beetje laat niet ? Topic is al bijna volquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:15 schreef makkie88 het volgende:
tvp
Zow, jij hebt grote blij!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:57 schreef mooiboi89 het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHAH
Wie is jou vent
TS is gewoon ff naar de zaadbank geweest joh!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:57 schreef mooiboi89 het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHAH
Wie is jou vent
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:22 schreef Devlinsect het volgende:
^^Kwakken op de muur en vliegen wandluizen doen de rest
Ik met mijn belasting centen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:32 schreef Tristessa het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de baby.
eens.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef ruud.nl het volgende:
* ruud.nl checkt fobo van TS en zou niet teruggekeerd zijn na medegedeeld te hebben even sigaretten te zijn gaan halen.
Hoe ben je eigenlijk op je onderschrift gekomen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef DJMO het volgende:
ik ben weer thuis, ben niet natgeregend, ik heb te roken dus mijn klachten zijn over
gekregen van een ex-collega van mequote:Op donderdag 12 juni 2008 17:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk op je onderschrift gekomen?
Ben je nog steeds lelijk? Ja? Dan heb ik een nieuwe klacht voor je.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef DJMO het volgende:
ik ben weer thuis, ben niet natgeregend, ik heb te roken dus mijn klachten zijn over
OMG haar hele leven is een klacht lijkt het wel maarja niet zo gek ookquote:
mooi, dan heb ik nog wat goeds gedaan ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
OMG haar hele leven is een klacht lijkt het wel maarja niet zo gek ook![]()
Ik begin een beetje verslaafd te worden aan dit topic
neuj, was ik niet van plan te maken ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:13 schreef fotostarter het volgende:
Heb je al een hyves voor de opkomstige in nicotine gemarineerde foetus?
vandaar dat je nu vrijgezel bent???quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:26 schreef simP het volgende:
ja mooi dat ik ook niet terug zou komen vooral niet als ze ook nog op het punt staat een mutant te baren
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
ja ik ben zwanger maar ik mag zes sigaretten per dag roken van de verloskundige
rond de kerstquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:42 schreef Edwinuss het volgende:
wanneer baar je dat kind van je eigenlijk ?
Dus je weet nog niet of het een meisje of een jongen word?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:49 schreef DJMO het volgende:
de naam voor een knul weten we al ja.. voor een meisje nog niet ....
Laat me raden! Giovani?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:49 schreef DJMO het volgende:
de naam voor een knul weten we al ja.. voor een meisje nog niet ....
In ieder geval met down-syndroom.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dus je weet nog niet of het een meisje of een jongen word?
dat word het niet, dat is al onderzocht..quote:
nop mis gegokt..quote:
Nico of Tine dus. Weet je al of het toevallig een tweeling wordt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dus je weet nog niet of het een meisje of een jongen word?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:12 schreef JanusAnus het volgende:
Ts, aan je kapsel te zien heb je al kanker gehad, waarom rook je dan nog?
omdat er mensen zoals jij bestaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:12 schreef JanusAnus het volgende:
Ts, aan je kapsel te zien heb je al kanker gehad, waarom rook je dan nog?
En waarom neem je een kind als je de verantwoordelijkheid niet kan dragen?
En waarom mogen zwakbegaafden nog steeds kinderen krijgen?
Inderdaad, het kind is zowaar al een junk voor het überhaupt geboren isquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:14 schreef focal het volgende:
Het blijft ook een beetje een vicieuze cirkel met zulke ouders...
Zoals de vieze man het zo mooi kan zeggen : ''bleh vieze vrouw''quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:25 schreef Stigma het volgende:
Mensen zoals DJMO zouden wat mij betreft niet zwanger mogen worden.
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja snap ik, maar ik heb maar een uitkering en ik zit in de schuldsanernig.. dus ja.. dure dingen zitten er niet in voor ons
En roken tijdens de zwangerschap is goed voor de baby.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:07 schreef Drijfzand het volgende:
Stoppen met roken tijdens de zwangerschap is slecht voor de baby, zo blijkt uit onderzoeken.
dat ben ik zelf geweest jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |