Coolquote:
Wat voor TT had je dan ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef Bravebart het volgende:
Heb ik een prachtige TT, is die 89 tekens te lang
quote:
Kunnen we nog alle fouten eruit halenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef Californium het volgende:
en het is nog niet eens een officiele versie....
Moet je ook die riedel doen met eerst concept versie laten goedkeuren. Dan pas mag je afstudeerzitting boeken en blabla?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef Californium het volgende:
en het is nog niet eens een officiele versie....
Ik studeer niet afquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Moet je ook die riedel doen met eerst concept versie laten goedkeuren. Dan pas mag je afstudeerzitting boeken en blabla?
Dat is wel zo bij mij jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Moet je ook die riedel doen met eerst concept versie laten goedkeuren. Dan pas mag je afstudeerzitting boeken en blabla?
Hosti heeft er al 2 uit de samenvatting gehaald...die heb ik heel snel gemaakt en niet nagelezenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kunnen we nog alle fouten eruit halen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
Ja, hoi.
Zekersquote:
ohquote:
Ik kan dus nooit mijn eigen stukken doorlezen, want vaak lees ik gewoon over mijn eigen fout heen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti heeft er al 2 uit de samenvatting gehaald...die heb ik heel snel gemaakt en niet nagelezen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti heeft er al 2 uit de samenvatting gehaald...die heb ik heel snel gemaakt en niet nagelezen
Weet ik al niet eens meer, zo mooi was hijquote:
Jij zat ook op de Hro, toch?quote:
Ik vind het wel handig...maar als je heel lang over een geschreven stuk hebt gedaan geloof ik altijd wel dat het goed zitquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan dus nooit mijn eigen stukken doorlezen, want vaak lees ik gewoon over mijn eigen fout heen.
quote:
Nee ik ook niet. Dan lees ik namelijk wat er zou moeten staan ipv wat er echt staat...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan dus nooit mijn eigen stukken doorlezen, want vaak lees ik gewoon over mijn eigen fout heen.
geile plaatjes?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
O en mensen die mijn verslag hebben....ben heel trots op mijn gellie plaatjes
Gellie van een Gel...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
geile plaatjes?![]()
nu wil ik hem ook lezen
Ik wil niet zeuren hoor, maar je zat te zeuren over mijn gellies, maar jouw gellies zijn nou ook niet zo superquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
O en mensen die mijn verslag hebben....ben heel trots op mijn gellie plaatjes
Laat het ook door verschillende mensen lezen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Dan lees ik namelijk wat er zou moeten staan ipv wat er echt staat...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
geile plaatjes?![]()
nu wil ik hem ook lezen
komt omdat ze ingescant zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren hoor, maar je zat te zeuren over mijn gellies, maar jouw gellies zijn nou ook niet zo super![]()
Jajajajaquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:35 schreef Californium het volgende:
[..]
komt omdat ze ingescant zijnZo bagger.....had mooiere uiteraard....
Iddquote:
quote:
quote:
Ik ookquote:
Polen wat doe je... Dat kost me vandaag weer 3 punten in de Stage SC Poulequote:
Nou je markers zeker nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah! en mijn markers en samples zien er alsnog beter uit dan die van jou
Omdat ik nogal vaak het woord geil gebruik valt het nu op als ik het woord geil niet gebruikquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet hoor
Maar dat ligt ook deels aan Cali
Uhuhquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Californium het volgende:
Omdat ik nogal vaak het woord geil gebruik valt het nu op als ik het woord geil niet gebruik
Dat ook jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Polen wat doe je... Dat kost me vandaag weer 3 punten in de Stage SC Poule
Ik vond het vermelden van een 100 bp marker wel goed genoeg....Kijken wat me stagebegeleidster zegt...,maar daar krijg je automatisch een meerquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou je markers zeker nietSommige markers zijn op het 3000-10.000 gebied 1 grote smear
Em trouwens, moet je bij die markers niet de bp's bijzetten
Eens kijken wat de schade is bij de poule van Telegraaf.nlquote:
Sick burn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah! en mijn markers en samples zien er alsnog beter uit dan die van jou
Ja, laatste minuut een pingel..quote:
en mij 7 punten bij de poule op stagequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Polen wat doe je... Dat kost me vandaag weer 3 punten in de Stage SC Poule
bullshit pingel ook...quote:
Nou groot, grootquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond het vermelden van een 100 bp marker wel goed genoeg....Kijken wat me stagebegeleidster zegt...,maar daar krijg je automatisch een meerAnders dan moet je wel een hele grote gel hebben he
Dat weer niet gezien.. maar ga nu Studio Sportzomer kijken.. dus zal het zo wel zienquote:
Ik ben al blij al ik een resultaat krijg bij mijn gelletjesquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou groot, grootCentimeter of 10, waarbij je hem maar tot 1,5 voor het eind hoeft te laten lopen; niet zo heel groot toch?
Maar idd, kijken wat je begeleider zegtWij zouden er genadeloos op afgerekend worden, maarja, wij hebben ook verzuurde 3e jaars als assistenten
je mag m minimaal tot de helft laten lopen omdat het anders onduidelijk wordt omdat de ethidiumbromide eruit loopt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou groot, grootCentimeter of 10, waarbij je hem maar tot 1,5 voor het eind hoeft te laten lopen; niet zo heel groot toch?
Maar idd, kijken wat je begeleider zegtWij zouden er genadeloos op afgerekend worden, maarja, wij hebben ook verzuurde 3e jaars als assistenten
Imo veel te zware straf. Maar we gaan het zien iddquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat weer niet gezien.. maar ga nu Studio Sportzomer kijken.. dus zal het zo wel zien
goed planquote:
mag ik meequote:
Wel 1,2% agarose?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef Californium het volgende:
[..]
je mag m minimaal tot de helft laten lopen omdat het anders onduidelijk wordt omdat de ethidiumbromide eruit loopt....en zelfs als je m tot het einde laat lopen krijg je m mooi tot de 700 - 800
Tis een 100 bp ladder he
Jij wel hoor!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
mag ik mee
sorry bart, sorry yenice
Iddquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Eerlijk zullen we alles delenquote:
1, 4%quote:
Nah nee, niet allesquote:
koekjequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Nou vooruit. Je iPod mag je houdenquote:
Aja, jij werkt natuurlijk met relatief kleine fragmenten, vandaar de 1,4%quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:53 schreef Californium het volgende:
[..]
1, 4%de ethidiumbromide loop in tegengestelde richting dus op de helft is het beste daarna wordt het een dtuk onduidelijker
Oh dat is wel fijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nou vooruit. Je iPod mag je houden
Hey ik ben de moeilijkste nietquote:
Echt he.quote:
ja maar vaak laat je m tot de helft lopen en dan is de marker lang niet uit elkaar gelopen.... En de eerste 600 zijn het belangrijkste....heb m oo eens tot ver laten lopen maar dan zijn de bandjes onduidelijk en de marker nog steeds niet verder uitgelopenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, jij werkt natuurlijk met relatief kleine fragmenten, vandaar de 1,4%Maarja, als je hem verder laat lopen krijg je opzich wel betere scheiding van fragmenten
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens een poging tot slapen doen, al gaat het niet meevallen denk ik
tot morgen
Truste ouwequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens een poging tot slapen doen, al gaat het niet meevallen denk ik
tot morgen
en? nog uit je bed gekomen vandaagquote:
Mmh ok, zou best kunnen hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar vaak laat je m tot de helft lopen en dan is de marker lang niet uit elkaar gelopen.... En de eerste 600 zijn het belangrijkste....heb m oo eens tot ver laten lopen maar dan zijn de bandjes onduidelijk en de marker nog steeds niet verder uitgelopen
ahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, zou best kunnen hoorIk gebruik jouw combi nooit
Wij werken altijd met 1,2% agarose en een 200-10.000 bp markerquote:
Trustequote:
100 bp marker zitten er 2 keer zoveel opquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij werken altijd met 1,2% agarose en een 200-10.000 bp marker
Kan best, zo goed ken ik al die markers nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
100 bp marker zitten er 2 keer zoveel opdie is wat lastiger dus.... en het ligt dichter bij elkaar
![]()
daar zal het misschien aan liggen
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:26 schreef Milou__ het volgende:
Ja het is vrijdag de 13e, iedereen heeft zich massaal verslapen
Ik stond om 7 uur al naast mn bedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik had gewoon niet zoveel zin om vroeg op te staan dus nu pas aan me ontbijt
![]()
Is maar een uurtje later dan ik hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik had gewoon niet zoveel zin om vroeg op te staan dus nu pas aan me ontbijt
![]()
Ik loop stage op 15 min lopen....zo maar weg en dan ben ik er voor 9quote:
waarom....Het is droogquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Is maar een uurtje later dan ik hoor
Maar wat een kutdag wordt dit zeg
Dus we beginnen lekker
Hier regent het en het ziet er niet naar uit dat hier de zon nog gaat schijnen vandaagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:32 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom....Het is droogzonnetje schijnt een beetje
Niet te veel doen vandaag
Mijn broek staat mooi![]()
I feel good....![]()
Goed dat je het zegt, moet ik ook nogquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:33 schreef Piles het volgende:
Ik zit bijna te slapen hier, voel me niet vrolijk, heb weinig te doen
En ik moet nog steeds een vaderdagcadeau bedenken
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hier regent het en het ziet er niet naar uit dat hier de zon nog gaat schijnen vandaag
*aai-over-de-bol!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:33 schreef Piles het volgende:
Ik zit bijna te slapen hier, voel me niet vrolijk, heb weinig te doen
En ik moet nog steeds een vaderdagcadeau bedenken
Dat altijd.quote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat altijd.Hoewel ik baal dat het alweer vrijdag is, ik kom tijd tekort
Jij wel, hier kan het niet snel genoeg gaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat altijd.Hoewel ik baal dat het alweer vrijdag is, ik kom tijd tekort
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij wel, hier kan het niet snel genoeg gaan
Kut is dat hequote:
Heyquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen
quote:*zit in het oranje
quote:
Is verplichtquote:
En dan vond je Bart gister nog een meeloperquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:03 schreef Yesse het volgende:
Is verplichtWe zitten hier allemaal in het oranje. Nou ja allemaal, we zijn maar met zn 4en omdat 1 collega ziek is, 1 op vakantie is en 1 op school is
Gelukkig is dat bij ons nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Is verplichtWe zitten hier allemaal in het oranje. Nou ja allemaal, we zijn maar met zn 4en omdat 1 collega ziek is, 1 op vakantie is en 1 op school is
Join the clubquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben moe, ben het zat, heb niks leuks te doen, onder andere
Foute uur van Qmusicquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:11 schreef Piles het volgende:
Zelfs de theme-song van Friends op de radio helpt niet
OMG dan is het pas erg als dat niet werktquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:11 schreef Piles het volgende:
Zelfs de theme-song van Friends op de radio helpt niet
Bij mij wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
OMG dan is het pas erg als dat niet werkt
Nee, gewoon 3FMquote:
Ja maar ik vind het ook leuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan vond je Bart gister nog een meeloper
Al was het verplicht, dan deed ik het nog niet
Morgen bbq op mn werk in Hawaii-stijl. Rot op met die onzin, ik wil gewoon gezellig bbq-en
Weet ik tochquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:13 schreef Yesse het volgende:
Ja maar ik vind het ook leuk.Ik loop wel vaker met oranje als Nederland moet voetballen hoor
![]()
Dus ben geen meeloper
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben moe, ben het zat, heb niks leuks te doen, onder andere
Jaaaa maar het was ook wel verplicht maar ook wel leukquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik toch
Maar dan moet je niet doen alsof het verplcht is en dat je het daarom aan hebt
Een heul lange dag...quote:
Maar je draagt het omdat je het leuk vind, niet omdat het verplicht is tochquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:16 schreef Yesse het volgende:
Jaaaa maar het was ook wel verplicht maar ook wel leuk
ben jij ook zo'n fan van friends?quote:
3FMquote:Nee, gewoon 3FM
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Milou__ het volgende:
Gaan jullie vnv allemaal voetbal kijken?
Uhuhquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Milou__ het volgende:
Gaan jullie vnv allemaal voetbal kijken?
Enormquote:
EkstraWeekend geeft vanavond commentaar op het voetbalquote:3FM
*Proestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhuh
Ik wilde er eigenlijk een FOK-vrije dag van maken, maar dat wordt vandaag helemaal niks natuurlijk![]()
Dat is wel heeeeeeel optijdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:21 schreef Yesse het volgende:Ik maak de nieuwe
ik denk ik zeg het even op tijd
Beter te vroeg dan te laat hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:21 schreef Yesse het volgende:Ik maak de nieuwe
ik denk ik zeg het even op tijd
Nouhouquote:
Iddquote:
Wat danquote:
jah ik ook, maar mijn vriendin wil niet de allerlaatste aflevering kijken omdat het dan echt ophoudquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Enorm
Stage SC # 488 I'll be there for you!
[..]
whehehehe dalijk weer de EK domquizquote:EkstraWeekend geeft vanavond commentaar op het voetbal
En Gerard en Michiel weten niks van voetbal
Je hebt teveel gemist gisteren, en je was niet online. En hier ga ik het er niet over hebbenquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
jah ik ook, maar mijn vriendin wil niet de allerlaatste aflevering kijken omdat het dan echt ophoud![]()
En volgens mij is Stenders er ook tussen de middag?quote:whehehehe dalijk weer de EK domquiz![]()
owja het is vrijdag.... hmmm ik hoop het wel... vind em leuker dan Dolf jansenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt teveel gemist gisteren, en je was niet online. En hier ga ik het er niet over hebben
[..]![]()
Maar die aflevering is eigenlijk wel![]()
[..]
En volgens mij is Stenders er ook tussen de middag?
ow.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt teveel gemist gisteren, en je was niet online. En hier ga ik het er niet over hebben
ik ben net in mijn 5e weekquote:
Nog 2 weken officieel maar volgende week vrijdag mijn portfolio inleverenquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:43 schreef Jipje het volgende:
Ik heb niks gemist gister. Alleen Cali's verslag en voetbal
quote:
gaat ie een fok vrije dag houden....dat kan hij nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:46 schreef Jipje het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom Piles vandaag een fokvrije dag zou willen houden....![]()
Komt cue vandaag niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
gaat ie een fok vrije dag houden....dat kan hij niet![]()
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:46 schreef Jipje het volgende:
Maar ik snap niet waarom Piles vandaag een fokvrije dag zou willen houden....![]()
Daarom is dat plan ook al geschraptquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:48 schreef Californium het volgende:
gaat ie een fok vrije dag houden....dat kan hij niet![]()
Mij ook...ik ook niet snappen...PILES JE LEVEN WAT DOE JEquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Maar ik kan je wel een stukje pm-en als je echt nieuwsgierig bent
Neh, ga niet in iedereen pm-en hèquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef Californium het volgende:
Mij ook...ik ook niet snappen...PILES JE LEVEN WAT DOE JE![]()
![]()
waarmee wel....Piles je doet altijd zo vaag....Zeg nou gewoon eens wat je wil en hoe het zit of begin er gewoon niet over...Want dan zo doen en ons niets vertellen is ook apartquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, ga niet in iedereen pm-en hè
Maar er komt misschien wel een punt dat ik er helemaal mee stop hier
Al heeft dat niet met dit te maken
Precies.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
waarmee wel....Piles je doet altijd zo vaag....Zeg nou gewoon eens wat je wil en hoe het zit of begin er gewoon niet over...Want dan zo doen en ons niets vertellen is ook apart
Mja, ik weet hetquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
waarmee wel....Piles je doet altijd zo vaag....Zeg nou gewoon eens wat je wil en hoe het zit of begin er gewoon niet over...Want dan zo doen en ons niets vertellen is ook apart
Er komt een dag Piles. Dan wordt je volwassenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik weet het
Maar ik vertel graag vanalles, maar dat kan niet altijd, dus doe ik het maar half. Moet ik eigenlijk niet doen
Nou stoppen met StageSC omdat het gewoon een verslaving is nu. Ik ben hier zo'n beetje altijd. Reuze gezellig, maar er komt een punt dat het gewoon te veel is. Als ik er een ochtend niet ben missen jullie me al. Dan is het toch wel serieus erg. Elke dag in de top5 van de dagcijfers, door StageSC.
Ik zie nog wel een dag aankomen dat ik er gewoon mee stop
Zo klopt ie beterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Er komt een dag Piles. Dan wordt je volwassen krijg je een leven
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Er komt een dag Piles. Dan wordt je volwassen
Ach. Das toch hetzelfde...quote:
Het is zo zomervakantie en dan zal het wel rustiger zijn op de stage sc en dan kom je hier miss ook minderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik weet het
Maar ik vertel graag vanalles, maar dat kan niet altijd, dus doe ik het maar half. Moet ik eigenlijk niet doen
Nou stoppen met StageSC omdat het gewoon een verslaving is nu. Ik ben hier zo'n beetje altijd. Reuze gezellig, maar er komt een punt dat het gewoon te veel is. Als ik er een ochtend niet ben missen jullie me al. Dan is het toch wel serieus erg. Elke dag in de top5 van de dagcijfers, door StageSC.
Ik zie nog wel een dag aankomen dat ik er gewoon mee stop
Of ik zit hier als enigequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:09 schreef Milou__ het volgende:
Het is zo zomervakantie en dan zal het wel rustiger zijn op de stage sc en dan kom je hier miss ook minder
Komt allemaal wel goedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Of ik zit hier als enige
Maar idd, moet dan ook vaker werken, en daar heb ik geen internet
Daarom missen we Piles ook zo als ie een keer weg isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed![]()
En met jou is het hier gezelliger hoor
precies! altijd iemand om mee te kletsenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed![]()
En met jou is het hier gezelliger hoor
Nee, had nog op marktplaats gekeken maar ik was blijkbaar niet de enige die er vanaf wildequote:
Ja, wekker ging om 8 uur... en rolde pas om 10 uur uitquote:
Bert visser zit daar met een lege zaalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, had nog op marktplaats gekeken maar ik was blijkbaar niet de enige die er vanaf wilde
en ik moet nog 3 wekenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
KloptIedereen heeft al weekend/vakantie
![]()
![]()
Doe je goedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmiddag vrijgenomen, heb geen zin meer, wil weekend!!
dus nog ff 1,5 uur doorkomen
Heb jij geen zomervakantie dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
en ik moet nog een jaar![]()
maar misschien toch nog op vakantie
Ik ook nietquote:
Je hebt het echt niet naar je zin op stage hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik nog 2
Vanmiddag om 14.00 uur gelukkig ff naar de tandarts
Doe je goedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:00 schreef Bravebart het volgende:
Zoooooo al 26 pagina's geleerd vandaag![]()
![]()
Tevens goeiemorgen
Morningquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:00 schreef Bravebart het volgende:
Zoooooo al 26 pagina's geleerd vandaag![]()
![]()
Tevens goeiemorgen
Ohh, dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:05 schreef Jipje het volgende:
Je hebt het echt niet naar je zin op stage he![]()
Herkenbaar. Vind de laatste loodjes ook het zwaarst...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, dat valt wel mee hoor
Maar ik ben het gewoon een beetje zat nu allemaal
Zeker omdat het bijna klaar is
Lekker positiefquote:
Uhuhquote:
Nu volhouden he!quote:
Dat gaat wel heel verquote:
Hup!quote:
Oh moet dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, en je moet even online komen voor mij
Welkomquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:26 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life loopt ook stage.
Heb meestal wel zat leuke dingen te doen hier, maar vandaag had ik ingepland om aan de gang te gaan met het stageverslag... boooooring...![]()
. Zit dus meer te Fokken dan werkelijk ergens mee bezig zijn..
Het meeloopstage verslag dat ik moest schrijven was opgedeeld in drie documenten van elke 10-15 pagina's. De laatste was dan iets van 22 pagina'squote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:28 schreef jna het volgende:
Hoe groot is jullie stageverslag?
Voor de meeloopstages dus he, niet de afstudeer stages.
die van mij wordt max. 5 kantjes denk ik. Vind ik wel voldoende. Maar ik moet ook nog een POP/PAP/PIP/PUP/PEP schrijvenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:28 schreef jna het volgende:
ik ben vanmorgen om 7 begonnenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:30 schreef Yesse het volgende:
Ik ben moe en ik heb best goed + lang geslapen![]()
10 pagina's ongeveerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:28 schreef jna het volgende:
Tussenverslag was hier 10 pagina's ofzo. Eindverslag wordt nog wat om dat te halenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:28 schreef jna het volgende:
Join the club!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:26 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life loopt ook stage.
Heb meestal wel zat leuke dingen te doen hier, maar vandaag had ik ingepland om aan de gang te gaan met het stageverslag... boooooring...![]()
. Zit dus meer te Fokken dan werkelijk ergens mee bezig zijn..
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussenverslag was hier 10 pagina's ofzo. Eindverslag wordt nog wat om dat te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Dat moest er nog allemaal bij..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
die van mij wordt max. 5 kantjes denk ik. Vind ik wel voldoende. Maar ik moet ook nog een POP/PAP/PIP/PUP/PEP schrijven![]()
Loop stage bij een gemeente op de afdeling sport.(doe sportmanagement) en ik ben net klaar met een andere stage dat was de organisatie van een groot hardloopevenement. (1/1,75/5/10/20km)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Join the club!
Welkom
Wat doe je voor stage?
Wat voor studie doe je dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Loop stage bij een gemeente op de afdeling sport.(doe sportmanagement) en ik ben net klaar met een andere stage dat was de organisatie van een groot hardloopevenement. (1/1,75/5/10/20km)
Heb het veel te druk met pm-en enzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:33 schreef Jipje het volgende:
Aan het werk dan jij! Doe een fokvrije middag ofzo!![]()
Het is mijn 3e propeseuse jaar (3 studies ook waarvan 2 verschillende)quote:
Interessantquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Loop stage bij een gemeente op de afdeling sport.(doe sportmanagement) en ik ben net klaar met een andere stage dat was de organisatie van een groot hardloopevenement. (1/1,75/5/10/20km)
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb het veel te druk met pm-en enzo![]()
En ik weet nog steeds niets voor vaderdag bedenk ik me net
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb spierpijn in mn benen en kont van gister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Doe eerst maar eens lezenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:39 schreef Jipje het volgende:PM-en... pffrrt Onzin. Doe dat maar op msn vanavond
Is ook zo afgezaagdquote:En vaderdag, geef gewoon een lekker luchtje, doet het altijd goed
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
[..]DealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja was wel leuk. Het is de loop in ijsselstein (utrecht). En voor de stage die ik nu loop kom ik regelmatig bekende sporters/coaches tegen, paar weken geleden nog de dames van het nederlands handbal team zien trainen in de sportschool (quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Interessant
De 20km van Alphen misschien?
Weetje wat niet afgezaagd is...?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens lezen
[..]
Is ook zo afgezaagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens lezen
[..]
Is ook zo afgezaagd
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Weetje wat niet afgezaagd is...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Weetje wat niet afgezaagd is...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Dankje, dankje.quote:
Bert 'jna' Visserquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dankje, dankje.
Binnenkort geen kaartjes meer voor Bert Visscher nodig. Dan sta ik zelf op de planken
Dán kom ik welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dankje, dankje.
Binnenkort geen kaartjes meer voor Bert Visscher nodig. Dan sta ik zelf op de planken
Dan hoeven we ook geen kaartjes te kopenquote:
Nu moet je niet van die afgezaagde grappen makenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:47 schreef jna het volgende:
Nog 1 hoor:
Hopelijk zijn die planken dan niet afgezaagd
Ik timmer nog aan de wegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nu moet je niet van die afgezaagde grappen maken
Misschien moeten we hem een hamer geven...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nu moet je niet van die afgezaagde grappen maken
Hahahahahahaha!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:47 schreef jna het volgende:
Nog 1 hoor:
Hopelijk zijn die planken dan niet afgezaagd
Zullen we je dan maar weer openbreken?quote:
Ben je nog wel in staat om een nieuw topic te openen zometeenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
Ik lig dubbel
Die gaan vnv winnenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:52 schreef Sport_Life het volgende:
jullie slaan met zn allen de plank mis met die grappen...
Zullen we het over iets anders hebben, Nederlands 11tal bijv,?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:52 schreef Sport_Life het volgende:
jullie slaan met zn allen de plank mis met die grappen...
Zullen we het over iets anders hebben, Nederlands 11tal bijv,?
Dan kun je beter 6 maanden eerder naar Australie gaan vrees ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Ik kan geen voetbal meer horen....
Weet ik en dat is allemaal al ernstig genoeg, maar ik heb een vriend die verslaafd is aan voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:55 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dan kun je beter 6 maanden eerder naar Australie gaan vrees ik
heb je nog een plaatsje over, in een koffer bijv?kan wel vakantie gebruiken
![]()
da's knapquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, nog een beetje afvallen en ik kan mee
En mn kleren dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, nog een beetje afvallen en ik kan mee
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
WTF sta ik hoger dan Piles in de top 100 van gisteren!!
Dat kan niet!
Goedemiddag trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |