Zo zie jij er wel uit.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik woon in een normaal huis hoorben geen kamper ...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat mensen van wie de schoenmaat hoger is dan het iq het woord kennis niet in de mond mogen nemen
Door te tampeloeren gok ik. Maar je kan ook nog recreatief klatsen, als tijdverdrijf. Houdt je weg van Fok! waar toch niemand op je zit te wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik zwanger geworden ben.. tip: ge je biologiekennis eens opfrissen ofzo
GELUKKIG DAT JE HET ER NOG EVEN BIJ ZETTE ANDERS ZOU IK HAAST DENKEN DAT JE REFEREERDE NAAR DIE LAKENMENSEN UIT AMERIKA! NOG BEDANKT HE.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:18 schreef Devlinsect het volgende:
Baby geboren met penis op rug
Straks haal jij misschien ook het nieuws met je kkk (kk kind)
Echt nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Houdt je weg van Fok! waar toch niemand op je zit te wachten.
Had ik bijna een banquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:30 schreef MASD het volgende:
[..]
GELUKKIG DAT JE HET ER NOG EVEN BIJ ZETTE ANDERS ZOU IK HAAST DENKEN DAT JE REFEREERDE NAAR DIE LAKENMENSEN UIT AMERIKA! NOG BEDANKT HE.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:30 schreef MASD het volgende:
[..]
GELUKKIG DAT JE HET ER NOG EVEN BIJ ZETTE ANDERS ZOU IK HAAST DENKEN DAT JE REFEREERDE NAAR DIE LAKENMENSEN UIT AMERIKA! NOG BEDANKT HE.
Gelijk dumpen dat soort mensen geen sigareten is die vent niet goed bij ze hoofd ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:38 schreef DJMO het volgende:
omdat mijn vriend ZO VERTIEFD stom is om dat pakje vergeten mee te nemen net bij de boodschappen.
klacht mannen die van alles vergeten waardoor ik niet kan roken !
beetje laat niet ? Topic is al bijna volquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:15 schreef makkie88 het volgende:
tvp
Zow, jij hebt grote blij!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:57 schreef mooiboi89 het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHAH
Wie is jou vent
TS is gewoon ff naar de zaadbank geweest joh!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:57 schreef mooiboi89 het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHAH
Wie is jou vent
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:22 schreef Devlinsect het volgende:
^^Kwakken op de muur en vliegen wandluizen doen de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |