Ik met mijn belasting centen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:32 schreef Tristessa het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de baby.
eens.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef ruud.nl het volgende:
* ruud.nl checkt fobo van TS en zou niet teruggekeerd zijn na medegedeeld te hebben even sigaretten te zijn gaan halen.
Hoe ben je eigenlijk op je onderschrift gekomen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef DJMO het volgende:
ik ben weer thuis, ben niet natgeregend, ik heb te roken dus mijn klachten zijn over
gekregen van een ex-collega van mequote:Op donderdag 12 juni 2008 17:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk op je onderschrift gekomen?
Ben je nog steeds lelijk? Ja? Dan heb ik een nieuwe klacht voor je.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef DJMO het volgende:
ik ben weer thuis, ben niet natgeregend, ik heb te roken dus mijn klachten zijn over
OMG haar hele leven is een klacht lijkt het wel maarja niet zo gek ookquote:
mooi, dan heb ik nog wat goeds gedaan ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
OMG haar hele leven is een klacht lijkt het wel maarja niet zo gek ook![]()
Ik begin een beetje verslaafd te worden aan dit topic
neuj, was ik niet van plan te maken ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:13 schreef fotostarter het volgende:
Heb je al een hyves voor de opkomstige in nicotine gemarineerde foetus?
vandaar dat je nu vrijgezel bent???quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:26 schreef simP het volgende:
ja mooi dat ik ook niet terug zou komen vooral niet als ze ook nog op het punt staat een mutant te baren
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
ja ik ben zwanger maar ik mag zes sigaretten per dag roken van de verloskundige
rond de kerstquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:42 schreef Edwinuss het volgende:
wanneer baar je dat kind van je eigenlijk ?
Dus je weet nog niet of het een meisje of een jongen word?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:49 schreef DJMO het volgende:
de naam voor een knul weten we al ja.. voor een meisje nog niet ....
Laat me raden! Giovani?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:49 schreef DJMO het volgende:
de naam voor een knul weten we al ja.. voor een meisje nog niet ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |