Coolquote:
Wat voor TT had je dan ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef Bravebart het volgende:
Heb ik een prachtige TT, is die 89 tekens te lang
quote:
Kunnen we nog alle fouten eruit halenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef Californium het volgende:
en het is nog niet eens een officiele versie....
Moet je ook die riedel doen met eerst concept versie laten goedkeuren. Dan pas mag je afstudeerzitting boeken en blabla?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef Californium het volgende:
en het is nog niet eens een officiele versie....
Ik studeer niet afquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Moet je ook die riedel doen met eerst concept versie laten goedkeuren. Dan pas mag je afstudeerzitting boeken en blabla?
Dat is wel zo bij mij jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Moet je ook die riedel doen met eerst concept versie laten goedkeuren. Dan pas mag je afstudeerzitting boeken en blabla?
Hosti heeft er al 2 uit de samenvatting gehaald...die heb ik heel snel gemaakt en niet nagelezenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kunnen we nog alle fouten eruit halen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
Ja, hoi.
Zekersquote:
ohquote:
Ik kan dus nooit mijn eigen stukken doorlezen, want vaak lees ik gewoon over mijn eigen fout heen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti heeft er al 2 uit de samenvatting gehaald...die heb ik heel snel gemaakt en niet nagelezen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti heeft er al 2 uit de samenvatting gehaald...die heb ik heel snel gemaakt en niet nagelezen
Weet ik al niet eens meer, zo mooi was hijquote:
Jij zat ook op de Hro, toch?quote:
Ik vind het wel handig...maar als je heel lang over een geschreven stuk hebt gedaan geloof ik altijd wel dat het goed zitquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan dus nooit mijn eigen stukken doorlezen, want vaak lees ik gewoon over mijn eigen fout heen.
quote:
Nee ik ook niet. Dan lees ik namelijk wat er zou moeten staan ipv wat er echt staat...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan dus nooit mijn eigen stukken doorlezen, want vaak lees ik gewoon over mijn eigen fout heen.
geile plaatjes?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
O en mensen die mijn verslag hebben....ben heel trots op mijn gellie plaatjes
Gellie van een Gel...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
geile plaatjes?![]()
nu wil ik hem ook lezen
Ik wil niet zeuren hoor, maar je zat te zeuren over mijn gellies, maar jouw gellies zijn nou ook niet zo superquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
O en mensen die mijn verslag hebben....ben heel trots op mijn gellie plaatjes
Laat het ook door verschillende mensen lezen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Dan lees ik namelijk wat er zou moeten staan ipv wat er echt staat...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
geile plaatjes?![]()
nu wil ik hem ook lezen
komt omdat ze ingescant zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren hoor, maar je zat te zeuren over mijn gellies, maar jouw gellies zijn nou ook niet zo super![]()
Jajajajaquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:35 schreef Californium het volgende:
[..]
komt omdat ze ingescant zijnZo bagger.....had mooiere uiteraard....
Iddquote:
quote:
quote:
Ik ookquote:
Polen wat doe je... Dat kost me vandaag weer 3 punten in de Stage SC Poulequote:
Nou je markers zeker nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah! en mijn markers en samples zien er alsnog beter uit dan die van jou
Omdat ik nogal vaak het woord geil gebruik valt het nu op als ik het woord geil niet gebruikquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet hoor
Maar dat ligt ook deels aan Cali
Uhuhquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Californium het volgende:
Omdat ik nogal vaak het woord geil gebruik valt het nu op als ik het woord geil niet gebruik
Dat ook jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Polen wat doe je... Dat kost me vandaag weer 3 punten in de Stage SC Poule
Ik vond het vermelden van een 100 bp marker wel goed genoeg....Kijken wat me stagebegeleidster zegt...,maar daar krijg je automatisch een meerquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou je markers zeker nietSommige markers zijn op het 3000-10.000 gebied 1 grote smear
Em trouwens, moet je bij die markers niet de bp's bijzetten
Eens kijken wat de schade is bij de poule van Telegraaf.nlquote:
Sick burn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah! en mijn markers en samples zien er alsnog beter uit dan die van jou
Ja, laatste minuut een pingel..quote:
en mij 7 punten bij de poule op stagequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Polen wat doe je... Dat kost me vandaag weer 3 punten in de Stage SC Poule
bullshit pingel ook...quote:
Nou groot, grootquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond het vermelden van een 100 bp marker wel goed genoeg....Kijken wat me stagebegeleidster zegt...,maar daar krijg je automatisch een meerAnders dan moet je wel een hele grote gel hebben he
Dat weer niet gezien.. maar ga nu Studio Sportzomer kijken.. dus zal het zo wel zienquote:
Ik ben al blij al ik een resultaat krijg bij mijn gelletjesquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou groot, grootCentimeter of 10, waarbij je hem maar tot 1,5 voor het eind hoeft te laten lopen; niet zo heel groot toch?
Maar idd, kijken wat je begeleider zegtWij zouden er genadeloos op afgerekend worden, maarja, wij hebben ook verzuurde 3e jaars als assistenten
je mag m minimaal tot de helft laten lopen omdat het anders onduidelijk wordt omdat de ethidiumbromide eruit loopt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou groot, grootCentimeter of 10, waarbij je hem maar tot 1,5 voor het eind hoeft te laten lopen; niet zo heel groot toch?
Maar idd, kijken wat je begeleider zegtWij zouden er genadeloos op afgerekend worden, maarja, wij hebben ook verzuurde 3e jaars als assistenten
Imo veel te zware straf. Maar we gaan het zien iddquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat weer niet gezien.. maar ga nu Studio Sportzomer kijken.. dus zal het zo wel zien
goed planquote:
mag ik meequote:
Wel 1,2% agarose?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef Californium het volgende:
[..]
je mag m minimaal tot de helft laten lopen omdat het anders onduidelijk wordt omdat de ethidiumbromide eruit loopt....en zelfs als je m tot het einde laat lopen krijg je m mooi tot de 700 - 800
Tis een 100 bp ladder he
Jij wel hoor!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
mag ik mee
sorry bart, sorry yenice
Iddquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Eerlijk zullen we alles delenquote:
1, 4%quote:
Nah nee, niet allesquote:
koekjequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Nou vooruit. Je iPod mag je houdenquote:
Aja, jij werkt natuurlijk met relatief kleine fragmenten, vandaar de 1,4%quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:53 schreef Californium het volgende:
[..]
1, 4%de ethidiumbromide loop in tegengestelde richting dus op de helft is het beste daarna wordt het een dtuk onduidelijker
Oh dat is wel fijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nou vooruit. Je iPod mag je houden
Hey ik ben de moeilijkste nietquote:
Echt he.quote:
ja maar vaak laat je m tot de helft lopen en dan is de marker lang niet uit elkaar gelopen.... En de eerste 600 zijn het belangrijkste....heb m oo eens tot ver laten lopen maar dan zijn de bandjes onduidelijk en de marker nog steeds niet verder uitgelopenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, jij werkt natuurlijk met relatief kleine fragmenten, vandaar de 1,4%Maarja, als je hem verder laat lopen krijg je opzich wel betere scheiding van fragmenten
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens een poging tot slapen doen, al gaat het niet meevallen denk ik
tot morgen
Truste ouwequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens een poging tot slapen doen, al gaat het niet meevallen denk ik
tot morgen
en? nog uit je bed gekomen vandaagquote:
Mmh ok, zou best kunnen hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar vaak laat je m tot de helft lopen en dan is de marker lang niet uit elkaar gelopen.... En de eerste 600 zijn het belangrijkste....heb m oo eens tot ver laten lopen maar dan zijn de bandjes onduidelijk en de marker nog steeds niet verder uitgelopen
ahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, zou best kunnen hoorIk gebruik jouw combi nooit
Wij werken altijd met 1,2% agarose en een 200-10.000 bp markerquote:
Trustequote:
100 bp marker zitten er 2 keer zoveel opquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij werken altijd met 1,2% agarose en een 200-10.000 bp marker
Kan best, zo goed ken ik al die markers nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
100 bp marker zitten er 2 keer zoveel opdie is wat lastiger dus.... en het ligt dichter bij elkaar
![]()
daar zal het misschien aan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |