Ow wat gaaf!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:57 schreef Anitra het volgende:
Vamp we heben Bruce een brief gegeven met ee verzoekje voor Two hearts in Barca samen mt de trouwkaartEn ja die poster word receptieboek die weer ingelijst gat worden en daar komt zeker 1 van deze foto's bij
Ireth ik vind die laatste (was niet de laatste in de serie, staan een beetje door elkaar) zo mooi omdat je ziet aan Djulian dat hij echt beseft oe bijzonder het is, dat hij echt bij Bruce op zijn been zit
Kersjeslaat Bruce maar niet horen
Thanks Sugarsorry ik ben er ng helemaal vol van, ka uren blijven kletsen over die paar minuten
Mijn kleine baby is gewoon ineens geen baby meerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:48 schreef pinquit het volgende:
JEUTJE linde!!! wat ben jij ineens groohoot![]()
![]()
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:59 schreef Anitra het volgende:
Ruben
Maarten wat een grote vent word je al!
Maneki wat een heerlijk stel
En nog zoveel meer leuke, lieve, mooie foto's!!
Waarschuwing!! Djulian spam van ee hele "gewone" vrijdaochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Bruce Springsteen spam
ik zei gister tegen Djulian da hij nooit meer mocht douchen want hij had een kus gehad van Bruce, hij stond me toch raar aan te kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mag ik je zoontje lenen, dan kom ik Bruce ook vast tegen
maar doe eens vertellen dan? hoe dan? en waar ? je had een afspraak gewoon ??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik zei gister tegen Djulian da hij nooit meer mocht douchen want hij had een kus gehad van Bruce, hij stond me toch raar aan te kijken
Volgende keer als ik weer zo'n actie bedenk dan post ik het eerst even hier zodat je mee kan
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:28 schreef Sugar het volgende:
Maria hadden we wel gehersenspoeld gisteren. Voor het goede doel.
Buikje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verhit en vrolijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:14 schreef Anitra het volgende:Nee niet gehersenspoeld, hij is echt gek van Bruce. hier staat het verhaal van gisteren
Te gek! Zeker met dat blije hoofd erbij!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef Sugar het volgende:
Ik ben zo trots, Maria heeft dit gemaakt, met vingerverf en kwast op een houten paneel:
[ afbeelding ]
Ze maakte niet bewust een hart/tulp/whatever, maar ik vind het zo mooi geworden.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef Sugar het volgende:
Ik ben zo trots, Maria heeft dit gemaakt, met vingerverf en kwast op een houten paneel:
[ afbeelding ]
Ze maakte niet bewust een hart/tulp/whatever, maar ik vind het zo mooi geworden.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leuke wijsneusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Stiemie het volgende:
Wow Anitra! Mooie foto's ook en inderdaad net alsof ze elkaar al jaaaaaaren kennen![]()
Anna je lijkt wel een echt fotomodel![]()
Vandaag is Linde 11 maanden en *poef* weg is mijn kleine baby![]()
[ afbeelding ]
Hihi ik vind het zo'n sullig programma, Emma kijkt het zelden en vraagt er ook niet om gelukkig.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:37 schreef bixister het volgende:héél mooi!
(en haar haarkleur vind ik ook echt prachtig! )
jelief, mooi stel!en goed dat ze BdB met een kritische blik bekijken!
![]()
(blijft toch altijd een wat foutig mannetje vind ik, die Bob.)
stiemie, dat gaat inderdaad hard zeg! wat een haar ineens!! wel erg leuk ook toch, om alvast een beetje een kijkje te krijgen in wat voor meisje dat nou straks wordt!![]()
Ik vraag het tochquote:Op maandag 23 juni 2008 06:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Te gek! Zeker met dat blije hoofd erbij!
Jolie doet tegenwoordig aan pastelkrijtendon't ask, ik had het ook liever anders gezien en vraagt zich nu bij het zien van deze foto af waarom Maria wel roze klompjes mag en zij niet
Oh nee joh, ik bedoelde het niet zo serieus hoor. Het is alleen zo zoetig in vergelijking met zo'n stoere plaat van Maria. Daarom zei ik het, ze mag krijten tot ze er zelf genoeg van krijgt hoor. De Barbie heeft ze al een hele tijd. De spulletjes erbij komen met haar verjaardag. Ze mag er nog even om zeuren ;-)quote:Op maandag 23 juni 2008 15:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vraag het tochWat is er mis met pastelkrijten? (En heeft ze al een Barbie?
).
Dat jurkjequote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Oh jeetje, echt ene heel ander meisje al weer, wat een liefiequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:50 schreef DeLiedje het volgende:
Ik kom echt nog maar veel te weinig op fokmijn tijd vliegt erdoorheen...
ik kom wel altijd even gauw in dit topic gluren, zo lief altijd, om vrolijk van te worden!
Maar Floortje heeft tijd zat om te groeien, ze wordt zo groot![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo grappig dat je begint over de jurk, vanmorgen hoorden we dat onder de andere juffen en kleuterouders alicia altijd werd aangeduid als 'dat kleine meisje met die mooie jurken' en dat iedereen dan ook gelijk wist wie daar mee bedoeld werd/wordt (ik hoop dat ze nog heel lang zo geniet van het dragen van dit soort jurken overigens, mijn eigen kleine prinsesje)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:25 schreef Beaker het volgende:
Knorretjewat is ze mooi! En die jurk, heel gaaf!
Jaaa, ik ben op tijd!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mooie foto`s hier zeg! Alicia is een poppetje om te zien
En die collage van Yadeen Nathan en Morgaine
Mijn slagroomsoesje is alweer 4 maanden![]()
[ afbeelding ]
wat een bos haar!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
*Rammel * (ik ben steeds te laat geweest met kijken, maar ow wat een schatje om te zien zeg)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |