Ja heb je wel gelijk in. Maar toch vind ik het een beetje zonde van het leven. Dingen laten, die eigenlijk helemaal niet gelaten hoeven te wordenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:47 schreef WaterOx het volgende:
Tja, het hoort erbij. Gewoon over je heen laten komen, en rustig wachten tot het wegebt. Tenzij je er bewust voor kiest om er ook iets mee te doen.. Hoe dan ook: je zult toch een beslissing voor jezelf moeten nemen. Het is niet slecht en het is niet goed. Je moet zelf oordelen wat je belangrijk vindt en wat goed of slecht is voor je relatie.
Je hebt ogen om te kijken. Je verlekkeren doe je buiten de deur, maar je honger stillen doe je thuis, zal ik maar zeggen.
Nee niets voor mij. Klinkt me zelfs smerig in de oren. het is ook iet alleen de seks. Ook de spanning ernaar toe, dus het daten, een ander beter leren kennen, de zenuwen voordat je haar voor het eerst kust.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:48 schreef jogy het volgende:
Is een parenclub niks voor jullie? Dan is het gewoon een avondje neuken met een ander en samen weer naar huis, echt enkel de vleselijke verlangen bevredigen en toch niet vreemd gaan.
Waar heb je weinig aan? Aan het verlangen of om het te doen? Aan verlangen heb je idd weinig, om er wat mee te doen des te meer.quote:Ik heb het probleem zelf niet zo gelukkig want het lijkt me niet echt een bron van rust als je tijdens een relatie nog verlangen hebt om buiten de deur te neuken. De spanning is wel leuk en aardig maar je hebt er zo verdomd weinig aan.
nou ik zou dan toch niet een bevredigd gevoel hebben wetende dat je had kunnen neuken, maar het dus niet gedaan hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:00 schreef heksehiel het volgende:
Kun je niet gewoon flirten en dan "bevredigd" naar huis gaan met de wetenschap dat je dr had kunnen neuken?
Vaak is de fantasie beter, dan de uitvoering.
Misschien werkt dat voor mannen anders iddquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nou ik zou dan toch niet een bevredigd gevoel hebben wetende dat je had kunnen neuken, maar het dus niet gedaan hebben
Omdat we er wel gewoon over praten. Alleen dan niet zo expliciet. Ze zegt dat ze bijv wel nieuwsgierig is hoe t zou zijn om weer te daten, niet hoe het zou zijn om een ander te neuken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:07 schreef Biancavia het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat je vriendin dat gevoel ook heeft?
Daten gevaarlijk. Daarbij komen gevoelens kijken. Neuken = verstand op nul en genieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat we er wel gewoon over praten. Alleen dan niet zo expliciet. Ze zegt dat ze bijv wel nieuwsgierig is hoe t zou zijn om weer te daten, niet hoe het zou zijn om een ander te neuken.
Ah check, dat is altijd fijn inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee niets voor mij. Klinkt me zelfs smerig in de oren. het is ook iet alleen de seks. Ook de spanning ernaar toe, dus het daten, een ander beter leren kennen, de zenuwen voordat je haar voor het eerst kust.
Naja, hoe je het er nu over hebt (geen open relatie) is het in ieder geval een vraagstuk waar je iemand niet blij mee maakt. Als je vreemd gaat kwets je je vriendin want ze komen er toch wel achter en als je het niet doet blijf jij met je verlangen zitten zonder dat je er iets mee kan. Dus zou een open relatie het enige antwoord zijn waar je de minste risico loopt om met brokken opgezadeld te worden want een risico hou je toch altijd.quote:[..]
Waar heb je weinig aan? Aan het verlangen of om het te doen? Aan verlangen heb je idd weinig, om er wat mee te doen des te meer.
Ik ben er dan ook niet onrustig door, ik vraag me af hoe je hier op een bevredigende manier mee omgaat...
Ja ik heb laatst de Zahir van Paolo Coelho gelezen. Daarin hadden ze een relatie waarvan ze wisten dat ze het ook met anderen deden en dat kon ook gewoon, maar het nooit met elkaar erover hadden. Op zich lijkt me dat ook een aardige oplossing, ware het niet dat ik me dan elke zaterdagavond ga afvragen wat ze uitspooktquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:11 schreef Oksel het volgende:
Als je elke dag biefstuk eet wil je ook wel eens een kroketje.
Parenclubs kunnen ranzig zijn, zijn het niet altijd. (Fun4Two).
Andere oplossing; gewoon af en toe een lekker kroketje eten. Hou je wel aan een aantal regels:
- Wissel geen tel.nummers uit.
- Doe het 1 keer, daarna een andere.
- Doe iemand ver weg.
Je hoeft niet te neuken. Beetje vrijen/vingeren/pijpen is ook altijd leuk.
Ik word dan ook echt niet tot monogamie gedwongen. Het is mijn keuze natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Oksel het volgende:
Ik vind het ook achterlijk dat je als man geacht wordt 1 partner te hebben waarvan je houdt en waarmee je neukt. Druist tegen alle gevoelens en driften in. We zijn geen dieren meer, maar af en toe dat lekkere oud-buurmeisje te pakken nemen is best fijn.
Het is gewoon niet eerlijk dat de vrouw ons tot monogamie dwingt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nou ik zou dan toch niet een bevredigd gevoel hebben wetende dat je had kunnen neuken, maar het dus niet gedaan hebben
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien werkt dat voor mannen anders idd
Bullshit, kutsmoes van mannen dat het voor hen anders is altijd...quote:
Dat over tot monogamie dwingen is niet helemaal waar vind ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef Oksel het volgende:
Ik vind het ook achterlijk dat je als man geacht wordt 1 partner te hebben waarvan je houdt en waarmee je neukt. Druist tegen alle gevoelens en driften in. We zijn geen dieren meer, maar af en toe dat lekkere oud-buurmeisje te pakken nemen is best fijn.
Het is gewoon niet eerlijk dat de vrouw ons tot monogamie dwingt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |