Ja, ze kan heel onschuldig kijken, maar ondertussen ...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:03 schreef Vivi het volgende:
Kim heeft een heel lieve onschuldige blik vind ik
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:29 schreef texelonia het volgende:
Noah is gisteren de hele wedstrijd opgebleven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:29 schreef texelonia het volgende:
Noah is gisteren de hele wedstrijd opgebleven
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannend moment van de wedstrijd in de herhaling
Mijn ouders gaan geregeld naar Engeland en dat is echt het land van tuttige feestjurkenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jarige JetWat ziet je huis er gezellig versierd uit
En waar heb je dat geweldige jurkje vandaan?
Rimpelhond wat een grote fotomaar wel een leuke piraat
alle oranjesupporters zijn leuk
Jet vind er niks anquote:Op zondag 15 juni 2008 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
Jet, die Rubbabu-auto!![]()
Die is echt gaaf!
Sowieso leuke verjaardagsfoto's!Merlijn en Gwen!
Er staat bij dat je alleen de kleur kan kiezen omdat het assortiment regelmatig wisselt...quote:Op zondag 15 juni 2008 13:25 schreef Beaker het volgende:
Ik wil die ballen bestellen, maar als ik de kleur groen aanklik kan ik geen keuze maken welke bal ik wilJij enig idee? misschien
....
Owhquote:Op zondag 15 juni 2008 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, het kwartje lijkt hier idd te vallen. Je kan alleen groen kiezen en dan krijg je de vorm die ze toevallig op dat moment in voorraad hebben.
Hij heeft gewoon niet zoveel baardgroei, zit alleen op zn kin enzow zo ongeveer op zn wangen zit maar heel weinigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:08 schreef pinquit het volgende:
en heeft micha zich nou maar half geschoren?het lijkt net of hij een halve baard heeft
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef Beaker het volgende:
Jet heeft heel vaak wit aan en na een uurtje kruipen en schuiven over de vloer is ze gewoon zwart, moet kunnen![]()
Inderdaad heel gaaf! En ze zijn zo lekker zachtquote:Op zondag 15 juni 2008 13:19 schreef Beaker het volgende:
Oeh! dan is dit linkje wel wat voor je:
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/mavinthotoys/?menu=category&categoryID=93947
Ik vind hem wel ontzettend leuk en stoer
die hebben wequote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
pfff, hebben jullie geen schoonmaakster?Je zou der ook een bezem aan der luier kunnen binden!
Het haalt wel veel op, maar die smile en die ogen kan ik niet weerstaan en dus genieten jullie zo nu en dan ook gewoon meequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:55 schreef Tan het volgende:
Dat hello kitty shirtje heeft Junah ook
Bar ik heb er bewondering voor dat je nog steeds foto's van Thijs plaatst, dat moet voor jou toch iedere keer ook veel herinneringen ophalen
Oostenrijk!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:57 schreef Reinhilde het volgende:
Nicole, leuke foto's! Waar zijn jullie geweest?
Krijg zelf een gehadicapt kindquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:22 schreef beefcake het volgende:
Wij gaan in september naar Disney, kunnen we Milou en haar greencard niet een paar dagen lenen?![]()
Heerlijke foto's zijn het, ze heeft duidelijk veel plezier
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Krijg zelf een gehadicapt kind
Echt lang houdt hij het nog niet vol, maar het ziet er toch wel heel stoer uit hoor zo! Mijn kleine frunnikje!quote:
* naar FOT sprint...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt lang houdt hij het nog niet vol, maar het ziet er toch wel heel stoer uit hoor zo! Mijn kleine frunnikje!
Topic in FOT waar je tips kan krijgen van de meer ervaren mensen over hoe je je foto's kan verbeteren.
En hoppaaaaa daar gaan mijn eierstokken weerquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijke foto's Mascara!
Even 2 foto'tjes hier nav het babietjes topic van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na augustus ga ik me toch maar eens echt melden in dat beginners-foto-topic, 9 van de 10 zijn hier onscherp.
Omg die krulletjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:28 schreef Sugar het volgende:
Sasha, die heerlijke wangen!!!![]()
En ik vind Milou ook echt heerlijk stralend op die foto's.![]()
Gewoon nog even twee foto's van vandaag, omdat het spelen op straat zo leuk is en zo heerlijk doet terugdenken aan mijn eigen kindertijd ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb nog een verkleiner liggen voor zo'n stoel als die je daar hebt. mag je zo hebben hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat was dus ook wat men gisteren zei, handdoeken en knuffels.
Ik wilde morgen al gelijk naar de prenatal rennen voor een verkleiner, maar ik kan beter wachten tot we een echte kinderstoel kopen en daar een goeie verkleiner in doen dan. Deze redt het ook wel met handdoeken etc.
Nopequote:Op donderdag 19 juni 2008 23:05 schreef Memmel het volgende:
huh? Ik heb ze gewoon naar photobucket ge-upload. Doet dit linkje het wel?
ben je toch ook...quote:
De schapen hebben de kabel doorgebeten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:12 schreef RockabeIIa het volgende:
jelly woon je misschien ook in Drente? Dan snap ik waarom
Dat had ik zelf idd ook gezien. Hetzelfde ronde bolleke met lelieblanke huid.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zie ze allemaal en ze zijn echt allemaal
BE, Sasha doet me denken aan Fonske (die aan de waslijn hing weet je nog?)
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:35 schreef jellyrose het volgende:
Ah neeee.. nu kan ik Dean ook al niet zien!![]()
Bah.. humbug, ik hoop dat het morgen op m'n werk wel werkt
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:35 schreef jellyrose het volgende:
Ah neeee.. nu kan ik Dean ook al niet zien!![]()
Bah.. humbug, ik hoop dat het morgen op m'n werk wel werkt
Dus eigenlijk is Stinkie de Nederlandse "The Hoff! "quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
Dean, wat een mooi kereltje ben je toch!
Viev, het zou zomaar eens kunnen hoor... als hij wat ouder is. Papa is heel lang lid geweest van de reddingmaatschappij.![]()
Da's Bert, die is altijd al groot geweestquote:
Zelfs met slaapzak doet ie het. Vraag me niet hoe, maar hij doet hetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:53 schreef DaviniaHR het volgende:
TroelHoe herkenbaar! Tot nog toe geen pogingen om het hoofd tussen de spijlen door te duwen?
Heb je geen (heel dun)slaapzakje? Dat woelt wat moeilijker.
Maneki, wat heeft Saar een prachtig haar!![]()
![]()
Maarten ook echt een droppie
Thomas lijkt zo ineens veel ouder zo zittend. Grappig is dat!
Dean is ook echt een mooi kindje!
En verder alle andere kinders, prachtige foto's iedere keer! Ik lurk braaf, maar post niet vaak. Is er meer ruimte voor foto's per topic
het gerucht ging dat hijnog in het amstel hotel zat, dus vanmorgen er naar toe gereden en de geruchten bleken waar. Hij nam uitgebreid de tijd voor Djulian en Djulian zat van alles tege hem te vertellen. Bruce was helemaal weg van hem en wou hem zefs meenemen naar de states. Hij vond het helemaal te gek dat een jongetje van bijna 4 echt fan is en ook heel duidelijk wist wie Bruce is. Het waren 5 max, maar het was super!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:01 schreef bixister het volgende:
waah, die djulian!(en die anitra, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!
).
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:23 schreef snoopy het volgende:
Nou moe, wij fietsten er vanochtend nog langs. Had ik je kunnen zien Anitra! Bruce geloof ik wel
WOW!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:59 schreef Anitra het volgende:
Ruben
Maarten wat een grote vent word je al!
Maneki wat een heerlijk stel
En nog zoveel meer leuke, lieve, mooie foto's!!
Waarschuwing!! Djulian spam van ee hele "gewone" vrijdaochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Bruce Springsteen spam
Ow wat gaaf!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:57 schreef Anitra het volgende:
Vamp we heben Bruce een brief gegeven met ee verzoekje voor Two hearts in Barca samen mt de trouwkaartEn ja die poster word receptieboek die weer ingelijst gat worden en daar komt zeker 1 van deze foto's bij
Ireth ik vind die laatste (was niet de laatste in de serie, staan een beetje door elkaar) zo mooi omdat je ziet aan Djulian dat hij echt beseft oe bijzonder het is, dat hij echt bij Bruce op zijn been zit
Kersjeslaat Bruce maar niet horen
Thanks Sugarsorry ik ben er ng helemaal vol van, ka uren blijven kletsen over die paar minuten
Mijn kleine baby is gewoon ineens geen baby meerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:48 schreef pinquit het volgende:
JEUTJE linde!!! wat ben jij ineens groohoot![]()
![]()
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:59 schreef Anitra het volgende:
Ruben
Maarten wat een grote vent word je al!
Maneki wat een heerlijk stel
En nog zoveel meer leuke, lieve, mooie foto's!!
Waarschuwing!! Djulian spam van ee hele "gewone" vrijdaochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Bruce Springsteen spam
ik zei gister tegen Djulian da hij nooit meer mocht douchen want hij had een kus gehad van Bruce, hij stond me toch raar aan te kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mag ik je zoontje lenen, dan kom ik Bruce ook vast tegen
maar doe eens vertellen dan? hoe dan? en waar ? je had een afspraak gewoon ??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik zei gister tegen Djulian da hij nooit meer mocht douchen want hij had een kus gehad van Bruce, hij stond me toch raar aan te kijken
Volgende keer als ik weer zo'n actie bedenk dan post ik het eerst even hier zodat je mee kan
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:28 schreef Sugar het volgende:
Maria hadden we wel gehersenspoeld gisteren. Voor het goede doel.
Buikje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verhit en vrolijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:14 schreef Anitra het volgende:Nee niet gehersenspoeld, hij is echt gek van Bruce. hier staat het verhaal van gisteren
Te gek! Zeker met dat blije hoofd erbij!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef Sugar het volgende:
Ik ben zo trots, Maria heeft dit gemaakt, met vingerverf en kwast op een houten paneel:
[ afbeelding ]
Ze maakte niet bewust een hart/tulp/whatever, maar ik vind het zo mooi geworden.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef Sugar het volgende:
Ik ben zo trots, Maria heeft dit gemaakt, met vingerverf en kwast op een houten paneel:
[ afbeelding ]
Ze maakte niet bewust een hart/tulp/whatever, maar ik vind het zo mooi geworden.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leuke wijsneusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Stiemie het volgende:
Wow Anitra! Mooie foto's ook en inderdaad net alsof ze elkaar al jaaaaaaren kennen![]()
Anna je lijkt wel een echt fotomodel![]()
Vandaag is Linde 11 maanden en *poef* weg is mijn kleine baby![]()
[ afbeelding ]
Hihi ik vind het zo'n sullig programma, Emma kijkt het zelden en vraagt er ook niet om gelukkig.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:37 schreef bixister het volgende:héél mooi!
(en haar haarkleur vind ik ook echt prachtig! )
jelief, mooi stel!en goed dat ze BdB met een kritische blik bekijken!
![]()
(blijft toch altijd een wat foutig mannetje vind ik, die Bob.)
stiemie, dat gaat inderdaad hard zeg! wat een haar ineens!! wel erg leuk ook toch, om alvast een beetje een kijkje te krijgen in wat voor meisje dat nou straks wordt!![]()
Ik vraag het tochquote:Op maandag 23 juni 2008 06:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Te gek! Zeker met dat blije hoofd erbij!
Jolie doet tegenwoordig aan pastelkrijtendon't ask, ik had het ook liever anders gezien en vraagt zich nu bij het zien van deze foto af waarom Maria wel roze klompjes mag en zij niet
Oh nee joh, ik bedoelde het niet zo serieus hoor. Het is alleen zo zoetig in vergelijking met zo'n stoere plaat van Maria. Daarom zei ik het, ze mag krijten tot ze er zelf genoeg van krijgt hoor. De Barbie heeft ze al een hele tijd. De spulletjes erbij komen met haar verjaardag. Ze mag er nog even om zeuren ;-)quote:Op maandag 23 juni 2008 15:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vraag het tochWat is er mis met pastelkrijten? (En heeft ze al een Barbie?
).
Dat jurkjequote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Oh jeetje, echt ene heel ander meisje al weer, wat een liefiequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:50 schreef DeLiedje het volgende:
Ik kom echt nog maar veel te weinig op fokmijn tijd vliegt erdoorheen...
ik kom wel altijd even gauw in dit topic gluren, zo lief altijd, om vrolijk van te worden!
Maar Floortje heeft tijd zat om te groeien, ze wordt zo groot![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo grappig dat je begint over de jurk, vanmorgen hoorden we dat onder de andere juffen en kleuterouders alicia altijd werd aangeduid als 'dat kleine meisje met die mooie jurken' en dat iedereen dan ook gelijk wist wie daar mee bedoeld werd/wordt (ik hoop dat ze nog heel lang zo geniet van het dragen van dit soort jurken overigens, mijn eigen kleine prinsesje)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:25 schreef Beaker het volgende:
Knorretjewat is ze mooi! En die jurk, heel gaaf!
Jaaa, ik ben op tijd!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mooie foto`s hier zeg! Alicia is een poppetje om te zien
En die collage van Yadeen Nathan en Morgaine
Mijn slagroomsoesje is alweer 4 maanden![]()
[ afbeelding ]
wat een bos haar!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
*Rammel * (ik ben steeds te laat geweest met kijken, maar ow wat een schatje om te zien zeg)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |