quote:In Soul Bubbles the player controls a young shaman apprentice, who is entrusted with saving lost “souls” and guiding them to safety. He must protect these fragile beings from the hostile and dangerous world around them, and he does this by creating protective bubbles to keep the spirits safe.
Manipulate your bubbles by first drawing them, then deflating them, cutting them or joining them to other bubbles, filling them with water or gas; then escape traps, extinguish fires and avoid all the sticky or dangerous surfaces that will slow the bubbles down.
The game features 8 worlds, with over 40 levels to explore which will challenge the shaman in a variety of ways – and push the physics capabilities of the Nintendo DS to the max. Soul Bubbles is designed with the next generation of casual gamers in mind
Die groene is vooralsnog exclusief voor Europa. Japan heeft alleen wel weer een navy/donkerblauwe DS lite. Zo heeft elke regio wel een kleur exclusief geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef Kersje86 het volgende:
die kleuren waren in azie 2 jaar terug al uit.. jammer genoeg wist ik er nix van en had ik vorig jaar een witte gehaald... vind die blauwe(of gele die nog niet uit is) ook wel mooi
speel tevens laatste tijd alleen nog meer Apollo Wright Justice and Professor layton... lijkt wel alsof apollo makkelijker is geworden, heb tot nu toe(hoofdstuk 3) zonder cheat kunnen spelen, bij phoenix wright zat ik wel vaker vast :S
Tof!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende maand op vakantie. Dat wordt weer de DS afstoffen.
Hij gaat mee naar zijn geboorteland.
Civilization Revolution, Apollo Justice en Indiana Jones & The Fate of Atlantis (ScummVM).quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:12 schreef Laniboekje het volgende:
Welke vakantiespellen ga je meenemen?
24 Juniquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Filmpjes van FF : Tactics :
http://therpgo.com/movies/final-fantasy-tactics-a2/1
http://therpgo.com/movies/final-fantasy-tactics-a2/2
http://therpgo.com/movies/final-fantasy-tactics-a2/3
http://therpgo.com/movies/final-fantasy-tactics-a2/4
http://therpgo.com/movies/final-fantasy-tactics-a2/5
Toch maar dichtklappen en vervolgens opnieuw beginnen (bij EBA/Ouendan). Of als je de conducteur al aan ziet komen, dan dichtklappen op een tussenstukje natuurlijk. Maar spelen in het openbaar is voor mij toch niet helemaal weggelegd... ik leef me meestal zo in dat ik er van alles uitflap tijdens het spelenquote:Op zondag 15 juni 2008 09:45 schreef Maraca het volgende:
Trouwens, even een vraagje aan degene die ook met de DS in de trein/tram zitten:
Als je wordt gecontroleerd, en je bent net bezig met iets.. zet je hem dan toch op pauze/dichtklappen en na de controle balen omdat je er weer helemaal uit bent (bijvoorbeeld bij EBA) of zeg je tegen de conducteur dat hij heel eventjes moet wachten?
Dan heb je zeker een screenprotector van ¤5 of minder.....dan is je touchscreen verneukt jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef noekje het volgende:help ofzo
![]()
Ik heb een DS met alle beschermlagen en dingen die er maar op kunnen. Ben een verantwoordelijk degelijk mens. Nu heb ik een touch screen protector op mijn touchscreen zitten maar daar zitten krassen op. Niet mooi en het toucht ook niet lekker. Ik krijg dat verdomde ding er niet af waardoor ik nu heel onverantwoord krassen op mijn touchscreen aan het maken ben!
Is er een foefje voor zoiets want ik voel dat ik mijn geduld aan het verliezen ben na een half uur pielen.
Nee!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:00 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een screenprotector van ¤5 of minder.....dan is je touchscreen verneukt ja
Dan maar eens vragen welk merk screenprotector je erop hebt gedaan: welk merk zit erop?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee!Verantwoordelijk als ik ben, heb ik er juist een duurdere opgeplakt.
Die van 5 euro, had ik er toen zo af.
Ga ik eens doen, de pincet heb ik inmiddels al leren vliegen. Thanks!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan maar eens vragen welk merk screenprotector je erop hebt gedaan: welk merk zit erop?
Edit: Hori dus, al geprobeert met een plakband erop plakken en de protector zo loshalen?
Pak wel goed plakkend plakband, anders laat ie constant losquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga ik eens doen, de pincet heb ik inmiddels al leren vliegen. Thanks!
Zeker weten, hoop alleen wel dat ie echt turnbased is, vind al die stylus-aanval-gevallen maar niks. (Summon Night bv.)quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer mensen die uitkijken naar FFAT2? Hij verschijnt volgende week.
nee het is gewoon over je scherm heenraggen met je styles en hopen dat ie de aanval doet die je voor ogen hebtquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker weten, hoop alleen wel dat ie echt turnbased is, vind al die stylus-aanval-gevallen maar niks. (Summon Night bv.)
Final Fantasy Tactics ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
nee het is gewoon over je scherm heenraggen met je styles en hopen dat ie de aanval doet die je voor ogen hebt
Ligt nu alweer eventjes te verstoffen hier, wordt behoorlijk repeterend na de eerste chapter (imo)
lol, verkeerd gelezen ik had het over 'The World Ends With You'quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Final Fantasy Tactics ?
Bedoel jij niet Revenant Wings ?
Ah.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
lol, verkeerd gelezen ik had het over 'The World Ends With You'
Nou pluspunten voor het proberen en de stijl van de game vind ik wel okay. Maar ik doe absoluut niets met de kleding die je kunt kopen (nog niks gemerkt dat het iets verbeterd) en ik gebruik continue dezelfde 3 badges die qua beweging bij elkaar in de buurt zitten zodat er altijd wel ietes doodgaat als ik beweeg...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah.
Inderdaad is dat er ook zo 1 waar ik de combat niet echt kan waarderen, ik wil ouderwets turnbased godverdomme !
quote:Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift IGN Review
10 Presentation
One of the best Japanese to English translations we've seen. The dialogue is well-written, the music is great -- everything has that classic Square Enix polish.
9.0 Graphics
This is a beautiful DS game. The sprites don't come with a lot of animation, but there are lots of flashy special effects and other eye candy. The world of Ivalice has been lovingly crafted.
9.0 Sound
Memorable, epic adventure tunes, with just a hint of electronica.
9.0 Gameplay
It doesn't break any new ground, but the strategy gameplay on offer is rock solid. You'll be hard-pressed to find a deeper game on the DS.
9.0 Lasting Appeal
There's a really impressive amount of content here, and many ways to play the game. 400 quests and loads of customization will keep you playing until the Chocobos come home.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
http://ds.ign.com/articles/883/883264p1.html
Ik heb 'm liggen, maar bij gebrek aan DS nog niet kunnen spelenquote:
Ik zag dit weekend de rode. Mooi in die kleur.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb 'm liggen, maar bij gebrek aan DS nog niet kunnen spelen![]()
![]()
Ik wil de groene, maar die is uitverkocht bij de Makro, en laat ik nou net daar korting hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend de rode. Mooi in die kleur.
Die vond ik tegenvallen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
begin deze week toch aan Crisis Core
Children of Mana is (volgens mij) een strategiegame.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik dacht dat Children of Mana het eerste deel was, maar het was alleen het eerste deel in de compilatie (ofzo). Nouja, whatever.
Erg leuk spel, alhoewel ie wel erg kort is. En op de laatste paar levels na ook erg makkelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand Soul Bubbles al gespeeld?
The World Ends With You heb ik vanmiddag besteld, ben er erg benieuwd naar. Vooral of ik dat hele stijltje trek, het is toch iets waar je van moet houden.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb in ieder geval The World Ends With You en Final Fantasy Tactics A2 gekocht, en tot nu toe heeft de eerste titel bijna niet in mn DS gezeten, aangezien de tweede zo erg verslavend is
Genoeg (semi)legale mogelijkheden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:57 schreef Rumille het volgende:
Ik heb m'n Flashcard binnen! Ik ga hem natuurlijk niet gebruiken voor illegale doeleinden.
Formeel wel. Maar ik vind het niet zo kwalijk als echte warez.quote:
en je stemt zeker pvda...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Formeel wel. Maar ik vind het niet zo kwalijk als echte warez.
Ik kan mezelf in de spiegel kijken.
Weet je wie zichzelf ook in de spiegel kon kijken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Formeel wel. Maar ik vind het niet zo kwalijk als echte warez.
Ik kan mezelf in de spiegel kijken.
*faintsquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:01 schreef RaymanNL het volgende:
Chrono Trigger DS : http://www.square-enix.co.jp/ctds/
Tof?
Hier hebben we het niet over flashcards, daar is dit topic voor: [DS] Flashcardsquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:17 schreef Gercos het volgende:
ff een vraagje ik heb nu ook zon mooie ds maar wat is nou het perfecte kaartje om erbij te kopen om je games te backuppen
en bij welke webshop kun je die het beste kopen ?
quote:CHRONO TRIGGER Returns! The Timeless Classic Teleports to Nintendo DS This Holiday Season
Journey Through Time with the RPG Masterpiece that Started It All
LOS ANGELES, July 2 -- Square Enix, Inc., the publisher of Square Enix(TM) interactive entertainment products in North America, announced today that it will release CHRONO TRIGGER® in North America this Holiday season. Remastered exclusively for Nintendo DS(TM), this marks the first time that the groundbreaking RPG will be available on a handheld console.
Originally released in 1995 on Super NES® and shipping more than 2.5 million copies worldwide, CHRONO TRIGGER has been hailed as one of the greatest games of all time by critics and fans alike. With a unique and multifaceted storyline, the game revolutionized the world of RPGs with never-before-seen features, including an unprecedented soundtrack and multiple endings determined by side quests and the player's actions.
With artwork by famed manga artist Akira Toriyama and an unprecedented and inspiring musical score created by Yasunori Mitsuda, CHRONO TRIGGER represents the best-in-class of the video game world. This newly revamped edition maintains all of the game's original elements and spirit while introducing the portability, dual-screen presentation and Touch-Screen functionality of Nintendo DS. Players will soon be able to rediscover the exhilarating RPG experience, breathtaking storyline and innovative gameplay in the palm of their hands.
STORY
When a newly developed teleportation device malfunctions at the Millennial Fair, young Crono must travel through time to rescue his misfortunate companion from an intricate web of past and present perils. The swashbuckling adventure that ensues soon unveils an evil force set to destroy the world, triggering Crono's race against time to change the course of history and bring about a brighter future.
FEATURES
-- A masterpiece with an engaging and unparalleled storyline, leading to the discovery of multiple epic conclusions to a journey that transcends time
-- An unprecedented and inspiring musical score created by Yasunori Mitsuda
-- Intriguing battle system made possible by the unique combination of the Active Time Battle system and Tech skills
-- Famed character designer Akira Toriyama lends his signature art style to create the vibrant world that has captivated gamers around the world
-- Taking advantage of the Nintendo DS hardware, CHRONO TRIGGER makes its way onto the portable platform with all-new dual screen presentation and Touch-Screen functionality
-- A brand new dungeon and a Wireless Play mode adds exciting new dimensions to this timeless classic
Tot een max van 7 dagen, maar dat werkt idd wel erg leuk.. .zeker als je badges hebt die kunnen evolven. Maar het spel boeit me eerlijk gezegd totaal niet meer...quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben m'n DS kwijt, ik heb nu waarschijnlijk duizenden XP opgeslagen in TWEWTY, je levelt namelijk door als je het ding uitzet.
Hier zat ik echt al zo lang op te wachten. Heb de XBOX-versie ook en die vind ik helemaal fantastisch... de DS-versie gaat me weer een slaaptekort bezorgen ben ik bangquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Verder zag ik dat Civ Revolution ''uit'' is, die ga ik vanavond even checken.
Het is me gelukt, ik heb FFTA2 gehaald.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:43 schreef Rikketik het volgende:
Maar wie weet, misschien kan ik me daar nog overheen zetten.
Ik heb me de afgelopen twee jaar anders uitstekend vermaakt met NSMB, Yoshi's Island 2, Zelda, Professor Layton, Elite Beat Agents, Animal Crossing, March of the Mini's, Tetris en zelfs met de 2 Braintrainingspellenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:21 schreef TehMadRussian het volgende:
[ afbeelding ]
Hoho, it still prints moneys! :3
Voor de rest ben ik een jaar geleden gestopt met de ds-scene..overegaan op die van de psp.. Nothing can beat that bitch :3
Eh..rofl? voor de ds had ik iets van 2 jaar een flashcard. Games, homebrew (apps) en andere MOD dingetjes werden mogelijk gemaakt. Maar wel met extreme kutirritatie. Zonder een flashcard is het gewn een kleuter speelgoedding waar iedereen zich mee kan vermaken.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me de afgelopen twee jaar anders uitstekend vermaakt met NSMB, Yoshi's Island 2, Zelda, Professor Layton, Elite Beat Agents, Animal Crossing, March of the Mini's, Tetris en zelfs met de 2 Braintrainingspellen. Voordeel van de psp is dan weer Lemmings en Patapon
.
Speel je ook games op die PSP?quote:Zo heeft ieder zn ding, ik vind het gewn leuk om in een machientje te graven, dingen erop zetten die er niet voor bedoeld waren etc. Dan vind ik leuk.
Ja, ik schrik hier dus van, ik zie geen battlemenu. Ik hoop niet dat ze het turnbased gebeuren weghalen...quote:
Zal wel op het andere scherm staan à la Final Fantasy IV DS:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik schrik hier dus van, ik zie geen battlemenu. Ik hoop niet dat ze het turnbased gebeuren weghalen...
50e + kut tracklistquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:26 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe duur is Guitar Hero On Tour? Gewoon 45 euro toch? Dan weet ik hoeveel centjes ik vrijdag mee moet nemen [ afbeelding ]
En wanneer komt Elite Beat Agents 2, die ons al tijden beloofd is?
Jammer ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
E3 was in het kort,
GTA DS, Wiimote add-on,
Jammer, maar toch vet dat gta komt
Nee, dat zijn juist DE spellen waar ik een DS voor heb.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb nog nooit guitar heroes gespeeld
Phoenix Wright en zulks heb je al?quote:Maar zit momenteel in Hong Kong/China en de spellen zijn er ong de helft goedkoper
Vroeg me af of het de moeite waard is om aan te schaffen. Ik heb Ninja Gaiden al gekocht
Leuk spel zeg
nog suggesties?
Het is Guitar Hero.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:49 schreef ASSpirine het volgende:
Guitar heroes is dus een must?
Mocht Guitar Hero je erg leuk lijken dan heeft Free Recordshop een aanbieding. DS + Guitar Hero voor ¤189,95. Bart Smit heeft ook 2 aanbiedingen voor de DS een met pokemon Explorers of darkness/time voor ¤179,95 en een aanbieding met DS + Mario en Sonic voor ¤185.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:54 schreef Klonk het volgende:
Hoi DS liefhebbers, even een vraagje aan jullie als kenners (genoeg geslijmd zo). Weet iemand of er ergens een leuke aanbieding te vinden is voor een DS ?, lage prijs bijvoorbeeld of game ofzo erbij ?
Leuk spel en de 20 euro zeker waard. Sommigen zeggen dat het leuker is dan Lego Indiana Jones vanwege de grotere variëteit aan karakters. Als je de films ook nog kent is het helemaal top!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:30 schreef CherryLips het volgende:
ik zag laatst trouwens Star Wars Lego liggen voor ¤20, is die de moeite waard?
Lego Indiana Jones, Mario & Sonic @ Olympic games, New SMB, Assasins Creed, Track & Fieldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb gisteren mijn DS weer gevonden. Iemand tips voor een goede game![]()
No shit sherlock.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Mario en Sonic @ Olympics niet zo leuk. Maargoed dat is mening.
Ik geloof het ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
damn net guitar hero ds gehaald.
ongelofelijk goed!
Ik nu dus. 25/07/2008 artikelen in Backorderquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:01 schreef Klonk het volgende:
de mijne komt morgen binnen, hoop ik want ik ben heel benieuwd wat er in het pakket zit, heb hem bij bigdennis besteld en ik heb het vage gevoel dat er iets mis gegaan is, mijn bestelling stond in backorder omdat er iets niet leverbaar was, alleen heb ik het artikel dat in backorder stond niet besteld
Misschien nuttiger: hoe herken je de neppequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:57 schreef CherryLips het volgende:
wat is dan de 'echte'?
en welke update eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:32 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kijk uit dat je geen Fake R4Ds heb,
De makers van R4hebben in de firmware update gemaakt dat als je met een nep kaartje speelt de firmware je Ds permanent zal bricken.
ah update moet nog komen dusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:36 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://ds.qj.net/R4-Team-(...)nes/pg/49/aid/121802
quote:25/07/2008 artikelen in Backorder ArtNr: 13822
25/07/2008 artikelen in Backorder ArtNr: 13822
26/07/2008 artikelen in Backorder ArtNr: 13822
als je koopt via de 'bekende' websites zit je wel goed. Maar heb je bijvoorbeeld een erg goedkoop kaartje via ebay uit hongkong te pakken, dan heb je best kans op namaak.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:57 schreef CherryLips het volgende:
wat is dan de 'echte'?
Nu heb ik alles in 1 en weet ik zeker dat het werkt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waarom kopen jullie dan niet gewoon in de winkel?
Ik kan nergens op artikel nummer zoeken, tenminste er staat dan; Er zijn geen producten gevonden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:34 schreef Klonk het volgende:
je kunt bij bigdennis op nummer zoeken bij het zoeken.
de mijne kwam met een onaangename verrassing, een 110 volt oplader...
ok, maar via bigdennis zou ik in principe een goede hebben?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als je koopt via de 'bekende' websites zit je wel goed. Maar heb je bijvoorbeeld een erg goedkoop kaartje via ebay uit hongkong te pakken, dan heb je best kans op namaak.
Vast welquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ok, maar via bigdennis zou ik in principe een goede hebben?
omdat zoiets niet in de winkel te koop isquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waarom kopen jullie dan niet gewoon in de winkel?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=222049 , daar staan enorm veel goede DS spellenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb gisteren mijn DS weer gevonden. Iemand tips voor een goede game![]()
ik heb laatst screen protectors gekocht op ebay en m'n oma heeft een beschermhoesje voor me gebreidquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Je kunt ook gewoon naar winkels gaan he?
DS rotzooi word overal wel verkocht.
En wat heb je allemaal wel niet nodig vor je ds?
Ik heb:
DS
Oplader
Games
Klaar.
Play-Asia Ook leuk voor games. Tussen de 16 en 28 euro voor games. Mijn orderhistory is al pages. Snoep, pluchies, games, etc. Ze zetten wel de prijs op pakjes, dus zorg dat je alles per stuk besteld ivm. douane problemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:38 schreef Klonk het volgende:
nog een vraagje, kent iemand nog een site a la dealextreme waar ze de nodige ds gadgets en toebehoren verkopen ?
Bron: Wikipedia.org.quote:Dragon Quest IV was later re-released for the Nintendo DS in Japan in November 2007, where it has led the DS sales charts since its release. The game has been remade in 3D, similar to the PlayStation version. This release has kept many of the enhancements from the PlayStation, but has received enhanced upgrades to smooth the graphics further, and improved sound.
Shortly after the Japanese release, several people editing the Japanese ROM file discovered a near complete English translation along with Spanish, French, German, and Italian translations already inside the Japanese game. Many fans took this to mean such an announcement is imminent. On April 9, 2008, Square-Enix applied for a trademark to the title "Chapters of the Chosen", speculation has begun that this is the new subtitle to Dragon Quest IV for an American Release.
DQ4 wordt gemaakt door Level-5; Square-Enix is alleen de uitgever, dat zal ook wel meespelen. FFXIII wereldwijd (excl. Japan) tegelijk is best mogelijk. Tussen spellen als Lost Odyssey en Blue Dragon zat ook maar 2 à 3 weken.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, Square Enix heh, verbaast me niets. Wachten zijn we wel gewend, ik moet ook nog maar zien hoe ze strax die PS3 'worldwide' releases aan gaan pakken
Als je ouendan en ouendan 2 nog niet hebt kan je die natuurlijk importeren.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef _Arual_ het volgende:
Weet iemand of er een Elite beat agents 2 gaat komen? Ondertussen vermaak ik me met Guitar hero on tour (alleen heb ik daarvoor te kleine handen).
Die zijn dan wel weer gelijk een stuk moeilijker en hebben natuurlijk typische japanse muziekquote:Op maandag 28 juli 2008 21:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je ouendan en ouendan 2 nog niet hebt kan je die natuurlijk importeren.
ik word voorlopig nog helemaal gek van Jumping Jack Flashquote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef _Arual_ het volgende:
Weet iemand of er een Elite beat agents 2 gaat komen? Ondertussen vermaak ik me met Guitar hero on tour (alleen heb ik daarvoor te kleine handen).
FF IV. FF III is voornamelijk leuk bij gebrek aan beter. Speelt wel leuk weg, dat wel.quote:
Ja, dat heb ik dus ook. Mijn pink komt echt niet boven de ds uit... Ik ga maar met een loodje om mijn pink lopen of zo, misschien rekt ie.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb met On Tour alleen last vsn de blauwe knop, de rest druk ik makkelijk in
Japanse muziek, Japanse tekens...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je ouendan en ouendan 2 nog niet hebt kan je die natuurlijk importeren.
Dat nummer heeft me een DS gekost.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik word voorlopig nog helemaal gek van Jumping Jack Flash.
Ik heb juist het probleem dat mijn pink er net aan komt terwijl mijn andere drie vingers er te ver overheen komenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:22 schreef Poppejans het volgende:
Ik kom dus echt vrijwel niet met mijn ringvinger en pink bij de toetsen van Guitar Heroes![]()
Het is wel erg leuk, al bak ik er nog geen zinnig geluid uit, lol heb ik er wel mee
Neves is toch hetzelfde als het aloude Tangram?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:39 schreef melluk het volgende:
sindskort Simcity uitgevonden....
echt cool...stuk simpeler dan de PC versie...waardoor het zelfs te doen is voor mij!
en het spel Neves gehaald. In het begin dacht ik damn is dit alles, simpel!!
maar dan kom je wat verder....en dan is het toch best wel erg lastig soms haha
vorige keer 15 min aan 1 level gezeten....10 min niet naar gekeken om m vervolgens ineens in 1 keer door te hebben en op te lossen
als je alle 5 tracks in subway heb gedaan krijg je er weer 5 voorgeschoteld.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:53 schreef Poppejans het volgende:
Jeeej ik kan er al best goed "All the small things" mee op niveau ''easy''![]()
Wanneer krijg je keuze uit meer muziek? Moet je dan al veel hebben gedaan?
ja zekerquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:53 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Neves is toch hetzelfde als het aloude Tangram?
Ongeveer maar niet precies. Het gebruikt anders gevormde stukjes dan het bekende tangram. Voor de rest wel hetzelfde concept. Er is ook een 'echt' tangram spel voor de DS, maar de besturing en detectie van juistheid is veel slechter daarinquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:53 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Neves is toch hetzelfde als het aloude Tangram?
Of op Fok! rondhangen!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:01 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb sinds gister ook Guitar Hero!!![]()
Geweldig!!
En idd... je krigjt snel last van je pols, elk kwartier dus rusten(Tussendoor m'n huis opruimen
)
Nu weer spelen!!
welke powergrip is dat en kan je die ook in NL kopen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef Ynske het volgende:
mezelf 2 spellen cadeau gedaan
Yoshis island
[ afbeelding ]
Spiro
[ afbeelding ]
en omdat ik altijd last krijg van mijn pols bij langer spelen heb ik me zo'n powergrip aangeschaft
[ afbeelding ]
powergrip van logic3quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:14 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
welke powergrip is dat en kan je die ook in NL kopen?
Bij Oudendan 2 kun je juist echt alle intro's overslaan, meer dan bij EBA nog. Ik vond ze trouwens niet moeilijker dan EBA, je moet alleen even wennen aan de japanse muziek die wat minder makkelijk in het gehoor ligt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:53 schreef _Arual_ het volgende:
Japanse muziek, Japanse tekens...Bovendien hoorde ik dat je bij deze spellen niet de mogelijkheid hebt om het introfilmpje over te slaan, en gezien ik echt tig keren opnieuw aan een liedje moet beginnen, gaat dat frustrerend worden.
[..]
Dat nummer heeft me een DS gekost.![]()
Waardoor ik een roze DS Lite móest kopen.
Is het dan zo dat je alleen bij deel 1 die intro's niet kunt overslaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:07 schreef mjan het volgende:
[..]
Bij Oudendan 2 kun je juist echt alle intro's overslaan, meer dan bij EBA nog. Ik vond ze trouwens niet moeilijker dan EBA, je moet alleen even wennen aan de japanse muziek die wat minder makkelijk in het gehoor ligt.
Op welk niveau krijg je 'jumpin' jack flash' niet uitgespeeld trouwens?
Jup, bij Ouendan 1 moet je alles afkijken en dat is inderdaad zwaar irritant.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Is het dan zo dat je alleen bij deel 1 die intro's niet kunt overslaan.
Ow sorry, fout gelezen!quote:Ik heb Elite beat agents helemaal uitgespeeld. CL worstelt er nog mee.
Een eurootje of 45 geloof ik. En verder heeft het niets met echt gitaar spelen te maken, dus nee, het is niet moeilijker of makkelijker als je ook echt gitaar speelt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:23 schreef Ynske het volgende:
wat kost gitarhero nu?
en is het moeilijk als je zelf nog nooit gitaar gespeeld hebt?
Gelukkig is het helemaal niet verslavend he?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu in het derde level/niveau zeg maar. Het is nu al verdomd lastig, niet dat ik fouten maak maar ik zit toch net niet vaak genoeg op 300 punten.
thnxquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een eurootje of 45 geloof ik. En verder heeft het niets met echt gitaar spelen te maken, dus nee, het is niet moeilijker of makkelijker als je ook echt gitaar speelt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:27 schreef mjan het volgende:
[..]
Gelukkig is het helemaal niet verslavend he?
Ik kan sowieso geen liedje meer horen wat in EBA zit zonder mee te gaan tikken. Jumpin' Jack Flash is hier ook echt uitgekotst, zeker toen ik met de diva's aan het spelen was, wat een hel was dat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Het is een spel dat je echt in je eentje moet spelen zonder anderen om je heen, m'n vader had de hele tijd Jumping Jack Flash in z'n hoofd en m'n zus Ashlee Simpson.
en scummvm las ik zojuist, dus Day of the Tentacle is binnen handbereikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Genoeg (semi)legale mogelijkheden.
- Oude games via emulatie
- Roms van legaal gekochte games zodat je de kaartjes niet kwijtraakt.
Wat vond je hem vergeleken met Metal Slug Anthology op de PSP?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
Metal Slug 7 gekocht en uitgespeeld. Vond hem vergeleken met Metal Slug Anthology op de PSP.
1 deel van Metal Slug in Anthology (alle nummerieke delen + X) biedt meer variatie dan Metal Slug 7. Wat me tegenviel aan Metal Slug 7 is:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:10 schreef Laniboekje het volgende:
Wat vond je hem vergeleken met Metal Slug Anthology op de PSP?
Mooi!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef disjfa het volgende:
Ik hoor net dat dragon quest 4 ,12 september hier uit gaat komen
Das eerder dan in de USA?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef disjfa het volgende:
Ik hoor net dat dragon quest 4 ,12 september hier uit gaat komen
Dan gaan die luie Fransen en Italianen die geen Engels willen leren wel met hun hooivorken in opstand komen denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef Aether het volgende:
Klopt het trouwens dat Europese DS spellen van Square Enix alleen nog in het Engels worden uitgebracht? Chocobo Tales is de laatste titel met een taalkeuze. Final Fantasy Ring of Fates was alleen Engels IIRC. Zijn Tactics en/of Revenant Wings ook alleen in het Engels?
4 dagenquote:
Ik ook, maar ik denk dat ik 'm ga annuleren. Voor 10 euro ga ik niet ruim een week zitten wachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:33 schreef Aether het volgende:
[..]
4 dagen
Heb 'm alleen al in de VS besteld...
Het is niet eens tien euro, de EU prijs komt ook rond de 35 euro zag ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef Marble het volgende:
Je wacht al 16 jaar. 1 weekje is dan nog niet eens 1%, relatief gezien.
Je krijgt er wel een grote extra controller ding bij he niet vergetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx
is nog aardig aan prijs vind ik
dan nog maar een tijdje wachten
FFIVDS sla ik over, heb nog niet zo heel lang terug de GBA versie gedaan. IU sla ik ook over omdat ik het een te standaard uitstraling vind hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy IV DS komt 5 september uit in Europa.
Wordt een drukke Square Enix maand (o.a. Dragon Quest, Infinite Discovery).
Je keuze is gewoon de winkel binnenlopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:22 schreef Aether het volgende:
Bij play.com: (kan me niet herinneren dat deze bundel ook in NL wordt verkocht?)
Okee ik ben niet zo heel handig hiermee, heb een film gedownload (DPG file) en weet niet precies waar ik hem op moet zetten, browsing menu in moonshell bestaat uit:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:42 schreef -ladybird- het volgende:
Wie kijkt er hier ook weleens films op de ds?
Ben er nu een beetje mee aan het klooien, ben benieuwd hoe de kwaliteit is..
ja en nu wil ik eigenlijk ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een grote extra controller ding bij he niet vergeten
Dat maakt hem duurder naturlich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |