Ik geloof het ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
damn net guitar hero ds gehaald.
ongelofelijk goed!
Ik nu dus. 25/07/2008 artikelen in Backorderquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:01 schreef Klonk het volgende:
de mijne komt morgen binnen, hoop ik want ik ben heel benieuwd wat er in het pakket zit, heb hem bij bigdennis besteld en ik heb het vage gevoel dat er iets mis gegaan is, mijn bestelling stond in backorder omdat er iets niet leverbaar was, alleen heb ik het artikel dat in backorder stond niet besteld
Misschien nuttiger: hoe herken je de neppequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:57 schreef CherryLips het volgende:
wat is dan de 'echte'?
en welke update eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:32 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kijk uit dat je geen Fake R4Ds heb,
De makers van R4hebben in de firmware update gemaakt dat als je met een nep kaartje speelt de firmware je Ds permanent zal bricken.
ah update moet nog komen dusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:36 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://ds.qj.net/R4-Team-(...)nes/pg/49/aid/121802
quote:25/07/2008 artikelen in Backorder ArtNr: 13822
25/07/2008 artikelen in Backorder ArtNr: 13822
26/07/2008 artikelen in Backorder ArtNr: 13822
als je koopt via de 'bekende' websites zit je wel goed. Maar heb je bijvoorbeeld een erg goedkoop kaartje via ebay uit hongkong te pakken, dan heb je best kans op namaak.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:57 schreef CherryLips het volgende:
wat is dan de 'echte'?
Nu heb ik alles in 1 en weet ik zeker dat het werkt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waarom kopen jullie dan niet gewoon in de winkel?
Ik kan nergens op artikel nummer zoeken, tenminste er staat dan; Er zijn geen producten gevonden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:34 schreef Klonk het volgende:
je kunt bij bigdennis op nummer zoeken bij het zoeken.
de mijne kwam met een onaangename verrassing, een 110 volt oplader...
ok, maar via bigdennis zou ik in principe een goede hebben?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als je koopt via de 'bekende' websites zit je wel goed. Maar heb je bijvoorbeeld een erg goedkoop kaartje via ebay uit hongkong te pakken, dan heb je best kans op namaak.
Vast welquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ok, maar via bigdennis zou ik in principe een goede hebben?
omdat zoiets niet in de winkel te koop isquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waarom kopen jullie dan niet gewoon in de winkel?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=222049 , daar staan enorm veel goede DS spellenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb gisteren mijn DS weer gevonden. Iemand tips voor een goede game![]()
ik heb laatst screen protectors gekocht op ebay en m'n oma heeft een beschermhoesje voor me gebreidquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Je kunt ook gewoon naar winkels gaan he?
DS rotzooi word overal wel verkocht.
En wat heb je allemaal wel niet nodig vor je ds?
Ik heb:
DS
Oplader
Games
Klaar.
Play-Asia Ook leuk voor games. Tussen de 16 en 28 euro voor games. Mijn orderhistory is al pages. Snoep, pluchies, games, etc. Ze zetten wel de prijs op pakjes, dus zorg dat je alles per stuk besteld ivm. douane problemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:38 schreef Klonk het volgende:
nog een vraagje, kent iemand nog een site a la dealextreme waar ze de nodige ds gadgets en toebehoren verkopen ?
Bron: Wikipedia.org.quote:Dragon Quest IV was later re-released for the Nintendo DS in Japan in November 2007, where it has led the DS sales charts since its release. The game has been remade in 3D, similar to the PlayStation version. This release has kept many of the enhancements from the PlayStation, but has received enhanced upgrades to smooth the graphics further, and improved sound.
Shortly after the Japanese release, several people editing the Japanese ROM file discovered a near complete English translation along with Spanish, French, German, and Italian translations already inside the Japanese game. Many fans took this to mean such an announcement is imminent. On April 9, 2008, Square-Enix applied for a trademark to the title "Chapters of the Chosen", speculation has begun that this is the new subtitle to Dragon Quest IV for an American Release.
DQ4 wordt gemaakt door Level-5; Square-Enix is alleen de uitgever, dat zal ook wel meespelen. FFXIII wereldwijd (excl. Japan) tegelijk is best mogelijk. Tussen spellen als Lost Odyssey en Blue Dragon zat ook maar 2 ā 3 weken.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, Square Enix heh, verbaast me niets. Wachten zijn we wel gewend, ik moet ook nog maar zien hoe ze strax die PS3 'worldwide' releases aan gaan pakken
Als je ouendan en ouendan 2 nog niet hebt kan je die natuurlijk importeren.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef _Arual_ het volgende:
Weet iemand of er een Elite beat agents 2 gaat komen? Ondertussen vermaak ik me met Guitar hero on tour (alleen heb ik daarvoor te kleine handen).
Die zijn dan wel weer gelijk een stuk moeilijker en hebben natuurlijk typische japanse muziekquote:Op maandag 28 juli 2008 21:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je ouendan en ouendan 2 nog niet hebt kan je die natuurlijk importeren.
ik word voorlopig nog helemaal gek van Jumping Jack Flashquote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef _Arual_ het volgende:
Weet iemand of er een Elite beat agents 2 gaat komen? Ondertussen vermaak ik me met Guitar hero on tour (alleen heb ik daarvoor te kleine handen).
FF IV. FF III is voornamelijk leuk bij gebrek aan beter. Speelt wel leuk weg, dat wel.quote:
Ja, dat heb ik dus ook. Mijn pink komt echt niet boven de ds uit... Ik ga maar met een loodje om mijn pink lopen of zo, misschien rekt ie.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb met On Tour alleen last vsn de blauwe knop, de rest druk ik makkelijk in
Japanse muziek, Japanse tekens...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je ouendan en ouendan 2 nog niet hebt kan je die natuurlijk importeren.
Dat nummer heeft me een DS gekost.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik word voorlopig nog helemaal gek van Jumping Jack Flash.
Ik heb juist het probleem dat mijn pink er net aan komt terwijl mijn andere drie vingers er te ver overheen komenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:22 schreef Poppejans het volgende:
Ik kom dus echt vrijwel niet met mijn ringvinger en pink bij de toetsen van Guitar Heroes![]()
Het is wel erg leuk, al bak ik er nog geen zinnig geluid uit, lol heb ik er wel mee
Neves is toch hetzelfde als het aloude Tangram?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:39 schreef melluk het volgende:
sindskort Simcity uitgevonden....
echt cool...stuk simpeler dan de PC versie...waardoor het zelfs te doen is voor mij!
en het spel Neves gehaald. In het begin dacht ik damn is dit alles, simpel!!
maar dan kom je wat verder....en dan is het toch best wel erg lastig soms haha
vorige keer 15 min aan 1 level gezeten....10 min niet naar gekeken om m vervolgens ineens in 1 keer door te hebben en op te lossen
als je alle 5 tracks in subway heb gedaan krijg je er weer 5 voorgeschoteld.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:53 schreef Poppejans het volgende:
Jeeej ik kan er al best goed "All the small things" mee op niveau ''easy''![]()
Wanneer krijg je keuze uit meer muziek? Moet je dan al veel hebben gedaan?
ja zekerquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:53 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Neves is toch hetzelfde als het aloude Tangram?
Ongeveer maar niet precies. Het gebruikt anders gevormde stukjes dan het bekende tangram. Voor de rest wel hetzelfde concept. Er is ook een 'echt' tangram spel voor de DS, maar de besturing en detectie van juistheid is veel slechter daarinquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:53 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Neves is toch hetzelfde als het aloude Tangram?
Of op Fok! rondhangen!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:01 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb sinds gister ook Guitar Hero!!![]()
Geweldig!!
En idd... je krigjt snel last van je pols, elk kwartier dus rusten(Tussendoor m'n huis opruimen
)
Nu weer spelen!!
welke powergrip is dat en kan je die ook in NL kopen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef Ynske het volgende:
mezelf 2 spellen cadeau gedaan
Yoshis island
[ afbeelding ]
Spiro
[ afbeelding ]
en omdat ik altijd last krijg van mijn pols bij langer spelen heb ik me zo'n powergrip aangeschaft
[ afbeelding ]
powergrip van logic3quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:14 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
welke powergrip is dat en kan je die ook in NL kopen?
Bij Oudendan 2 kun je juist echt alle intro's overslaan, meer dan bij EBA nog. Ik vond ze trouwens niet moeilijker dan EBA, je moet alleen even wennen aan de japanse muziek die wat minder makkelijk in het gehoor ligt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:53 schreef _Arual_ het volgende:
Japanse muziek, Japanse tekens...Bovendien hoorde ik dat je bij deze spellen niet de mogelijkheid hebt om het introfilmpje over te slaan, en gezien ik echt tig keren opnieuw aan een liedje moet beginnen, gaat dat frustrerend worden.
[..]
Dat nummer heeft me een DS gekost.![]()
Waardoor ik een roze DS Lite mķest kopen.
Is het dan zo dat je alleen bij deel 1 die intro's niet kunt overslaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:07 schreef mjan het volgende:
[..]
Bij Oudendan 2 kun je juist echt alle intro's overslaan, meer dan bij EBA nog. Ik vond ze trouwens niet moeilijker dan EBA, je moet alleen even wennen aan de japanse muziek die wat minder makkelijk in het gehoor ligt.
Op welk niveau krijg je 'jumpin' jack flash' niet uitgespeeld trouwens?
Jup, bij Ouendan 1 moet je alles afkijken en dat is inderdaad zwaar irritant.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Is het dan zo dat je alleen bij deel 1 die intro's niet kunt overslaan.
Ow sorry, fout gelezen!quote:Ik heb Elite beat agents helemaal uitgespeeld. CL worstelt er nog mee.
Een eurootje of 45 geloof ik. En verder heeft het niets met echt gitaar spelen te maken, dus nee, het is niet moeilijker of makkelijker als je ook echt gitaar speelt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:23 schreef Ynske het volgende:
wat kost gitarhero nu?
en is het moeilijk als je zelf nog nooit gitaar gespeeld hebt?
Gelukkig is het helemaal niet verslavend he?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu in het derde level/niveau zeg maar. Het is nu al verdomd lastig, niet dat ik fouten maak maar ik zit toch net niet vaak genoeg op 300 punten.
thnxquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een eurootje of 45 geloof ik. En verder heeft het niets met echt gitaar spelen te maken, dus nee, het is niet moeilijker of makkelijker als je ook echt gitaar speelt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:27 schreef mjan het volgende:
[..]
Gelukkig is het helemaal niet verslavend he?
Ik kan sowieso geen liedje meer horen wat in EBA zit zonder mee te gaan tikken. Jumpin' Jack Flash is hier ook echt uitgekotst, zeker toen ik met de diva's aan het spelen was, wat een hel was dat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Het is een spel dat je echt in je eentje moet spelen zonder anderen om je heen, m'n vader had de hele tijd Jumping Jack Flash in z'n hoofd en m'n zus Ashlee Simpson.
en scummvm las ik zojuist, dus Day of the Tentacle is binnen handbereikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Genoeg (semi)legale mogelijkheden.
- Oude games via emulatie
- Roms van legaal gekochte games zodat je de kaartjes niet kwijtraakt.
Wat vond je hem vergeleken met Metal Slug Anthology op de PSP?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
Metal Slug 7 gekocht en uitgespeeld. Vond hem vergeleken met Metal Slug Anthology op de PSP.
1 deel van Metal Slug in Anthology (alle nummerieke delen + X) biedt meer variatie dan Metal Slug 7. Wat me tegenviel aan Metal Slug 7 is:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:10 schreef Laniboekje het volgende:
Wat vond je hem vergeleken met Metal Slug Anthology op de PSP?
Mooi!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef disjfa het volgende:
Ik hoor net dat dragon quest 4 ,12 september hier uit gaat komen
Das eerder dan in de USA?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef disjfa het volgende:
Ik hoor net dat dragon quest 4 ,12 september hier uit gaat komen
Dan gaan die luie Fransen en Italianen die geen Engels willen leren wel met hun hooivorken in opstand komen denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef Aether het volgende:
Klopt het trouwens dat Europese DS spellen van Square Enix alleen nog in het Engels worden uitgebracht? Chocobo Tales is de laatste titel met een taalkeuze. Final Fantasy Ring of Fates was alleen Engels IIRC. Zijn Tactics en/of Revenant Wings ook alleen in het Engels?
4 dagenquote:
Ik ook, maar ik denk dat ik 'm ga annuleren. Voor 10 euro ga ik niet ruim een week zitten wachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:33 schreef Aether het volgende:
[..]
4 dagen
Heb 'm alleen al in de VS besteld...
Het is niet eens tien euro, de EU prijs komt ook rond de 35 euro zag ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef Marble het volgende:
Je wacht al 16 jaar. 1 weekje is dan nog niet eens 1%, relatief gezien.
Je krijgt er wel een grote extra controller ding bij he niet vergetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx
is nog aardig aan prijs vind ik
dan nog maar een tijdje wachten
FFIVDS sla ik over, heb nog niet zo heel lang terug de GBA versie gedaan. IU sla ik ook over omdat ik het een te standaard uitstraling vind hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy IV DS komt 5 september uit in Europa.
Wordt een drukke Square Enix maand (o.a. Dragon Quest, Infinite Discovery).
Je keuze is gewoon de winkel binnenlopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:22 schreef Aether het volgende:
Bij play.com: (kan me niet herinneren dat deze bundel ook in NL wordt verkocht?)
Okee ik ben niet zo heel handig hiermee, heb een film gedownload (DPG file) en weet niet precies waar ik hem op moet zetten, browsing menu in moonshell bestaat uit:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:42 schreef -ladybird- het volgende:
Wie kijkt er hier ook weleens films op de ds?
Ben er nu een beetje mee aan het klooien, ben benieuwd hoe de kwaliteit is..
ja en nu wil ik eigenlijk ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een grote extra controller ding bij he niet vergeten
Dat maakt hem duurder naturlich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |