Ja, ze kan heel onschuldig kijken, maar ondertussen ...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:03 schreef Vivi het volgende:
Kim heeft een heel lieve onschuldige blik vind ik
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:29 schreef texelonia het volgende:
Noah is gisteren de hele wedstrijd opgebleven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:29 schreef texelonia het volgende:
Noah is gisteren de hele wedstrijd opgebleven
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannend moment van de wedstrijd in de herhaling
Mijn ouders gaan geregeld naar Engeland en dat is echt het land van tuttige feestjurkenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jarige JetWat ziet je huis er gezellig versierd uit
En waar heb je dat geweldige jurkje vandaan?
Rimpelhond wat een grote fotomaar wel een leuke piraat
alle oranjesupporters zijn leuk
Jet vind er niks anquote:Op zondag 15 juni 2008 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
Jet, die Rubbabu-auto!![]()
Die is echt gaaf!
Sowieso leuke verjaardagsfoto's!Merlijn en Gwen!
Er staat bij dat je alleen de kleur kan kiezen omdat het assortiment regelmatig wisselt...quote:Op zondag 15 juni 2008 13:25 schreef Beaker het volgende:
Ik wil die ballen bestellen, maar als ik de kleur groen aanklik kan ik geen keuze maken welke bal ik wilJij enig idee? misschien
....
Owhquote:Op zondag 15 juni 2008 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, het kwartje lijkt hier idd te vallen. Je kan alleen groen kiezen en dan krijg je de vorm die ze toevallig op dat moment in voorraad hebben.
Hij heeft gewoon niet zoveel baardgroei, zit alleen op zn kin enzow zo ongeveer op zn wangen zit maar heel weinigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:08 schreef pinquit het volgende:
en heeft micha zich nou maar half geschoren?het lijkt net of hij een halve baard heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |