blokkeren jullie de gevoelens, hoe?

Gr Joey
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:47:36 #2
105719 WaterOx
Observe and learn
pi_59362371
Tja, het hoort erbij. Gewoon over je heen laten komen, en rustig wachten tot het wegebt. Tenzij je er bewust voor kiest om er ook iets mee te doen.. Hoe dan ook: je zult toch een beslissing voor jezelf moeten nemen. Het is niet slecht en het is niet goed. Je moet zelf oordelen wat je belangrijk vindt en wat goed of slecht is voor je relatie.

Je hebt ogen om te kijken. Je verlekkeren doe je buiten de deur, maar je honger stillen doe je thuis, zal ik maar zeggen.
I am the watcher. Let things take their own course of action...
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:48:33 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_59362406
Is een parenclub niks voor jullie? Dan is het gewoon een avondje neuken met een ander en samen weer naar huis, echt enkel de vleselijke verlangen bevredigen en toch niet vreemd gaan.

Ik heb het probleem zelf niet zo gelukkig want het lijkt me niet echt een bron van rust als je tijdens een relatie nog verlangen hebt om buiten de deur te neuken. De spanning is wel leuk en aardig maar je hebt er zo verdomd weinig aan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:52:37 #4
88139 JoeyT
pi_59362511
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:47 schreef WaterOx het volgende:
Tja, het hoort erbij. Gewoon over je heen laten komen, en rustig wachten tot het wegebt. Tenzij je er bewust voor kiest om er ook iets mee te doen.. Hoe dan ook: je zult toch een beslissing voor jezelf moeten nemen. Het is niet slecht en het is niet goed. Je moet zelf oordelen wat je belangrijk vindt en wat goed of slecht is voor je relatie.

Je hebt ogen om te kijken. Je verlekkeren doe je buiten de deur, maar je honger stillen doe je thuis, zal ik maar zeggen.
Ja heb je wel gelijk in. Maar toch vind ik het een beetje zonde van het leven. Dingen laten, die eigenlijk helemaal niet gelaten hoeven te worden .
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:56:11 #5
88139 JoeyT
pi_59362618
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:48 schreef jogy het volgende:
Is een parenclub niks voor jullie? Dan is het gewoon een avondje neuken met een ander en samen weer naar huis, echt enkel de vleselijke verlangen bevredigen en toch niet vreemd gaan.
Nee niets voor mij. Klinkt me zelfs smerig in de oren. het is ook iet alleen de seks. Ook de spanning ernaar toe, dus het daten, een ander beter leren kennen, de zenuwen voordat je haar voor het eerst kust.
quote:
Ik heb het probleem zelf niet zo gelukkig want het lijkt me niet echt een bron van rust als je tijdens een relatie nog verlangen hebt om buiten de deur te neuken. De spanning is wel leuk en aardig maar je hebt er zo verdomd weinig aan.
Waar heb je weinig aan? Aan het verlangen of om het te doen? Aan verlangen heb je idd weinig, om er wat mee te doen des te meer.

Ik ben er dan ook niet onrustig door, ik vraag me af hoe je hier op een bevredigende manier mee omgaat...
pi_59362714
Kun je niet gewoon flirten en dan "bevredigd" naar huis gaan met de wetenschap dat je dr had kunnen neuken?
Vaak is de fantasie beter, dan de uitvoering.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:01:02 #7
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_59362735
Volgens mij heeft iedereen hier wel eens last van gehad... Het is maar wat je er mee doet.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_59362745
Flirten is idd een manier.
pi_59362843
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:00 schreef heksehiel het volgende:
Kun je niet gewoon flirten en dan "bevredigd" naar huis gaan met de wetenschap dat je dr had kunnen neuken?
Vaak is de fantasie beter, dan de uitvoering.
nou ik zou dan toch niet een bevredigd gevoel hebben wetende dat je had kunnen neuken, maar het dus niet gedaan hebben
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_59362871
Hoe weet je zo zeker dat je vriendin dat gevoel ook heeft?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_59362900
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nou ik zou dan toch niet een bevredigd gevoel hebben wetende dat je had kunnen neuken, maar het dus niet gedaan hebben
Misschien werkt dat voor mannen anders idd
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:11:21 #12
88139 JoeyT
pi_59362957
Ik denk juist dat flirten als een soort accelerator werkt. Daar begint t bij iig telkens mee.

Vb. Laatste tijd flirtte ik veel met een meisje. Op een gegeven moment spreekt ze me aan en sinds die tijd (zeg week of 5) kletsen we regelmatig met elkaar. Zij heeft trws ook vriend en woont samen. Maar ik merk nu gewoon dat ik telkens fantasseer over een stap verder te gaan. En ik wil het ook. Niet per se omdat ik haar wil, maar gewoon voor die spanning.

Laat ff duidelijk zijn dat ik dus niet van plan ben om er daadwerkelijk wat mee te doen. Maar ik heb toch een beetje het gevoel van je leven vergooien als ik er wat serieuser over na denk.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:11:37 #13
58560 Oksel
Gezellig.
pi_59362963
Als je elke dag biefstuk eet wil je ook wel eens een kroketje.

Parenclubs kunnen ranzig zijn, zijn het niet altijd. (Fun4Two).

Andere oplossing; gewoon af en toe een lekker kroketje eten. Hou je wel aan een aantal regels:
- Wissel geen tel.nummers uit.
- Doe het 1 keer, daarna een andere.
- Doe iemand ver weg.

Je hoeft niet te neuken. Beetje vrijen/vingeren/pijpen is ook altijd leuk.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:12:52 #14
88139 JoeyT
pi_59362999
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:07 schreef Biancavia het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat je vriendin dat gevoel ook heeft?
Omdat we er wel gewoon over praten. Alleen dan niet zo expliciet. Ze zegt dat ze bijv wel nieuwsgierig is hoe t zou zijn om weer te daten, niet hoe het zou zijn om een ander te neuken.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:13:02 #15
58560 Oksel
Gezellig.
pi_59363006
Ik vind het ook achterlijk dat je als man geacht wordt 1 partner te hebben waarvan je houdt en waarmee je neukt. Druist tegen alle gevoelens en driften in. We zijn geen dieren meer, maar af en toe dat lekkere oud-buurmeisje te pakken nemen is best fijn.

Het is gewoon niet eerlijk dat de vrouw ons tot monogamie dwingt.

vrijdag 13 juni 2008 @ 14:13:45 #16
58560 Oksel
Gezellig.
pi_59363023
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Omdat we er wel gewoon over praten. Alleen dan niet zo expliciet. Ze zegt dat ze bijv wel nieuwsgierig is hoe t zou zijn om weer te daten, niet hoe het zou zijn om een ander te neuken.
Daten gevaarlijk. Daarbij komen gevoelens kijken. Neuken = verstand op nul en genieten.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:14:38 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_59363043
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:56 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee niets voor mij. Klinkt me zelfs smerig in de oren. het is ook iet alleen de seks. Ook de spanning ernaar toe, dus het daten, een ander beter leren kennen, de zenuwen voordat je haar voor het eerst kust.
Ah check, dat is altijd fijn inderdaad .
quote:
[..]

Waar heb je weinig aan? Aan het verlangen of om het te doen? Aan verlangen heb je idd weinig, om er wat mee te doen des te meer.

Ik ben er dan ook niet onrustig door, ik vraag me af hoe je hier op een bevredigende manier mee omgaat...
Naja, hoe je het er nu over hebt (geen open relatie) is het in ieder geval een vraagstuk waar je iemand niet blij mee maakt. Als je vreemd gaat kwets je je vriendin want ze komen er toch wel achter en als je het niet doet blijf jij met je verlangen zitten zonder dat je er iets mee kan. Dus zou een open relatie het enige antwoord zijn waar je de minste risico loopt om met brokken opgezadeld te worden want een risico hou je toch altijd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:15:15 #18
88139 JoeyT
pi_59363061
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef Oksel het volgende:
Als je elke dag biefstuk eet wil je ook wel eens een kroketje.

Parenclubs kunnen ranzig zijn, zijn het niet altijd. (Fun4Two).

Andere oplossing; gewoon af en toe een lekker kroketje eten. Hou je wel aan een aantal regels:
- Wissel geen tel.nummers uit.
- Doe het 1 keer, daarna een andere.
- Doe iemand ver weg.

Je hoeft niet te neuken. Beetje vrijen/vingeren/pijpen is ook altijd leuk.
Ja ik heb laatst de Zahir van Paolo Coelho gelezen. Daarin hadden ze een relatie waarvan ze wisten dat ze het ook met anderen deden en dat kon ook gewoon, maar het nooit met elkaar erover hadden. Op zich lijkt me dat ook een aardige oplossing, ware het niet dat ik me dan elke zaterdagavond ga afvragen wat ze uitspookt .
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:16:34 #19
88139 JoeyT
pi_59363105
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Oksel het volgende:
Ik vind het ook achterlijk dat je als man geacht wordt 1 partner te hebben waarvan je houdt en waarmee je neukt. Druist tegen alle gevoelens en driften in. We zijn geen dieren meer, maar af en toe dat lekkere oud-buurmeisje te pakken nemen is best fijn.

Ik word dan ook echt niet tot monogamie gedwongen. Het is mijn keuze natuurlijk...
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:18:09 #20
58560 Oksel
Gezellig.
pi_59363146
Tja.. als vrouwen er niet naar vragen hoef je als man ook niet te liegen.

Elke man heeft geheimen.
pi_59363261
Als je het niet wilt uiten irl dan zit er maar 1 ding op, leer omgaan met verleiding...

Niet door te denken ik kan alles wel hebben, maar door jezelf te leren kennen en optijd te stoppen, om te draaien en weg te gaan.
Niemand kan alle verleiding aan, echt iedereen zal op ten duur een stommiteit begaan als je het door laat gaan, ken je grensen, draai je om en loop weg.

Fantasieen zijn geen probleem, maar hou het daarbij, hou het bij die onschuldige flirt en die ruksessie daarover, zet de grens en ga niet verder.

Hou je eigen seksleven interresant, hou de relatie open qua praten e.d., hou het gezellig, dan komt het wel goed.

Ken jezelf, ken je grensen en doe er wat mee, veel simpeler kan het niet worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59364280
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:08 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Misschien werkt dat voor mannen anders idd

pi_59364429
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:00 schreef LBX het volgende:

[..]

[..]

Bullshit, kutsmoes van mannen dat het voor hen anders is altijd...

Mannen en vrouwen zijn net zulke grote hoeren als het erop aankomt, verlangen is vrijwel hetzelfde, hoe ermee omgegaan wordt ook, de rest is allemaal dat dunne laagje vernis wat ze beschaving noemen, maar wat niet meer is dan uiterlijke schijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:09:37 #24
141994 Dickies
Since 1922
pi_59364530
Joey.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_59364601
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Oksel het volgende:

Dat over tot monogamie dwingen is niet helemaal waar vind ik.
Aangezien ik het ook niet leuk zou vinden als mijn vriendin een ander neukt.
Er zijn mensen die hier geen enkel probleem mee hebben, maar mij lijkt het gewoon niks.
pi_59364668
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Bullshit, kutsmoes van mannen dat het voor hen anders is altijd...

Mannen en vrouwen zijn net zulke grote hoeren als het erop aankomt, verlangen is vrijwel hetzelfde, hoe ermee omgegaan wordt ook, de rest is allemaal dat dunne laagje vernis wat ze beschaving noemen, maar wat niet meer is dan uiterlijke schijn.
Dat mag je vinden, ik wilde er enkel mee zeggen dat als ik met iemand zit te flirten en dat gaat allemaal erg lekker en het komt zover dat je eigenlijk dolgraag met elkaar het bed in wil duiken o.i.d. en je zegt dan tegen de desbetreffende persoon:

"Leuk joh! Tot hier en niet verder, ik wéét dat ik je had kunnen neuken, maar doe het niet. Het bevredigde gevoel heb ik nu al!"

Dan denk ik niet dat ik echt breed smilend mijn bed inkruip en denk van "pfff, dát was lekker! "
pi_59364786
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:14 schreef LBX het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, ik wilde er enkel mee zeggen dat als ik met iemand zit te flirten en dat gaat allemaal erg lekker en het komt zover dat je eigenlijk dolgraag met elkaar het bed in wil duiken o.i.d. en je zegt dan tegen de desbetreffende persoon:

"Leuk joh! Tot hier en niet verder, ik wéét dat ik je had kunnen neuken, maar doe het niet. Het bevredigde gevoel heb ik nu al!"

Dan denk ik niet dat ik echt breed smilend mijn bed inkruip en denk van "pfff, dát was lekker! "
Dat liogt aan jezelf, je kan er tevreden mee zijn als je dat toelaat in jezelf, als je niet steeds zit te hijgen van ik wilde zo graag verder.

Als je voor jezelf je grensen hebt afgebakent en het daar ook mee eens bent is dit geen probleem.
Heb je dat niet dan heb je wel een probleem, dan wordt het tijd eens na te denken of een relatie wel wat voor jou is op dit moment, of dat je een andere soort relatie zou moeten hebben.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:20:09 #28
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59364825
advies aan de mannen

gewoon stiekem een one night stand doen, je kruit lekker verschieten en het daarbij laten.

advies aan de vrouwen

niet doen, jullie kunnen pure lust en emoties niet onderscheiden waardoor jullie automatisch die kerel gaan vergelijken met jullie vriend, dommer kan niet.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_59364972
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat liogt aan jezelf, je kan er tevreden mee zijn als je dat toelaat in jezelf, als je niet steeds zit te hijgen van ik wilde zo graag verder.

Als je voor jezelf je grensen hebt afgebakent en het daar ook mee eens bent is dit geen probleem.
Heb je dat niet dan heb je wel een probleem, dan wordt het tijd eens na te denken of een relatie wel wat voor jou is op dit moment, of dat je een andere soort relatie zou moeten hebben.
Ik heb geen relatie Als ik wel een serieuze relatie zou hebben, heb ik dat soort gevoelens niet, als ze er zouden zijn of komen, maak ik ze bespreekbaar en ga ik liever sámen met haar op ontdekkingsreis
pi_59364978
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:25 schreef LBX het volgende:

[..]

Ik heb geen relatie Als ik wel een serieuze relatie zou hebben, heb ik dat soort gevoelens niet, als ze er zouden zijn of komen, maak ik ze bespreekbaar en ga ik liever sámen met haar op ontdekkingsreis
pi_59364989
irritant, twee knopjes naast elkaar...
pi_59365324
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:14 schreef LBX het volgende:

[..]

Nee, dit werkt ook alleen als je wél een relatie hebt, want dan kom je thuis en kruip je lekker tegen je vriendinnetje aan
pi_59366330
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb nu bijna 4 jaar een relatie. Alles leuk en aardig en geen grote problemen. Maar wat ik me nou afvraag is hoe mensen in relaties omgaan met het verlangen naar een ander.

Ik heb de laatste tijd regelmatig zin om met een ander naar bed te gaan, gewoon voor de spanning, het nieuwe, etc. Bovendien weet ik bijna zeker dat mijn vriendin dat ook heeft, zou het ook ongezond vinden als ze dat niet had. Maar wat doe je ermee. Vreemdgaan is geen optie.

Ik kan me niet voorstellen dat ik een open relatie zou willen, ik kan me echter ook niet voorstellen dat ik nooit meer met een ander ga daten etc.

Hoe gaan jullie om met dit dilemma? Hebben jullie erover gepraat, zijn jullie een open relatie aangegaan, blokkeren jullie de gevoelens, hoe?

Gr Joey
http://www.fun4two.nl/
pi_59367448
Is dit echt zo een 'normaal' gevoel binnen een relatie? Ik weet niet, misschien moet het nog komen, maar buiten dat ik heus wel eens iemand zie waarvan ik denk 'daar kan ik het wel op' heb ik werkelijk nog nooit serieus overwogen buiten de deur te eten. Dus ik kan de gevoelens (geil) wel krijgen buiten de deur, maar het komt niet in me op dat ook met die persoon werklijk uit te voeren.
ik heb nu trouwens ook 4 jaar een relatie.
And the druids turn to stone...
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:45:42 #35
30252 Soempie
Procreating
pi_59368526
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:58 schreef Panthera1984 het volgende:
Is dit echt zo een 'normaal' gevoel binnen een relatie? Ik weet niet, misschien moet het nog komen, maar buiten dat ik heus wel eens iemand zie waarvan ik denk 'daar kan ik het wel op' heb ik werkelijk nog nooit serieus overwogen buiten de deur te eten. Dus ik kan de gevoelens (geil) wel krijgen buiten de deur, maar het komt niet in me op dat ook met die persoon werklijk uit te voeren.
ik heb nu trouwens ook 4 jaar een relatie.
Zelfde hier.
Als ik dat gevoel wel krijg, dan is dat voor mij een teken dat er, voor mij in elk geval, iets mis is in m'n relatie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 14 juni 2008 @ 11:39:39 #36
88139 JoeyT
pi_59384557
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:22 schreef erodome het volgende:
Als je het niet wilt uiten irl dan zit er maar 1 ding op, leer omgaan met verleiding...

Niet door te denken ik kan alles wel hebben, maar door jezelf te leren kennen en optijd te stoppen, om te draaien en weg te gaan.
Niemand kan alle verleiding aan, echt iedereen zal op ten duur een stommiteit begaan als je het door laat gaan, ken je grensen, draai je om en loop weg.

Fantasieen zijn geen probleem, maar hou het daarbij, hou het bij die onschuldige flirt en die ruksessie daarover, zet de grens en ga niet verder.

Hou je eigen seksleven interresant, hou de relatie open qua praten e.d., hou het gezellig, dan komt het wel goed.

Ken jezelf, ken je grensen en doe er wat mee, veel simpeler kan het niet worden.
De verleiding weerstaan gaat prima. Nogmaals ik heb geen behoefte om vreemd te gaan. Kan me alleen niet voorstellen dat ik nooit meer een ander versier/mee naar bed ga. Maar wat je zegt is waar, gewoon met elkaar erover praten en dan komen we wel tot iets wat ons beiden interessant lijkt.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 11:41:35 #37
88139 JoeyT
pi_59384585
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zelfde hier.
Als ik dat gevoel wel krijg, dan is dat voor mij een teken dat er, voor mij in elk geval, iets mis is in m'n relatie.
Beetje zo'n dooddoener vind ik dat altijd. Je bent vrijgezel, je komt iemand tegen die je leuk vindt. Je gaat met hem daten. Raakt tot over je oren en jullie bouwen samen een relatie op die erg goed zit. Nu wil jij zeggen dat je dit zelfde niet kan meemaken met een ander terwijl je in die relatie zit?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 11:46:07 #38
30252 Soempie
Procreating
pi_59384651
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Beetje zo'n dooddoener vind ik dat altijd. Je bent vrijgezel, je komt iemand tegen die je leuk vindt. Je gaat met hem daten. Raakt tot over je oren en jullie bouwen samen een relatie op die erg goed zit. Nu wil jij zeggen dat je dit zelfde niet kan meemaken met een ander terwijl je in die relatie zit?
Voor mij geldt dat, ja. Dat wil niet zeggen dat ik me niet voor kan stellen dat het voor anderen anders is. Als ik in een relatie zit, dan merk ik andere mannen gewoon niet op die manier op. Kun je een dooddoener vinden, maar zo zit het nu eenmaal bij mij. En ben er heel blij om. Ik hoef me niet druk te maken hoe om te gaan met het verlangen naar anderen binnen m'n relatie, want dat verlangen is er gewoon niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_59384662
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:18 schreef Oksel het volgende:
Tja.. als vrouwen er niet naar vragen hoef je als man ook niet te liegen.

Elke man heeft geheimen.
Stel je vraagt er als vrouw zijnde naar ben je gelijk wantrouwig, een zeikwijf en weet ik veel wat nog meer.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59384671
gewoon doen, juist dat neuken is een afrondende fase, daarna wordt je weer collega's of kennis.

Neuken, zo bloot mogelijk en dan klaar.
Niet dom verliefd worden, afspreken, smsen, bellen, Niks dus, klaar

JIj hebt een relatie, ik heb een relatie, we vinden elkaar leuk en we gaan nu neuken en dan klaar, en dat ook zeggen!!
pi_59384705
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:41 schreef JoeyT het volgende:
Ja
Want dan kom je iemand tegen die je wel leuk vindt, en je denkt "die vind ik leuk" en daar blijft het dan bij, want thuis heb je wat leukers. Heb je thuis NIET wat leukers, dan zit je relatie dus niet goed.

Kan tijdelijk zijn natuurlijk, geen enkele relatie zit altijd aan een stuk door onafgebroken helemaal goed. Maar, ja, ik zou wel willen stellen dat op het moment dat je bij het ontmoeten van iemand nieuws de behoefte voelt om daar meer van te maken, dat er dan op dat moment kennelijk even iets in je relatie niet zo goed zat.
pi_59384726
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:50 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Ja
Want dan kom je iemand tegen die je wel leuk vindt, en je denkt "die vind ik leuk" en daar blijft het dan bij, want thuis heb je wat leukers. Heb je thuis NIET wat leukers, dan zit je relatie dus niet goed.

Kan tijdelijk zijn natuurlijk, geen enkele relatie zit altijd aan een stuk door onafgebroken helemaal goed. Maar, ja, ik zou wel willen stellen dat op het moment dat je bij het ontmoeten van iemand nieuws de behoefte voelt om daar meer van te maken, dat er dan op dat moment kennelijk even iets in je relatie niet zo goed zat.
Nee dat is gelul, het vreemde is altijd leuk en spannend.
pi_59384749
Gewoon een beetje kwijlen bij het zien van een lekkere kerel en vervolgens lekker tegen mijn liefje aankruipen, want die is per definitie toch veel leuker dan die lekkere kerel.
pi_59384756
Persoonlijk heb ik zelden het verlangen naar een ander, stel dat ik het zou hebben dan zou ik er niks mee doen. Vroeger dacht ik nog dat je onschuldig wel wat met elkaar zou kunnen drinken, kletsen, afspreken etc...Daar ben ik keihard van teruggekomen toen mijn vriend er bijna vandoor is gegaan met een of andere slet.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59384778
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:53 schreef geppie het volgende:
Persoonlijk heb ik zelden het verlangen naar een ander, stel dat ik het zou hebben dan zou ik er niks mee doen. Vroeger dacht ik nog dat je onschuldig wel wat met elkaar zou kunnen drinken, kletsen, afspreken etc...Daar ben ik keihard van teruggekomen toen mijn vriend er bijna vandoor is gegaan met een of andere slet.
Grappig dat vrouwen met wie een man vreemd gaat, altijd meteen sletten zijn.
pi_59384791
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:51 schreef henkway het volgende:
Nee dat is gelul, het vreemde is altijd leuk en spannend.
Ik zeg toch ook niet dat het niet leuk en spannend is? Ik zeg alleen dat de behoefte om daar iets mee te doen sterker is naarmate je leven/relatie minder boeiend is.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 11:56:40 #47
30252 Soempie
Procreating
pi_59384795
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:50 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Ja

Ja, precies.

Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen wel dat verlangen hebben, terwijl hun relatie toch goed zit. Alleen is dat bij mij niet het geval.

Daarbij heb ik dat verlangen ook niet zo snel als ik vrijgezel ben. Ben ooit met een vriendin op vakantie geweest naar Barcelona en zij liep zich de helft van de tijd te verlekkeren aan allerlei mannen die rondliepen en ik merkte het totaal niet op.
pi_59394072
Ik herken het gevoel van TS wel. Het idee dat ik gewoon altijd met m'n vriend zal zijn en nooit meer met iemand anders, en dan dus inderdaad niet alleen seks, maar ook het leren kennen van een ander, het daten, die ongemakkelijke eerste dates waarbij het beleg constant van je broodje valt tijdens de lunch, je je nieuwe shirt onderknoeit, je glas water over je bord gooit en de bediening laat struikelen over je handtas, dat soort domme dingen. Nou ja, ik ben extreem klunzig, met name met eetdates, dus misschien herkent niet iedereen dit maar goed. Het is gewoon een gek idee dat je nooit meer met iemand anders in bed zal liggen, nooit meer wakker wordt naast iemand anders, nooit meer met een ander zal zoenen, etc. Dat je dalijk misschien wel 80 bent en wakker wordt naast diezelfde man waar je al decennia mee samen bent, die nu bijna kaal, grijs, dik en verschrompeld is en een enorme chagrijnige mopperkont die iedere avond een borrel neemt, in plaats van die leuke, vrolijke, sportieve jongen die altijd wel ergens mee bezig was. Daar denk ik dan over na, hoe het later allemaal zal zijn. Of dit dan het leven is wat ik wil. En verder schiet ik er soms gewoon van in de stress, van die verwachting om zo lang samen te zijn. Maar ik was toen we gingen samenwonen ook helemaal in de war, wist niet meer of ik het wel wilde en dacht soms dat het misschien gewoon beter was om te stoppen, zodat ik het tenminste niet kon verkloten, zodat we niet na twee maanden zouden merken dat het toch niet ging of zo. Uiteindelijk hebben we daar gewoon over gepraat, ik werd niet minder zenuwachtig, maar hij wist in ieder geval wat er speelde, en het samenwonen ging juist wel hartstikke goed. Misschien denk ik gewoon te veel na en wil ik alles te veel kunnen beheersen en van tevoren weten.

Echt verlangen naar een ander? Nee, dat niet. Ik zie sowieso niet zoveel leuke mensen, ik kijk meestal niet op die manier naar ze, juist omdat ik al een vriend heb en omdat het eigenlijk altijd wel goed gaat. En als ik al iemand ontmoet waar ik onder andere omstandigheden wel een beschuitje mee had willen eten, dan zal ik daar misschien eens over fantaseren, maar uiteindelijk profiteert m'n vriend daar dan alleen maar van.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:25 schreef LBX het volgende:

[..]

Heb je weleens een serieuze relatie gehad dan? Want het is makkelijk om te zeggen natuurlijk dat je dit soort gevoelens niet zou hebben, maar of dat echt zo is weet je pas als het zo ver is.

[ Bericht 57% gewijzigd door Maeghan op 14-06-2008 21:07:26 ]
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:59:12 #49
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59395713
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb de laatste tijd regelmatig zin om met een ander naar bed te gaan, gewoon voor de spanning, het nieuwe, etc.
De laatste tijd alleen Joey?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:18:38 #50
30252 Soempie
Procreating
pi_59396179
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 20:54 schreef Maeghan het volgende:
Dat je dalijk misschien wel 80 bent en wakker wordt naast diezelfde man waar je al decennia mee samen bent, die nu bijna kaal, grijs, dik en verschrompeld is en een enorme chagrijnige mopperkont die iedere avond een borrel neemt, in plaats van die leuke, vrolijke, sportieve jongen die altijd wel ergens mee bezig was. Daar denk ik dan over na, hoe het later allemaal zal zijn. Of dit dan het leven is wat ik wil. En verder schiet ik er soms gewoon van in de stress, van die verwachting om zo lang samen te zijn.

Ik denk daar ook wel over na, maar ik denk dan niet dat we chagrijnige oude lui worden, maar van die vrolijke oudjes. Met nog steeds die typische grappen die ik alleen met hem heb. Nog steeds die blikken van hem waar ik zo om kan lachen en waar ik zo van houd, maar dan terwijl we bejaard zijn. Ik heb juist lol als ik aan die tijd denk. Vanmorgen hadden we het er over hoe seks dan zou zijn. Daar maken we dan flauwe grappen over. Misschien komt die tijd samen wel helemaal niet, maar ik ga bij de gedachte in elk geval niet in de stress. We maken er gewoon veel lol om, met de gedachte: ja, zo wil ik wel oud zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')