abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:34:59 #276
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59322939
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:24 schreef DJMO het volgende:
maar nu wil ik het heel anders doen btw: iedereen die ik ken en een kaartje zou willen sturen heeft internet en dus wil ik het nou lekker zeer goedkoop doen en een e-card sturen
Leuk. Vooral als iedereen van die gratis e-cards terug gaat sturen. Dan krijg je iig spam tot an het eind der tijden


(ik zou het nooit doen, mensen willen bij zoiets bijzonders als een geboorte toch echt iets tastbaars. Ook al is het 'maar' een kaart.)
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 juni 2008 @ 23:50:58 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59323426
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Leuk. Vooral als iedereen van die gratis e-cards terug gaat sturen. Dan krijg je iig spam tot an het eind der tijden


(ik zou het nooit doen, mensen willen bij zoiets bijzonders als een geboorte toch echt iets tastbaars. Ook al is het 'maar' een kaart.)
ja snap ik, maar ik heb maar een uitkering en ik zit in de schuldsanernig.. dus ja.. dure dingen zitten er niet in voor ons
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59323491
ik zou het zelf ook niet doen, maar als je het niet kan betalen kan je het niet betalen en om het alleen maar te doen omdat andere mensen graag een kaartje willen...
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:58:25 #279
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59323613
DJMO: schuldsanering of niet maar e-cards nooit. Dan ga je toch lekker zelf kaarten maken! Heb ik wel overwogen gewoon omdat dat wel heel erg mooi en persoonlijk is

(Ik wil je wel helpen )`
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 juni 2008 @ 00:02:33 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59323707
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:58 schreef RockabeIIa het volgende:
DJMO: schuldsanering of niet maar e-cards nooit. Dan ga je toch lekker zelf kaarten maken! Heb ik wel overwogen gewoon omdat dat wel heel erg mooi en persoonlijk is

(Ik wil je wel helpen )`
daar heb ik ook al aan zitten denken, voor als het jongen is wil ik twee gekruiste letters J's met een vervaagd gezichtje van een baby, maar voor een meisje weet ik het nog niet.. (daarom wil ik btw ook graag weten wat het word zodat ik daar op tijd mee kan zijn om te ontwerpen enzo)

lievv dat je wil helpen ik accepteer graag hulp en ideeen!

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 12-06-2008 00:03:31 (typgriep :')) ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59333581
Zou het erg moeilijk zijn zelf een kaartje te maken?
Het is allemaal zo duur. Je bent snel 80,- kwijt voor 30 kaartjes.
  donderdag 12 juni 2008 @ 13:29:36 #282
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59333692
Miin buuf heeft zelf kaartjes geborduurd. Heel mooi!
En anders ga je lekker met een kopieerapparaatski in de weer Kost geen drol!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59334101
Ik heb m`n kaartjes zelf ontworpen en geprint, duurste kostenpost waren de enveloppen maar die had ik ook budget kunnen doen. Ik was zo voor 100 kaartjes 80 euro kwijt (excl. postzegels dan)
Saartje
pi_59334285
Borduren kan ik niet. Maar ik heb bij een kopieerzaak gewerkt. En weet dat ze daar mooie kleurenprinten kunnen maken. Je hoeft natuurlijk niet perse een dubbele kaart te hebben.
Ohja, postzegels moet ook nog natuurlijk.
pi_59334451
Ik vind het ook maar lastig, voor Myhron hadden we deze...

binnenkant

Maar dan met haar naam uiteraard en een tekst van Depeche Mode erin

Heel simpel eigenlijk, maar ik zie nu nergens iets écht leuks.
Nou weten we ook nog niet wat het wordt, dat speelt ook mee denk ik, maar toch...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 12 juni 2008 @ 13:53:12 #286
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59334476
Ingrid, als je nou een beetje goed mikt dan kun je kerstkaarten en geboortekaarten in 1x doen. Scheelt ook al weer!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59334695
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Ingrid, als je nou een beetje goed mikt dan kun je kerstkaarten en geboortekaarten in 1x doen. Scheelt ook al weer!

Dat hebben we bij Kim gedaan. Serieus. Simpel kerstkaartje gemaakt van apart dun doorzichtig papier. Kon dat er mooi bij in.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:10:30 #288
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59335068
Wij hadden voor Emma kaartjes van geboortepost.nl (geen spam intended) Ik heb nu even gekeken en ze kosten 1.73 per kaart inclusief envelop en porto. Ik denk dat we het deze keer ook weer zo gaan doen. Zelf kaartje ontwerpen, dag na geboorte foto er in knutselen en de volgende dag (als je het voor 11 uur upload) heeft iedereen een kaartje.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_59335558
Ingrid, als je het bij de copyshop laat doen kan je ook meerdere kaartjes op een a4 laten drukken. Vaak willen ze het voor weinig voor je snijden maar dat kan je ook zelf doen natuurlijk.
Voor Ronja hadden we enkele kaarten en dat kan ook heel leuk zijn.

Geboortepost ga ik ook nog eens bekijken, denk ik. De prijs is wel heel aantrekkelijk. Het kaartje wat we in ons hoofd hadden hebben we laatst nog even bij de drukker bekeken en ook daar heeft het een heel simpel geprint uiterlijk. Dat vind ik niet erg, maar wel voor die prijs!
Nu gaan we dus eens kijken of we het na laten drukken bij de copyshop of dat we slim zijn en het vouwen/snijden in de kraamtijd lekker laten voor wat het is en een ander, simpeler kaartje verzinnen.
pi_59335898
Djmo waarom print je ze zelf niet?
hebben wij bij de oudste wel zelf gedaan, van te voren heb ik de enveloppen geschreven.
kaarjte kun je zover mogelijk al klaar maken, mooie foto de dag na de geboorte erop en klaar printen maar. dit vonden de meesten toch wel het leukste.
mama van 3 kids!
pi_59336620
Geboortepost klinkt ook goed.
Owlet, dat is ook zo, dat je meerdere kaartjes op a4 kunt drukken.

Standaard prijzen copyshop hier:

¤ 22,50 opmaak inc. proefdrukken
¤ 5,00 extra als je onder de 100 kaarten zit!
¤ 0.39 per zijde indrukken zwart wit.
¤ 0,79 per zijde in kleur.

Dan het kaartje zelf nog en de portokosten.

Voorlopig genoeg info. Vind het wel leuk om al rond te snuffelen en te bedenken.
En voor ons handig om ongeveer de prijs te weten. Aangezien wij het geld dan aan moeten vragen, kunnen we een indicatie geven.
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:40:39 #292
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59337599
Ik was er echt tevreden over, nog steeds. Het kaartje werd helemaal zoals wij wilden. De kwaliteit vind ik ook goed, ook van de foto, stevige enveloppe. En vooral ik heb niks hoeven vouwen en plakken of snijden.
En oja wat ik ook erg prettig vond om te weten is dat extra kaartjes zo bijbesteld waren, zonder hoge kosten.
-einde reclame-
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 22:35:16 #293
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59376790
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

daar heb ik ook al aan zitten denken, voor als het jongen is wil ik twee gekruiste letters J's met een vervaagd gezichtje van een baby, maar voor een meisje weet ik het nog niet.. (daarom wil ik btw ook graag weten wat het word zodat ik daar op tijd mee kan zijn om te ontwerpen enzo)

lievv dat je wil helpen ik accepteer graag hulp en ideeen!
Ik heb me bedacht. Als je nou eens stopt met roken en dat geld opspaart dan kun je daar mooi kaarten van laten maken. Succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 22:57:43 #294
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59377540
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik heb me bedacht. Als je nou eens stopt met roken en dat geld opspaart dan kun je daar mooi kaarten van laten maken. Succes!
pi_59377878
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik heb me bedacht. Als je nou eens stopt met roken en dat geld opspaart dan kun je daar mooi kaarten van laten maken. Succes!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59382809
rockabella
mama van 3 kids!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 juni 2008 @ 22:25:42 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59396365
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik heb me bedacht. Als je nou eens stopt met roken en dat geld opspaart dan kun je daar mooi kaarten van laten maken. Succes!


ik ben niet de enige die rookt in dit huis... maar weet je? laat maar joh.. bied voortaan niet iets aan voor je weet aan wie je het aanbiedt.. scheelt je reageren in sommige topics of op sommige mensen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:26:38 #298
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59396386
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:25 schreef DJMO het volgende:

[..]



ik ben niet de enige die rookt in dit huis...
Maar wel de enige die zwanger is , toch?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:30:59 #299
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59396492
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:25 schreef DJMO het volgende:

[..]



ik ben niet de enige die rookt in dit huis... maar weet je? laat maar joh.. bied voortaan niet iets aan voor je weet aan wie je het aanbiedt.. scheelt je reageren in sommige topics of op sommige mensen
Amen. Ik ben het helemaal met je eens.
En sorry, ik dacht echt dat ik te maken had met iemand die het beste voor zichzelf en voor haar kind wil.
In het vervolg ga ik voor ik iemand uit goedheid iets aanbied eerst kijken wat zijn of haar posthistory is (of ik wacht op pm-etjes! Waarvoor nog dank!) en aan de hand daarvan zal ik dan bepalen of hij/zij goed genoeg is voor ook maar een reply van mijn kant!

mods, ook sorry, ik zal het verder ontopic houden.
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † zaterdag 14 juni 2008 @ 22:31:41 #300
43556 miss_dynastie
pi_59396503
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Borduren kan ik niet. Maar ik heb bij een kopieerzaak gewerkt. En weet dat ze daar mooie kleurenprinten kunnen maken. Je hoeft natuurlijk niet perse een dubbele kaart te hebben.
Ohja, postzegels moet ook nog natuurlijk.
Of misschien iets met een leuke foto knutselen en dan ook als een foto laten afdrukken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')