Krijg zelf een gehadicapt kindquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:22 schreef beefcake het volgende:
Wij gaan in september naar Disney, kunnen we Milou en haar greencard niet een paar dagen lenen?![]()
Heerlijke foto's zijn het, ze heeft duidelijk veel plezier
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Krijg zelf een gehadicapt kind
Echt lang houdt hij het nog niet vol, maar het ziet er toch wel heel stoer uit hoor zo! Mijn kleine frunnikje!quote:
* naar FOT sprint...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt lang houdt hij het nog niet vol, maar het ziet er toch wel heel stoer uit hoor zo! Mijn kleine frunnikje!
Topic in FOT waar je tips kan krijgen van de meer ervaren mensen over hoe je je foto's kan verbeteren.
En hoppaaaaa daar gaan mijn eierstokken weerquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijke foto's Mascara!
Even 2 foto'tjes hier nav het babietjes topic van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na augustus ga ik me toch maar eens echt melden in dat beginners-foto-topic, 9 van de 10 zijn hier onscherp.
Omg die krulletjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:28 schreef Sugar het volgende:
Sasha, die heerlijke wangen!!!![]()
En ik vind Milou ook echt heerlijk stralend op die foto's.![]()
Gewoon nog even twee foto's van vandaag, omdat het spelen op straat zo leuk is en zo heerlijk doet terugdenken aan mijn eigen kindertijd ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb nog een verkleiner liggen voor zo'n stoel als die je daar hebt. mag je zo hebben hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat was dus ook wat men gisteren zei, handdoeken en knuffels.
Ik wilde morgen al gelijk naar de prenatal rennen voor een verkleiner, maar ik kan beter wachten tot we een echte kinderstoel kopen en daar een goeie verkleiner in doen dan. Deze redt het ook wel met handdoeken etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |