Eh..rofl? voor de ds had ik iets van 2 jaar een flashcard. Games, homebrew (apps) en andere MOD dingetjes werden mogelijk gemaakt. Maar wel met extreme kutirritatie. Zonder een flashcard is het gewn een kleuter speelgoedding waar iedereen zich mee kan vermaken.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me de afgelopen twee jaar anders uitstekend vermaakt met NSMB, Yoshi's Island 2, Zelda, Professor Layton, Elite Beat Agents, Animal Crossing, March of the Mini's, Tetris en zelfs met de 2 Braintrainingspellen. Voordeel van de psp is dan weer Lemmings en Patapon
.
Speel je ook games op die PSP?quote:Zo heeft ieder zn ding, ik vind het gewn leuk om in een machientje te graven, dingen erop zetten die er niet voor bedoeld waren etc. Dan vind ik leuk.
Ja, ik schrik hier dus van, ik zie geen battlemenu. Ik hoop niet dat ze het turnbased gebeuren weghalen...quote:
Zal wel op het andere scherm staan à la Final Fantasy IV DS:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik schrik hier dus van, ik zie geen battlemenu. Ik hoop niet dat ze het turnbased gebeuren weghalen...

50e + kut tracklistquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:26 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe duur is Guitar Hero On Tour? Gewoon 45 euro toch? Dan weet ik hoeveel centjes ik vrijdag mee moet nemen [ afbeelding ]
En wanneer komt Elite Beat Agents 2, die ons al tijden beloofd is?
Jammer ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
E3 was in het kort,
GTA DS, Wiimote add-on,
Jammer, maar toch vet dat gta komt
Nee, dat zijn juist DE spellen waar ik een DS voor heb.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb nog nooit guitar heroes gespeeld
Phoenix Wright en zulks heb je al?quote:Maar zit momenteel in Hong Kong/China en de spellen zijn er ong de helft goedkoper
Vroeg me af of het de moeite waard is om aan te schaffen. Ik heb Ninja Gaiden al gekocht
Leuk spel zeg
nog suggesties?
Het is Guitar Hero.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:49 schreef ASSpirine het volgende:
Guitar heroes is dus een must?
Mocht Guitar Hero je erg leuk lijken dan heeft Free Recordshop een aanbieding. DS + Guitar Hero voor ¤189,95. Bart Smit heeft ook 2 aanbiedingen voor de DS een met pokemon Explorers of darkness/time voor ¤179,95 en een aanbieding met DS + Mario en Sonic voor ¤185.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:54 schreef Klonk het volgende:
Hoi DS liefhebbers, even een vraagje aan jullie als kenners (genoeg geslijmd zo). Weet iemand of er ergens een leuke aanbieding te vinden is voor een DS ?, lage prijs bijvoorbeeld of game ofzo erbij ?
Leuk spel en de 20 euro zeker waard. Sommigen zeggen dat het leuker is dan Lego Indiana Jones vanwege de grotere variëteit aan karakters. Als je de films ook nog kent is het helemaal top!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:30 schreef CherryLips het volgende:
ik zag laatst trouwens Star Wars Lego liggen voor ¤20, is die de moeite waard?
Lego Indiana Jones, Mario & Sonic @ Olympic games, New SMB, Assasins Creed, Track & Fieldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb gisteren mijn DS weer gevonden. Iemand tips voor een goede game![]()
No shit sherlock.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Mario en Sonic @ Olympics niet zo leuk. Maargoed dat is mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |