Homo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:11 schreef Knekwurst het volgende:
wheheh TS heeft een vriendin. Teringburger!
Ze doen maar, ik studeer volgend jaar af op het HBO.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:11 schreef Robin__ het volgende:
niet echt de juiste plek voor deze klacht.
zometeen gaan ze jou uitmaken voor (v)mbo'er let maar op.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik heb het over mensen die denken dat het leven draait om je diploma's.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:13 schreef B1nulnul het volgende:
oh god, weer iemand die het niet aankan dat er andere mensen rondlopen die slimmer zijn en/of beter presteren op academisch gebied. Iemand die slim is, heeft natuurlijk geen sociaal leven en is per definitie lelijk![]()
Ben je gek, een HBO - Uni discussie is altijd lachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef SaCn het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik heb het over mensen die denken dat het leven draait om je diploma's.
Volgens mij ben jij er eerder een, aangezien al 2 keer uit dit topic viel op te maken dat ik op het HBO zit. Sowieso niet relevant in deze discussie trouwens.quote:
Eenschquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik beoordeel niemand op opleidingsniveau, dat zegt niks over je slimheid. Het is wel zo dat ik een gruwelijke hekel heb aan domme mensen.
Klopt. Meestal zijn dat ook de mensen die bij Lenen Punt En El hun auto financieren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef MouzurX het volgende:
Vmbo-ers enz pakken het toch juist sneller op ?De makkelijke dingen dan.
Maarja gemiddeld gezien zijn vmbo-ers gewoon paupers, daar kan je niet omheen.
Aha, nu doe je het dus toch.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:20 schreef SaCn het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er eerder een, aangezien al 2 keer uit dit topic op te maken dat ik op het HBO zit.
En al deed ik MBO, dan nog liever een MBO'er met een leven en een vriendin/vrouw dan een autistische universitaire loser.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
tja als je een vriendin hebt dan tel je mee en heb je het echt gemaakt in het leven
precies,quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik beoordeel niemand op opleidingsniveau, dat zegt niks over je slimheid. Het is wel zo dat ik een gruwelijke hekel heb aan domme mensen.
O God, een HBO pauper met een vriendinquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:20 schreef SaCn het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er eerder een, aangezien al 2 keer uit dit topic op te maken dat ik op het HBO zit.
Moet je nagaan hoe keihard ik jou in je kont own als ik vertel dat ik universitair geschoold ben, een superbaan heb, samenwoon met mijn vriendin in een groot nieuwbouwhuis, en elk weekend met mijn matties ga stappenquote:En al deed ik MBO, dan nog liever een MBO'er met een leven, vrienden en een vriendin/vrouw dan een autistische universitaire loser.
Ja, dat zegt pas wat over je slimheid, je weet toch.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
tja als je een vriendin hebt dan tel je mee en heb je het echt gemaakt in het leven
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
De TS zit gewoon tussen wal en schip: Hij is te dom om met de elite mee te komen, en te slim om bij het plebs te horen. Daarnaast neukt zijn vriendin ook niet lekker, dus de frustratie zit hem hoog.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:23 schreef mercurial3 het volgende:
hé jongens!! je moet TS niet pesten omdat hij muurtjes metselt!! Wat kunnen wij eraan doen dat we een kanker chille baan krijgen ?? ehmmmmmmmmmmmmmmmmmm. alles??
het verschil met TS en een Univesitaire Student is dat TS geen ruk doet.
Nee, HBO is geen universiteit, dus je studeert niet, je scholiert.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:13 schreef SaCn het volgende:
[..]
Ze doen maar, ik studeer volgend jaar af op het HBO.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Prima toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O God, een HBO pauper met een vriendin
[..]
Moet je nagaan hoe keihard ik jou in je kont own als ik vertel dat ik universitair geschoold ben, een superbaan heb, samenwoon met mijn vriendin in een groot nieuwbouwhuis, en elk weekend met mijn matties ga stappen
Ey swa, mijn rel, WTFROFLBBQ doe jequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:24 schreef SaCn het volgende:
[..]
Prima toch?waarom voel je je dan zo aangesproken? dit gaat niet over mensen die aan de uni studeren maar over mensen die denken dat dat papiertje alles in het leven is en zich beter voelen terwijl ze op alle andere vlakken gewoon debiel zijn.
ik doe ook geen rukquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:23 schreef mercurial3 het volgende:
hé jongens!! je moet TS niet pesten omdat hij muurtjes metselt!! Wat kunnen wij eraan doen dat we een kanker chille baan krijgen ?? ehmmmmmmmmmmmmmmmmmm. alles??
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:23 schreef mercurial3 het volgende:
Hey Patrick man, TS is vieeeeeeeeeeeeeeeeeeees weet je.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:25 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik doe ook geen ruk
ik zit alleen wel op de ui
moraal van dit verhaal: TS is kkdom
Nee, nogmaals, dit gaat over gefrustreerde inferieure arbeiders die denken dat hun baas autistisch is, omdat zijn vrouw geen tribal boven haar te vette ass heeft.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:24 schreef SaCn het volgende:
[..]
Prima toch?waarom voel je je dan zo aangesproken? dit gaat niet over mensen die aan de uni studeren maar over mensen die denken dat dat papiertje alles in het leven is en zich beter voelen terwijl ze op alle andere vlakken gewoon debiel zijn.
ben je terug van vakantie ?quote:
Het rapport wat je schrijft over je meeloopstage aan het einde van je beroepsopleiding afstuderen noemenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:13 schreef SaCn het volgende:
mensen die geen weerwoord weten en het dan maar over een andere boeg gooienquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef SaCn het volgende:
[..]
Lelijke wijfen met plaatjes van cavia's in hun fotoboek
Ja, minstens een pitbull. Dat is pas geil.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef SaCn het volgende:
[..]
Lelijke wijfen met plaatjes van cavia's in hun fotoboek
Wees blij dat er domme mensen zijn. Anders zou je alles zelf moeten doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap wat je bedoeld, maar die benaming geeft de school het zelf.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Het rapport wat je schrijft over je meeloopstage aan het einde van je beroepsopleiding afstuderen noemen.
en jij dan? Je doet precies hetzelfde want je oordeelt dat jij beter bent omdat je een vriendin hebt? Net alsof dat wat wilt zeggen. Ik zie vaak zat gozers lopen met hun vriendinnetje waarvan ik denk hoe krijg je het voorelkaar je leuter in die vadsige snee te steken dus ehhhh....quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:24 schreef SaCn het volgende:
[..]
bedoelT met een TEEE, met je bijna-HBO-diploma.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:31 schreef SaCn het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar die benaming geeft de school het zelf.
Studeren en HBO in een zinquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:13 schreef SaCn het volgende:
[..]
bitch, val deaudt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:44 schreef Farenji het volgende:
VMBO'ers pakken dingen juist heel snel op. Vooral dingen als vuilniszakken en pallets enzo. Iets anders kunnen ze ook niet.
Dit dus iddquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:44 schreef Farenji het volgende:
VMBO'ers pakken dingen juist heel snel op. Vooral dingen als vuilniszakken en pallets enzo. Iets anders kunnen ze ook niet.
Ze kunnen ook prima hun pauperwerk doen zonder dat ik er mee te maken heb.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:30 schreef Adidah het volgende:
[..]
Wees blij dat er domme mensen zijn. Anders zou je alles zelf moeten doen.
Typisch dat die opmerking hier niet gesnapt wordt. Die gast dacht dat ie in alles beter was omdat ie toevallig op de uni studeerde. Ik liet hem alleen maar even zien dat ie het op alle andere fronten aflegt en dat er meer in het leven is dan z'n boeken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
en jij dan? Je doet precies hetzelfde want je oordeelt dat jij beter bent omdat je een vriendin hebt? Net alsof dat wat wilt zeggen. Ik zie vaak zat gozers lopen met hun vriendinnetje waarvan ik denk hoe krijg je het voorelkaar je leuter in die vadsige snee te steken dus ehhhh....
Ik wou dat ik jou was.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:48 schreef SaCn het volgende:
[..]
Typisch dat die opmerking hier niet gesnapt wordt. Die gast dacht dat ie in alles beter was omdat ie toevallig op de uni studeerde. Ik liet hem alleen maar even zien dat ie het op alle andere fronten aflegt en dat er meer in het leven is dan z'n boeken.
Ja, jij wint idd de prijs voor Dating The Most Ugly Bitch Ever.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:48 schreef SaCn het volgende:
[..]
Typisch dat die opmerking hier niet gesnapt wordt. Die gast dacht dat ie in alles beter was omdat ie toevallig op de uni studeerde. Ik liet hem alleen maar even zien dat ie het op alle andere fronten aflegt en dat er meer in het leven is dan z'n boeken.
ohja SaCn, studeren doe je op een universiteit, HBO noem je geen studeren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:48 schreef SaCn het volgende:
[..]
Gast, je wordt gewoon keihard gepakt op je domheid en je lelijke vriendin. Wie legt het hier nou tegen wie afquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:48 schreef SaCn het volgende:
[..]
Alle fronten? Noem er dan eens een paar?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:48 schreef SaCn het volgende:
[..]
Laatst iemand, die wist niet hoe lang de 80-jarige oorlog duurde.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit dus idd
Met het rekenwerk is het echt heel slecht gestelt ... de al bekende vraag:
Je hebt een kwart stuk van een taart, hoeveelste deel van de taart is de helft van dat stuk?
Weten ze niet
En dingen als 40 x 0,25 weten ze ook niet... en als je zegt dat het 10 euro is en je 50x 0,25 vraagt weten ze het nog niet
je bent er wel van bewust dat je heel erg word gepwnd hier?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:02 schreef SaCn het volgende:
Wel mooi en voorspelbaar, die steun aan die autist hier
Volgens mij zouden we collectief impotent worden als de TS besluit een pic van zijn 'vriendin' te posten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Alle fronten? Noem er dan eens een paar?
Je komt alleen aan dat je een vriendin hebt, wellicht is die gozer zelfs beter af dan jij met je (bitchy lelijke) vriendin.
Ik heb vrienden, ben redelijk populair onder collega's, ik ben beter in sport, ben zeer waarschijnlijk gelukkiger, krijg over het algemeen veel meer voor elkaar en als het op fysieke kracht aankomt had ik hem allang zo'n schop verkocht dat ie huilend naar z'n moeder waar ie nog woont zal kruipen (maar goed, gelukkig verlaag ik me daar niet toe).quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Alle fronten? Noem er dan eens een paar?
Jij bent niet eens oud genoeg om de lokale disco in te komen, dus scheer je weg uit dit topic.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef Q_Orianka het volgende:
Dagtoeristen die verbaasd opkeken dat wij gymnasiasten waren omdat we in de hortus zaten te roken, dingen in de fik stoken, een gast die de hele tijd "káááánkahwijf" zei en vervolgens het gras ging neuken.
'Gepwnd' op een forumquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
je bent er wel van bewust dat je heel erg word gepwnd hier?
Met die andere 3 factoren erbij heb je natuurlijk wel het goed recht iemand te beoordelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:10 schreef SaCn het volgende:
... bij gebrek aan sociale vaardigheden en een fatsoenlijk uiterlijk + bijbehorend leven. Het zijn het vooral vaak universitair geschoolde ventjes die 'pimpen' met het feit dat ze op de uni studeren en anderen ook puur op opleiding beoordelen. Gisteren bij m'n bijbaan zo'n loser die zich 'stoorde aan het niveau van sommige collega's, je kon wel zien dat hier allemaal HBO'ers waren want de gesprekken gingen over uitgaan en voetbal'. Later deed ik iets fout met het computerprogramma dat we altijd gebruiken, en begon die kansloze weer een heel verhaal dat niet iedereen even snel dingen oppakte. Met een kort: "maar ik heb een vriendin" heb ik dat sukkeltje even op z'n plek gezet waarna ie z'n mond wel hield.
Op dit forum zie ik het ook vaak, mensen die anderen puur beoordelen op hoeveel boeken ze gelezen hebben in hun levenof nou ja, leven
kneuzen, beoordeel een mens eens in z'n geheel, niet alleen hoeveel tijd ie gestoken heeft in leren.
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Met die andere 3 factoren erbij heb je natuurlijk wel het goed recht iemand te beoordelen.
Er zit wat voor je hoofd. Het lijkt op een bord.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:09 schreef SaCn het volgende:
[..]
'Gepwnd' op een forumals je daar waarde aan hecht ben je echt een kankermongool.
Absoluut, het hele bedrijf is er al overheen geweest ook!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij zouden we collectief impotent worden als de TS besluit een pic van zijn 'vriendin' te posten.
En hij is er nog trots op ook, zo`n vadsige zeug
Wat is je probleem jongen? Jij voldoet toch niet aan de omschrijving in de TT??quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij zouden we collectief impotent worden als de TS besluit een pic van zijn 'vriendin' te posten.
En hij is er nog trots op ook, zo`n vadsige zeug
Een golf....quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:22 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Ja, dat zegt pas wat over je slimheid, je weet toch.
En als je een fokkin groene golf rijdt, ben je echt kankerdom. Een zwarte, dan ben je slimmmmm gast.
Ik voldoe niet aan die omschrijving, maar jij doet wel hard je best om het stereotype van een bepaalde groep HBO-ers waar te maken, en dat stoort mij.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:12 schreef SaCn het volgende:
[..]
Wat is je probleem jongen? Jij voldoet toch niet aan de omschrijving in de TT??
jaja je hebt het gemaakt in het levenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef SaCn het volgende:
[..]
Ik heb vrienden, ben redelijk populair onder collega's, ik ben beter in sport, ben zeer waarschijnlijk gelukkiger, krijg over het algemeen veel meer voor elkaar en als het op fysieke kracht aankomt had ik hem allang zo'n schop verkocht dat ie huilend naar z'n moeder waar ie nog woont zal kruipen (maar goed, gelukkig verlaag ik me daar niet toe).
En zo zijn er vast nog wel meer dingen.
Dus je bent het met die kneus eens dat uitgaan en voetbal 'not done' en mensen van de uni 'beter' zijn dan van andere opleidingsniveau's?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan die omschrijving, maar jij doet wel hard je best om het stereotype van een bepaalde groep HBO-ers waar te maken, en dat stoort mij.
Hoewel dit duidelijk een troll is, ga ik toch reagerenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:48 schreef SaCn het volgende:
[..]
Goed toegelicht en onderbouwdquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:46 schreef Heremeteit het volgende:
Uit dit topic blijkt wel dat de TS blij mag zijn dat embryoselectie nog niet bestond toen zijn ouders een begin maakten aan zijn zielige bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
Dit soort topics zijn geweldig, als de juiste HBO'ers tenminste aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:05 schreef Koenholio het volgende:
Wat een kankerdiscussie is en blijft dit zeg.
Hier viel je redelijk door de mand , je doet in weze hetzelfde als die gast alleen dan met een vriendin i.p.v opleidingsniveau.quote:Met een kort: "maar ik heb een vriendin" heb ik dat sukkeltje even op z'n plek gezet waarna ie z'n mond wel hield.
Blijkbaar ben je zelf ook geen universitair geschoold iemand he? Dan had je misschien gesnapt dat het niet om het feit gaat dat ie daar studeert, maar puur om het feit dat ie denkt dat kennis uit boekjes alles is maar voor de rest totaal geen mensenkennis heeft en eigenlijk ook weinig kennis van de wereld. Waar iedereen vrijdag gezellig voetbal aan het kijken was, zat hij waarschijnlijk in z'n eentje te leren. Prima hoor, moet iedereen zelf weten. Maar als de dag daarna iedereen het over NL - Italie heeft ga dan niet huilen dat je er niet bij hoortquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:09 schreef Biels het volgende:
Ha! Had jij hem daar even tuk, met dat vriendingrapje. Dat is de meeste studenten van de universiteit inderdaad totaal vreemd, vrouwen.
Faler.
samengestelde woorden staan er niet in.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Weer zo'n kansloze vmbo-er die zijn minderwaardigheidscomplex komt etaleren (zoek maar op in het woordenboek).
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
samengestelde woorden staan er niet in.
Als je slim genoeg ben sta je daar boven.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan die omschrijving, maar jij doet wel hard je best om het stereotype van een bepaalde groep HBO-ers waar te maken, en dat stoort mij.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef SaCn het volgende:
[..]![]()
Uberhaupt iemand die niet op de universiteit zit direct dom en VMBO'er noemen vind ik zelf al getuigen van een redelijk beperkte intelligentie
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben je medestander niet, domme HBO'er
Erboven staan en je er toch aan storen is een mogelijkheid, mijn waarde Swetsenegger.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je slim genoeg ben sta je daar boven.
Nee, maar etaleren wel. Dat zal hij ook wel niet kennen dacht ik zo. Alhoewel het voor ons weldenkenden altijd moeilijk blijft om ons in te leven in de belevingswereld van mentaal geretardeerden als TS.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
samengestelde woorden staan er niet in.
Volgens mij zit jij de hele dag ''moeilijke'' synoniemen te zoeken voor woorden, zodat je nog een beetje intelligent over komt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, maar etaleren wel. Dat zal hij ook wel niet kennen dacht ik zo. Alhoewel het voor ons weldenkenden altijd moeilijk blijft om ons in te leven in de belevingswereld van mentaal geretardeerden als TS.
En dat zeg jijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij de hele dag ''moeilijke'' synoniemen te zoeken voor woorden, zodat je nog een beetje intelligent over komt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij de hele dag ''moeilijke'' synoniemen te zoeken voor woorden, zodat je nog een beetje intelligent over komt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De gemiddeld vmbo'er snapt 'mentaal geretardeerd' eerder omdat hij zelf óók altijd 'kankah rietart' roept.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zou je 'mentaal geretardeerd' zeggen als je ook gewoon 'achterlijk' kunt zeggen? Dan weet je zeker dat iedereen je begrijpt.
Precies! Maar Viking84 studeert Nederlands oid, dan zit je toch wel op HBO niveau en dan weet je dus niks.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De gemiddeld vmbo'er snapt 'mentaal geretardeerd' eerder omdat hij zelf óók altijd 'kankah rietart' roept.
Je snapt mijn punt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
als je dit al moeilijk vindt... Niet iedereen heeft de woordenschat van een driejarige.
Liefquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies! Maar Viking84 studeert Nederlands oid, dan zit je toch wel op HBO niveau en dan weet je dus niks.
Ja. Maar ik gebruik slechts wat minder gangbare woorden (minder gangbaar voor het gemene volk), het is niet alsof er daadwerkelijk ingewikkelde zaken in worden behandeld. De inhoud van de boodschap is zoals gezegd helemaal niet van hoog niveau, en dus ook eenvoudig te begrijpen, ook voor mensen met wat minder ontwikkeling.quote:
Aha. Ach, het viel me op, dus ik dacht ''Heeeeeeeeej, laat ik eens reageren''.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja. Maar ik gebruik slechts wat minder gangbare woorden (minder gangbaar voor het gemene volk), het is niet alsof er daadwerkelijk ingewikkelde zaken in worden behandeld. De inhoud van de boodschap is zoals gezegd helemaal niet van hoog niveau, en dus ook eenvoudig te begrijpen, ook voor mensen met wat minder ontwikkeling.
Ja, het voor de duizendste keer fileren van hebban olla vogala ed.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lief. Bij Nederlands doen we wel wat meer dan moeilijke woorden uit ons hoofd leren.
Daar valt niet zoveel aan te fileren.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja, het voor de duizendste keer fileren van hebban olla vogala ed.
Dat denk ik ook. Studie Nederlands dus maar afschaffen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar valt niet zoveel aan te fileren.
Nederlands studeren lijkt me trouwens wel tantoe spangaaaaah.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar valt niet zoveel aan te fileren.
En over vooroordelen over studies gesproken_!!!
Wat?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nederlands studeren lijkt me trouwens wel tantoe spangaaaaah.
Goed idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Studie Nederlands dus maar afschaffen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:08 schreef EvilMarc het volgende:OMG geniaal dat filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die korpsbal
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:08 schreef EvilMarc het volgende:Wat een sukkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |