Geen echte vrienden dus.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik sta op het punt weg te gaan.. maar ik word continu geroepen op IRC en MSN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
Joh, wat is nou belangrijkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lekker IRCen met je vriendenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
je zou nog versteld staanquote:
lees even terug... vrije dag ofzo???quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef Scorpie het volgende:
DJMO, jij hebt wel een uitkering meen ik mij te herinneren. Je vriend niet?
Ik heb een postbank buddyquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Chatman is haar rots in de branding
Ze hebben allemaal net dit topic gelezen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
je zou nog versteld staanmijn telefoon gaat ook om de haverklap
![]()
maar wel gezelligquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef stbabylon het volgende:
IRC is zo 1985..
Je woont vast in een wijk waar 'ons kent ons' heerst. Geen wonder.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
je zou nog versteld staanmijn telefoon gaat ook om de haverklap
heb hem net uitgezet omdat ik er gek van word..
misschien een idee om MSN maar op offline te gooien.. ben ik daar ook vanaf
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:53 schreef godigita het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal net dit topic gelezen?
schoonvader en zwager wonen tien deuren verderquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je woont vast in een wijk waar 'ons kent ons' heerst. Geen wonder.
Nee, nogmaals;quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet bagatalliseren, dat is aangeven dat je dus niet 100% zekerheid hebt op een ziekte als je moeder rookt. Als ik zou zeggen dat nog niet 0,0001% een ziekte krijgt, DAN ben ik aan het bagatalliseren.
Misschien hebben ze nog wat shag over. Bel of ze het even komen brengen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
schoonvader en zwager wonen tien deuren verder
Dat wordt dan wel in deeltje 11 ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als de baby er is, wil je dan aub een foto plaatsen in dit topic?
KTNXBAI
Moet ze wel weer van de bank af komenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:56 schreef godigita het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog wat shag over. Bel of ze het even komen brengen.
'Mijn vertiefde baby blijft maar huilen en die klootzak op de bank is te verlept om met hem te lopen!'quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als de baby er is, wil je dan aub een foto plaatsen in dit topic?
KTNXBAI
Jammer dat het regent, anders hadden de banskes wel op de stoep gestaan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:56 schreef godigita het volgende:
[..]
Belt ze toch mobielquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet ze wel weer van de bank af komen
zum kotzen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
Als je rookt tijdens je zwangerschap krijg je een kind dat er zo uit komt te zien:
[ afbeelding ]
neuj .. ik loop wel even naar de appie, ik moet ook langs mijn eigen tante (nee die rookt niet) maar die heeft zalf voor het oogje van mijn kat liggen en die moet ik toch ook nog ophalen dus kan in één moeite doorquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:56 schreef godigita het volgende:
[..]
Slim!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuj .. ik loop wel even naar de appie, ik moet ook langs mijn eigen tante (nee die rookt niet) maar die heeft zalf voor het oogje van mijn kat liggen en die moet ik toch ook nog ophalen dus kan in één moeite door
ja maar de batterij is leegquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:59 schreef godigita het volgende:
[..]
Belt ze toch mobielDie ligt vast binnen handbereik. En ik gok zo dat ze de sleutel wel hebben
Ben jij de trotse bezitter van de Dikke van Dale Kampereditie ??quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuj .. ik loop wel even naar de appie, ik moet ook langs mijn eigen tante (nee die rookt niet) maar die heeft zalf voor het oogje van mijn kat liggen en die moet ik toch ook nog ophalen dus kan in één moeite door
Die vertiefde huilbaby rookt mijn half zware shag opquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:58 schreef noekje het volgende:
[..]
'Mijn vertiefde baby blijft maar huilen en die klootzak op de bank is te verlept om met hem te lopen!'
Foto's weet ik niet maar topics komen er vast.
nee ik heb wel de zak-editie, lenen???quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ben jij de trotse bezitter van de Dikke van Dale Kampereditie ??
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die vertiefde huilbaby rookt mijn half zware shag op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:06 schreef MASD het volgende:
Zit TS niet zo af te krakenTs, ík zou je wél doen hoor!
Wat ben je toch ook een schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
* FracturedMindz checkt het fobo van TS.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
ja ik ben zwanger maar ik mag zes sigaretten per dag roken van de verloskundige
Wel even in perspectief zetten, he. Je kunt in het fobo ook zien wie de schuldige is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:08 schreef FracturedMindz het volgende:
[..]
* FracturedMindz checkt het fobo van TS.
Hoax! Wie wil jou nou zwanger maken?Zum kotzen!
nope want die staat er niet inquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:11 schreef godigita het volgende:
[..]
Wel even in perspectief zetten, he. Je kunt in het fobo ook zien wie de schuldige is.
ben jij dat??? ik wist niet je mocht internetten in de bak??quote:
Nee gewoon een quote van hem...quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben jij dat??? ik wist niet je mocht internetten in de bak??
Sowieso al.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:18 schreef chaincells het volgende:
ik heb zo'n medelijden met de baby... roken .. :S
ik verafschuw die vent ook hoor.. maar je had een sneer terugverdiend... ik ben tenslotte geen deurmat ofzo waar je je strontpoten aan kan afvegen..quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee gewoon een quote van hem...
Hij heeft trouwens veel liefdesbrieven gehad in de bak ik kon me al niet voorstellen wie zoiets zou doen maarre nu weet ik genoeg
Heeft ie het ergens goedgemaakt danquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik verafschuw die vent ook hoor.. maar je had een sneer terugverdiend... ik ben tenslotte geen deurmat ofzo waar je je strontpoten aan kan afvegen..
Nee, niet je strontpoten. Wel zaad die je in bepaalde plekken mag stampen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik verafschuw die vent ook hoor.. maar je had een sneer terugverdiend... ik ben tenslotte geen deurmat ofzo waar je je strontpoten aan kan afvegen..
Welke sneer?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:20 schreef DJMO het volgende:
ik verafschuw die vent ook hoor.. maar je had een sneer terugverdiend
Hele camping meequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:23 schreef DJMO het volgende:
kijk maar ergens op pagina 1 of 2 ofzo .. ik heb namelijk goed nieuwsde zon is hier gaan schijnen dus ik ben lekker naar het dorp en mijn tante en daarna shag halen
hoe denk je dat ik zwanger geworden ben.. tip: ge je biologiekennis eens opfrissen ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:21 schreef Hagelkaas het volgende:
Moet je nou serieus elke handeling die je doet melden in dit topic? Get a life, ga tampeloeren met je vriendje ofzo.
Aahjoh ga nou maar lekker je peuken halen dan ga ik weer verder werken bedankt voor de lol hequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik woon in een normaal huis hoorquote:
Veel plezier in het dorp, he?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:23 schreef DJMO het volgende:
ik ben lekker naar het dorp en mijn tante en daarna shag halen
Ik vind eigenlijk dat mensen van wie de schoenmaat hoger is dan het iq het woord kennis niet in de mond mogen nemenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik zwanger geworden ben.. tip: ge je biologiekennis eens opfrissen ofzo
Zo zie jij er wel uit.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik woon in een normaal huis hoorben geen kamper ...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat mensen van wie de schoenmaat hoger is dan het iq het woord kennis niet in de mond mogen nemen
Door te tampeloeren gok ik. Maar je kan ook nog recreatief klatsen, als tijdverdrijf. Houdt je weg van Fok! waar toch niemand op je zit te wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik zwanger geworden ben.. tip: ge je biologiekennis eens opfrissen ofzo
GELUKKIG DAT JE HET ER NOG EVEN BIJ ZETTE ANDERS ZOU IK HAAST DENKEN DAT JE REFEREERDE NAAR DIE LAKENMENSEN UIT AMERIKA! NOG BEDANKT HE.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:18 schreef Devlinsect het volgende:
Baby geboren met penis op rug
Straks haal jij misschien ook het nieuws met je kkk (kk kind)
Echt nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Houdt je weg van Fok! waar toch niemand op je zit te wachten.
Had ik bijna een banquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:30 schreef MASD het volgende:
[..]
GELUKKIG DAT JE HET ER NOG EVEN BIJ ZETTE ANDERS ZOU IK HAAST DENKEN DAT JE REFEREERDE NAAR DIE LAKENMENSEN UIT AMERIKA! NOG BEDANKT HE.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:30 schreef MASD het volgende:
[..]
GELUKKIG DAT JE HET ER NOG EVEN BIJ ZETTE ANDERS ZOU IK HAAST DENKEN DAT JE REFEREERDE NAAR DIE LAKENMENSEN UIT AMERIKA! NOG BEDANKT HE.
Gelijk dumpen dat soort mensen geen sigareten is die vent niet goed bij ze hoofd ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:38 schreef DJMO het volgende:
omdat mijn vriend ZO VERTIEFD stom is om dat pakje vergeten mee te nemen net bij de boodschappen.
klacht mannen die van alles vergeten waardoor ik niet kan roken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |